市場調査レポート
商品コード
1274220

アセロラエキスの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Acerola Extract Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 163 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円
アセロラエキスの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 163 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

アセロラエキスは、バルバドスチェリーエキスとしても知られ、中南米原産のアセロラチェリーの木(Malpighia emarginata)の果実から抽出されます。アセロラチェリーは、ビタミンCを多く含み、抗酸化物質、ビタミン、ミネラルなど他の有益な栄養素を含む、小さくて明るい赤色の果実です。アセロラエキスは、通常、コールドプレス、フリーズドライ、スプレードライなどの様々な抽出方法によって果実から得られます。

市場力学:

天然で健康的な製品への需要は、ビタミンC、抗酸化物質、その他の有益な栄養素を多く含むアセロラエキスの使用を拡大させています。アセロラエキスは、栄養補助食品、機能性食品、飲食品、化粧品などの天然成分として使用されることが多く、天然成分や健康を促進する成分に対する需要の高まりに対応しています。アセロラエキスは、免疫サポート、抗酸化作用、肌の健康効果など、潜在的な健康効果があることが知られています。消費者の間でこうした健康効果に対する意識が高まるにつれ、様々な用途の機能性成分としてのアセロラエキスの需要も高まってきています。アセロラエキスは天然の強力なビタミンC源であり、免疫サポート、皮膚の健康、全体的な健康のためのビタミンCサプリメントの需要の高まりは、アセロラエキス市場の成長に寄与しています。アセロラエキスは、その抗酸化作用と皮膚の健康に対する潜在的な利点から、化粧品やパーソナルケア製品にも使用されています。ナチュラルでオーガニックな化粧品やパーソナルケア製品の需要が伸び続ける中、アセロラエキスは、抗酸化物質の保護を提供し、コラーゲン合成を促進し、肌の健康全般をサポートする天然成分として人気を博しています。機能性食品や飲食品は、基本的な栄養だけでなく、その他の健康上のメリットを提供する食品や飲食品を求める健康志向の消費者の間で支持を集めています。

アセロラエキスは、ジュース、スムージー、スナックなど、さまざまな飲食品に機能性成分として使用され、栄養価を高め、抗酸化作用や免疫力をサポートする特性を備えています。消費者は、飲食品やサプリメントにクリーンラベルや天然成分を求めるようになってきています。アセロラエキスは、人工添加物や保存料、合成化学物質を含まない天然成分であるため、この動向に合致し、さまざまな用途でクリーンラベル成分として人気を博しています。アセロラエキスは、アセロラチェリーが地元で栽培されているアジア太平洋や中南米の国々を中心とした新興市場で人気を博しています。アセロラエキスの健康効果や、これらの地域における天然素材への需要の高まりが、アセロラエキス市場の成長に寄与しています。

本レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、アセロラエキスの世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。アセロラエキス産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション:

アセロラエキス市場レポートのこのセクションでは、国・地域レベルで分析することにより、セグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家がそれぞれの製品またはサービスのターゲット層と今後の機会を特定するのを支援します。

用途別

  • 食肉製品
  • ベーカリー製品
  • 菓子類
  • 乳製品・冷凍デザート
  • 飲料
  • その他(スナック&シリアル、ドレッシング、ジャム、ゼリーなど)

形態別

  • ドライ
  • 液状

性質別

  • 従来型
  • オーガニック

地域別分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるアセロラエキス市場の現在および将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、このレポートでは、すべての著名な地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

アセロラエキスの世界市場:地域別シェア(代表グラフ)

アセロラエキスの世界市場シェア

この調査レポートは、市場の主要プレイヤーの包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。アセロラエキス市場の主要プレイヤーには、DSM(オランダ)、Kemin Industries Inc.(米国)、Dohler GmbH(ドイツ)、The Green Labs LLC(米国)、Diana Food S.A.S(フランス)、Naturex S.A(フランス)、NutriBotanica(ブラジル)、Handary SA(ベルギー)、Foodchem International Corporation(中国)、Nichirei do Brasil Agricola Ltda.(ブラジル)、Nexira(フランス)、CAIF(米国)、Nutra Green Biotechnology CO.LTD.(中国)、Vidya Herbs Pvt Ltd(インド)、BR Ingredients(ブラジル)、Blue Macaw Flora(ブラジル)、Hangzhou Muhua Bio-Tech Co.Ltd(中国)、Herbo Nutra(インド)、Vital Herbs(インド)、Herbal Creative(インド)です。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

目次

第1章 序文

  • 当レポートの内容
    • 目的
    • 対象読者
    • 独自の販売提案(USP)と提供するもの
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査プロセス
    • 市場調査の手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場のスナップショット

第3章 アセロラエキス-産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析
    • 市場魅力度分析:アプリケーション別
    • 市場別魅力度分析:形状別
    • 市場別魅力度分析:性質別
    • 市場別魅力度分析:地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネルの動向

第5章 アセロラエキスの世界市場分析:用途別

  • 概要:アプリケーション別
  • 過去と未来のデータ
  • 分析:アプリケーション別
  • 食肉製品
  • ベーカリー製品
  • 菓子類
  • 乳製品・冷菓
  • 飲料
  • その他の用途(スナック&シリアル、ドレッシング、ジャム、ゼリーなど)

第6章 アセロラエキスの世界市場分析:形態別

  • 形態別概要
  • 歴史と予測データ
  • 形態別分析
  • ドライ
  • 液状

第7章 アセロラエキスの世界市場分析:性質別

  • 性質別概要
  • 歴史と予測データ
  • 性質別分析
  • コンベンショナル
  • オーガニック

第8章 アセロラエキスの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上分析
    • 北米セグメント別売上分析
    • 北米国別売上分析
    • 米国の売上分析
    • カナダ売上高分析
    • メキシコの売上分析
  • 欧州売上高分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上高分析
    • 欧州のセグメント別売上分析
    • 欧州の国別売上分析
    • 英国売上高分析
    • フランス売上高分析
    • ドイツの売上分析
    • イタリアの売上分析
    • ロシア売上高分析
    • その他欧州売上高分析
  • アジア太平洋地域の売上分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上高分析
    • アジア太平洋地域セグメント別売上分析
    • アジア太平洋地域国別売上分析
    • 中国の売上分析
    • インドの売上分析
    • 日本の売上分析
    • 韓国の売上分析
    • オーストラリア売上高分析
    • その他アジア太平洋地域売上高分析
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上高分析
    • ラテンアメリカのセグメント別売上分析
    • ラテンアメリカの国別売上分析
    • ブラジル売上高分析
    • アルゼンチン売上高分析
    • ペルーの売上分析
    • チリの売上分析
    • その他ラテンアメリカの売上分析
  • 中東・アフリカ地域の売上分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上高分析
    • 中東・アフリカセグメント別売上分析
    • 中東・アフリカ国別売上分析
    • サウジアラビアの売上分析
    • UAE売上高分析
    • イスラエル売上高分析
    • 南アフリカ共和国の売上分析
    • その他中東とアフリカの売上分析

第9章 アセロラエキス企業の競合情勢

  • アセロラエキスの市場競争
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • DSM(Netherlands)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • Kemin Industries Inc.(US)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Dohler GmbH(Germany)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • The Green Labs LLC(US)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Diana Food S.A.S.(France)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Naturex S.A.(France)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • NutriBotanica(Brazil)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Handary SA(Belgium)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Foodchem International Corporation(China)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Nichirei do Brasil Agricola Ltda.(Brazil)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Nexira(France)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • CAIF(US)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Nutra Green Biotechnology CO. LTD.(China)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Vidya Herbs Pvt Ltd(India)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • BR Ingredients(Brazil)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Blue Macaw Flora(Brazil)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Hangzhou Muhua Bio-Tech Co. Ltd(China)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Herbo Nutra(India)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Vital Herbs(India)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Herbal Creative(India)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の動向

注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Application (Ton and USD MN)
  • Meat Products Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Bakery Products Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Confectioneries Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Dairy & Frozen Desserts Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Beverages Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Other Applications (Snacks & Cereals, Dressings, Jams, And Jellies) Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Analysis Market by Form (Ton and USD MN)
  • Dry Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Liquid Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Analysis by Nature (Ton and USD MN)
  • Conventional Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Organic Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Global Acerola Extract Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • North America Market Analysis (Ton and USD MN)
  • United State Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Canada Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Mexico Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Europe Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (Ton and USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (Ton and USD MN)
  • France Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Germany Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Italy Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Russia Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Spain Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (Ton and USD MN)
  • China Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Japan Market Analysis (Ton and USD MN)
  • India Market Analysis (Ton and USD MN)
  • South Korea Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Australia Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Latin America Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Brazil Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Argentina Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Peru Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Chile Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (Ton and USD MN)
  • UAE Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Israel Market Analysis (Ton and USD MN)
  • South Africa Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (Ton and USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Acerola Extract Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Acerola Extract Market Size, by Region (Ton and USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Application
  • Market Attractiveness Analysis by Form
  • Market Attractiveness Analysis by Nature
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Application (Ton and USD MN)
  • Meat Products Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Bakery Products Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Confectioneries Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Dairy & Frozen Desserts Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Beverages Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Other Applications (Snacks & Cereals, Dressings, Jams, And Jellies) Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Global Market Analysis by Form (Ton and USD MN)
  • Dry Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Liquid Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Global Market Analysis by Nature (Ton and USD MN)
  • Conventional Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Organic Market Sales by Geography (Ton and USD MN)
  • Global Market Sales (Ton and USD MN)
  • North America Market Sales (Ton and USD MN)
  • Europe Market Sales (Ton and USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (Ton and USD MN)
  • Latin America Market Sales (Ton and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (Ton and USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis
目次
Product Code: VMR112110982

The global demand for Acerola Extract Market is presumed to reach the market size of nearly USD 38.82 MN by 2030 from USD 18.78 MN in 2022 with a CAGR of 9.5% under the study period of 2023 - 2030. Regarding volume, the market was calculated XX Ton in 2022 and forecast to touch XX Ton by 2030 with a CAGR of XX% during 2023-2030.

Acerola extract, also known as Barbados cherry extract, is derived from the fruit of the Acerola cherry tree (Malpighia emarginata), which is native to Central and South America. Acerola cherries are small, bright red fruits with high vitamin C, as well as other beneficial nutrients such as antioxidants, vitamins, and minerals. Acerola extract is typically obtained from the fruit through various extraction methods, such as cold-pressing, freeze-drying, or spray-drying.

Market Dynamics:

Demand for natural and healthy products is scaling up the usage of Acerola Extract due to its high content of vitamin C, antioxidants, and other beneficial nutrients. Acerola Extract is often used as a natural ingredient in dietary supplements, functional foods, beverages, and cosmetic products, catering to the growing demand for natural and health-promoting ingredients. Acerola Extract is known for its potential health benefits, including immune support, antioxidant properties, skin health benefits, and more. As awareness about these health benefits increases among consumers, the demand for Acerola Extract as a functional ingredient in various applications has also grown. Acerola Extract is a natural and potent source of vitamin C, and the rising demand for vitamin C supplements for immune support, skin health, and overall well-being has contributed to the growth of the Acerola Extract market. Acerola Extract is also used in cosmetics and personal care products due to its antioxidant properties and potential benefits for skin health. As the demand for natural and organic cosmetics and personal care products continues to grow, Acerola Extract has gained popularity as a natural ingredient that provides antioxidant protection promotes collagen synthesis, and supports overall skin health. Functional foods and beverages are gaining traction among health-conscious consumers who seek foods and beverages that offer additional health benefits beyond basic nutrition.

Acerola Extract is used as a functional ingredient in various food and beverage products, including juices, smoothies, snacks, and more, to enhance their nutritional value and provide antioxidant and immune-supporting properties. Consumers are increasingly seeking clean labels and natural ingredients in their food, beverage, and supplement products. Acerola Extract, being a natural ingredient with no artificial additives, preservatives, or synthetic chemicals, aligns with this trend and has gained popularity as a clean-label ingredient in various applications. Acerola Extract has been gaining traction in emerging markets, particularly in Asia-Pacific and Latin American countries, where acerola cherries are locally grown. The health benefits of Acerola Extract and increasing demand for natural ingredients in these regions have contributed to the growth of the Acerola Extract market.

The report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of acerola extract. The growth and trends of Acerola Extract Industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation:

This section of the acerola extract market report provides detailed data on the segments by analyzing them at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Application

  • Meat Products
  • Bakery Products
  • Confectioneries
  • Dairy & Frozen Desserts
  • Beverages
  • Other Applications (Snacks & Cereals, Dressings, Jams, And Jellies)

By Form

  • Dry
  • Liquid

By Nature

  • Conventional
  • Organic

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Acerola Extract market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

Global Acerola Extract Market Share by Region (Representative Graph)

Global Acerola Extract Market Share

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the acerola extract market include DSM (Netherlands), Kemin Industries Inc. (US), Dohler GmbH (Germany), The Green Labs LLC (US), Diana Food S.A.S. (France), Naturex S.A. (France), NutriBotanica (Brazil), Handary SA (Belgium), Foodchem International Corporation (China), Nichirei do Brasil Agricola Ltda. (Brazil), Nexira (France), CAIF (US), Nutra Green Biotechnology CO. LTD. (China), Vidya Herbs Pvt Ltd (India), BR Ingredients (Brazil), Blue Macaw Flora (Brazil), Hangzhou Muhua Bio-Tech Co. Ltd (China), Herbo Nutra (India), Vital Herbs (India), Herbal Creative (India). This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . ACEROLA EXTRACT - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Form
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Nature
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . GLOBAL ACEROLA EXTRACT MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 5.1 Overview by Application
  • 5.2 Historical and Forecast Data
  • 5.3 Analysis by Application
  • 5.4 Meat Products Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.5 Bakery Products Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.6 Confectioneries Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.7 Dairy & Frozen Desserts Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.8 Beverages Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.9 Other Applications (Snacks & Cereals, Dressings, Jams, And Jellies) Historic and Forecast Sales by Regions

6 . GLOBAL ACEROLA EXTRACT MARKET ANALYSIS BY FORM

  • 6.1 Overview by Form
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Form
  • 6.4 Dry Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Liquid Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL ACEROLA EXTRACT MARKET ANALYSIS BY NATURE

  • 7.1 Overview by Nature
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Nature
  • 7.4 Conventional Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Organic Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL ACEROLA EXTRACT MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4. United State Sales Analysis
    • 8.3.5. Canada Sales Analysis
    • 8.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 8.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 8.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5. France Sales Analysis
    • 8.4.6. Germany Sales Analysis
    • 8.4.7. Italy Sales Analysis
    • 8.4.8. Russia Sales Analysis
    • 8.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 8.5.4. China Sales Analysis
    • 8.5.5. India Sales Analysis
    • 8.5.6. Japan Sales Analysis
    • 8.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8. Australia Sales Analysis
    • 8.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 8.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 8.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6. Peru Sales Analysis
    • 8.6.7. Chile Sales Analysis
    • 8.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 8.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5. UAE Sales Analysis
    • 8.7.6. Israel Sales Analysis
    • 8.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE ACEROLA EXTRACT COMPANIES

  • 9.1. Acerola Extract Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF ACEROLA EXTRACT INDUSTRY

  • 10.1. Company Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. DSM (Netherlands)
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Company Revenue
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Kemin Industries Inc. (US)
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Company Revenue
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. Dohler GmbH (Germany)
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Company Revenue
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. The Green Labs LLC (US)
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Company Revenue
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. Diana Food S.A.S. (France)
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Company Revenue
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. Naturex S.A. (France)
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Company Revenue
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. NutriBotanica (Brazil)
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Company Revenue
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Handary SA (Belgium)
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Company Revenue
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. Foodchem International Corporation (China)
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Company Revenue
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Nichirei do Brasil Agricola Ltda. (Brazil)
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Company Revenue
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments
  • 10.13. Nexira (France)
    • 10.13.1. Company Overview
    • 10.13.2. Company Revenue
    • 10.13.3. Products
    • 10.13.4. Recent Developments
  • 10.14. CAIF (US)
    • 10.14.1. Company Overview
    • 10.14.2. Company Revenue
    • 10.14.3. Products
    • 10.14.4. Recent Developments
  • 10.15. Nutra Green Biotechnology CO. LTD. (China)
    • 10.15.1. Company Overview
    • 10.15.2. Company Revenue
    • 10.15.3. Products
    • 10.15.4. Recent Developments
  • 10.16. Vidya Herbs Pvt Ltd (India)
    • 10.16.1. Company Overview
    • 10.16.2. Company Revenue
    • 10.16.3. Products
    • 10.16.4. Recent Developments
  • 10.17. BR Ingredients (Brazil)
    • 10.17.1. Company Overview
    • 10.17.2. Company Revenue
    • 10.17.3. Products
    • 10.17.4. Recent Developments
  • 10.18. Blue Macaw Flora (Brazil)
    • 10.18.1. Company Overview
    • 10.18.2. Company Revenue
    • 10.18.3. Products
    • 10.18.4. Recent Developments
  • 10.19. Hangzhou Muhua Bio-Tech Co. Ltd (China)
    • 10.19.1. Company Overview
    • 10.19.2. Company Revenue
    • 10.19.3. Products
    • 10.19.4. Recent Developments
  • 10.20. Herbo Nutra (India)
    • 10.20.1. Company Overview
    • 10.20.2. Company Revenue
    • 10.20.3. Products
    • 10.20.4. Recent Developments
  • 10.21. Vital Herbs (India)
    • 10.21.1. Company Overview
    • 10.21.2. Company Revenue
    • 10.21.3. Products
    • 10.21.4. Recent Developments
  • 10.22. Herbal Creative (India)
    • 10.22.1. Company Overview
    • 10.22.2. Company Revenue
    • 10.22.3. Products
    • 10.22.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies