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年間契約型情報サービス
商品コード
1491800
通信事業者向け衛星戦略:リサーチサブスクリプションSatellite Strategies for Telcos Research Subscription |
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通信事業者向け衛星戦略:リサーチサブスクリプション |
出版日: 年間契約型情報サービス
発行: Analysys Mason
ページ情報: 英文
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衛星と宇宙は、通信事業者市場の主流になりつつあります。地上波ネットワークと衛星ネットワークの隔たりは急速になくなりつつあります。
2032年に1,460億米ドルの規模となるこの市場で、通信事業者が成功して差別化を図るためには、今のうちに衛星戦略を策定する必要があります。
当サービスでは、衛星通信事業者に関する情報や、その提供する画期的ソリューション、事業者自身の市場参入戦略に欠けている要素、パートナーとして必要とされる可能性のある分野について調査しております。
Satellite and space are moving into mainstream telco markets. The separation between terrestrial and satellite networks is rapidly disappearing.
Telcos must develop a satellite strategy now to succeed and differentiate in a market worth USD146 billion in 2032.
This programme provides information about satellite operators, the game-changing solutions that they offer, the elements that they lack in their own go-to-market strategies and where telecoms operators may be needed as partners.