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市場調査レポート
商品コード
1733318

GPSウォッチトラッカーの世界市場:市場規模(種類別・用途別・地域別)、将来予測

Global GPS Watch Tracker Market Size By Type, By Application, By Geographic Scope And Forecast


出版日
ページ情報
英文 202 Pages
納期
2~3営業日
価格
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本日の銀行送金レート: 1USD=147.05円
GPSウォッチトラッカーの世界市場:市場規模(種類別・用途別・地域別)、将来予測
出版日: 2025年05月13日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

GPSウォッチトラッカーの市場規模と予測

GPSウォッチトラッカーの市場規模は、2024年に17億2,000万米ドルと評価され、2026年~2032年の予測期間中に6.78%のCAGRで成長し、2032年までに27億7,000万米ドルに達すると予測されます。

今日、人々は消費者の間でGPSウォッチトラッカーの成長につながるより健康志向になってきている市場の需要が増加します。若者の間でウェアラブル技術の動向の上昇はまた、市場の成長につながります。当レポート「世界のGPSウォッチトラッカー市場」は、市場の全体的な評価を提供します。主要セグメント、動向、市場促進要因、競合情勢、市場で重要な役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。

世界のGPSウォッチトラッカー市場の定義

GPSウォッチトラッカーは、様々なスポーツで着用されるものであり、プロのスポーツの欲求を満たすために1つまたは複数の機能を備えています。それは運動中の環境に関する詳細なデータを提供しますので、それは偉大なアシスタントとアウトドア愛好家のためのガイダンスの意味です。時計は、その意図された目的とスマートウォッチであることを数える他の機能や能力を生成することができます。

GPS腕時計は、スポーツやフィットネス目的で最も頻繁に使用されています。ワイヤレスのANT+プロトコルで外部センサーと接続したり、USBでコンピュータと接続してデータや設定を転送することができます。一般的なセンサーは、パルスモニターやフットパッド(ランニングケイデンスとスピードセンサー)です。フットパッドは、トレッドミルの速度や距離を記録して時計と共有するなど、GPSデータを補完したり、GPSデータの代わりに使用されることがよくあります。USBで充電するのが一般的です。

世界のGPSウォッチトラッカー市場の概要

スマートウォッチの急速な発展のためにまた、経済の急速な上昇に伴い、スマートウォッチメーカーは、通常のGPSウォッチトラッカー市場を圧迫しています。しかし、また、品質を提供し、時計のスタイル動向を作業するために確立されている時計ブランドにチャンスがあります。ほとんどの伝統的な時計メーカーはまた、スマートウォッチ市場に参入しています。

若者の間でウェアラブル技術の動向の増加と、健康的な退職の傾向の上昇のために、高齢者のこれらのデバイスの嗜好が高まっています。モノのインターネットの動向の上昇に伴い、生態系は、近い将来内にGPSウォッチトラッカー市場に成長機会を供給すると予想されます。

ライブデータの監視、スマートフォンの機能にアクセスすることの容易さ、およびオペレーティングシステムのスマートフォンの幅広い選択肢との互換性は、GPS Watchの需要を推進している要因の数です。一部の顧客は、消費者のための広い範囲が含まれており、世界のGPSウォッチトラッカー市場の成長を促進するのに役立ちますウォーキングやランニング中に覆われた総距離をカウントするためのクリップオンとフィットネスストラップのような他のフィットネストラッカーを使用しています。高コストとこれらのデバイスの改ざん接続による知識の盗難のリスクは、市場の成長を抑制します。

目次

第1章 世界のGPSウォッチトラッカー市場:イントロダクション

  • 市場概要
  • 分析範囲
  • 前提条件

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 VERIFIED MARKET RESEARCHの分析手法

  • データマイニング
  • バリデーション
  • 一次資料
  • データソース一覧

第4章 世界のGPSウォッチトラッカー市場の展望

  • 概要
  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • ポーターのファイブフォースモデル
  • バリューチェーン分析

第5章 世界のGPSウォッチトラッカー市場:種類別

  • 概要
  • ベーシックGPSウォッチ
  • スマートGPSウォッチ

第6章 世界のGPSウォッチトラッカー市場:用途別

  • 概要
  • ファクトリーアウトレット
  • 専門小売店
  • インターネット販売
  • その他

第7章 世界のGPSウォッチトラッカー市場:地域別

  • 概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他アジア太平洋地域
  • 世界のその他の地域
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ

第8章 世界のGPSウォッチトラッカー市場の競争情勢

  • 概要
  • 各社の市場ランキング
  • 主な発展戦略

第9章 企業プロファイル

  • Fitbit
  • Suunto
  • Apple
  • Garmin
  • Timex
  • Polar
  • Bryton
  • Samsung
  • Sony
  • Huawei Technologies Co Ltd

第10章 付録

  • 関連調査
目次
Product Code: 63766

GPS Watch Tracker Market Size And Forecast

GPS Watch Tracker Market size was valued at USD 1.72 Billion in 2024 and is projected to reach USD 2.77 Billion by 2032, growing at a CAGR of 6.78% during the forecast period 2026-2032.

Nowadays people are becoming more health-conscious which leads to the growth of GPS Watch Trackers among the consumer will increase the demand for the market. The rise in the trend of wearable technology among the youth also leads to the growth of the market. The Global GPS Watch Tracker Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global GPS Watch Tracker Market Definition

GPS Watch Tracker is the one that will be worn in various sports and features one or multiple functions to satisfy the wants of professional sports. It offers detailed data about the environment during exercise, so it's a great assistant and guidance meaning for outdoor enthusiasts. The watch can produce other features and capabilities counting on its intended purpose and being a smartwatch.

GPS Watches are most frequently used for sports and fitness purposes. Many can hook up with external sensors by the wireless ANT+ protocol, and/or to a computer by USB to transfer data and configuration. Common sensors used are pulse monitors and footpads (running cadence and speed sensor). A footpod is often wont to supplement or replace GPS data, like providing treadmill speed and distance for the watch to log and share. Recharging by USB is commonplace.

Global GPS Watch Tracker Market Overview

With the rapid climb of the economy also because of the rapid development of smartwatch, the smartwatch manufacturer has squeezed the normal GPS Watch Tracker Market. But there also are opportunities to the watch brands which have been established to deliver quality and to work out style trends for watches. Most traditional watch manufacturers have also entered the smartwatch market.

The increase in the trend of wearable technology among the youth and the rising preference for these devices by the old population has increased, due to the rise in the healthy retirement trends. moreover, these devices are featured high-end activity tracking features and interactive operating systems, which boost the demand for these devices. With the rise in trend of the Internet of Things, ecosystems are anticipated to supply growth opportunities for the GPS Watch Tracker Market within the near future.

Live data monitoring, ease of to access smartphone features, and compatibility with a wide selection of operating systems smartphones are a number of the factors propelling the demand for GPS Watches. Some customers use other fitness trackers like clip-on and fitness straps for counting the total distance covered while walking and running which includes a wide scope for the consumer and helps in propelling the market growth of the Global GPS Watch Tracker Market. The high cost and risk of knowledge theft by tampering connection of those devices restrain the market growth.

Global GPS Watch Tracker Market Segmentation Analysis

The Global GPS Watch Tracker Market is Segmented on the basis of Type, Application, and Geography.

GPS Watch Tracker Market Segmentation Analysis

GPS Watch Tracker Market, By Type

  • Basic GPS Watch
  • Smart GPS Watch

Based on Product, the GPS Watch Tracker Market is segmented into Basic GPS Watch and Smart GPS Watch.

GPS Watch Tracker Market, By Application

  • Specialist Retailers
  • Factory Outlets
  • Internet Sales
  • Others

Based on Application, the GPS Watch Tracker Market is bifurcated into Specialist Retailers, Factory outlets, Internet sales, and others.

GPS Watch Tracker Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the World
  • On the basis of Regional Analysis, the Global GPS Watch Tracker Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the world.

Key Players

The "Global GPS Watch Tracker Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market. The major players in the market are Fitbit, Suunto, Apple, Garmin, Timex, Polar, Bryton, Samsung, Sony, and Huawei Technologies Co Ltd.

Our market analysis also entails a section solely dedicated for such major players wherein our analysts provide an insight to the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL GPS WATCH TRACKER MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL GPS WATCH TRACKER MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL GPS WATCH TRACKER MARKET, BY TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Basic GPS Watch
  • 5.3 Smart GPS Watch

6 GLOBAL GPS WATCH TRACKER MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Factory Outlets
  • 6.3 Specialist Retailers
  • 6.4 Internet Sales
  • 6.5 Others

7 GLOBAL GPS WATCH TRACKER MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World
    • 7.5.1 Latin America
    • 7.5.2 Middle East & Africa

8 GLOBAL GPS WATCH TRACKER MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market Ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 Fitbit
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 Suunto
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 Apple
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 Garmin
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 Timex
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 Polar
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 Bryton
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 Samsung
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 Sony
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 Huawei Technologies Co Ltd
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 Appendix

  • 10.1 Related Research