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市場調査レポート
商品コード
1660078
犬用衣料品&アクセサリー市場:現状分析と予測(2024-2032年)Dog Clothing & Accessories Market: Current Analysis and Forecast (2024-2032) |
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カスタマイズ可能
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犬用衣料品&アクセサリー市場:現状分析と予測(2024-2032年) |
出版日: 2025年01月01日
発行: UnivDatos Market Insights Pvt Ltd
ページ情報: 英文 145 Pages
納期: 即日から翌営業日
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犬用衣料品&アクセサリー市場は予測期間中(2024-2032年)にCAGR 6.23%の大幅な成長が見込まれています。ペット飼育への嗜好や消費者意識の高まりにより、犬用衣料品やアクセサリーへの要求が高まっています。核家族化、孤立化、仕事のプレッシャーもこの市場に火をつけています。衣料品やアクセサリーの需要増加により、多くの企業が提携に名乗りを上げています。
例えば、2023年05月04日、Millie Bobby BrownのFlorence by Millsは、Millieの世界ライセンシングパートナーであるIMGの交渉により、Kanine Groupの子会社であるKanine Pets World Limitedとペット用衣服およびアクセサリーの長期契約を締結したと発表しました。
市場はタイプ別に衣服とアクセサリーに区分されます。衣服分野は2023年の世界市場で大きなシェアを占めています。ジャケット、コート、トップス、ドレス、セーター、パーカーとともにシャツの市場拡大がこの市場を牽引しています。製造される製品は持続可能で着心地が良いです。さらに、これらの製品は、柔らかい糸と糸を使用し、一流の最新技術を使用して作られています。さらに、大手企業は新製品を市場に投入し、市場の成長を牽引しています。例えば、2025年1月8日、オーセンティック・ブランズ・グループの一員であるIzodは、ペット・ファッション会社K9 Wearと提携してペット・コレクションを発表しました。このコレクションには、スタイリッシュかつ機能的な犬用ハーネス、カラフルなバンダナ、天候に左右されない旅行用レインコート、ボウル、耐久性のある首輪やリードなど、Izodブランドの犬猫用品が揃います。
市場は素材別に、ポリエステル、ナイロン、綿、ウール、ネオプレン、その他に区分されます。2023年の市場シェアは、コットン素材タイプが大きく占めています。季節ファッションへの注目の高まりから、ドレスは特定の天候や気候に合わせてデザインされるようになっています。寒冷地ではウール素材のドレスが好まれます。衣服やアクセサリーは、雨や風から身を守るために作られています。コットン素材の製品は南国や夏の季節に需要があります。このように、犬用衣料品&アクセサリー市場は、ファッショントレンドの進歩により、消費者の間で普及が進んでいます。
流通チャネルに基づき、市場はオンラインとオフラインに分けられます。オンライン分野は、予測期間(2024-2032年)に大きなCAGRで成長すると予想されます。オンライン・ショッピングの動向の増加に伴い、企業はウェブサイトを開設したり、eコマース・ウェブサイトで商品を簡単に入手できるようになっています。モバイルデータ利用の増加やウェブサイトによる有利なオファーは、消費者がこれらのオファーに傾倒し、緩和されるため、市場は確実に活性化すると思われます。Flipkart、Amazon、Walmartなど多くのeコマースサイトは、こうしたサービスを容易に提供し、犬用衣料品&アクセサリー市場を拡大しています。
ターゲット層に基づき、市場はZ世代、ミレニアル世代、X世代に分けられます。ミレニアル世代が大きなシェアを占めています。米国ペット用品協会(APPA)によると、ミレニアル世代は2023年に米国でペットを飼う割合の35%を占めます。ミレニアル世代は職業的に安定しているため、犬にもっとお金をかけることができます。彼らは犬に対してより友好的で、犬のために獣医の専門家のアドバイスを受けることを好みます。
犬用衣料品&アクセサリーの市場導入のより良い理解のために、北米(米国、カナダ、その他北米地域)、欧州(ドイツ、フランス、英国、スペイン、イタリア、その他欧州地域)、アジア太平洋地域(中国、日本、インド、その他アジア太平洋地域)、世界のその他の地域における世界のプレゼンスに基づいて分析されています。北米は2023年の市場で大きなシェアを占めています。犬の衣類やアクセサリーへの関心が高まっています。さらに、所得が増加し、消費者がペットの飼い主ではなく、ペットの親になったように、情熱のために何かをすることに強い関心を持つようにシフトしています。米国ペット用品協会によると、消費者は2023年に1,480億米ドルをペットに費やします。米国獣医師会(AVMC)によると、2024年には米国世帯の約45.5%が犬を所有し、総世帯数は5,980万頭になるといいます。
市場に参入している主要企業には、Petmate、Bitch New York、Moshiqa、Canada Pooch、PetRageous Designs、Milk&Pepper、Ruffwear、Hurtta、BedHead PJS、Canine Stylesなどがあります。
Dog Clothing & Accessories is a market that includes clothing and accessories. Its apparel includes clothes such as outerwear, jackets, coats, neckwear, jerseys, shirts, footwear, socks, hats, and others. These apparel are made up of different fabrics such as cotton, woolen, nylon, polyester, and neoprene. Adding to this, accessories include collars, bowls, bedding, toys, leashes, harnesses, poop bags, jewelry, etc. Now dog clothing and accessories are coming in the latest designs with new fashion trends coupled with the increasing trend of humanizing pets.
The Dog Clothing & Accessories Market is expected to grow with a significant CAGR of 6.23% during the forecast period (2024-2032). With the preference for keeping pets and growing consumer awareness, people are now more demanding of dog clothing and accessories. The rise in the nuclear family, isolation, and work pressure is also igniting this market. Due to the increased demand for clothing and accessories, many companies have come forward for partnerships.
For instance, on May 04, 2023, Millie Bobby Brown's Florence by Mills announced a long-term pet apparel and accessories agreement with Kanine Group subsidiary, Kanine Pets World Limited, in a deal negotiated by Millie's global licensing partner IMG.
Based on the type, the market is segmented into apparel and accessories. The apparel segment held a significant share of the global market in 2023. The market expansion for shirts along with jackets, coats, tops, dresses, sweaters, and hoodies together drives this market. The products made are sustainable and comfortable to wear. Moreover, they are made by using top-notch and latest technologies using soft yarns and threads. Further, major companies are launching new products in the market that drive the growth of the market. For instance, on January 8, 2025, Izod, part of Authentic Brands Group, launched a pet collection in partnership with pet fashion company K9 Wear. The collection will feature Izod-branded dog and cat products, including stylish yet functional dog harnesses, colorful bandanas, weatherproof travel raincoats, bowls, and durable collars and leashes.
Based on the material, the market is segmented into polyester, nylon, cotton, wool, neoprene, and others. Cotton material type held a significant market share in 2023. The rising attention towards seasonal fashion, dresses are being designed for particular weather and climate. Cold climatic countries prefer woolen dresses. Apparel and accessories are coming for the shield from rain and wind also. Cotton material products are in demand in Tropical countries and for the summer season. Accordingly, the dog clothing & accessories market has gained adoption among its consumers due to advancements in the fashion trend.
Based on the distribution Channel, the market has been divided into online and offline. The online sector is expected to grow with a significant CAGR in the forecast period (2024-2032). With the increasing trend of online shopping, companies have their website or their products are easily available on e-commerce websites. The increase in mobile data usage and lucrative offers by the websites will certainly fuel the market since consumers get inclined and alleviated with these offers. Many e-commerce websites such as Flipkart, Amazon, and Walmart readily offer these types of services increasing the dog clothing & accessories market.
Based on the target audiences, the market has been divided into Gen-Z, Millennials, and Gen-X. Millennials held a significant share. According to the American Pet Products Association, (APPA), millennials held 35% of pet ownership in the United States in the year 2023. Millennials are occupationally stable due to which they can spend more on their dogs. They are more friendly to the dogs and prefer to take professional veterinary expert advice for their dogs.
For a better understanding of the market adoption of dog clothing & accessories it is analyzed based on its worldwide presence in countries such as North America (U.S., Canada, and the Rest of North America), Europe (Germany, France, U.K., Spain, Italy, Rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, Rest of Asia-Pacific), Rest of World. North America held a significant share of the market in 2023. The increasing interest in clothing and accessories of dogs. Moreover, the increased income and consumers' shift towards their keen interest in doing things for passion, as they have become pet parents rather than pet owners. According to the American Pet Products Association, consumers spent 148 USD billion on pets in 2023. According to the American Veterinary Medical Association (AVMC), in 2024, approximately 45.5 percent of U.S. households owned and a total number of U.S. households owning 59.8 million dogs.
Some of the major players operating in the market include Petmate; Bitch New York; Moshiqa; Canada Pooch; PetRageous Designs; Milk&Pepper; Ruffwear; Hurtta; BedHead PJS; Canine Styles.