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市場調査レポート
商品コード
1696302

医薬品とバイオテクノロジーにおけるコ・プロモーションとコ・マーケティング(2016年~2025年)

Co-promotion and Co-marketing in Pharmaceuticals and Biotechnology 2016-2025


出版日
ページ情報
英文 250+ Pages
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即日から翌営業日
適宜更新あり
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
医薬品とバイオテクノロジーにおけるコ・プロモーションとコ・マーケティング(2016年~2025年)
出版日: 2025年04月01日
発行: Current Partnering
ページ情報: 英文 250+ Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 目次
概要

医薬品とバイオテクノロジーにおけるコ・プロモーションとコ・マーケティング取引は、企業がコ・プロモーションとコ・マーケティング取引に参入する方法と理由について詳細な理解と分析を提供します。

本レポートでは、2016年から2025年までのコ・プロモーションおよびコ・マーケティング取引の詳細を提供しています。

本レポートでは、当事者間で発表されたコ・プロモーションとコ・マーケティング取引の支払い条件へのアクセスを提供します。このデータは、支払い条件やその他の取引条件について有益な洞察を提供します。

パートナー候補が交渉した取引条件の柔軟性を理解することで、条件交渉中に何を期待できるかという点で、交渉プロセスに対する重要な洞察が得られます。多くの中小企業は支払い条項の詳細を求めるとみられますが、支払の発動や権利の移転の方法については、細部にこそ悪魔が潜んでいます。

当レポートでは、Current Agreementsの取引・提携データベースに記録されている2016年以降に発表されたコ・プロモーションとコ・マーケティング取引の包括的なリストと、入手可能な場合は財務条件、さらに企業とそのパートナーが証券取引委員会に提出した実際のコ・プロモーションとコ・マーケティング取引文書のオンラインコピーへのリンクを掲載しています。

本レポートの最初の章では、コ・プロモーションとコ・マーケティングの取引および事業活動について解説しています。

第1章では、本レポートの導入部、第2章では、コ・プロモーションとコ・マーケティングの動向の概要と分析、ならびに取引形態のメリットについて論じています。

第3章では、コ・プロモーションとコ・マーケティングの取引構造を概観しています。

第4章では、2016年以降の主要なコ・プロモーションとコ・マーケティング案件のレビューを行う。案件は見出し金額別に掲載されています。案件がSECで公表された契約書を持っている場合は、リンクからCurrent Agreements deals and alliancesデータベースを介して契約書にオンラインでアクセスできます。

第5章では、最も活発なコ・プロモーションとコ・マーケティングのディールメーカー企業上位25社を包括的にリストアップしています。各ディールタイトルは、Current Agreementsのディール&アライアンス・データベースを通じて、ディールレコード全文のオンライン版にリンクしており、利用可能な場合は実際の契約文書にもリンクしているため、各ディールレコードにオンデマンドで簡単にアクセスすることができます。

第6章では、契約文書が入手可能な場合、2016年以降に締結・発表されたコ・プロモーションとコ・マーケティング案件を企業A-Z、治療法、技術、業種別に整理し、包括的かつ詳細にレビューしています。契約文書では、コ・プロモーションとコ・マーケティング取引に関して当事者間で合意された実際の取引条件について、詳細な洞察が得られます。

取引ディレクトリには、2016年以降に発表されたすべてのコ・プロモーションとコ・マーケティング取引の包括的なリストが含まれています。各リストは、企業A-Z、治療領域、技術タイプ別に取引ディレクトリとして構成されています。各ディールタイトルは、ハイパーリンクを通じて、利用可能な場合には実際の契約文書を含むディールレコードのオンライン版にリンクしています。

また、2016年以降のコ・プロモーションおよびコ・マーケティング案件の動向と活動を示す多数の図表が含まれています。

結論として、コ・プロモーションとコ・マーケティング取引について、ディールメーカー候補が知る必要のあるすべてを提供します。

目次

エグゼクティブサマリー

第1章 -イントロダクション

第2章 コ・プロモーションとコ・マーケティングの取引の動向

  • イントロダクション
  • コ・プロモーションとコ・マーケティング取引の定義
  • 2016年以降のコ・プロモーションとコ・マーケティング取引の動向
    • コ・プロモーションとコ・マーケティング取引件数、年別、2016年~2025年
    • コ・プロモーションとコ・マーケティング取引、開発段階別、2016年~2025年
    • コ・プロモーションとコ・マーケティング取引、2016年~2025年、業界別
    • コ・プロモーションとコ・マーケティング取引、2016年~2025年、治療領域別
    • コ・プロモーションとコ・マーケティング取引、2016年~2025年、技術タイプ別
    • 最も活発な企業別コ・プロモーションとコ・マーケティングの取引、2016年~2025年
  • コ・プロモーションとコ・マーケティングの提携契約を締結する理由
  • コ・プロモーションとコ・マーケティング取引の将来

第3章 コ・プロモーションとコ・マーケティングの取引構造の概要

  • イントロダクション
  • コ・プロモーションとコ・マーケティング取引構造

第4章 コ・プロモーションとコ・マーケティング取引の主導

  • イントロダクション
  • 主要なコ・プロモーションとコ・マーケティング取引、金額別

第5章 -最も活発なコ・プロモーションとコ・マーケティングの取引メーカー主要25社

  • イントロダクション
  • 最も活発なコ・プロモーションとコ・マーケティングの取引メーカー主要25社

第6章 -契約ディレクトリを含むコ・プロモーションとコ・マーケティング取引

  • イントロダクション
  • コ・プロモーションとコ・マーケティング取引、2016年~2025年
  • 取引ディレクトリ
  • 取引ディレクトリ - コ・プロモーションとコ・マーケティング取引(AZ)、企業別
  • 取引ディレクトリ - コ・プロモーションとコ・マーケティング取引、治療領域別
  • 取引ディレクトリ - コ・プロモーションとコ・マーケティング取引、テクノロジータイプ別
  • 調査会社について
  • 現在の提携
  • 現在の契約
  • Current Partneringからの最近のレポートタイトル
目次
Product Code: CP2050

Co-promotion and Co-marketing Deals in Pharmaceuticals and Biotechnology provides a detailed understanding and analysis of how and why companies enter co-promotion and co-marketing deals.

Fully revised and updated, the report provides details of co-promotion and co-marketing deals from 2016 to 2025.

The report provides access to co-promotion and co-marketing deal payment terms as announced between the parties. This data provides useful insight into the payment and other deal terms.

Understanding the flexibility of a prospective partner's negotiated deals terms provides critical insight into the negotiation process in terms of what you can expect to achieve during the negotiation of terms. Whilst many smaller companies will be seeking details of the payments clauses, the devil is in the detail in terms of how payments are triggered and rights transferred - contract documents provide this insight where press releases and databases do not.

This report contains a comprehensive listing of co-promotion and co-marketing deals announced since 2016 as recorded in the Current Agreements deals and alliances database, including financial terms where available, plus links to online copies of actual co-promotion and co-marketing contract documents as submitted to the Securities Exchange Commission by companies and their partners.

The initial chapters of this report provide an orientation of co-promotion and co-marketing dealmaking and business activities.

Chapter 1 provides an introduction to the report, whilst chapter 2 provides an overview and analysis of the trends in co-promotion and co-marketing as well as a discussion on the merits of the type of deal.

Chapter 3 provides an overview of the structure of co-promotion and co-marketing deals.

Chapter 4 provides a review of the leading co-promotion and co-marketing deals since 2016. Deals are listed by headline value. Where the deal has an agreement contract published at the SEC a link provides online access to the contract via the Current Agreements deals and alliances database.

Chapter 5 provides a comprehensive listing of the top 25 most active co-promotion and co-marketing dealmaker companies. Each deal title links via Current Agreements deals and alliances database to an online version of the full deal record, and where available, the actual contract document, providing easy access to each deal record on demand.

Chapter 6 provides a comprehensive and detailed review of co-promotion and co-marketing deals organized by company A-Z, therapy, technology and industry type signed and announced since 2016 where a contract document is available. Contract documents provide an indepth insight into the actual deal terms agreed between the parties with respect to the co-promotion and co-marketing deal.

The deal directory includes a comprehensive listing of all co-promotion and co-marketing deals announced since 2016. Each listing is organized as a deal directory by company A-Z, therapeutic area and technology type. Each deal title links via hyperlink to an online version of the deal record including, where available, the actual contract document.

The report also includes numerous table and figures that illustrate the trends and activities in co-promotion and co-marketing dealmaking since 2016.

In conclusion, this report provides everything a prospective dealmaker needs to know about co-promotion and co-marketing alliances.

Key benefits

Co-promotion and Co-marketing Deals in Pharmaceuticals and Biotechnology provides the reader with the following key benefits:

  • Understand deal trends since 2016
  • Browse co-promotion and co-marketing deals
  • Benchmark analysis - identify market value of transactions
  • Financials terms
  • Directory of deals by company A-Z, therapy focus and technology type
  • Leading deals by value
  • Most active dealmakers
  • Identify assets and deal terms for each transaction
  • Access contract documents - insights into deal structures
  • Due diligence - assess suitability of your proposed deal terms for partner companies
  • Save hundreds of hours of research time

Report scope

  • Co-promotion and Co-marketing Deals in Pharmaceuticals and Biotechnology is intended to provide the reader with an in-depth understanding of the co-promotion and co-marketing trends and structure of deals entered into by leading biopharma companies worldwide.

Co-promotion and Co-marketing Deals in Pharmaceuticals and Biotechnology includes:

  • Trends in co-promotion and co-marketing dealmaking in the biopharma industry
  • Overview of co-promotion and co-marketing deal structure
  • Directory of co-promotion and co-marketing deal records covering pharmaceutical and biotechnology
  • The leading co-promotion and co-marketing deals by value
  • Most active co-promotion and co-marketing dealmakers
  • The leading co-promotion and co-marketing partnering resources

In Co-promotion and Co-marketing Deals in Pharmaceuticals and Biotechnology, the available deals are listed by:

  • Company A-Z
  • Headline value
  • Therapeutic area
  • Technology type
  • Each deal title links via Weblink to an online version of the actual deal record, providing easy access to each contract document where available.
  • Co-promotion and Co-marketing Deals in Pharmaceuticals and Biotechnology provides comprehensive access to available records for co-promotion and co-marketing deals, including contract documents where available.

Analyzing contract agreements allows due diligence of:

  • What are the rights granted or optioned?
  • What rights are granted by the agreement?
  • What exclusivity is granted?
  • What is the payment structure for the deal?
  • How are sales and payments audited?
  • What is the deal term?
  • How are the key terms of the agreement defined?
  • How are intellectual property rights handled and owned?
  • Who is responsible for commercialization?
  • Who is responsible for development, supply, and manufacture?
  • How is confidentiality and publication managed?
  • How are disputes resolved?
  • Under what conditions can the deal be terminated?
  • What happens when there is a change of ownership?
  • What sublicensing and subcontracting provisions have been agreed?
  • Which boilerplate clauses does the company insist upon?
  • Which boilerplate clauses appear to differ from partner to partner or deal type to deal type?
  • Which jurisdiction does the company insist upon for agreement law?

Table of Contents

Executive Summary

Chapter 1 - Introduction

Chapter 2 - Trends in co-promotion and co-marketing dealmaking

  • 2.1. Introduction
  • 2.2. Definition of co-promotion and co-marketing deals
  • 2.3. Trends in co-promotion and co-marketing deals since 2016
    • 2.3.1. Co-promotion and co-marketing dealmaking by year, 2016-2025
    • 2.3.2. Co-promotion and co-marketing dealmaking by phase of development, 2016-2025
    • 2.3.3. Co-promotion and co-marketing dealmaking by industry sector, 2016-2025
    • 2.3.4. Co-promotion and co-marketing dealmaking by therapy area, 2016-2025
    • 2.3.5. Co-promotion and co-marketing dealmaking by technology type, 2016-2025
    • 2.3.6. Co-promotion and co-marketing dealmaking by most active company, 2016-2025
  • 2.4. Reasons for entering into co-promotion and co-marketing partnering deals
  • 2.5. The future of co-promotion and co-marketing deals

Chapter 3 - Overview of co-promotion and co-marketing deal structure

  • 3.1. Introduction
  • 3.2. Co-promotion and co-marketing agreement structure

Chapter 4 - Leading co-promotion and co-marketing deals

  • 4.1. Introduction
  • 4.2. Top co-promotion and co-marketing deals by value

Chapter 5 - Top 25 most active co-promotion and co-marketing dealmakers

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Top 25 most active co-promotion and co-marketing dealmakers

Chapter 6 - Co-promotion and co-marketing deals including contracts directory

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Co-promotion and co-marketing deals with contracts 2016-2025
  • Deal directory
  • Deal directory - Co-promotion and co-marketing dealmaking by companies A-Z
  • Deal directory - Co-promotion and co-marketing dealmaking by therapy area
  • Deal directory - Co-promotion and co-marketing dealmaking by technology type
  • About Biopharma Research Ltd
  • Current Partnering
  • Current Agreements
  • Recent report titles from Current Partnering

TABLE OF FIGURES

  • Figure 1: Definition of co-promotion and co-marketing
  • Figure 2: Trends in co-promotion and co-marketing deal announcements, 2016-2025
  • Figure 3: Co-promotion and co-marketing deals signed at each phase of development, 2016-2025
  • Figure 4: Co-promotion and co-marketing deals by industry sector, 2016-2025
  • Figure 5: Co-promotion and co-marketing deals by therapy area, 2016-2025
  • Figure 6: Co-promotion and co-marketing deals by technology type, 2016-2025
  • Figure 7: Top 25 most active co-promotion and co-marketing dealmakers, 2016-2025
  • Figure 8: Top co-promotion and co-marketing deals by value, 2016-2025
  • Figure 9: Most active co-promotion and co-marketing dealmakers, 2016-2025