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市場調査レポート
商品コード
1615141
浴室用洗面台市場:現状分析と将来予測 (2024年~2032年)Bathroom Vanities Market: Current Analysis and Forecast (2024-2032) |
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カスタマイズ可能
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浴室用洗面台市場:現状分析と将来予測 (2024年~2032年) |
出版日: 2024年11月01日
発行: UnivDatos Market Insights Pvt Ltd
ページ情報: 英文 146 Pages
納期: 即日から翌営業日
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浴室用洗面台市場は約7.1%の成長率を示すと予測されています。これは、タッチレス水栓、LEDミラー、その他の自動化機能などのスマート技術の統合によるもので、最新の浴室用洗面台の魅力を高めています。また、この業界における研究開発、投資、製品の進歩、コラボレーションの増加が浴室用洗面台市場を牽引しています。例えば、2022年10月、Kohler Companyはシャワーコントロールとバルブを含む新ラインAnthemを発表しました。この製品は、ユーザー独自の要求に合わせた没入感のあるシャワー体験を提供するために作られました。この製品ラインは、アナログとデジタルの両方のコントロールパネルで利用可能です。
材料別に見ると、市場は石材、セラミック、ガラス、木材、金属に区分されます。浴室用洗面台市場では、石材カテゴリーが最大の市場シェアを占めると予想されます。これは、建築プロジェクトを請け負うほとんどの人々が最高の仕上げを好むためであり、石材が含まれる場合、その結果、建築物に自然な仕上げを与える自然で洗練された外観となります。このため、石材は初期コストが高いにもかかわらず、多くの消費者にとって他の材料と競合できる価格となっています。市場分析中、市場は、製品の見栄えだけでなく、長持ちすることを望む顧客をターゲットとする生産者にシフトしていることが確認され、これが石材がこの市場に非常に適している理由を説明しています。
用途別に見ると、市場は住宅用と非住宅用に区分されます。このうち、住宅分野は、住宅リフォームの永続的な動向と、消費者の住宅強化への関心の高まりから、浴室用洗面台業界への貢献が最も大きいです。最近では、美観よりも浴室での使用価値を優先する傾向があり、これがユニークで個性的な洗面台のデザインを求める消費者が後を絶たない理由の一つとなっています。このセグメントを牽引しているのは、住宅所有者が自ら住宅改修を行うという動向であり、住宅の価値を高める住宅改修プロジェクトへの支出が増加していることです。さらに、バスルームがより豪華になり、スパのようなアプライアンスが増加していることも、所有者が高価な洗面台を求めるようになった要因であり、このセグメントをより強固なものにしています。
サイズ別に見ると、市場は24~35インチ、38~47インチ、48~60インチに区分しています。このうち、38~47インチは浴室用洗面台市場の主要な牽引役となっています。38~47インチは、モダンやクラシックなど様々なデザインにマッチし、消費者にとって便利なサイズです。バスルームのスペースを独占することなく、すべての収納スペースと広いカウンタートップを確保できる大きさです。このミッドサイズのレンジは、プライマリー・バスやゲスト用バスに好まれ、家庭のほぼすべてのタイプやサイズにフィットするユーティリティとスタイルのさまざまな組み合わせを可能にしています。
浴室用洗面台の市場導入に関する理解を深めるため、市場は北米 (米国、カナダ、その他北米地域)、欧州 (ドイツ、英国、フランス、スペイン、イタリア、その他欧州地域)、アジア太平洋地域 (中国、日本、インド、その他アジア太平洋地域)、世界のその他の地域における世界のプレゼンスに基づいて分析されています。なかでも北米の浴室用洗面台市場は増加傾向にあり、住宅改修やリフォームのニーズ、環境に配慮した製品の利用によって活性化しています。この地域では、住宅の美的デザインにおいて浴室が果たす役割が大きくなっていることから、顧客は実用的であると同時に美的にも優れた、これまで以上に精巧な洗面台を求めています。例えば、ミニマリストや省スペースのような現代的な動向から、木や石のような、王道的なテイストに加え、耐久性のある素材が人気となっています。また、環境に配慮した商品への要望から、VOCを低減したカバーリングやグリーン素材を使用した洗面化粧台が市場に出回っています。また、多くのホームセンター大手やオンラインサイトがサプライチェーンを強化し、消費者市場における洗面台のアクセシビリティを高めていることも市場を後押ししています。
市場に参入している主要企業には、デュポン (デュポン・キッチン&バス設備)、アメリカン・ウッドマーク・コーポレーション、アバニティ・コーポレーション、ベラテラ・ホーム社、デザイン・エレメント、フォアモスト・グループ社、ウィンダム・コレクション、コーラー社、ウォーター・クリエーション社、ウィルソナートLLCなどがあります。
The bathroom vanities market across the world is growing at a constant rate due to rising demand for residential remodeling, beautification, and the need for efficient and efficient bathroom storage. The market trends include leaning towards customization of vanities, sustainable materials such as stone and wood, and midsize vanities that are versatile for residential and commercial use. While North America and Europe dominate the luxury vanity market because of consumers' environmentalism consciousness, the Asia-Pacific region remains a growing market because of the growing urbanization, which demands compact and modern designs. The market is set to witness additional developments in material, modularity, and integrated solutions to cater to the shifting demand of consumers towards luxury, convenience, and environmentally conscious products.
The bathroom vanities market is set to show a growth rate of about 7.1%. This is due to the integration of smart technology, such as touchless faucets, LED mirrors, and other automated features, which boosts the appeal of modern bathroom vanities. Also, increasing R&D, investment, product advancements, and collaborations in this industry drive the Bathroom Vanities market. For instance, In October 2022, Kohler Company unveiled its new line Anthem, which includes shower controls and valves. The products are created to provide users with immersive showering experience tailored to their unique requirements. The line is available on both analog and digital control panels.
Based on material, the market is segmented into stone, ceramic, glass, wood, and metal. The stone category is expected to have the largest market share of the bathroom vanities market. This is due to most people who undertake building projects prefer to have the best finishing and where stone material is included the result is a natural and polished look that gives the building a natural finish. This makes stone competitively priced with other materials for many consumers despite its higher initial cost because it stands up to wear overtime and has little maintenance required. During the market analysis, it was identified that the market has shifted to producers targeting customers who want the products to not only look good but also long-lasting, and this explains why Stone fits in this market very well.
Based on the application, the market is segmented into residential and non-residential. Among these, the residential segment is the largest contributor to the bathroom vanities industry on account of enduring trends in house remodeling and growing consumer engrossment with home enhancement. People nowadays prioritize use value in the bathroom more than aesthetic and this is one reason homeowners are on the constant search for unique and individualistic vanity designs. This segment is driven by a trending culture of homeowners doing home improvement themselves besides increased spending on home modifications projects that enhance the value of a home. Furthermore, the growing appliances of bathrooms being more luxurious and like SPA has influenced the owners to go for expensive vanities making this segment stronger.
Based on the size, the market is segmented into 24 - 35 Inch, 38 - 47 Inch, and 48 - 60 Inch. Among these, the 38 - 47 Inch segment is a key driver of the bathroom vanities market. The 38-47 inches size range suits several designs, such as modern and classic, which makes it convenient for consumers. It is large enough to hold all the storage space as well as a large countertop area without dominating the bathroom space. This mid-size range is preferred for primary baths and guest baths allowing for a variety of combinations of utility and style that fits almost any type and size of the household.
For a better understanding of the market adoption of bathroom vanities, the market is analyzed based on its worldwide presence in countries such as North America (U.S., Canada, and the Rest of North America), Europe (Germany, U.K., France, Spain, Italy, Rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, Rest of Asia-Pacific), Rest of World. Among these, the North American bathroom vanities market is on the rise and is fueled by the need for home improvement and remodeling, as well as the utilization of green products. In this region, customers demand ever more elaborate vanities that are as aesthetical as they are practicable, given the growing role that baths play in the aesthetic design of a home. For instance, due to modern trends such as the minimalist and space-saving style, materials like wood and stone that provide durability, in addition to giving a royal touch are becoming popular. Moreover, the desire for environmentally friendly goods has contributed to the demand for vanities that have reduced VOC coverings and green materials on the market. The market also gets a boost from the enhanced supply chain of many home improvement giants as well as online sites, which increase the accessibility of vanity in the consumer market.
Some major players running in the market include Dupont (Dupont Kitchen & Bath Fixtures); American Woodmark Corporation; Avanity Corporation; Bellaterra Home, LLC; Design Element; Foremost Groups, Ltd.; Wyndham Collection; Kohler Co.; Water Creation Inc.; Wilsonart LLC