表紙:決済機器の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023~2030年の予測
市場調査レポート
商品コード
1342971

決済機器の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023~2030年の予測

Global Payment Instruments Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 135 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=155.79円
決済機器の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023~2030年の予測
出版日: 2023年08月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 135 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

決済機器市場の世界需要は、2022年の2億1,419万米ドルから2030年には7億2,280万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2023~2030年のCAGRは16.42%です。

決済機器とは、決済システムの不可欠な構成要素と定義されます。これは、資金と金銭の取引を促進する部分です。しかし、買い手の口座から売り手の口座に金額を送金するバックグラウンドでは、数多くのプロセスが行われています。このプロセスは決済システムと呼ばれ、銀行、PSP、クレジットカード会社など複数の関係者が含まれます。

市場力学:

個人金融管理、デジタル・ウォレット、モバイル・バンキングなどのデジタル決済プラットフォームの急増が成長の原動力となっています。クレジットカード、モバイルウォレット、スマートカードなど、現金以外の決済機器に対するニーズの高まりは、市場成長を促進すると予想されます。また、スマートフォンの普及により、モバイル・ウォレット・アプリケーションの利用が容易になり、これが決済機器市場の成長をさらに促進しています。決済機器市場の成長を促進するその他の要因としては、銀行業務のデジタル化の進展、デジタルウォレット、デジタル決済プラットフォーム、ネットバンキングの利用拡大などが挙げられます。キャッシュレス取引に対する消費者の嗜好の高まりや、決済機器とデジタル化に関する政府の取り組みの増加は、決済機器の市場成長をさらに増大させています。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、決済機器の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。決済機器産業の成長と動向は、この調査に総合的なアプローチを提供します。

地域分析:

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおける決済機器市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 決済機器-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 COVID-19発生の影響分析

第6章 決済機器の世界市場分析:タイプ別

  • タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • タイプ別分析
  • デスクトップ型
  • ハンドヘルド
  • モバイル

第7章 決済機器の世界市場分析:最終用途別

  • 最終用途別概要
  • 実績データと予測データ
  • 最終用途別分析
  • BFSI
  • ヘルスケア
  • IT・通信
  • メディア&エンターテイメント
  • 小売&eコマース
  • 運輸
  • その他

第8章 決済機器の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 決済機器企業の競合情勢

  • 決済機器市場の競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • NCR Corporation
  • Ingenico
  • PAX Technology
  • Verifone Inc.
  • Newland Payment Technology
  • Fiserv Inc.
  • Castles Technology
  • Clover Network LLC
  • Equinox Payment
  • Dspread Technology(Beijing)Inc.
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Type (USD MN)
  • Desktop Market Sales by Geography (USD MN)
  • Handheld Market Sales by Geography (USD MN)
  • Mobile Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by End-use (USD MN)
  • BFSI Market Sales by Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • IT & Telecom Market Sales by Geography (USD MN)
  • Media & Entertainment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Retail & E-commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  • Transportation Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Payment Instruments Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Payment Instruments Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Payment Instruments Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Type
  • Market Attractiveness Analysis by End-use
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Type (USD MN)
  • Desktop Market Sales by Geography (USD MN)
  • Handheld Market Sales by Geography (USD MN)
  • Mobile Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by End-use (USD MN)
  • BFSI Market Sales by Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • IT & Telecom Market Sales by Geography (USD MN)
  • Media & Entertainment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Retail & E-commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  • Transportation Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Top Companies Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11219170

The global demand for Payment Instruments Market is presumed to reach the market size of nearly USD 722.8 MN by 2030 from USD 214.19 MN in 2022 with a CAGR of 16.42% under the study period 2023 - 2030.

A payment instrument is defined as the integral component of a payment system. It's the part that facilitates the transaction of funds & money. But numerous processes take place in the background that transfers the sum from the buyer's account to the seller's account. This process is referred to as the payment system, which includes several parties like banks, PSPs, and credit card firms.

MARKET DYNAMICS:

The growth is driven by the surge in digital payment platforms such as personal finance management, digital wallets, and mobile banking. The increasing need for non-cash payment instruments such as credit cards, mobile wallets, and smart cards is expected to flourish the market growth. Additionally, the accessibility of smartphones has facilitated the usage of mobile wallet applications, which is further propelling the market growth of the payment instrument market. Some other factors driving the payment instruments market growth are rising digitalization in banking, growing use of digital wallets, digital payment platforms, and net banking. Growing consumer preference for cashless transactions and increasing government initiatives regarding payment instruments & digitalization is further augmenting the market growth of payment instrument.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of payment instruments. The growth and trends of payment instruments industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION:

This section of the payment instruments market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Type

  • Desktop
  • Handheld
  • Mobile

By End-Use

  • BFSI
  • Healthcare
  • IT & Telecom
  • Media & Entertainment
  • Retail & E-Commerce
  • Transportation
  • Others

REGIONAL ANALYSIS:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Payment Instruments market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the payment instruments market include NCR Corporation, Ingenico, PAX Technology, Verifone Inc., Newland Payment Technology, Fiserv Inc., Castles Technology, Clover Network LLC, Equinox Payment, Dspread Technology (Beijing) Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . PAYMENT INSTRUMENTS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By End-use
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL PAYMENT INSTRUMENTS MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 6.1 Overview by Type
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Type
  • 6.4 Desktop Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Handheld Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Mobile Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL PAYMENT INSTRUMENTS MARKET ANALYSIS BY END-USE

  • 7.1 Overview by End-use
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by End-use
  • 7.4 BFSI Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Healthcare Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 IT & Telecom Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.7 Media & Entertainment Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.8 Retail & E-commerce Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.9 Transportation Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.10. Others Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL PAYMENT INSTRUMENTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4. United State Sales Analysis
    • 8.3.5. Canada Sales Analysis
    • 8.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 8.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 8.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5. France Sales Analysis
    • 8.4.6. Germany Sales Analysis
    • 8.4.7. Italy Sales Analysis
    • 8.4.8. Russia Sales Analysis
    • 8.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 8.5.4. China Sales Analysis
    • 8.5.5. India Sales Analysis
    • 8.5.6. Japan Sales Analysis
    • 8.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8. Australia Sales Analysis
    • 8.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 8.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 8.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6. Peru Sales Analysis
    • 8.6.7. Chile Sales Analysis
    • 8.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 8.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5. UAE Sales Analysis
    • 8.7.6. Israel Sales Analysis
    • 8.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE PAYMENT INSTRUMENTS COMPANIES

  • 9.1. Payment Instruments Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF PAYMENT INSTRUMENTS INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. NCR Corporation
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Company Revenue
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Ingenico
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Company Revenue
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. PAX Technology
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Company Revenue
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. Verifone Inc.
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Company Revenue
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. Newland Payment Technology
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Company Revenue
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. Fiserv Inc.
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Company Revenue
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Castles Technology
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Company Revenue
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Clover Network LLC
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Company Revenue
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. Equinox Payment
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Company Revenue
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Dspread Technology (Beijing) Inc.
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Company Revenue
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies