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市場調査レポート
商品コード
1737071

フェイシャルスクラブの世界市場規模:タイプ別、用途別、流通チャネル別、地域別、範囲および予測

Global Facial Scrub Market Size By Type, By Application, By Distribution Channel, By Geographic Scope And Forecast


出版日
ページ情報
英文 202 Pages
納期
2~3営業日
価格
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フェイシャルスクラブの世界市場規模:タイプ別、用途別、流通チャネル別、地域別、範囲および予測
出版日: 2025年05月08日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

フェイシャルスクラブ市場の規模と予測

フェイシャルスクラブ市場規模は、ここ数年かなりの成長率で緩やかなペースで成長しており、市場推計・予測期間、すなわち2026年から2032年にかけて市場は大きく成長すると予測されます。

フェイシャルスクラブ市場は、消費者の消費能力、スキンケア意識の高まり、働く女性の人口増加など、様々な要因によって牽引されています。フェイシャルスクラブの世界市場レポートは、市場の全体的な評価を提供します。主要セグメント、動向、市場促進要因、競合情勢、市場で重要な役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。

フェイシャルスクラブの世界市場定義

フェイシャルスクラブは通常、クリームベースの製品で、皮膚の上でマッサージすると、乾燥した古い角質を物理的に除去して皮膚を滑らかにするのに役立つ、小さな剥離片を含んでいます。フェイシャル・スクラブを定期的に使用することで、肌をより若々しく、生き生きと見せることができます。フェイシャル・スクラブは、古い角質を取り除きながら、ボディの古い角質を取り除きます。週に2~3回使用し、円を描くように動かします。スクラブは、肌の表面から汚れや残留物、古い角質を取り除きます。スクラブが終わった後は、洗顔料がスクラブで浮き上がった古い角質や肌の表面に残った粒子を洗い流してくれます。市販の美白フェイシャルスクラブには、肌の角質を除去し、より白く滑らかな肌色にするものがあります。フェイシャルスクラブに含まれる美白成分が肌に浸透し、より明るくキメの整った肌に見せることができます。

フェイシャルスクラブの世界市場概要

顔の皮膚にダメージを与える大気汚染の拡大、男性消費者の拡大、可処分所得の増加、ミレニアル世代の選択における個人主義の高まり、身だしなみに対する意識の高まり、ライフスタイルや習慣の変化、インターネット普及の拡大が市場成長を刺激する要因となっています。フェイシャルスクラブ市場は、消費者の消費能力、スキンケア意識の高まり、働く女性の人口増加など、様々な要因によって牽引されています。さらに、肌の悩みの増加や若く見られたいという動向は、角質除去やアンチエイジングのスキンケア製品に対する需要を高めています。また、身だしなみに対する意識の高まりとともに人々のライフスタイルが変化していることも、上記予測期間におけるフェイシャルスクラブ市場の成長につながる様々な機会を後押ししています。

小売網の拡大、eコマースの高騰、プレミアムで高級な美容製品への需要の高まりは、収益規模をさらに拡大させました。自然化粧品に対する消費者の意識の高まりと、合成成分を天然成分に切り替えたいという企業の願望が、製品開発と多様化を後押ししています。有害な化学物質の使用量の増加とともに、規制の枠組みがないことが、上記の予測期間におけるフェイシャルスクラブ市場の成長を妨げる可能性が高いです。しかし、製品に使用される有害な化学物質に関する健康問題は、将来的にフェイシャルスクラブ市場の妨げになると予測されています。また、これらのスキンケア製品には主に天然化合物を含むか含まないかの異なる化学処方が含まれているため、皮膚に悪影響を及ぼす可能性のある化学物質が含まれている可能性があり、世界のフェイシャルスクラブ市場の抑制要因となっています。

目次

第1章 フェイシャルスクラブの世界市場イントロダクション

  • 市場概要
  • 調査範囲
  • 前提条件

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 VERIFIED MARKET RESEARCHの調査手法

  • データマイニング
  • バリデーション
  • 一次資料
  • データソース一覧

第4章 フェイシャルスクラブ世界市場展望

  • 概要
  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • ポーターのファイブフォースモデル
  • バリューチェーン分析

第5章 フェイシャルスクラブの世界市場:タイプ別

  • 概要
  • 普通肌用フェイシャルスクラブ
  • 脂性肌用フェイシャルスクラブ
  • 乾燥肌用フェイシャルスクラブ
  • 敏感肌用フェイシャルスクラブ
  • 混合肌用フェイシャルスクラブ

第6章 フェイシャルスクラブの世界市場:用途別

  • 概要
  • 男性
  • 女性

第7章 フェイシャルスクラブの世界市場:流通チャネル別

  • 概要
  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • 専門店
  • オンライン小売店
  • その他

第8章 フェイシャルスクラブの世界市場:地域別

  • 概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他アジア太平洋地域
  • 世界のその他の地域
    • 中東・アフリカ
    • 南米

第9章 フェイシャルスクラブの世界市場、競合情勢

  • 概要
  • 企業市場ランキング
  • 主な発展戦略

第10章 企業プロファイル

  • Acure
  • St. Ives
  • Dermalogica
  • Murad
  • Philosophy
  • Dr. Brandt
  • Freeman
  • Simple
  • Biore
  • No 7
  • Seaweed

第11章 付録

  • 関連調査
目次
Product Code: 49487

Facial Scrub Market Size And Forecast

Facial Scrub Market size is growing at a moderate pace with substantial growth rates over the last few years and is estimated that the market will grow significantly in the forecasted period i.e. 2026 to 2032.

The Facial Scrub Market is driven by various factors, for instance, consumer spending capacity, increasing skincare awareness, and a rise in the population of working women. The Global Facial Scrub Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Facial Scrub Market Definition

The Facial Scrub is usually a cream-based product that contains a little exfoliating piece that when massaged over the skin helps to smooth the skin by physically lifting off dry, dead skin cells. Using the facial scrub regularly will make skin look more youthful and vibrant. The Facial Scrub removes dead skin cells on the body as it exfoliates. It can be used twice or thrice a week and it should be done in a circular motion. Scrubbing will remove dirt, residue, and dead cells from the surface of the skin. After scrubbing is over, the cleanser will help to wash away the dead skin cells and particles left on the skin surface, that were lifted by the scrub. There are luxurious whitening facial scrubs available in the market, that are capable of exfoliating skin to a whiter and smoother skin tone. Whitening ingredients in the facial scrub penetrate the skin to look lighter and more flawless.

Global Facial Scrub Market Overview

Growing air pollution causing face skin damage, expanding male consumers, rising disposable incomes, and a heightened sense of individualism in the choice among millennials, increasing consciousness about grooming, changing lifestyle and habits, and growing internet penetration are factors stimulating market growth. The Facial Scrub market is driven by various factors, for instance, consumer spending capacity, increasing skincare awareness, and a rise in the population of working women. Furthermore, increasing the skin concerns and the trend to look young have increased the demand for exfoliation and anti-aging skincare products. And also, the changing lifestyle of the people along with rising awareness regarding personal appearance will also boost various opportunities that will lead to the growth of the Facial Scrub Market in the above-mentioned forecast period.

The expansion of the retail network, soaring e-commerce, and escalating demand for premium and luxury beauty products further swelled the revenue size. Growing consumer awareness of natural cosmetics and companies' desire to switch to synthetic ingredients with natural variants drives product development and diversification. The lack of a regulatory framework along with the increasing usage of harmful chemicals is likely to hamper the growth of the Facial Scrub Market in the above-mentioned forecast period. However, the health issues related to harmful chemicals used in the products are projected to hinder the Facial Scrub Market in the future. Also, these skincare products mainly include different chemical formulations that may or may not involve natural compounds, and thus may contain chemicals that can have adverse effects on the skin, thus acting as a restraint to the global Facial Scrub Market.

Global Facial Scrub Market: Segmentation Analysis

The Global Facial Scrub Market is segmented into Type, Application, Distribution Channel, And Geography.

Facial Scrub Market, By Type

  • Normal Skin Facial Scrub
  • Oily Skin Facial Scrub
  • Dry Skin Facial Scrub
  • Sensitive Skin Facial Scrub
  • Combination Skin Facial Scrub

Based on Type, the market is bifurcated into Normal Skin Facial Scrub, Oily Skin Facial Scrub, Dry Skin Facial Scrub, Sensitive Skin Facial Scrub, and Combination Skin Facial Scrub. Face scrubs are generally best for oily and dry skin types because they buff away dry skin patches and dramatically change skin texture.

Facial Scrub Market, By Application

  • Men
  • Women

Based on Application, the market is bifurcated into Men and Women. The improving quality of life, the positive effects of beauty and personal care on self-esteem and social interaction, and the gradual consumer shift toward premium and luxury cosmetic brands are a few factors that are likely to propel the market growth during the forecast period.

Facial Scrub Market, By Distribution Channel

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Conveniences Stores
  • Specialist Stores
  • Online Retail Stores
  • Others

Based on Distribution Channel, the market is bifurcated into Supermarkets/Hypermarkets, Conveniences Stores, Specialist Stores, Online Retail Stores, and Others. The supermarkets/hypermarkets segment will hold a major share in the global Facial Scrub Market. The growing number of commercial malls globally are propelling market demand. The online retail segment is showing upward trends between the forecast period. The growing usage of smart mobiles and easy access to the internet is propelling the market growth for the online segment.

Facial Scrub Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Geography, the Global Facial Scrub Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world. North America dominates the Facial Scrub Market due to the growing number of women populations along with the rising usage of skincare products. Asia-Pacific region is expected to hold the largest growth rate due to the rising number of cosmetics industries in the region. The country section of the report also provides individual market impacting factors and changes in regulation in the market domestically that impact the current and future trends of the market.

Key Players

The "Global Facial Scrub Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as Acure, St. Ives, Dermalogica, Murad, Philosophy, Dr. Brandt, Freeman, Simple, Biore, No7, and Seaweed.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight to the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL FACIAL SCRUB MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL FACIAL SCRUB MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL FACIAL SCRUB MARKET, BY TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Normal Skin Facial Scrub
  • 5.3 Oily Skin Facial Scrub
  • 5.4 Dry Skin Facial Scrub
  • 5.5 Sensitive Skin Facial Scrub
  • 5.6 Combination Skin Facial Scrub

6 GLOBAL FACIAL SCRUB MARKET, BY APPLICATION

  • 5.1 Overview
  • 6.2 Men
  • 6.3 Women

7 GLOBAL FACIAL SCRUB MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1 Overview
  • 7.2 Supermarkets/Hypermarkets
  • 7.3 Conveniences Stores
  • 7.4 Specialist Stores
  • 7.5 Online Retail Stores
  • 7.6 Others

8 GLOBAL FACIAL SCRUB MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 8.1 Overview
  • 8.2 North America
    • 8.2.1 U.S.
    • 8.2.2 Canada
    • 8.2.3 Mexico
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
    • 8.3.2 U.K.
    • 8.3.3 France
    • 8.3.4 Rest of Europe
  • 8.4 Asia Pacific
    • 8.4.1 China
    • 8.4.2 Japan
    • 8.4.3 India
    • 8.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 8.5 Rest of the World
    • 8.5.1 Middle East and Africa
    • 8.5.2 South America

9 GLOBAL FACIAL SCRUB MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 9.1 Overview
  • 9.2 Company Market Ranking
  • 9.3 Key Development Strategies

10 COMPANY PROFILES

  • 10.1 Acure
    • 10.1.1 Overview
    • 10.1.2 Financial Performance
    • 10.1.3 Product Outlook
    • 10.1.4 Key Developments
  • 10.2 St. Ives
    • 10.2.1 Overview
    • 10.2.2 Financial Performance
    • 10.2.3 Product Outlook
    • 10.2.4 Key Developments
  • 10.3 Dermalogica
    • 10.3.1 Overview
    • 10.3.2 Financial Performance
    • 10.3.3 Product Outlook
    • 10.3.4 Key Developments
  • 10.4 Murad
    • 10.4.1 Overview
    • 10.4.2 Financial Performance
    • 10.4.3 Product Outlook
    • 10.4.4 Key Developments
  • 10.5 Philosophy
    • 10.5.1 Overview
    • 10.5.2 Financial Performance
    • 10.5.3 Product Outlook
    • 10.5.4 Key Developments
  • 10.6 Dr. Brandt
    • 10.6.1 Overview
    • 10.6.2 Financial Performance
    • 10.6.3 Product Outlook
    • 10.6.4 Key Developments
  • 10.7 Freeman
    • 10.7.1 Overview
    • 10.7.2 Financial Performance
    • 10.7.3 Product Outlook
    • 10.7.4 Key Developments
  • 10.8 Simple
    • 10.8.1 Overview
    • 10.8.2 Financial Performance
    • 10.8.3 Product Outlook
    • 10.8.4 Key Developments
  • 10.9 Biore
    • 10.9.1 Overview
    • 10.9.2 Financial Performance
    • 10.9.3 Product Outlook
    • 10.9.4 Key Developments
  • 10.10 No 7
    • 10.10.1 Overview
    • 10.10.2 Financial Performance
    • 10.10.3 Product Outlook
    • 10.10.4 Key Developments
  • 10.11 Seaweed
    • 10.11.1 Overview
    • 10.11.2 Financial Performance
    • 10.11.3 Product Outlook
    • 10.11.4 Key Developments

11 APPENDIX

  • 11.1 Related Research