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市場調査レポート
商品コード
1274321

ヒアルロン酸パーソナルケア製品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Hyaluronic Acid Personal Care Products Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 98 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ヒアルロン酸パーソナルケア製品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 98 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場の世界需要は、調査期間2023年~2030年のCAGRが1182%で、2022年の68億7,000万米ドルから2030年には167億9,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定されています。

ヒアルロン酸パーソナルケア製品には、ヒアルロン酸を使用し、パーソナルケアに使用される製品が含まれます。ヒアルロン酸は、フェイスラインやシワ、肌老化の問題を軽減します。また、ビタミンCが含まれており、肌のトーンを明るくし、肌に栄養を与えます。傷の回復を早め、切り傷や火傷を治療します。スキンクリーム、スキンローション、トナー、美容液、保湿剤などの形で販売されています。また、皮膚科医は美容整形手術にこれらの製品を使用します。

市場力学:

ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場の需要を牽引する主な要因は、美容や外見に対する人々の関心が高まっていることです。顧客の日常的なニーズとして、ライフスタイルや美容ルーチンのパターンが変化していることが、この市場の需要を急増させています。ヒアルロン酸の利点と、小売店、スーパーマーケット、薬局などを通じて簡単に入手できることが、この市場の需要を後押ししています。メーカーは、効率を高め、顧客のニーズを満たすために、さまざまな組み合わせの製品に投資しています。また、コスメシューティカルズに対する需要の高まりは、この市場に多くの成長機会をもたらすと期待されています。

本調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ヒアルロン酸パーソナルケア製品の世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。ヒアルロン酸パーソナルケア製品産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション:

ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場レポートのこのセクションでは、国・地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家がそれぞれの製品またはサービスのターゲット層と今後の機会を特定するのを支援します。

タイプ別

  • クリーム
  • 美容液
  • その他

地域別分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるヒアルロン酸パーソナルケア製品市場の現在および将来の需要に焦点を当てた地域別展望を取り上げます。さらに、本レポートは、すべての著名な地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場の主要プレイヤーは、Shiseido Co.Ltd.、CeraVe、L'real Paris、La Roche Posay、Johnson &Johnson Consumer Inc.(Neutragena)、SkinCeuticals、The Ordinary(Deceim Beauty Group, Inc.), Heraux(Carthronix), Innisfree(Amorepacific US, Inc), Saro De Rue, Beautiful Korea。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

目次

第1章 序文

  • 当レポートの内容
    • 目的
    • 対象読者
    • 独自の販売提案(USP)と提供するもの
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査プロセス
    • 市場調査の手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場のスナップショット

第3章 ヒアルロン酸パーソナルケア製品-産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析
    • 市場別魅力度分析:タイプ別
    • 市場魅力度分析:地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネルの動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 ヒアルロン酸パーソナルケア製品の世界市場分析:製品タイプ別

  • タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • タイプ別分析
  • クリーム
  • 美容液
  • その他

第7章 ヒアルロン酸パーソナルケア製品の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、歴史的・予測的な売上分析
    • 北米セグメント別売上分析
    • 北米国別売上分析
    • 米国の売上分析
    • カナダ売上高分析
    • メキシコの売上分析
  • 欧州売上高分析
    • 概要、歴史的・予測的な販売分析
    • 欧州のセグメント別売上分析
    • 欧州の国別売上分析
    • 英国売上高分析
    • フランス売上高分析
    • ドイツの売上分析
    • イタリアの売上分析
    • ロシア売上高分析
    • その他欧州売上高分析
  • アジア太平洋地域の売上分析
    • 概要、歴史的・将来的な売上高分析
    • アジア太平洋地域セグメント別売上分析
    • アジア太平洋地域国別売上分析
    • 中国の売上分析
    • インドの売上分析
    • 日本の売上分析
    • 韓国の売上分析
    • オーストラリア売上高分析
    • その他アジア太平洋地域売上高分析
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、歴史的・将来的な売上高分析
    • ラテンアメリカのセグメント別売上分析
    • ラテンアメリカの国別売上分析
    • ブラジルの売上分析
    • アルゼンチン売上高分析
    • ペルーの売上分析
    • チリの売上分析
    • その他ラテンアメリカの売上分析
  • 中東・アフリカ地域の売上分析
    • 概要、歴史的・将来的な売上高分析
    • 中東・アフリカセグメント別売上分析
    • 中東・アフリカ国別売上分析
    • サウジアラビアの売上分析
    • UAE売上高分析
    • イスラエル売上高分析
    • 南アフリカ共和国の売上分析
    • その他中東とアフリカの売上分析

第8章 ヒアルロン酸パーソナルケア製品企業の競合情勢

  • ヒアルロン酸パーソナルケア製品の市場競争
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Shiseido Co. Ltd.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • CeraVe
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • L'oreal Paris
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • La Roche Posay
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Johnson & Johnson Consumer Inc.(Neutragena)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • SkinCeuticals
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • The Ordinary(Deceim Beauty Group Inc.)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Heraux(Carthronix)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Innisfree(Amorepacific US Inc.)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Saro De Rue
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Beautiful Korea
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の動向

注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Type (USD MN)
  • Creams Market Sales by Geography (USD MN)
  • Serums Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Hyaluronic Acid Personal Care Products Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Hyaluronic Acid Personal Care Products Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Hyaluronic Acid Personal Care Products Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Type
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Type (USD MN)
  • Creams Market Sales by Geography (USD MN)
  • Serums Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Top Companies Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112110297

The global demand for Hyaluronic Acid Personal Care Products Market is presumed to reach the market size of nearly USD 16.79 BN by 2030 from USD 6.87 BN in 2022 with a CAGR of 1182% under the study period 2023 - 2030.

Hyaluronic acid personal care products include products made using hyaluronic acid and are used for personal care. Hyaluronic acid reduces the face line, wrinkles as well as skin ageing problems. It has vitamin C that, brightens the skin tone and nourishes the skin. It assists in the speedy recovery of wounds and treats cuts and burns. It is available in the form of skin creams, skin lotions, toners, serums, moisturizers etc. Dermatologists also use these products in cosmetic surgeries. 

Market Dynamics:

The main factor driving the demand for the hyaluronic acid personal care products market is the rising concern among people regarding beauty and physical appearance. Changing patterns of lifestyle and beauty routine as daily needs of the customer is surging the demand for this market. The advantages of hyaluronic acid and its easy access through retail stores, supermarkets, pharmacies, etc., propels the demand for this market. Manufacturers are investing in different combination products to enhance efficiency and satisfy the needs of the customer. Increasing demand for cosmeceuticals is also expected to create a lot of growth opportunities for this market.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of hyaluronic acid personal care products. The growth and trends of hyaluronic acid personal care products industry provide a holistic approach to this study. 

Market Segmentation:

This section of the hyaluronic acid personal care products market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities. 

By Type

  • Creams
  • Serums
  • Others

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Hyaluronic Acid Personal Care Products market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the hyaluronic acid personal care products market include Shiseido Co. Ltd., CeraVe, L'oreal Paris, La Roche Posay, Johnson & Johnson Consumer Inc. (Neutragena), SkinCeuticals, The Ordinary (Deceim Beauty Group, Inc.), Heraux (Carthronix), Innisfree (Amorepacific US, Inc.), Saro De Rue, Beautiful Korea. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . HYALURONIC ACID PERSONAL CARE PRODUCTS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL HYALURONIC ACID PERSONAL CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 6.1 Overview by Type
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Type
  • 6.4 Creams Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Serums Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Others Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL HYALURONIC ACID PERSONAL CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 7.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4. United State Sales Analysis
    • 7.3.5. Canada Sales Analysis
    • 7.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 7.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 7.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 7.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5. France Sales Analysis
    • 7.4.6. Germany Sales Analysis
    • 7.4.7. Italy Sales Analysis
    • 7.4.8. Russia Sales Analysis
    • 7.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 7.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 7.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 7.5.4. China Sales Analysis
    • 7.5.5. India Sales Analysis
    • 7.5.6. Japan Sales Analysis
    • 7.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8. Australia Sales Analysis
    • 7.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 7.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 7.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 7.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6. Peru Sales Analysis
    • 7.6.7. Chile Sales Analysis
    • 7.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 7.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 7.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 7.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5. UAE Sales Analysis
    • 7.7.6. Israel Sales Analysis
    • 7.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE HYALURONIC ACID PERSONAL CARE PRODUCTS COMPANIES

  • 8.1. Hyaluronic Acid Personal Care Products Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9 . COMPANY PROFILES OF HYALURONIC ACID PERSONAL CARE PRODUCTS INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Shiseido Co. Ltd.
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Company Revenue
    • 9.3.3. Products
    • 9.3.4. Recent Developments
  • 9.4. CeraVe
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Company Revenue
    • 9.4.3. Products
    • 9.4.4. Recent Developments
  • 9.5. L'oreal Paris
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Company Revenue
    • 9.5.3. Products
    • 9.5.4. Recent Developments
  • 9.6. La Roche Posay
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Company Revenue
    • 9.6.3. Products
    • 9.6.4. Recent Developments
  • 9.7. Johnson & Johnson Consumer Inc. (Neutragena)
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Company Revenue
    • 9.7.3. Products
    • 9.7.4. Recent Developments
  • 9.8. SkinCeuticals
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Company Revenue
    • 9.8.3. Products
    • 9.8.4. Recent Developments
  • 9.9. The Ordinary (Deceim Beauty Group Inc.)
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Company Revenue
    • 9.9.3. Products
    • 9.9.4. Recent Developments
  • 9.10. Heraux (Carthronix)
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Company Revenue
    • 9.10.3. Products
    • 9.10.4. Recent Developments
  • 9.11. Innisfree (Amorepacific US Inc.)
    • 9.11.1. Company Overview
    • 9.11.2. Company Revenue
    • 9.11.3. Products
    • 9.11.4. Recent Developments
  • 9.12. Saro De Rue
    • 9.12.1. Company Overview
    • 9.12.2. Company Revenue
    • 9.12.3. Products
    • 9.12.4. Recent Developments
  • 9.13. Beautiful Korea
    • 9.13.1. Company Overview
    • 9.13.2. Company Revenue
    • 9.13.3. Products
    • 9.13.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies