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市場調査レポート
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1542544

湧水の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Spring Water Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 184 Pages
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即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.82円
湧水の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 184 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

湧水市場の世界需要は、2023年の2,722億7,000万米ドルから2032年には5,830億9,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは8.83%です。

湧水はボトル入り飲料水としてよく知られています。湧水は地下水に由来します。地下水とは、帯水層や地球の自然水位より下の地下で発見された水のことです。自然に地表に流れ出た水は、湧き水の開口部に集められます。スプリングウォーターは食品用のボトルに密封され、人間が飲むことを目的としています。湧き水は通常の水よりも溶存ミネラルが多いです。湧水は、ろ過、紫外線(UV)、オゾン処理、逆浸透(RO)などで治療・殺菌され、ボトル、パウチ、プラスチック、ガラスなどに包装されて消費されます。

市場力学

水を媒介とする疾病の蔓延と、炭酸飲料を摂取することによる健康リスクに対する意識の高まりが、湧水の世界需要を牽引する主な要因です。さらに、購買力の増加により、レストラン、カフェ、ホテルでボトル詰めされた高級水に対する消費者の嗜好が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。旅行や観光活動の増加は、その利便性と携帯のしやすさからボトル入り飲料水の需要を刺激しています。いくつかの地域では飲料水が不足しているため、安全な飲料水への需要がさらに高まり、製品販売の増加と市場成長の増加につながっています。ペットボトルの使用に関する政府の厳しい規制は、世界のボトル入り飲料水市場の成長を阻害しています。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、湧水の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。湧水業界の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

湧水市場レポートのこのセクションでは、国・地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供することで、戦略家がそれぞれの製品やサービスのターゲット層を特定し、今後のビジネスチャンスに役立てることができます。

容器タイプ別

  • ボトル入り
  • 缶入り

流通チャネル別

  • 企業間
  • Business To Consumer(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、オンラインショップ)

地域分析

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおける湧水市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 湧水-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 湧水の世界市場分析:容器タイプ別

  • 容器タイプ別概要
  • 容器タイプ別過去・予測データ分析
  • ボトル入り
  • 缶詰

第6章 湧水の世界市場分析:流通チャネル別

  • 概要:流通チャネル別
  • 流通チャネル別過去・予測データ分析
  • 企業間取引
  • B to C(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、専門店、オンラインショップ)

第7章 世界の湧水市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋セグメント別
    • アジア太平洋国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカセグメント別
    • ラテンアメリカ国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカセグメント別
    • 中東・アフリカ国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第8章 スプリングウォーター企業の競合情勢

  • 湧水市場の競合
  • 提携・協力・協定
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Orient Beverages Pvt. Ltd.(Bisleri International Pvt. Ltd.)
  • CG Roxane LLC
  • Nestle S.A.
  • Bluetriton Brands
  • PepsiCo
  • Berrington Water
  • Ten Spring Water
  • Coca-Cola(Valpre)
  • Danone(Evian)
  • Himalayas ONTOP
  • 3 Spring Water
  • Magnetic Spring
  • Mountain Valley Spring Water(Primo Water Corp.)
  • Premium Waters Inc.
  • Tata Consumer Products Limited(Himalayan)
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Container Type (Metric Tons and USD MN)
  • Bottled Market Sales By Geography (Metric Tons and USD MN)
  • Canned Market Sales By Geography (Metric Tons and USD MN)
  • Analysis By Distribution Channel (Metric Tons and USD MN)
  • Business To Business Market Sales By Geography (Metric Tons and USD MN)
  • Business To Consumer (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Online Retail) Market Sales By Geography (Metric Tons and USD MN)
  • Global Spring Water Market Sales By Geography (Metric Tons and USD MN)
  • North America Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • United States Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Canada Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Mexico Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Europe Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (Metric Tons and USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • France Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Germany Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Italy Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Russia Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Spain Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • China Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Japan Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • India Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • South Korea Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Australia Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Latin America Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Brazil Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Argentina Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Peru Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Chile Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • UAE Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Israel Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • South Africa Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (Metric Tons and USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Spring Water Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Spring Water Market Size, By Region (Metric Tons and USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Container Type
  • Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Container Type (Metric Tons and USD MN)
  • Bottled Market Sales By Geography (Metric Tons and USD MN)
  • Canned Market Sales By Geography (Metric Tons and USD MN)
  • Global Market Analysis By Distribution Channel (Metric Tons and USD MN)
  • Business To Business Market Sales By Geography (Metric Tons and USD MN)
  • Business To Consumer (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Online Retail) Market Sales By Geography (Metric Tons and USD MN)
  • Global Market Sales (Metric Tons and USD MN)
  • North America Market Sales (Metric Tons and USD MN)
  • Europe Market Sales (Metric Tons and USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (Metric Tons and USD MN)
  • Latin America Market Sales (Metric Tons and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (Metric Tons and USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11218701

The global demand for Spring Water Market is presumed to reach the market size of nearly USD 583.09 Billion by 2032 from USD 272.27 Billion in 2023 with a CAGR of 8.83% under the study period 2024-2032.

Spring water is a well-known form of bottled water. Spring water is derived from groundwater, which is water discovered underground in an aquifer or below the earth's natural water table. Water that naturally flows to the ground's surface is collected at the opening of the spring. Spring Water is sealed in food-grade bottles and intended for human consumption. Spring water has more amount of dissolved minerals than regular water. Spring water is treated and disinfected with filtration, ultraviolet (UV), ozone treatment, reverse osmosis (RO) and then packaged in bottles, pouches, plastic, and glass for consumption.

MARKET DYNAMICS

The growing prevalence of water-borne diseases and the rising awareness about the health risks of consuming carbonated drinks are the major factors driving global demand for spring water. Moreover, due to their increased purchasing power, the growing consumer preferences for premium water bottled in restaurants, cafes, and hotels fuel the market growth. The increasing travel and tourism activities catalyse the demand for bottled water due to its convenience and ease of carrying it. Drinking water scarcity in several regions further necessitates the demand for safe drinking water, leading to increased product sales and increasing market growth. The stringent regulations posed by the government regarding the use of plastic water bottles impede the growth of the global bottled water market.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Spring Water. The growth and trends of Spring Water industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Spring Water market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Container Type

  • Bottled
  • Canned

By Distribution Channel

  • Business To Business
  • Business To Consumer (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Online Retail)

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Spring Water market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Spring Water market include Orient Beverages Pvt. Ltd. (Bisleri International Pvt. Ltd.), CG Roxane LLC, Nestle S.A., Bluetriton Brands, PepsiCo, Berrington Water, Ten Spring Water, Coca-Cola (Valpre), Danone (Evian), Himalayas ONTOP, 3 Spring Water, Magnetic Spring, Mountain Valley Spring Water (Primo Water Corp.), Premium Waters Inc., Tata Consumer Products Limited (Himalayan). This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. SPRING WATER - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Container Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL SPRING WATER MARKET ANALYSIS BY CONTAINER TYPE

  • 5.1. Overview By Container Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Container Type
  • 5.3. Bottled Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Canned Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL SPRING WATER MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1. Overview By Distribution Channel
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Distribution Channel
  • 6.3. Business To Business Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Business To Consumer (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Online Retail) Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL SPRING WATER MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE SPRING WATER COMPANIES

  • 8.1. Spring Water Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF SPRING WATER INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Orient Beverages Pvt. Ltd. (Bisleri International Pvt. Ltd.)
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. CG Roxane LLC
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Nestle S.A.
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. Bluetriton Brands
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. PepsiCo
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. Berrington Water
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. Ten Spring Water
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Coca-Cola (Valpre)
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. Danone (Evian)
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments
  • 9.12. Himalayas ONTOP
    • 9.12.1 Company Overview
    • 9.12.2 Company Revenue
    • 9.12.3 Products
    • 9.12.4 Recent Developments
  • 9.13. 3 Spring Water
    • 9.13.1 Company Overview
    • 9.13.2 Company Revenue
    • 9.13.3 Products
    • 9.13.4 Recent Developments
  • 9.14. Magnetic Spring
    • 9.14.1 Company Overview
    • 9.14.2 Company Revenue
    • 9.14.3 Products
    • 9.14.4 Recent Developments
  • 9.15. Mountain Valley Spring Water (Primo Water Corp.)
    • 9.15.1 Company Overview
    • 9.15.2 Company Revenue
    • 9.15.3 Products
    • 9.15.4 Recent Developments
  • 9.16. Premium Waters Inc.
    • 9.16.1 Company Overview
    • 9.16.2 Company Revenue
    • 9.16.3 Products
    • 9.16.4 Recent Developments
  • 9.17. Tata Consumer Products Limited (Himalayan)
    • 9.17.1 Company Overview
    • 9.17.2 Company Revenue
    • 9.17.3 Products
    • 9.17.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies