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市場調査レポート
商品コード
1625011

タバコの世界市場規模:タイプ別、地域別、範囲および予測

Global Tobacco Market Size By Type, By Competitive Landscape, By Geographic Scope And Forecast


出版日
ページ情報
英文 202 Pages
納期
2~3営業日
価格
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タバコの世界市場規模:タイプ別、地域別、範囲および予測
出版日: 2024年08月21日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

タバコ市場の規模と予測

タバコ市場規模は、ここ数年大幅な成長率で緩やかなペースで成長しており、予測期間(2021年~2028年)に市場は大きく成長すると予測されます。

タバコは、その葉に中毒性の化学物質ニコチンを多く含む植物です。タバコの葉は収穫後、様々な方法で硬化、熟成、ろ過されます。出来上がったものは、喫煙、歯茎への塗布、吸引が可能です。フレーバータバコ、着色タバコ、電子タバコ、ロング・スキニータバコなど、メーカーによる複数の高級タバコ製品の出現は、世界のタバコ市場に大きな影響を与えています。世界のタバコ市場レポートは、市場の全体的な評価を提供します。主要セグメント、動向、市場促進要因、抑制要因、競合情勢、市場で大きな役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。

世界のタバコ市場の定義

タバコは世界中で栽培されている植物です。タバコの葉には、中毒性の化学物質であるニコチンが多く含まれるほか、発ガン性のある化学物質、特に多芳香族炭化水素が多く含まれています。タバコ製品は、もともとナス科ニコチアナ属に属するタバコの葉を熟成させて生産されます。N.tabacumはタバコの最も重要な商業作物であるが、現在までに70種以上のタバコが知られています。タバコは無色の揮発性アルカロイドを含み、血圧を上昇させ、脳機能を高める。

タバコは、熱帯アメリカ原産のニコチアナ属の植物で、その葉のために広く植えられ、主にパイプ、葉巻、葉巻で喫煙するために乾燥・加工されます。葉は乾燥され、主にパイプや葉巻、葉巻で喫煙するために加工されます。また、葉をカットしたり粉砕したりして、噛みタバコ、無煙タバコ、つけタバコ、その他あまり一般的でない調製品も作られます。タバコには、タバコ、パイプタバコ、噛みタバコ、スナッフなど、さまざまな形があります。ニコチンを含む非タバコ製品には、ガム、パッチ、その他の禁煙補助剤が含まれます。

世界のタバコ市場概要

フレーバータバコ、着色タバコ、電子タバコ、ロング&スキニーメーカーなど、複数のプレミアムタバコ製品のイントロダクションが世界のタバコ市場に大きな影響を与えています。さらに、研究開発活動への投資が増加した結果、毒性が少ない製品が確立されました。さらに、タバコ製品は他の多くの消費者製品ほど一般的ではないです。多様なタバコ製品の増加は、喫煙者の割合と他の多様な商品を購入する人の割合の両方の大幅な増加を伴う。

いくつかの興味深い戦術の広告は、重要な技術革新を支援し、競争を可能にし、競争上の優位性を維持するための方法であることが証明されています。さらに、大多数の人々の平均可処分所得が増加したことで、タバコの売上が増加しています。これはタバコ需要を増加させ、予測期間中の市場成長を促進すると予測されます。様々ながん、肺疾患、心臓疾患、その他様々な疾患など、タバコの使用に関連する健康問題に対する国民の意識の高まりは、市場の成長を阻害する可能性があります。さらに、先進国では厳しい規制や規則が市場の拡大を制限しています。

さらに、タバコ税は世界で最も高い税金のひとつであり、高い税金は人口の大部分にとってタバコを手の届かないものにし、市場の成長を阻害する要因となっています。タバコは、特に世界の東部、北部、北東部地域において、長い間世界の社会文化環境の主要な部分を占めてきました。これは市場の開拓と成長を促進するタバコの潜在的機会の一つです。タバコの価格上昇は、所得の増加速度の速さによって相殺され、消費の増加をもたらします。さらに、同調圧力などの社会的影響がタバコ製品の需要増加に寄与しています。これらはタバコ市場を活性化させる重要な要素と市場力学です。

目次

第1章 世界のタバコ市場のイントロダクション

  • 市場概要
  • 調査範囲
  • 前提条件

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 VERIFIED MARKET RESEARCHの調査手法

  • データマイニング
  • バリデーション
  • 一次資料
  • データソース一覧

第4章 世界のタバコ市場の展望

  • 概要
  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • ポーターのファイブフォースモデル
  • バリューチェーン分析

第5章 タバコの世界市場:タイプ別

  • 概要
  • シガレット
  • 葉巻とシガリロ
  • 有煙タバコ
  • 無煙タバコ

第6章 タバコの世界市場:地域別

  • 概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他アジア太平洋地域
  • 世界のその他の地域
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ

第7章 世界のタバコ市場:競合情勢

  • 概要
  • 各社の市場ランキング
  • 主な発展戦略

第8章 企業プロファイル

  • Imperial Brands PLC
  • Altria Group, Inc.
  • Reynolds American Inc.
  • Japan Tobacco Inc.
  • Philip Morris International Inc.
  • British American Tobacco p.l.c.(BAT), Ltd.
  • Hongyunhonghe Tobacco(Group)Co.

第9章 付録

  • 関連調査
目次
Product Code: 25835

Tobacco Market Size And Forecast

Tobacco Market size is growing at a moderate pace with substantial growth rates over the last few years and is estimated that the market will grow significantly in the forecasted period i.e. 2021 to 2028.

Tobacco is a plant whose leaves contain high levels of the addictive chemical nicotine. Tobacco leaves are cured, aged, and filtered in a variety of ways after harvesting. The outcome can be smoked, applied to the gums, or inhaled. The emergence of multiple premium tobacco products by manufacturers, including flavored, colored, and e-cigarettes, long and skinny, has had a significant impact on the Global Tobacco Market. The Global Tobacco Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Tobacco Market Definition

Tobacco is a plant grown all over the world. Tobacco leaves contain lots of the addictive chemical nicotine as well as a wide range of cancer-causing chemicals, particularly polyaromatic hydrocarbons. Tobacco products are produced by curing the leaves of the tobacco plant, which originally belonged to the Solanaceae family's genus Nicotiana. N. tabacum is the most important commercial crop of tobacco, but there are more than 70 species of tobacco known to date. Tobacco contains a colorless volatile alkaloid that raises blood pressure and enhances brain functions.

Tobacco is any of the plants in the genus Nicotiana which are native to tropical America and extensively planted for their leaves, which are dried and processed mainly for smoking in pipes, cigarettes, and cigars. It is also cut and ground to make chewing tobacco, smokeless tobacco, dipping tobacco, and some less common preparations. Tobacco comes in different forms, such as cigarettes, pipe tobacco, chewing tobacco, and snuff. Non-tobacco products containing nicotine include gum, patches, as well as other smoking cessation aids.

Global Tobacco Market Overview

The introduction of multiple premium tobacco products such as flavored, colored, and e-cigarettes, and long and skinny makers have had a significant impact on the Global Tobacco Market. Moreover, increased investment in research and development activities has resulted in the establishment of fewer toxicant products. Moreover, Tobacco products are not as common as many other consumer products. An increase in a variety of tobacco products is accompanied by a significant increase in both the percentage of people who smoke and the percentage of people who buy other variety of goods.

Advertising in several interesting tactics has aided in important innovations and proven to be a method of allowing competition and maintaining competitive advantage. Furthermore, An increase in the average disposable income of the majority of people has led to an increase in tobacco sales. This is projected to increase tobacco demand and propel market growth over the forecast period. Rising public awareness of health problems associated with tobacco use, such as various cancers, pulmonary and cardiac diseases, and a variety of many other disorders, may inhibit the market growth. Moreover, strict regulations and rules in developed countries restrict market expansion.

Furthermore, Cigarette taxes are among the highest in the world, high taxes make cigarettes unaffordable to a large part of the population leading to inhibiting the market growth. Tobacco has long been a major part of the world's socio-cultural environment, especially in the world's eastern, northern, and northeastern regions. This is one of the tobacco potential opportunities that facilitate the market's development and growth. Rising cigarette prices are offset by a faster rate of income growth, resulting in increased consumption. Furthermore, societal impacts such as peer pressure contribute to the increase in the demand for tobacco products. These are crucial components and Tobacco Market dynamics that are boosting the market.

Global Tobacco Market: Segmentation Analysis

The Global Tobacco Market is Segmented on the basis of Type And Geography.

Tobacco Market, By Type

  • Cigarettes
  • Cigars & Cigarillos
  • Smoking Tobacco
  • Smokeless Tobacco

Based on Type, The market is segmented into Cigarettes, Cigars & Cigarillos, Smoking Tobacco, and Smokeless Tobacco. Cigarettes have the highest growing segment of the Global Tobacco Market. This is credited to cigarette innovative products in terms of flavor and size throughout the forecasted period.

Tobacco Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Geography, The Global Tobacco Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world. Asia-Pacific has the largest growth in the Global Tobacco Market over the forecasted period. Tobacco-based product sales are among the most consistent sources of tax revenues for the government in the Asia-Pacific Tobacco Market over the projected period.

Key Players

  • The "Global Tobacco Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as
  • Imperial Brands PLC, Altria Group, Inc., Reynolds American Inc., Japan Tobacco Inc., Philip Morris International Inc., British American Tobacco p.l.c. (BAT), Ltd., and Hongyunhonghe Tobacco (Group) Co.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL TOBACCO MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL TOBACCO MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL TOBACCO MARKET, BY TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Cigarettes
  • 5.3 Cigars & Cigarillos
  • 5.4 Smoking Tobacco
  • 5.5 Smokeless Tobacco

6 GLOBAL TOBACCO MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 6.1 Overview
  • 6.2 North America
    • 6.2.1 U.S.
    • 6.2.2 Canada
    • 6.2.3 Mexico
  • 6.3 Europe
    • 6.3.1 Germany
    • 6.3.2 U.K.
    • 6.3.3 France
    • 6.3.4 Rest of Europe
  • 6.4 Asia Pacific
    • 6.4.1 China
    • 6.4.2 Japan
    • 6.4.3 India
    • 6.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 6.5 Rest of the World
    • 6.5.1 Latin America
    • 6.5.2 Middle East and Africa

7 GLOBAL TOBACCO MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Overview
  • 7.2 Company Market Ranking
  • 7.3 Key Development Strategies

8 COMPANY PROFILES

  • 8.1 Imperial Brands PLC
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Financial Performance
    • 8.1.3 Product Outlook
    • 8.1.4 Key Developments
  • 8.2 Altria Group, Inc.
    • 8.2.1 Overview
    • 8.2.2 Financial Performance
    • 8.2.3 Product Outlook
    • 8.2.4 Key Developments
  • 8.3 Reynolds American Inc.
    • 8.3.1 Overview
    • 8.3.2 Financial Performance
    • 8.3.3 Product Outlook
    • 8.3.4 Key Developments
  • 8.4 Japan Tobacco Inc.
    • 8.4.1 Overview
    • 8.4.2 Financial Performance
    • 8.4.3 Product Outlook
    • 8.4.4 Key Developments
  • 8.5 Philip Morris International Inc.
    • 8.5.1 Overview
    • 8.5.2 Financial Performance
    • 8.5.3 Product Outlook
    • 8.5.4 Key Developments
  • 8.6 British American Tobacco p.l.c. (BAT), Ltd.
    • 8.6.1 Overview
    • 8.6.2 Financial Performance
    • 8.6.3 Product Outlook
    • 8.6.4 Key Developments
  • 8.7 Hongyunhonghe Tobacco (Group) Co.
    • 8.7.1 Overview
    • 8.7.2 Financial Performance
    • 8.7.3 Product Outlook
    • 8.7.4 Key Developments

9 Appendix

  • 9.1 Related Research