市場調査レポート
商品コード
1274321
ヒアルロン酸パーソナルケア製品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測Global Hyaluronic Acid Personal Care Products Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
ヒアルロン酸パーソナルケア製品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 98 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場の世界需要は、調査期間2023年~2030年のCAGRが1182%で、2022年の68億7,000万米ドルから2030年には167億9,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定されています。
ヒアルロン酸パーソナルケア製品には、ヒアルロン酸を使用し、パーソナルケアに使用される製品が含まれます。ヒアルロン酸は、フェイスラインやシワ、肌老化の問題を軽減します。また、ビタミンCが含まれており、肌のトーンを明るくし、肌に栄養を与えます。傷の回復を早め、切り傷や火傷を治療します。スキンクリーム、スキンローション、トナー、美容液、保湿剤などの形で販売されています。また、皮膚科医は美容整形手術にこれらの製品を使用します。
ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場の需要を牽引する主な要因は、美容や外見に対する人々の関心が高まっていることです。顧客の日常的なニーズとして、ライフスタイルや美容ルーチンのパターンが変化していることが、この市場の需要を急増させています。ヒアルロン酸の利点と、小売店、スーパーマーケット、薬局などを通じて簡単に入手できることが、この市場の需要を後押ししています。メーカーは、効率を高め、顧客のニーズを満たすために、さまざまな組み合わせの製品に投資しています。また、コスメシューティカルズに対する需要の高まりは、この市場に多くの成長機会をもたらすと期待されています。
本調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ヒアルロン酸パーソナルケア製品の世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。ヒアルロン酸パーソナルケア製品産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。
ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場レポートのこのセクションでは、国・地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家がそれぞれの製品またはサービスのターゲット層と今後の機会を特定するのを支援します。
このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるヒアルロン酸パーソナルケア製品市場の現在および将来の需要に焦点を当てた地域別展望を取り上げます。さらに、本レポートは、すべての著名な地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。
また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場の主要プレイヤーは、Shiseido Co.Ltd.、CeraVe、L'real Paris、La Roche Posay、Johnson &Johnson Consumer Inc.(Neutragena)、SkinCeuticals、The Ordinary(Deceim Beauty Group, Inc.), Heraux(Carthronix), Innisfree(Amorepacific US, Inc), Saro De Rue, Beautiful Korea。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。
注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。
Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.
The global demand for Hyaluronic Acid Personal Care Products Market is presumed to reach the market size of nearly USD 16.79 BN by 2030 from USD 6.87 BN in 2022 with a CAGR of 1182% under the study period 2023 - 2030.
Hyaluronic acid personal care products include products made using hyaluronic acid and are used for personal care. Hyaluronic acid reduces the face line, wrinkles as well as skin ageing problems. It has vitamin C that, brightens the skin tone and nourishes the skin. It assists in the speedy recovery of wounds and treats cuts and burns. It is available in the form of skin creams, skin lotions, toners, serums, moisturizers etc. Dermatologists also use these products in cosmetic surgeries.
The main factor driving the demand for the hyaluronic acid personal care products market is the rising concern among people regarding beauty and physical appearance. Changing patterns of lifestyle and beauty routine as daily needs of the customer is surging the demand for this market. The advantages of hyaluronic acid and its easy access through retail stores, supermarkets, pharmacies, etc., propels the demand for this market. Manufacturers are investing in different combination products to enhance efficiency and satisfy the needs of the customer. Increasing demand for cosmeceuticals is also expected to create a lot of growth opportunities for this market.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of hyaluronic acid personal care products. The growth and trends of hyaluronic acid personal care products industry provide a holistic approach to this study.
This section of the hyaluronic acid personal care products market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Hyaluronic Acid Personal Care Products market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the hyaluronic acid personal care products market include Shiseido Co. Ltd., CeraVe, L'oreal Paris, La Roche Posay, Johnson & Johnson Consumer Inc. (Neutragena), SkinCeuticals, The Ordinary (Deceim Beauty Group, Inc.), Heraux (Carthronix), Innisfree (Amorepacific US, Inc.), Saro De Rue, Beautiful Korea. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies