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市場調査レポート
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1542407

オンライン投票システムの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2032年までの予測

Global Online Voting System Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 173 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.64円
オンライン投票システムの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 173 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

オンライン投票システム市場の世界需要は、調査期間2024-2032年のCAGR 9.84%で、2023年の3億3,912万米ドルから2032年には7億8,923万米ドル近くの市場規模に達すると推定されます。

オンライン投票システムは、紙や投票用紙を使わずに選挙を行うデジタルプラットフォームです。オンライン投票システムには、オンラインでの有権者登録、投票、開票、投票内容の発表が含まれます。これらのシステムは、汚職を減らし、有権者が遠隔地やウェブサイトから投票できることで投票率を上げるのに役立ちます。オンライン投票は、票のハッキングや改ざんの減少にも役立ちます。オンライン投票システムは、政府、企業、エンドユーザーが選挙をバーチャルに管理することも可能にします。

市場力学

産業組織、政府政党、教育大学、カレッジなどのエンドユーザー産業におけるオンライン投票システムに対する需要の増加は、世界の投票システム市場の成長を促進すると予想される要因の一部です。さらに、システムの習熟度の向上、投票システムの精度、高い投票率は、予測期間中の業界の成長を促進します。さらに、従来の投票に必要な紙、印刷、スタッフ、物理的な壷などの物理的なインフラは、オンライン投票では必要ないため、金銭的なコストが削減されます。こうしたことがオンライン投票システムの需要を押し上げています。加えて、オンライン投票システムによって身体障害者に提供される集計の容易さと特典は、世界市場の成長に貢献すると思われます。しかし、投票ソフトウェアに関する理解不足やオンライン投票に関するセキュリティ懸念の高まりが、市場成長の妨げになると予想されます。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析を取り上げています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはオンライン投票システムの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。オンライン投票システム産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

オンライン投票システム市場レポートのこのセクションでは、国および地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家は、今後の機会で、それぞれの製品やサービスのターゲット層を識別するのに役立ちます。

提供別

  • ソリューション
  • サービス別

展開モード別

  • クラウド
  • オンプレミス

エンドユーザー別

  • 政府機関
  • 大学
  • 企業

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカにおけるオンライン投票システム市場の現在および将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 オンライン投票システム- 産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 オンライン投票システムの世界市場分析:提供別

  • 提供別概要
  • 提供別過去・予測データ分析
  • ソリューション
  • サービス

第6章 オンライン投票システムの世界市場分析:展開モード別

  • 概要:展開モード別
  • 展開モード別過去・予測データ分析
  • クラウド
  • オンプレミス

第7章 オンライン投票システムの世界市場分析:エンドユーザー別

  • エンドユーザー別概要
  • エンドユーザー別過去・予測データ分析
  • 政府機関
  • 大学・カレッジ
  • 企業

第8章 オンライン投票システムの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋セグメント別
    • アジア太平洋国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカセグメント別
    • ラテンアメリカ国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカセグメント別
    • 中東・アフリカ国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 オンライン投票システム企業の競合情勢

  • オンライン投票システム市場競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Votebox
  • Skypunch Technology Inc
  • NVotes
  • Ezvote
  • ElectionBuddy Inc
  • BallotReady
  • Smartmatic
  • Democracy Live Inc
  • Hart InterCivic Inc
  • Benel Solutions
  • Dominion Voting Systems Corporation
  • Clear Ballot Inc
  • Australian Electoral Commission
  • Avante International Technology Inc.
  • Votem Corp
  • Insightrix Research Inc
  • Polyas
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Offering (USD MN)
  • Solution Market Sales By Geography (USD MN)
  • Service Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Deployment Mode (USD MN)
  • Cloud Market Sales By Geography (USD MN)
  • On-Premises Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By End User (USD MN)
  • Government Market Sales By Geography (USD MN)
  • Universities and Colleges Market Sales By Geography (USD MN)
  • Enterprises Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Online Voting System Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Online Voting System Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Online Voting System Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Offering
  • Market Attractiveness Analysis By Deployment Mode
  • Market Attractiveness Analysis By End User
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Offering (USD MN)
  • Solution Market Sales By Geography (USD MN)
  • Service Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Deployment Mode (USD MN)
  • Cloud Market Sales By Geography (USD MN)
  • On-Premises Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By End User (USD MN)
  • Government Market Sales By Geography (USD MN)
  • Universities and Colleges Market Sales By Geography (USD MN)
  • Enterprises Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11219401

The global demand for Online Voting System Market is presumed to reach the market size of nearly USD 789.23 Million by 2032 from USD 339.12 Million in 2023 with a CAGR of 9.84% under the study period 2024-2032.

Online voting system is a digital platform that conducts elections without the use of paper or ballots. The online voting system entails online voter registration, vote casting, vote counting, and declaring of the votes. These systems help reduce corruption and raise voter turnout with voters who can cast their votes from any remote location or website. Online voting also helps in the reduction of vote hacking or tampering. The online voting system also allows the government, corporates, and end-users to manage the elections virtually.

MARKET DYNAMICS

The increasing demand for online voting systems in end-user industries, such as industrial organizations, government parties, educational universities and colleges, are some of the factors anticipated to promote the growth of the global voting system market. Moreover, increasing system proficiency, voting system accuracy, and high voter turnout will enhance industry growth over the forecast timeline. Furthermore, the physical infrastructure required for traditional voting, such as paper, printing, staff, or physical urns, is not required for online voting, which reduces the monetary cost. All this has driven the demand for online voting systems. In addition, the ease of counting and benefits offered to physically disabled people by the online voting system will contribute to the global market's growth. However, a lack of understanding about voting software and growing security concerns about online voting is expected to hamper the market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Online Voting System. The growth and trends of Online Voting System industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Online Voting System market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Offering

  • Solution
  • Service

By Deployment Mode

  • Cloud
  • On-Premises

By End User

  • Government
  • Universities and Colleges
  • Enterprises

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Online Voting System market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Online Voting System market include Votebox, Skypunch Technology Inc, NVotes, Ezvote, ElectionBuddy Inc, BallotReady, Smartmatic, Democracy Live Inc, Hart InterCivic Inc, Benel Solutions, Dominion Voting Systems Corporation, Clear Ballot Inc, Australian Electoral Commission, Avante International Technology Inc., Votem Corp, Insightrix Research Inc, Polyas. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. ONLINE VOTING SYSTEM - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Offering
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Deployment Mode
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By End User
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL ONLINE VOTING SYSTEM MARKET ANALYSIS BY OFFERING

  • 5.1. Overview By Offering
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Offering
  • 5.3. Solution Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Service Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL ONLINE VOTING SYSTEM MARKET ANALYSIS BY DEPLOYMENT MODE

  • 6.1. Overview By Deployment Mode
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Deployment Mode
  • 6.3. Cloud Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. On-Premises Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL ONLINE VOTING SYSTEM MARKET ANALYSIS BY END USER

  • 7.1. Overview By End User
  • 7.2. Historical and Forecast Data Analysis By End User
  • 7.3. Government Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.4. Universities and Colleges Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Enterprises Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL ONLINE VOTING SYSTEM MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4 United States Sales Analysis
    • 8.3.5 Canada Sales Analysis
    • 8.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 8.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 8.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5 France Sales Analysis
    • 8.4.6 Germany Sales Analysis
    • 8.4.7 Italy Sales Analysis
    • 8.4.8 Russia Sales Analysis
    • 8.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 8.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 8.5.4 China Sales Analysis
    • 8.5.5 India Sales Analysis
    • 8.5.6 Japan Sales Analysis
    • 8.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8 Australia Sales Analysis
    • 8.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 8.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 8.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6 Peru Sales Analysis
    • 8.6.7 Chile Sales Analysis
    • 8.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 8.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 8.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5 UAE Sales Analysis
    • 8.7.6 Israel Sales Analysis
    • 8.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE ONLINE VOTING SYSTEM COMPANIES

  • 9.1. Online Voting System Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10. COMPANY PROFILES OF ONLINE VOTING SYSTEM INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Votebox
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Revenue
    • 10.3.3 Products
    • 10.3.4 Recent Developments
  • 10.4. Skypunch Technology Inc
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Revenue
    • 10.4.3 Products
    • 10.4.4 Recent Developments
  • 10.5. NVotes
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Revenue
    • 10.5.3 Products
    • 10.5.4 Recent Developments
  • 10.6. Ezvote
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Revenue
    • 10.6.3 Products
    • 10.6.4 Recent Developments
  • 10.7. ElectionBuddy Inc
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Revenue
    • 10.7.3 Products
    • 10.7.4 Recent Developments
  • 10.8. BallotReady
    • 10.8.1 Company Overview
    • 10.8.2 Company Revenue
    • 10.8.3 Products
    • 10.8.4 Recent Developments
  • 10.9. Smartmatic
    • 10.9.1 Company Overview
    • 10.9.2 Company Revenue
    • 10.9.3 Products
    • 10.9.4 Recent Developments
  • 10.10. Democracy Live Inc
    • 10.10.1 Company Overview
    • 10.10.2 Company Revenue
    • 10.10.3 Products
    • 10.10.4 Recent Developments
  • 10.11. Hart InterCivic Inc
    • 10.11.1 Company Overview
    • 10.11.2 Company Revenue
    • 10.11.3 Products
    • 10.11.4 Recent Developments
  • 10.12. Benel Solutions
    • 10.12.1 Company Overview
    • 10.12.2 Company Revenue
    • 10.12.3 Products
    • 10.12.4 Recent Developments
  • 10.13. Dominion Voting Systems Corporation
    • 10.13.1 Company Overview
    • 10.13.2 Company Revenue
    • 10.13.3 Products
    • 10.13.4 Recent Developments
  • 10.14. Clear Ballot Inc
    • 10.14.1 Company Overview
    • 10.14.2 Company Revenue
    • 10.14.3 Products
    • 10.14.4 Recent Developments
  • 10.15. Australian Electoral Commission
    • 10.15.1 Company Overview
    • 10.15.2 Company Revenue
    • 10.15.3 Products
    • 10.15.4 Recent Developments
  • 10.16. Avante International Technology Inc.
    • 10.16.1 Company Overview
    • 10.16.2 Company Revenue
    • 10.16.3 Products
    • 10.16.4 Recent Developments
  • 10.17. Votem Corp
    • 10.17.1 Company Overview
    • 10.17.2 Company Revenue
    • 10.17.3 Products
    • 10.17.4 Recent Developments
  • 10.18. Insightrix Research Inc
    • 10.18.1 Company Overview
    • 10.18.2 Company Revenue
    • 10.18.3 Products
    • 10.18.4 Recent Developments
  • 10.19. Polyas
    • 10.19.1 Company Overview
    • 10.19.2 Company Revenue
    • 10.19.3 Products
    • 10.19.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies