表紙:コンテンツアナリティクスの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
市場調査レポート
商品コード
1267322

コンテンツアナリティクスの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Content Analytics Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 190 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円
コンテンツアナリティクスの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

コンテンツアナリティクス市場の世界需要は、2023年~2030年の調査期間において、CAGR22.52%で2022年の95億4,000万米ドルから2030年にはほぼ484億4,000万米ドルの市場規模に達すると推測されています。

コンテンツアナリティクスは、デジタルマーケティングの重要な側面であり、企業がコンテンツ戦略において何が有効であるかを理解するのに役立ちます。ソーシャルメディアの投稿、カスタマーレビュー、ウェブサイトのコンテンツなど、大量のテキストベースのデータから分析し、洞察を抽出し、コンテンツ戦略の全体的な有効性を評価するプロセスです。どのタイプのコンテンツが最も人気があるか、共有されているかなど、ユーザー行動のパターンや動向を把握するために利用されることがあります。

市場力学:

デジタルメディアの普及と、それが生み出す豊富なテキストベースのデータにより、市場の成長は上昇すると予想されます。また、企業におけるデータ駆動型の意思決定の重要性が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。実用的な洞察を提供し、より多くの情報に基づいた意思決定を可能にすることで、コンテンツアナリティクスは企業にとって必要不可欠なものとなっています。さらに、高度なコンテンツアナリティクスツールや技術が利用できるようになったことで、競争力を維持し成長を促進しようとする企業にとって、コンテンツアナリティクスはますます人気が高まり、価値あるツールとなっています。しかし、データを解釈して意味を理解できる熟練したアナリストが必要であるため、市場の成長が制限される可能性があります。

本調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、コンテンツアナリティクスの世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。コンテンツアナリティクス業界の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション:

コンテンツアナリティクス市場レポートのこのセクションでは、国・地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、戦略家がそれぞれの製品またはサービスのターゲット層を特定し、今後のビジネスチャンスにつなげるための支援をします。

デプロイメント別

  • クラウド
  • オンプレミス

アプリケーション別

  • テキストアナリティクス
  • ウェブ解析
  • スピーチアナリティクス
  • ソーシャルメディアアナリティクス
  • その他

業界別

  • 銀行業金融サービス業保険業
  • ヘルスケア
  • 小売・消費財
  • IT・テレコム
  • メディア・エンターテインメント
  • トラベル&ホスピタリティ
  • 政府
  • その他

地域別分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるコンテンツアナリティクス市場の現在と将来の需要に焦点を当てた地域別の展望を説明します。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てます。

また、この調査レポートは、市場の主要プレイヤーの包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。コンテンツアナリティクス市場の主要プレイヤーには、Adobe Systems Inc.、Clarabridge Inc.、International Business Machines(IBM)Corporation、Microsoft Corporation、NICE Systems Ltd.、Oracle Corporation、OpenText Corporation、SAS Institute Inc.、SAP SE、Verint Systems Inc.このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

目次

第1章 序文

  • レポート内容
    • 目的
    • 対象読者
    • USP(ユニーク・セリング・プロポジション)と提供するもの
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査の流れ
    • 市場調査手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 コンテンツアナリティクス-業界分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界の動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析
    • デプロイメント別市場魅力度分析
    • 市場魅力度分析:アプリケーション別
    • 業界別市場魅力度分析
    • 市場魅力度分析:地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料一覧
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • バイヤー候補のリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • 市場開拓の動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 コンテンツアナリティクスの世界市場分析:展開別

  • デプロイメント別概要
  • 過去と未来のデータ
  • デプロイメント別分析
  • クラウド
  • オンプレミス

第7章 コンテンツアナリティクスの世界市場分析:アプリケーション別

  • 概要:アプリケーション別
  • 過去と未来のデータ
  • 分析:アプリケーション別
  • テキストアナリティクス
  • ウェブ解析
  • スピーチアナリティクス
  • ソーシャルメディアアナリティクス
  • その他

第8章 コンテンツアナリティクスの世界市場売上分析:業界別

  • 業界別概要
  • 過去と未来のデータ
  • 業界別の分析
  • 銀行業金融サービス業保険業
  • ヘルスケア
  • 小売・消費財
  • IT・テレコム
  • メディア・エンターテインメント
  • トラベル&ホスピタリティ
  • 政府
  • その他

第9章 コンテンツアナリティクスの世界市場売上分析:地域別

  • 地域別展望販売分析
  • イントロダクション販売分析
  • 北米の売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • 北米セグメント別売上分析
    • 北米国別売上分析
    • 米国販売分析
    • カナダの売上分析
    • メキシコの売上分析
  • 欧州の売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • 欧州のセグメント別売上分析
    • 欧州の国別売上分析
    • 英国の売上分析
    • フランスの売上分析
    • ドイツの売上分析
    • イタリアの売上分析
    • ロシア売上高分析
    • その他欧州の売上分析
  • アジア太平洋地域の売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • アジア太平洋地域のセグメント別売上分析
    • アジア太平洋地域国別売上分析
    • 中国売上高分析
    • インド売上高分析
    • 日本の売上分析
    • 韓国の売上分析
    • オーストラリア売上高分析
    • その他アジア太平洋地域売上分析
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • ラテンアメリカのセグメント別売上分析
    • ラテンアメリカの国別売上分析
    • ブラジル売上高分析
    • アルゼンチン売上高分析
    • ペルー売上高分析
    • チリの売上分析
    • その他ラテンアメリカの売上分析
  • 中東・アフリカの売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • 中東・アフリカのセグメント別売上分析
    • 中東・アフリカ国別売上分析
    • サウジアラビアの売上分析
    • UAE販売分析
    • イスラエル売上高分析
    • 南アフリカ共和国の売上分析
    • その他中東とアフリカの売上分析

第10章 コンテンツアナリティクス企業の競合情勢

  • コンテンツアナリティクス市場競争
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • M&A(合併・買収
  • 新商品発表会
  • その他の展開

第11章 企業プロファイル

  • 上位10社のシェア分析
  • 市場集中度
  • Adobe Systems Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Clarabridge Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • International Business Machines(IBM)Corporation
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Microsoft Corporation
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • NICE Systems Ltd.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Oracle Corporation
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • OpenText Corporation
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • SAS Institute Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • SAP SE
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Verint Systems Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向

注)企業プロファイルの中で、財務内容や最近の開発状況などは、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合はカバーしていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Deployment (USD MN)
  • Cloud Market Sales by Geography (USD MN)
  • On-Premises Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Application (USD MN)
  • Text Analytics Market Sales by Geography (USD MN)
  • Web Analytics Market Sales by Geography (USD MN)
  • Speech Analytics Market Sales by Geography (USD MN)
  • Social Media Analytics Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Verticals (USD MN)
  • Banking Financial Services, And Insurance Market Sales by Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • Retail & Consumer Goods Market Sales by Geography (USD MN)
  • IT And Telecom Market Sales by Geography (USD MN)
  • Media & Entertainment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Travel & Hospitality Market Sales by Geography (USD MN)
  • Government Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Content Analytics Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Content Analytics Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Content Analytics Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Deployment
  • Market Attractiveness Analysis by Application
  • Market Attractiveness Analysis by Verticals
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Deployment (USD MN)
  • Cloud Market Sales by Geography (USD MN)
  • On-Premises Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Application (USD MN)
  • Text Analytics Market Sales by Geography (USD MN)
  • Web Analytics Market Sales by Geography (USD MN)
  • Speech Analytics Market Sales by Geography (USD MN)
  • Social Media Analytics Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Verticals (USD MN)
  • Banking Financial Services, And Insurance Market Sales by Geography (USD MN)
  • Healthcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • Retail & Consumer Goods Market Sales by Geography (USD MN)
  • IT And Telecom Market Sales by Geography (USD MN)
  • Media & Entertainment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Travel & Hospitality Market Sales by Geography (USD MN)
  • Government Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112110055

The global demand for Content Analytics Market is presumed to reach the market size of nearly USD 48.44 BN by 2030 from USD 9.54 BN in 2022 with a CAGR of 22.52% under the study period 2023 - 2030.

Content analytics is an important aspect of digital marketing and can help businesses understand what is working in their content strategy. It is the process of analyzing and extracting insights from large amounts of text-based data, such as social media posts, customer reviews, and website content, and evaluating the overall effectiveness of a content strategy. It can be used to identify patterns and trends in user behaviour, such as which types of content are most popular or shared.

Market Dynamics:

The market growth is expected to rise due to the proliferation of digital media and the abundance of text-based data it generates. Also, the increasing importance of data-driven decision-making in businesses drives the market growth. By providing actionable insights and enabling businesses to make more informed decisions, content analytics has become essential for companies. In addition, the availability of advanced content analytics tools and technologies has made content analytics an increasingly popular and valuable tool for businesses looking to stay competitive and drive growth. However, the need for skilled analysts who can interpret and make sense of the data may limit the market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of content analytics. The growth and trends of content analytics industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation:

This section of the content analytics market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Deployment

  • Cloud
  • On-Premises

By Application

  • Text Analytics
  • Web Analytics
  • Speech Analytics
  • Social Media Analytics
  • Others

By Verticals

  • Banking Financial Services, And Insurance
  • Healthcare
  • Retail & Consumer Goods
  • IT And Telecom
  • Media & Entertainment
  • Travel & Hospitality
  • Government
  • Others

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Content Analytics market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the content analytics market include Adobe Systems Inc., Clarabridge Inc., International Business Machines (IBM) Corporation, Microsoft Corporation, NICE Systems Ltd., Oracle Corporation, OpenText Corporation, SAS Institute Inc., SAP SE, Verint Systems Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . CONTENT ANALYTICS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Deployment
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Verticals
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL CONTENT ANALYTICS MARKET ANALYSIS BY DEPLOYMENT

  • 6.1 Overview by Deployment
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Deployment
  • 6.4 Cloud Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 On-Premises Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL CONTENT ANALYTICS MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 7.1 Overview by Application
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Application
  • 7.4 Text Analytics Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Web Analytics Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 Speech Analytics Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.7 Social Media Analytics Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.8 Others Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL CONTENT ANALYTICS MARKET SALES ANALYSIS BY VERTICALS

  • 8.1 Overview by Verticals
  • 8.2 Historical and Forecast Data
  • 8.3 Analysis by Verticals
  • 8.4 Banking Financial Services, And Insurance Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.5 Healthcare Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.6 Retail & Consumer Goods Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.7 IT And Telecom Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.8 Media & Entertainment Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.9 Travel & Hospitality Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.10. Government Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.11 Others Historic and Forecast Sales by Regions

9 . GLOBAL CONTENT ANALYTICS MARKET SALES ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Regional Outlook Sales Analysis
  • 9.2. Introduction Sales Analysis
  • 9.3. North America Sales Analysis
    • 9.3.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 9.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 9.3.4. United State Sales Analysis
    • 9.3.5. Canada Sales Analysis
    • 9.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 9.4. Europe Sales Analysis
    • 9.4.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 9.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 9.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 9.4.5. France Sales Analysis
    • 9.4.6. Germany Sales Analysis
    • 9.4.7. Italy Sales Analysis
    • 9.4.8. Russia Sales Analysis
    • 9.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 9.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 9.5.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 9.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 9.5.4. China Sales Analysis
    • 9.5.5. India Sales Analysis
    • 9.5.6. Japan Sales Analysis
    • 9.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 9.5.8. Australia Sales Analysis
    • 9.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 9.6. Latin America Sales Analysis
    • 9.6.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 9.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 9.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 9.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 9.6.6. Peru Sales Analysis
    • 9.6.7. Chile Sales Analysis
    • 9.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 9.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 9.7.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 9.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 9.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 9.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 9.7.5. UAE Sales Analysis
    • 9.7.6. Israel Sales Analysis
    • 9.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 9.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

10 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE CONTENT ANALYTICS COMPANIES

  • 10.1. Content Analytics Market Competition
  • 10.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 10.3. Merger And Acquisitions
  • 10.4. New Product Launch
  • 10.5. Other Developments

11 . COMPANY PROFILES OF CONTENT ANALYTICS INDUSTRY

  • 11.1. Top 10 Company Share Analysis
  • 11.2. Market Concentration Rate
  • 11.3. Adobe Systems Inc.
    • 11.3.1. Company Overview
    • 11.3.2. Company Revenue
    • 11.3.3. Products
    • 11.3.4. Recent Developments
  • 11.4. Clarabridge Inc.
    • 11.4.1. Company Overview
    • 11.4.2. Company Revenue
    • 11.4.3. Products
    • 11.4.4. Recent Developments
  • 11.5. International Business Machines (IBM) Corporation
    • 11.5.1. Company Overview
    • 11.5.2. Company Revenue
    • 11.5.3. Products
    • 11.5.4. Recent Developments
  • 11.6. Microsoft Corporation
    • 11.6.1. Company Overview
    • 11.6.2. Company Revenue
    • 11.6.3. Products
    • 11.6.4. Recent Developments
  • 11.7. NICE Systems Ltd.
    • 11.7.1. Company Overview
    • 11.7.2. Company Revenue
    • 11.7.3. Products
    • 11.7.4. Recent Developments
  • 11.8. Oracle Corporation
    • 11.8.1. Company Overview
    • 11.8.2. Company Revenue
    • 11.8.3. Products
    • 11.8.4. Recent Developments
  • 11.9. OpenText Corporation
    • 11.9.1. Company Overview
    • 11.9.2. Company Revenue
    • 11.9.3. Products
    • 11.9.4. Recent Developments
  • 11.10. SAS Institute Inc.
    • 11.10.1. Company Overview
    • 11.10.2. Company Revenue
    • 11.10.3. Products
    • 11.10.4. Recent Developments
  • 11.11. SAP SE
    • 11.11.1. Company Overview
    • 11.11.2. Company Revenue
    • 11.11.3. Products
    • 11.11.4. Recent Developments
  • 11.12. Verint Systems Inc.
    • 11.12.1. Company Overview
    • 11.12.2. Company Revenue
    • 11.12.3. Products
    • 11.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies