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市場調査レポート
商品コード
1578285
ニキビ対策化粧品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024年~2032年)Global Anti Acne Cosmetics Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032 |
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カスタマイズ可能
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ニキビ対策化粧品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024年~2032年) |
出版日: 2024年09月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 231 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界のニキビ対策化粧品の市場規模は、2023年の54億7,000万米ドルから、2032年には126億3,000万米ドル近くに達し、調査期間2024年~2032年のCAGRは9.75%と推定されます。
ニキビは、皮膚の毛包が死んだ皮膚細胞や油分で詰まったときに生じる皮膚の状態を指します。黒ずみ、白斑、吹き出物の原因となります。ニキビはティーンエイジャーの間で広まっていますが、すべての年齢層の人々が罹患します。ニキビ対策化粧品は、特定のクリーム、ローション、マスク、クレンザー、トナーなどで構成されています。ニキビ対策化粧品は、消費者が他のニキビ治療と組み合わせて使用します。ニキビの徴候や症状は、症状の重症度によって異なります。ニキビを引き起こす4つの重要な要因には、油で詰まった毛包、過剰な油(皮脂)分泌、死んだ皮膚細胞、バクテリアの炎症が含まれます。
男女ともに化粧品の消費量が増加していることが、ニキビ対策化粧品市場を牽引する主な要因です。また、青少年やあらゆる年齢層におけるニキビや皮膚疾患の有病率の高さも、ニキビ対策化粧品市場の成長に寄与しています。国立生物工学情報センター(NCBI)によると、ニキビは世界人口の9.4%が罹患していると推定され、世界で8番目に有病率の高い疾患となっています。また、ニキビ対策製品に対する消費者の意識の高まりにつながる、ニキビ関連の社会的なスティグマは、ニキビ対策化粧品市場の成長にプラスの影響を与えています。さらに、急速な都市化とこれらの製品を販売するeコマースプラットフォームの増加は、今後数年間で、ニキビ対策化粧品市場の主要企業に有益な成長機会を生み出す可能性が高いです。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ニキビ対策化粧品の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ニキビ対策化粧品業界の成長と動向は、この研究に全体的なアプローチを提供します。
ニキビ対策化粧品市場レポートのこのセクションでは、国および地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供することで、戦略担当者がそれぞれの製品またはサービスのターゲット層を特定し、今後のビジネスチャンスに役立てることができます。
本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカの地域展望をカバーし、ニキビ対策化粧品市場の現在と将来の需要を明らかにしています。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。
ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Anti Acne Cosmetics Market is presumed to reach the market size of nearly USD 12.63 Billion by 2032 from USD 5.47 Billion in 2023 with a CAGR of 9.75% under the study period 2024-2032.
Acne refers to a skin condition that arises when the skin's hair follicles become plugged with dead skin cells and oils. It causes blackheads, whiteheads, and pimples. Acne is widespread among teenagers, though it affects people of all ages. Anti-acne cosmetics comprise of specific creams, lotions, mask cleansers, toners, etc. Anti-acne cosmetics used by consumers in combination with other acne treatments. The signs and symptoms of acne vary as per the severity of the condition. The four significant factors that cause acne includes Hair follicles clogged by oil, Excess oil (sebum) production, dead skin cells, and bacteria Inflammation.
The rising consumption of cosmetics by both men and women is the primary factor driving the Anti Acne Cosmetics market. Also, the high prevalence of acne and skin disorders in adolescents and people of all ages contributes to the Anti Acne Cosmetics market's growth. According to the (NCBI) National Center of Biotechnology Information, it is estimated that acne affects 9.4% of the worldwide population, making it the eighth-most prevalent disease worldwide. Also, the negative social stigma associated with acne that leads to growing consumer awareness about anti-acne products is positively impacting the Anti Acne Cosmetics market's growth. Moreover, rapid urbanization and an increasing number of e-commerce platforms selling these products are likely to generate profitable growth opportunities for key players of the Anti Acne Cosmetics market in the coming years.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Anti Acne Cosmetics. The growth and trends of Anti Acne Cosmetics industry provide a holistic approach to this study.
This section of the Anti Acne Cosmetics market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Anti Acne Cosmetics market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Anti Acne Cosmetics market include PCA, Obagi, PHYTOMER, SkinMedica, Skinbetter Science, Colorescience, Sente, Jan Marini Skin Research, Revision Skincare, The BeautyHealth Company, Glowbiotics LLC, Perricone MD. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.