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市場調査レポート
商品コード
1469867

ハイドレーションバックパックの世界市場:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024~2032年)

Global Hydration Backpack Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 136 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ハイドレーションバックパックの世界市場:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測(2024~2032年)
出版日: 2024年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 136 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のハイドレーションバックパックの市場規模は、2023年に4億1,223万米ドルに達し、2024~2032年の予測期間中にCAGR 10.02%で成長し、2032年には約9億7,362万米ドルに達すると予測されています。

ハイドレーションバックパックは、ハイキング、サイクリング、ランニング、スキー、キャンプなどのアクティビティに参加する際に、ハンズフリーで水を運ぶために設計されています。通常、ハイドレーションバックパックには、ハイドレーションブラダーと一口バルブの付いた飲料チューブを備えた小型のバックパックが含まれ、柔軟性のあるBPAフリーの素材で作られています。ブラダーは水やスポーツドリンクを入れやすいように口が大きく開いており、1~3リットルを入れることができます。これらのバックパックには、スナック、鍵、携帯電話、地図、その他の小物などの必需品を収納するための追加コンパートメントが付いていることが多いです。

市場力学

ハイキング、マウンテンバイク、トレイルランニング、サイクリング、キャンプなどのアウトドア活動の人気や、フィットネス愛好家、アスリート、活動的な人々の間で水分補給の重要性に対する認識が高まっていることが、ハイドレーションバックパック市場を牽引しています。ハイドレーションバックパックは、活動を中断することなく水にアクセスする便利な方法を提供し、ウォーターリザーバーと飲料チューブを通じてハンズフリーで水分補給ができます。これらのバックパックは、水を簡単に利用できるため、アウトドア愛好家やアスリートにとって最良の選択肢となっています。さらに、素材や技術の絶え間ない進歩と、軽量生地、人間工学に基づいた形状、調節可能なストラップ、通気性のある背面パネル、漏れのない水リザーバーなどの特徴が、ハイドレーションバックパックの採用にユーザーを惹きつけています。インターネットとeコマースの普及が市場成長をさらに後押ししています。しかし、代替のハイドレーション・ソリューションとの競合や、アウトドア以外のアクティビティでの採用が限定的であることが、市場成長の妨げになる可能性が高いです。

この調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、産業の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはハイドレーションバックパックの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ハイドレーションバックパック産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

ハイドレーションバックパック市場レポートのこのセクションでは、国別および地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家が今後のビジネスチャンスとそれぞれの製品またはサービスのターゲット層を特定するのに役立ちます。

エンドユーザー別

  • スポーツ
  • 軍事

流通チャネル別

  • 専門店
  • 百貨店
  • オンラインショップ

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるハイドレーションバックパック市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 ハイドレーションバックパック - 産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 ハイドレーションバックパックの世界市場分析:エンドユーザー別

  • 概要:エンドユーザー別
  • 実績データと予測データ
  • 分析:エンドユーザー別
  • スポーツ
  • 軍事

第6章 ハイドレーションバックパックの世界市場分析:流通チャネル別

  • 概要:流通チャネル別
  • 実績データと予測データ
  • 分析:流通チャネル別
  • 専門店
  • 百貨店
  • オンラインショップ

第7章 ハイドレーションバックパックの世界市場分析:地域別

  • 展望:地域別
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第8章 ハイドレーションバックパック企業の競合情勢

  • ハイドレーションバックパック市場の競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Vista Outdoor Inc.(CamelBak)
  • Columbia Sportswear Company
  • Osprey Packs Inc.
  • High Sierra
  • Gregory Mountain Products
  • Source Tactical Gear
  • Hydro Flask
  • Mazama Designs LLC.
  • USWE Sports AB
  • TETON Sports
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By End-User (USD MN)
  • Sports Market Sales By Geography (USD MN)
  • Military Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • Specialty Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Departmental Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Online Retail Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Hydration Backpack Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Hydration Backpack Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Hydration Backpack Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By End-User
  • Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By End-User (USD MN)
  • Sports Market Sales By Geography (USD MN)
  • Military Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • Specialty Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Departmental Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Online Retail Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112114257

The global demand for Hydration Backpack Market is presumed to reach the market size of nearly USD 973.62 Million by 2032 from USD 412.23 Million in 2023 with a CAGR of 10.02% under the study period 2024 - 2032.

A hydration backpack is designed to carry water hands-free while participating in activities like hiking, cycling, running, skiing, or camping. It usually includes a small backpack with a hydration bladder and a drinking tube with a bite valve, and it is made of flexible, BPA-free material. The bladder has a broad mouth opening for easy filling with water or sports drinks and can hold between 1 to 3 liters. These backpacks often come with extra compartments for storing essentials like snacks, keys, phones, maps, and other small items.

MARKET DYNAMICS

The popularity of outdoor activities such as hiking, mountain biking, trail running, cycling, and camping, as well as surging awareness about the importance of staying hydrated among fitness enthusiasts, athletes, and active individuals, drive the hydration backpack market. Hydration backpacks provide a convenient way to access water without interrupting activities, offering hands-free hydration through a water reservoir and drinking tube. These backpacks allow water to be easily accessible, making them a top choice for outdoor enthusiasts and athletes. Furthermore, constant advancement in material and technology and features like lightweight fabrics, ergonomic shapes, adjustable straps, breathable back panels, and leakproof water reservoirs attract users to adopt hydration backpacks. The growing penetration of the internet and e-commerce is further propelling market growth. However, competition from alternative hydration solutions and limited adoption in non-outdoor activities will likely hamper market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of hydration backpack. The growth and trends of hydration backpack industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the hydration backpack market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By End-User

  • Sports
  • Military

By Distribution Channel

  • Specialty Stores
  • Departmental Stores
  • Online Retail

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Hydration Backpack market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Hydration Backpack market include Vista Outdoor Inc. (CamelBak), Columbia Sportswear Company, Osprey Packs Inc., High Sierra, Gregory Mountain Products, Source Tactical Gear, Hydro Flask, Mazama Designs LLC., USWE Sports AB, TETON Sports. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. HYDRATION BACKPACK - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By End-User
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL HYDRATION BACKPACK MARKET ANALYSIS BY END-USER

  • 5.1. Overview By End-User
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By End-User
  • 5.4. Sports Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Military Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL HYDRATION BACKPACK MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1. Overview By Distribution Channel
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By Distribution Channel
  • 6.4. Specialty Stores Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Departmental Stores Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Online Retail Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL HYDRATION BACKPACK MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE HYDRATION BACKPACK COMPANIES

  • 8.1. Hydration Backpack Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF HYDRATION BACKPACK INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Vista Outdoor Inc. (CamelBak)
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. Columbia Sportswear Company
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Osprey Packs Inc.
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. High Sierra
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. Gregory Mountain Products
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. Source Tactical Gear
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. Hydro Flask
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Mazama Designs LLC.
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. USWE Sports AB
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments
  • 9.12. TETON Sports
    • 9.12.1 Company Overview
    • 9.12.2 Company Revenue
    • 9.12.3 Products
    • 9.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies