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市場調査レポート
商品コード
1392371
グランピングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023~2030年の予測Global Glamping Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030 |
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カスタマイズ可能
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グランピングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023~2030年の予測 |
出版日: 2023年11月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 126 Pages
納期: 即日から翌営業日
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グランピング市場の世界需要は、調査期間2023~2030年のCAGR11.2%で、2022年の37億3,000万米ドルから2030年には約87億2,000万米ドルの市場規模に達すると推定されます。
グランピングとは、バスルーム、Wi-Fi、電気、ベッド、室内配管、スパ、ハウスキーピングサービスなど、贅沢なスタイルのアメニティや設備を備えた快適なキャンプのことです。グランピングは、従来のキャンプに比べ、より豪華で家庭的なキャンプの一種です。グランピングは一般的に、信頼できる観光と環境に優しい空間を作り出します。グランピングは、自然と豪華さ、居心地の良さとエコフレンドリーさをミックスしたものであり、宿泊施設を提供するユニークさも兼ね備えているため、アウトドア観光の新たな流行となりつつあります。
グランピングのニーズは、音楽フェスティバルでのグランピングの広がりや、滞在型旅行の増加などにより高まっています。消費者の間でソーシャルメディアの影響力が高まっていることも、グランピング市場の成長を後押しする主な要因の1つと考えられています。世界の人々の所得水準の上昇はアウトドア観光を急速に拡大させ、それがグランピング市場の成長を後押ししています。隠れ家観光や変身観光への志向の高まりは、予測期間中にグランピング市場の需要を創出すると予測されます。さらに、消費者の嗜好の変化、観光地に対する環境への圧力の最小化、エコツーリズムの人気の高まりは、グランピング市場の成長にプラスの影響を与えます。また、観光関連のインフラをアップグレードするための政府のイニシアチブの成長は、今後数年間でグランピング市場を拡大すると予想されます。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、グランピングの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。グランピング産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカにおけるグランピング市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。
ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Glamping Market is presumed to reach the market size of nearly USD 8.72 BN by 2030 from USD 3.73 BN in 2022 with a CAGR of 11.2% under the study period 2023 - 2030.
Glamping is comfy camping with luxury-style amenities and facilities, such as bathrooms, Wi-Fi, electricity, beds, indoor plumbing, spas, and housekeeping services. Glamping is a type of camping that is more luxurious and homely compared to traditional camping. Glamping generally creates reliable tourism and eco-friendly spaces. Glamping is becoming a new craze in outdoor tourism since it is a mixture of nature and luxury, cosy and eco-friendly, as well as offers uniqueness in providing accommodation.
The need for glamping is increasing owing to the rising scope of glamping at music festivals and the increasing number of staycations, among others. The growth in social media influence among consumers is considered one of the key factors fueling the glamping market growth. The rise in the income levels of the people globally expands outdoor tourism rapidly, and that drives the growth of the glamping market. The growth in the inclination towards retreat or transformational tourism is projected to create demand for the glamping market in the forecast period. Furthermore, alteration in consumer preferences, minimal environmental pressure on destinations, and the rising popularity of eco-tourism positively influence the glamping market growth. Also, growth in government initiatives to upgrade the infrastructure related to tourism is expected to expand the glamping market in the forthcoming years.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of glamping. The growth and trends of glamping industry provide a holistic approach to this study.
This section of the glamping market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Glamping market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the glamping market include Tent Xpert, Under Canvas, Collective Retreats, Tentrr, Glamxperience, Peru Ecocamp, Glamping La Cepa, Glitzcamp, Bighead, Fundo Panguilemu, Glamping Mangarito, Luna Glamping Colombia, among others. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.