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市場調査レポート
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1547336

哺乳瓶の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Baby Bottles Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 128 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.64円
哺乳瓶の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

哺乳瓶市場の世界需要は、2023年の42億5,000万米ドルから2032年にはほぼ73億4,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは6.26%です。

哺乳瓶は、乳幼児への授乳に使用される、上部に乳頭またはゴム製の乳首が付いた瓶です。また、人間や人間以外の哺乳類への授乳にも使用されます。プラスチック、ガラス、シリコン、ステンレスなどさまざまな素材がありますが、割れにくく透明な硬質プラスチックが一般的です。また、哺乳瓶は母乳ポンプに直接取り付けられるように設計されているため、ミルクを移し替える手間が省ける。最近では、哺乳瓶の乳首が皮膚のように柔らかく設計され、空気の取り込みが少なく、疝痛防止になっているものもあります。働く女性、母乳育児に抵抗のある女性、授乳に問題のある女性に有益です。

市場規模

多忙なライフスタイルと働く女性の増加は、製品需要を煽る重要な要因です。メーカー各社は、より良い素材や最新バージョンの哺乳瓶や乳首を開発しており、市場拡大につながると思われます。主要企業はまた、顧客基盤を拡大するためにオンライン・チャネルに投資しています。BPAフリーの哺乳瓶は市場で根強い人気を集めています。粉ミルクの普及が哺乳瓶市場の成長をさらに後押しします。しかし、親はプラスチックに含まれる化学物質を懸念しており、ガラスやステンレスに切り替えています。また、母乳育児の利点に関する意識の高まりが市場成長を抑制する可能性もあります。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、哺乳瓶の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。哺乳瓶産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

哺乳瓶市場レポートのこのセクションでは、国別および地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家が今後のビジネスチャンスとともに、それぞれの製品やサービスのターゲット層を特定するのに役立ちます。

製品別

  • プラスチック
  • シリコン
  • ガラス
  • ステンレス

流通チャネル別

  • オフライン
  • オンライン

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカの哺乳瓶市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 哺乳瓶産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 哺乳瓶の世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 製品別過去・予測データ分析
  • プラスチック
  • シリコン
  • ガラス
  • ステンレス

第6章 哺乳瓶の世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 流通チャネル別過去・予測データ分析
  • オフライン
  • オンライン

第7章 世界の哺乳瓶市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋セグメント別
    • アジア太平洋国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカセグメント別
    • ラテンアメリカ国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカセグメント別
    • 中東・アフリカ国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第8章 哺乳瓶企業の競合情勢

  • 哺乳瓶市場の競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Pigeon Corporation
  • Medela AG
  • Goodbaby International Holdings Limited
  • Koninklijke Philips N.V.
  • Handi-Craft Company
  • Artsana S.P.A
  • Comotomo
  • Richell Corporation
  • Munchkin Inc.
  • NanobeBe US LTD
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Product (USD MN)
  • Plastic Market Sales By Geography (USD MN)
  • Silicone Market Sales By Geography (USD MN)
  • Glass Market Sales By Geography (USD MN)
  • Stainless Steel Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • Offline Market Sales By Geography (USD MN)
  • Online Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Baby Bottles Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Baby Bottles Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Baby Bottles Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Product
  • Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Product (USD MN)
  • Plastic Market Sales By Geography (USD MN)
  • Silicone Market Sales By Geography (USD MN)
  • Glass Market Sales By Geography (USD MN)
  • Stainless Steel Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • Offline Market Sales By Geography (USD MN)
  • Online Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11215973

The global demand for Baby Bottles Market is presumed to reach the market size of nearly USD 7.34 Billion by 2032 from USD 4.25 Billion in 2023 with a CAGR of 6.26% under the study period 2024-2032.

A baby bottle is a bottle with a teat or rubber nipple on top used in feeding infants or young children. It is also used to feed human and non-human mammals. It comes in different materials like plastic, glass, silicone, and stainless steel, but hard plastic is commonly used as it is non-breakable and transparent. Bottles are also designed to be directly attached to a breast pump, reducing the hassle of milk transfer. Nowadays, bottles are designed in a soft skin-like nipple, that reduces the intake of air, and are anti-colic. It is beneficial for working women, women who are uncomfortable with breastfeeding, and women with lactation problems.

MARKET DIMENSION

Hectic lifestyle and an increasing number of working women's is a crucial factor fuelling product demand. Manufacturers are coming up with better materials and updated versions of baby bottles and nipples, which will lead to market expansion. Key players are also investing in online channels to expand their customer base. BPA-free bottles are gaining robust popularity in the market. Increasing adoption of formula milk further propels baby bottles market growth. However, parents are concerned about chemicals in plastic, making them switch to glass and stainless steel. Also, growing awareness about the benefits of breastfeeding may restrain the market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Baby Bottles. The growth and trends of Baby Bottles industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Baby Bottles market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product

  • Plastic
  • Silicone
  • Glass
  • Stainless Steel

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Baby Bottles market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Baby Bottles market include Pigeon Corporation, Medela AG, Goodbaby International Holdings Limited, Koninklijke Philips N.V., Handi-Craft Company, Artsana S.P.A, Comotomo, Richell Corporation, Munchkin Inc., NanobeBe US LTD. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. BABY BOTTLES - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL BABY BOTTLES MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 5.1. Overview By Product
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Product
  • 5.3. Plastic Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Silicone Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Glass Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.6. Stainless Steel Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL BABY BOTTLES MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1. Overview By Distribution Channel
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Distribution Channel
  • 6.3. Offline Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Online Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL BABY BOTTLES MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE BABY BOTTLES COMPANIES

  • 8.1. Baby Bottles Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF BABY BOTTLES INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Pigeon Corporation
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. Medela AG
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Goodbaby International Holdings Limited
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. Koninklijke Philips N.V.
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. Handi-Craft Company
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. Artsana S.P.A
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. Comotomo
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Richell Corporation
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. Munchkin Inc.
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments
  • 9.12. NanobeBe US LTD
    • 9.12.1 Company Overview
    • 9.12.2 Company Revenue
    • 9.12.3 Products
    • 9.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies