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市場調査レポート
商品コード
1542544
湧水の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測Global Spring Water Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032 |
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カスタマイズ可能
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湧水の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測 |
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 184 Pages
納期: 即日から翌営業日
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湧水市場の世界需要は、2023年の2,722億7,000万米ドルから2032年には5,830億9,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは8.83%です。
湧水はボトル入り飲料水としてよく知られています。湧水は地下水に由来します。地下水とは、帯水層や地球の自然水位より下の地下で発見された水のことです。自然に地表に流れ出た水は、湧き水の開口部に集められます。スプリングウォーターは食品用のボトルに密封され、人間が飲むことを目的としています。湧き水は通常の水よりも溶存ミネラルが多いです。湧水は、ろ過、紫外線(UV)、オゾン処理、逆浸透(RO)などで治療・殺菌され、ボトル、パウチ、プラスチック、ガラスなどに包装されて消費されます。
水を媒介とする疾病の蔓延と、炭酸飲料を摂取することによる健康リスクに対する意識の高まりが、湧水の世界需要を牽引する主な要因です。さらに、購買力の増加により、レストラン、カフェ、ホテルでボトル詰めされた高級水に対する消費者の嗜好が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。旅行や観光活動の増加は、その利便性と携帯のしやすさからボトル入り飲料水の需要を刺激しています。いくつかの地域では飲料水が不足しているため、安全な飲料水への需要がさらに高まり、製品販売の増加と市場成長の増加につながっています。ペットボトルの使用に関する政府の厳しい規制は、世界のボトル入り飲料水市場の成長を阻害しています。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、湧水の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。湧水業界の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
湧水市場レポートのこのセクションでは、国・地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供することで、戦略家がそれぞれの製品やサービスのターゲット層を特定し、今後のビジネスチャンスに役立てることができます。
本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおける湧水市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。
カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Spring Water Market is presumed to reach the market size of nearly USD 583.09 Billion by 2032 from USD 272.27 Billion in 2023 with a CAGR of 8.83% under the study period 2024-2032.
Spring water is a well-known form of bottled water. Spring water is derived from groundwater, which is water discovered underground in an aquifer or below the earth's natural water table. Water that naturally flows to the ground's surface is collected at the opening of the spring. Spring Water is sealed in food-grade bottles and intended for human consumption. Spring water has more amount of dissolved minerals than regular water. Spring water is treated and disinfected with filtration, ultraviolet (UV), ozone treatment, reverse osmosis (RO) and then packaged in bottles, pouches, plastic, and glass for consumption.
The growing prevalence of water-borne diseases and the rising awareness about the health risks of consuming carbonated drinks are the major factors driving global demand for spring water. Moreover, due to their increased purchasing power, the growing consumer preferences for premium water bottled in restaurants, cafes, and hotels fuel the market growth. The increasing travel and tourism activities catalyse the demand for bottled water due to its convenience and ease of carrying it. Drinking water scarcity in several regions further necessitates the demand for safe drinking water, leading to increased product sales and increasing market growth. The stringent regulations posed by the government regarding the use of plastic water bottles impede the growth of the global bottled water market.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Spring Water. The growth and trends of Spring Water industry provide a holistic approach to this study.
This section of the Spring Water market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Spring Water market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Spring Water market include Orient Beverages Pvt. Ltd. (Bisleri International Pvt. Ltd.), CG Roxane LLC, Nestle S.A., Bluetriton Brands, PepsiCo, Berrington Water, Ten Spring Water, Coca-Cola (Valpre), Danone (Evian), Himalayas ONTOP, 3 Spring Water, Magnetic Spring, Mountain Valley Spring Water (Primo Water Corp.), Premium Waters Inc., Tata Consumer Products Limited (Himalayan). This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.