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市場調査レポート
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1547483

スダチの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Sudachi Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


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英文 179 Pages
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即日から翌営業日
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スダチの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 179 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 図表
  • 目次
概要

スダチ市場の世界需要は、2023年の5,566万米ドルから2032年には6,646万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは1.99%です。

スダチは徳島県で多く見られる柑橘類です。スダチライムとも呼ばれます。スダチは非常に小さく、丸い形をしており、緑色をしています。酸味があるため、果物としては食べられず、ライムの代わりに香料として使われます。ビタミンCが豊富で、鉄分、カルシウム、カリウム、マグネシウム、リンも含みます。スダチライムは、調理した料理にも生の料理にも加えることができます。ビネガー、ソース、サラダドレッシング、魚のマリネ、アイスクリーム、シャーベット、ケーキなどのデザート、アルコール飲料やノンアルコール飲料など、さまざまな料理用途に添加されます。

市場力学

天然柑橘類フレーバーへの需要の高まり、和食需要の増加、スダチに対する消費者の意識の高まりが市場成長の主要要因です。スダチはその独特の味わいから人気が高まっており、魚介類、肉類、鶏肉、サラダなどの調理に健康的な食材として幅広く使われています。これとは別に、スダチはその栄養的な利点から様々な食品セグメントで好まれています。さらに、食品業界は消費者行動の変化に対応するために技術革新に重点を置いており、天然食品香料の需要を煽っています。しかし、COVID-19の発生による原料の不十分な供給は、スダチ市場の成長を制限する可能性があります。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはスダチの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。スダチ産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

スダチ市場レポートのこのセクションでは、国別と地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家が今後のビジネス機会とそれぞれの製品またはサービスの対象層を特定するのに役立ちます。

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるスダチ市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 スダチの産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 スダチの世界市場分析:用途別

  • 用途別概要
  • 用途別過去・予測データ分析
  • 食品(デザート、ソース・ドレッシング、肉・鶏肉・魚介類、ベーカリー、その他)
  • 飲料
  • その他

第6章 スダチの世界市場分析:タイプ別

  • タイプ別概要
  • タイプ別過去・予測データ分析
  • ジュース
  • ピューレ
  • その他

第7章 スダチの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第8章 スダチ企業の競合情勢

  • スダチ市場競争
  • 提携・協力・契約
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Nishiji Foods
  • Yakami Orchard
  • The Wasabi Company
  • The Bando Foods Company
  • Yuzuya Honten Co. Ltd
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Application (Tons and USD MN)
  • Food (Deserts, Sauces & Dressings, Meat, Poultry & Seafood, Bakery, Others) Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Beverages Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Analysis By Type (Tons and USD MN)
  • Juice Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Puree Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Global Sudachi Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • North America Market Analysis (Tons and USD MN)
  • United States Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Canada Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Mexico Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Europe Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (Tons and USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (Tons and USD MN)
  • France Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Germany Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Italy Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Russia Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Spain Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (Tons and USD MN)
  • China Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Japan Market Analysis (Tons and USD MN)
  • India Market Analysis (Tons and USD MN)
  • South Korea Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Australia Market Analysis (Tons and USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Latin America Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Brazil Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Argentina Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Peru Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Chile Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (Tons and USD MN)
  • UAE Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Israel Market Analysis (Tons and USD MN)
  • South Africa Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (Tons and USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Sudachi Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Sudachi Market Size, By Region (Tons and USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Application
  • Market Attractiveness Analysis By Type
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Application (Tons and USD MN)
  • Food (Deserts, Sauces & Dressings, Meat, Poultry & Seafood, Bakery, Others) Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Beverages Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Global Market Analysis By Type (Tons and USD MN)
  • Juice Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Puree Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (Tons and USD MN)
  • Global Market Sales (Tons and USD MN)
  • North America Market Sales (Tons and USD MN)
  • Europe Market Sales (Tons and USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (Tons and USD MN)
  • Latin America Market Sales (Tons and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (Tons and USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11215183

The global demand for Sudachi Market is presumed to reach the market size of nearly USD 66.46 Million by 2032 from USD 55.66 Million in 2023 with a CAGR of 1.99% under the study period 2024-2032.

Sudachi is a citrus fruit mostly found in Tokushima Prefecture of Japan. It is also referred to as sudachi lime. Sudachi is very small in size, round in shape, and green in color. Due to its sour taste, it is not consumed as a fruit but used as a flavoring agent instead of lime. It is rich in vitamin C but also contains iron, calcium, potassium, magnesium, and phosphorus. Sudachi limes can be added to both cooked and raw food. It is added to a wide variety of culinary applications like vinegar, sauces, salad dressings, fish marinades, and desserts such as ice cream, sorbet, and cakes and in alcoholic and non-alcoholic beverages.

MARKET DYNAMICS

Growing demand for natural citrus flavors, rise in demand for Japanese cuisine and increasing awareness among consumers about Sudachi are key factors driving its market growth. It is increasingly gaining popularity due to its unique taste and is extensively used as a healthy ingredient for preparing seafood, meat, poultry and salads. Apart from this, Sudachi is preferred by various food segments owing to its nutritional benefits. Moreover, the food industry is laying emphasis on innovation to keep pace with changing consumer behavior, fuelling the demand for natural food flavorings. However, inadequate supply of raw material due to Covid-19 outbreak may limit sudachi market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Sudachi. The growth and trends of Sudachi industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Sudachi market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Application

  • Food (Deserts, Sauces & Dressings, Meat, Poultry & Seafood, Bakery, Others)
  • Beverages
  • Others

By Type

  • Juice
  • Puree
  • Others

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Sudachi market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Sudachi market include Nishiji Foods, Yakami Orchard, The Wasabi Company, The Bando Foods Company, Yuzuya Honten Co. Ltd. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. SUDACHI - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL SUDACHI MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 5.1. Overview By Application
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Application
  • 5.3. Food (Deserts, Sauces & Dressings, Meat, Poultry & Seafood, Bakery, Others) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Beverages Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Others Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL SUDACHI MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 6.1. Overview By Type
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Type
  • 6.3. Juice Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Puree Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL SUDACHI MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE SUDACHI COMPANIES

  • 8.1. Sudachi Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF SUDACHI INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Nishiji Foods
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. Yakami Orchard
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. The Wasabi Company
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. The Bando Foods Company
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. Yuzuya Honten Co. Ltd
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies