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市場調査レポート
商品コード
1622095
インフレータブルアウトドアレジャー製品の世界市場規模:製品タイプ別、流通チャネル別、地域別、範囲および予測Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market Size By Product Type, By Distribution Channel, By Geographic Scope And Forecast |
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インフレータブルアウトドアレジャー製品の世界市場規模:製品タイプ別、流通チャネル別、地域別、範囲および予測 |
出版日: 2024年11月22日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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インフレータブルアウトドアレジャー製品市場規模は、2024年に55億1,000万米ドルと評価され、2024年から2031年にかけて12.3%のCAGRで成長し、2031年には128億4,000万米ドルに達すると予測されます。
地上、空中、水上レジャー活動の人気の高まりと、これらの活動へのあらゆる年齢層の参加率の増加が、インフレータブルアウトドアレジャー製品の需要を生み出すと予想されます。インフレータブルアウトドアレジャー製品の世界市場レポートは、市場の全体的な評価を提供します。主要セグメント、動向、市場促進要因、競合情勢、市場で重要な役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。
インフレータブルアウトドアレジャー製品の世界市場定義
アウトドアレジャー製品は2つのカテゴリー、非膨張式レジャー製品と膨張式レジャー製品に分類されます。インフレータブルアウトドアレジャー製品は、主にウォータースポーツ、プレイセンター、キャンプなどで使用されます。その製品には、エアベッド、地上プール、スパ、インフレータブルウォーターパーク、フローティングヨガマット、エアー家具、インフレータブルキャッスル、インフレータブルボート、関連インフレータブル製品および玩具が含まれます。
世界のインフレータブルアウトドアレジャー製品市場概要
本レポートでは、市場展望のセクションで、主に市場が直面する促進要因・抑制要因・機会・課題を含む市場の基本力学を網羅しています。市場促進要因と抑制要因は内在的要因であり、市場促進要因・課題は外在的要因です。
地上、空中、水上レジャー活動の人気の高まりと、これらの活動へのあらゆる年齢層にわたる参加率の増加は、インフレータブルアウトドアレジャー製品の需要を生み出すと予想されます。アウトドア活動に関連する健康上の利点に関する消費者の意識の高まりは、ウォータースライド、浮き輪、チューブなどのウォータースポーツ製品の需要を増加させる。観光産業の開拓、都市人口の増加、アウトドア活動の人気、若者人口の増加は、世界のインフレータブルアウトドアレジャー製品市場の成長に影響を与える促進要因の一部です。屋外での水遊びによる病気のリスク、競合の脅威、季節性は市場の成長に影響を与える抑制要因です。
Verified Market Research社は、一次情報を利用して入手可能なデータを絞り込み、データを検証し、本格的な市場調査研究の編集に利用しています。当レポートには、顧客の関心を引く市場要素の定量的および定性的な推定が含まれています。インフレータブルアウトドアレジャー製品市場」は主にサブセグメントに二分され、市場の最新動向に関する分類データを提供することができます。
Inflatable Outdoor Leisure Product Market size was valued at USD 5.51 Billion in 2024 and is projected to reach USD 12.84 Billion by 2031, growing at a CAGR of 12.3 1% from 2024 to 2031.
The growing popularity of ground, aerial, & water leisure activities and increasing participation rate across all age groups in these activities are expected to generate the demand for Inflatable Outdoor Leisure Products. The Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.
Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market Definition
Outdoor leisure products are segmented into two categories: Non-inflatable and Inflatable leisure products. Inflatable outdoor leisure products are majorly used in water sports, play centers, camping, and others. Its products include airbeds, above-ground pools, and spas, inflatable water parks, floating yoga mats, air furniture, inflatable castles, inflatable boats, and related inflatable products and toys.
Our reports include actionable data and forward-looking analysis that help you craft pitches, create business plans, build presentations and write proposals.
Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market Overview
In the report, the market outlook section mainly encompasses fundamental dynamics of the market which include drivers, restraints, opportunities, and challenges faced by the industry. Drivers and restraints are intrinsic factors whereas opportunities and challenges are extrinsic factors of the market.
The growing popularity of ground, aerial, & water leisure activities and increasing participation rate across all age groups in these activities are expected to generate the demand for Inflatable Outdoor Leisure Products. The increasing consumer awareness about the health benefits relatable to outdoor activity will increase the demand for water sports products such as water slides, floats, and tubes. The development of the tourism industry, increasing urban population, the popularity of the outdoor activity, and the increase in youth population are some of the driving factors that will affect the growth of the global Inflatable Outdoor Leisure Product Market. The risk of diseases through outdoor water activities, competition threat, and seasonality are the restraint that will affect the growth of the market.
Verified Market Research narrows down the available data using primary sources to validate the data and use it in compiling a full-fledged market research study. The report contains a quantitative and qualitative estimation of market elements that interests the client. The "Inflatable Outdoor Leisure Product Market" is mainly bifurcated into sub-segments which can provide classified data regarding the latest trends in the market.
The Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market is Segmented on the basis of Product Type, Distribution Channel, And Geography.
Based on Product Type, the market is segmented into Above ground pools and spas, Recreational products, Camping, and Sporting products.
Based on Distribution Channel, the market is segmented into Sports variety market, Supermarkets and Hypermarkets, Online Channels, and Others.
Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.