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市場調査レポート
商品コード
1288882

天然エキスの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年の予測

Global Natural Extracts Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 148 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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天然エキスの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年の予測
出版日: 2023年05月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

天然エキスの世界需要は、2023年~2030年の調査期間において、CAGR10.1%で2022年の1,536万米ドルから2030年には3,316万米ドル近くの市場規模に達すると推定されています。

天然エキスは、植物、動物、または他の天然源から抽出された天然物質の濃縮形態です。これらの抽出物には、天然物質に特徴的な風味、香り、色、またはその他の特性を与える活性化合物が含まれています。天然エキスは、飲食品、化粧品、医薬品、栄養補助食品など、幅広い用途で使用することができます。天然エキスは、より健康的で自然なものであると認識されるため、合成の代替品よりも好まれることが多いです。

市場力学:

消費者の健康志向や環境意識の高まりに伴い、天然素材やオーガニック製品への需要が高まっています。天然エキスは、合成香料や着色料に代わる、より健康的で自然な代替品と考えられています。天然エキスは、飲食品業界において、食品の風味付け、着色、保存に広く使用されています。天然エキスには、抗炎症作用、抗酸化作用、抗菌作用など、さまざまな健康上の利点があると考えられています。こうした効能に対する意識の高まりが、医薬品および栄養補助食品業界における天然エキスの需要を促進しています。また、天然エキスは、パーソナルケアや化粧品にも使用され、天然の香りや治療効果をもたらします。天然およびオーガニックのパーソナルケアおよびコスメティック製品の売上高は、天然エキスの需要を促進しています。天然エキスの新しい抽出方法や改善された抽出方法の開拓は、天然エキス市場のイノベーションを促進しています。これらの方法によって、メーカーはより効率的かつ費用対効果の高い方法で高品質の天然エキスを生産することができます。

調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、天然エキスの世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。天然エキス産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

地域別分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおける天然エキス市場の現在および将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての著名な地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てます。

また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。天然エキス市場の主要企業には、Flavex Naturextrakte GmbH、Robertet Group、Arjuna Natural Pvt.Ltd., Firmenich SA, India Essential Oils, Sami Spices, Kancor, Synthite Industries Ltd., Symrise AG, Ransom Naturals Ltd., and A.G. Industriesなどがいます。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

  • カスタム要件がある場合、私たちにお問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズされたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

  • 当レポートの内容
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査プロセス
    • 市場調査の手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場のスナップショット

第3章 天然エキス- 産業分析

  • イントロダクション-市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析
    • 製品別
    • アプリケーション別
    • 地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネルの動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 天然エキスの世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品別分析
  • ハーブエキス
  • エッセンシャルオイル
  • 天然色素
  • オレオレジン
  • 乾燥した作物

第7章 天然エキスの世界市場分析:用途別

  • 概要:アプリケーション別
  • 実績と予測データ
  • 分析:アプリケーション別
  • パーソナルケア&コスメティックス
  • 飲食品
  • 動物飼料
  • 医薬品
  • ニュートラシューティカルズ
  • その他

第8章 天然エキスの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州の販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域の販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • アジア太平洋地域:セグメント別
    • アジア太平洋地域:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカの販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東およびアフリカの販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • 中東およびアフリカ:セグメント別
    • 中東およびアフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • UAE
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 天然エキス企業の競合情勢

  • 天然エキスの市場競争
  • 提携・協業・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 主要企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Flavex Naturextrakte GmbH
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • Robertet Group
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Arjuna Natural Pvt. Ltd.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Firmenich SA
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • India Essential Oils
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Sami Spices
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Kancor
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Synthite Industries Ltd.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Symrise AG
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Ransom Naturals Ltd.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • A.G. Industries.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の動向

注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Product (Units and USD MN)
  • Herbal Extracts Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Essential Oils Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Natural Colors Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Oleoresins Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Dried Crops Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Analysis Market by Application (Units and USD MN)
  • Personal Care & Cosmetics Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Food & Beverages Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Animal Feed Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Pharmaceuticals Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Nutraceuticals Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Global Natural Extracts Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • North America Market Analysis (Units and USD MN)
  • United State Market Analysis (Units and USD MN)
  • Canada Market Analysis (Units and USD MN)
  • Mexico Market Analysis (Units and USD MN)
  • Europe Market Analysis (Units and USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (Units and USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (Units and USD MN)
  • France Market Analysis (Units and USD MN)
  • Germany Market Analysis (Units and USD MN)
  • Italy Market Analysis (Units and USD MN)
  • Russia Market Analysis (Units and USD MN)
  • Spain Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (Units and USD MN)
  • China Market Analysis (Units and USD MN)
  • Japan Market Analysis (Units and USD MN)
  • India Market Analysis (Units and USD MN)
  • South Korea Market Analysis (Units and USD MN)
  • Australia Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (Units and USD MN)
  • Latin America Market Analysis (Units and USD MN)
  • Brazil Market Analysis (Units and USD MN)
  • Argentina Market Analysis (Units and USD MN)
  • Peru Market Analysis (Units and USD MN)
  • Chile Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (Units and USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (Units and USD MN)
  • UAE Market Analysis (Units and USD MN)
  • Israel Market Analysis (Units and USD MN)
  • South Africa Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (Units and USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Natural Extracts Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Natural Extracts Market Size, by Region (Units and USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product
  • Market Attractiveness Analysis by Application
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Product (Units and USD MN)
  • Herbal Extracts Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Essential Oils Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Natural Colors Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Oleoresins Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Dried Crops Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Application (Units and USD MN)
  • Personal Care & Cosmetics Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Food & Beverages Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Animal Feed Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Pharmaceuticals Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Nutraceuticals Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Global Market Sales (Units and USD MN)
  • North America Market Sales (Units and USD MN)
  • Europe Market Sales (Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (Units and USD MN)
  • Latin America Market Sales (Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (Units and USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Companies Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112110611

The global demand for Natural Extracts Market is presumed to reach the market size of nearly USD 33.16 MN by 2030 from USD 15.36 MN in 2022 with a CAGR of 10.1% under the study period 2023 - 2030. Regarding volume, the market was calculated XX Units in 2022 and forecast to touch XX Units by 2030 with a CAGR of XX% during 2023-2030.

Natural extracts are concentrated forms of natural substances that have been extracted from plants, animals, or other natural sources. These extracts contain the active compounds that give the natural substance its characteristic flavour, aroma, colour, or other properties. Natural extracts can be used in a wide range of applications, including food and beverage, cosmetics, pharmaceuticals, and nutraceuticals. They are often preferred over synthetic alternatives because they are perceived as being healthier and more natural.

Market Dynamics:

As consumers become more health conscious and environmentally aware, there is a growing demand for natural and organic products. Natural extracts are seen as a healthier and more natural alternative to synthetic flavours and colours. Natural extracts are widely used in the food and beverage industry for flavouring, colouring, and preserving food products. Natural extracts are believed to have various health benefits, including anti-inflammatory, antioxidant, and antimicrobial properties. The rising awareness of these benefits is driving the demand for natural extracts in the pharmaceutical and nutraceutical industries. Natural extracts are also used in personal care and cosmetic products, where they provide natural fragrance and therapeutic benefits. The natural and organic personal care and cosmetic products sales growth is driving the demand for natural extracts. The development of new and improved extraction methods for natural extracts is driving innovation in the natural extracts market. These methods enable manufacturers to produce high-quality natural extracts in a more efficient and cost-effective manner.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of natural extracts. The growth and trends of natural extracts industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation:

This section of the natural extracts market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product

  • Herbal Extracts
  • Essential Oils
  • Natural Colors
  • Oleoresins
  • Dried Crops

By Application

  • Personal Care & Cosmetics
  • Food & Beverages
  • Animal Feed
  • Pharmaceuticals
  • Nutraceuticals
  • Others

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Natural Extracts market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the natural extracts market include Flavex Naturextrakte GmbH, Robertet Group, Arjuna Natural Pvt. Ltd., Firmenich SA, India Essential Oils, Sami Spices, Kancor, Synthite Industries Ltd., Symrise AG, Ransom Naturals Ltd., and A.G. Industries. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

  • In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . NATURAL EXTRACTS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL NATURAL EXTRACTS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 6.1 Overview by Product
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Product
  • 6.4 Herbal Extracts Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Essential Oils Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Natural Colors Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.7 Oleoresins Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.8 Dried Crops Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL NATURAL EXTRACTS MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 7.1 Overview by Application
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Application
  • 7.4 Personal Care & Cosmetics Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Food & Beverages Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 Animal Feed Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.7 Pharmaceuticals Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.8 Nutraceuticals Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.9 Others Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL NATURAL EXTRACTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4. United State Sales Analysis
    • 8.3.5. Canada Sales Analysis
    • 8.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 8.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 8.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5. France Sales Analysis
    • 8.4.6. Germany Sales Analysis
    • 8.4.7. Italy Sales Analysis
    • 8.4.8. Russia Sales Analysis
    • 8.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 8.5.4. China Sales Analysis
    • 8.5.5. India Sales Analysis
    • 8.5.6. Japan Sales Analysis
    • 8.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8. Australia Sales Analysis
    • 8.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 8.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 8.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6. Peru Sales Analysis
    • 8.6.7. Chile Sales Analysis
    • 8.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 8.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5. UAE Sales Analysis
    • 8.7.6. Israel Sales Analysis
    • 8.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE NATURAL EXTRACTS COMPANIES

  • 9.1. Natural Extracts Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF NATURAL EXTRACTS INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Flavex Naturextrakte GmbH
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Company Revenue
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Robertet Group
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Company Revenue
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. Arjuna Natural Pvt. Ltd.
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Company Revenue
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. Firmenich SA
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Company Revenue
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. India Essential Oils
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Company Revenue
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. Sami Spices
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Company Revenue
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Kancor
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Company Revenue
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Synthite Industries Ltd.
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Company Revenue
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. Symrise AG
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Company Revenue
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Ransom Naturals Ltd.
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Company Revenue
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments
  • 10.13. A.G. Industries.
    • 10.13.1. Company Overview
    • 10.13.2. Company Revenue
    • 10.13.3. Products
    • 10.13.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies