表紙:フットマスクの世界市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年
市場調査レポート
商品コード
1348711

フットマスクの世界市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年

Foot Mask Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F Segmented By Product Type, By Distribution Channel, By Region, Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 178 Pages | 納期: 2~3営業日

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フットマスクの世界市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年
出版日: 2023年09月05日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 178 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のフットマスク市場は、フットケアとウェルネス製品に対する需要の高まりによって成長する態勢が整っています。

また、スキンケアやセルフケアに関する意識の高まりも、フットマスクの世界市場の拡大に貢献すると期待されています。

フットマスク産業は、さまざまなセルフケアの儀式やスキンケア手順に関する一般市民の意識の高まりによって進歩しています。その中でも、フットマスクは体内の不純物を除去し、足の血行を促進する効果的な方法として際立っています。日常生活の中で、臭いの除去、角質の除去、肌の保湿のためにフットマスクを利用する人が増えており、しなやかさと滑らかさの向上に繋がっています。この動向は、予測期間中にフットマスク市場を促進すると予測されます。

市場概要
予測期間 2024年~2028年
2022年の市場規模 4億米ドル
2028年の市場規模 6億5,000万米ドル
CAGR 6%
急成長セグメント オンライン
最大市場 北米

男性の身だしなみ意識の高まりが市場需要を牽引

男性の身だしなみに対する意識が高まり、パーソナルケア製品への支出が増加しています。ファッション業界への関心が高まるにつれ、男性は身だしなみを整え、製品を使用することで外見を美しくすることに高い関心を示すようになっています。このような肌の健康への新たな注目は、フットマスクなどのフットケア製品の需要増につながっています。例えば、"オリジナル・フットピール"で知られるベビー・フットは、ベビー・フット・モイスチャライジング・フットマスクやベビー・フット・エクスフォリアント・フットピール(男性用)などの製品ラインを拡大しています。さらに、真菌感染症を含む足の問題は男性の間で蔓延しており、市場の需要に寄与しています。

オーガニック・ナチュラル製品に対する需要の高まりが市場拡大を促進

刺激の強い化学物質が肌に与える悪影響に対する消費者の懸念が、レモン、オレンジ、グリセリンなどの有機・天然成分を含むスキンケア製品への需要を促進しています。動物性脂肪や植物性油脂を原料とするグリセリンは、卓越した保湿特性を持つ天然化合物で、フットマスクなどのフットケア製品に広く使用されています。情報通の消費者は、包括的な製品情報と環境に配慮したパッケージを求めています。オート麦繊維と乳酸の製品処方への統合は、天然角質除去トリートメントへの需要の増加により増加傾向にあります。例えば、アドウィンのような企業は、フルーツやアロエベラのエキスを豊富に含んだフットマスクやピーリングを提供しています。

ソーシャルメディアへの嗜好の高まりがフットマスク市場の成長を加速

ソーシャルメディアと美容製品小売の融合は、パンデミックの間に勢いを増し、eコマース・チャンネルを通じた消費者のエンゲージメントを強化しました。このオンライン販売の急増がパーソナルケア分野を強化しました。パンデミックは消費者の行動を変化させ、企業にオンライン・プレゼンスの適応を促しました。スキンケアの売上は、DIYキット、セルフケア習慣、ソーシャルメディアプラットフォームの影響などの動向により急増しています。Plantifiqueのような企業はこの動向を利用し、ソーシャル・メディア・プラットフォームと協力してフットマスクを販売・マーケティングしています。このようなデジタルの状況は、オンラインでのフットマスクの販売に著しい成長をもたらしています。TikTokのようなプラットフォームでのフットマスク体験の飛躍的な知名度と、注目度の高いメディア報道は、将来の市場拡大への有望な軌道を示唆しています。Plantifiqueの評判は、2022年にTikTokの再生回数が1億1,500万回を超え、アマゾンの評価が3万5,000件を超えることでさらに高まっています。特筆すべきは、Yahoo LifeやHello Magazineのような著名なメディアがこれらの製品を支持していることで、フットマスクの売上成長の堅調な将来を示唆しています。

利用可能なカスタマイズ

TechSciリサーチは、与えられた市場データを用いて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場企業の詳細分析とプロファイリング(最大5社)。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声分析(B2Cモデル分析)

  • サンプルサイズの決定
  • 回答者の属性
    • 性別
    • 年齢別
    • 職業別
  • ブランド認知度
  • 購入決定要因
  • 顧客満足度

第5章 世界のフットマスク市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別(角質除去、美白、保湿)
    • 流通チャネル別(専門店、コンビニエンスストア、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンライン、その他(多ブランド小売店、ドラッグストア・薬局、その他))
    • 地域別
    • 企業別
  • 世界のフットマスク市場のマッピング&機会評価
    • 製品タイプ別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第6章 アジア太平洋のフットマスク市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第7章 北米のフットマスク市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第8章 欧州のフットマスク市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 中東・アフリカのフットマスク市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア&予測
    • 製品タイプ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 南米のフットマスク市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • セルフケア習慣の増加
    • パーソナルケア製品への投資の増加
    • ソーシャルメディアインフルエンサーの増加
  • 課題
    • 伝統的な治療法の使用
    • 製品に対する認識不足

第12章 世界のフットマスク市場へのCOVID-19の影響

  • 影響評価モデル
    • 影響を受ける主要セグメント
    • 影響を受ける主要地域
    • 影響を受ける主要国
    • 影響を受ける主要流通チャネル

第13章 市場動向と発展

  • 衛生的な日常生活への需要の高まり
  • 消費者の嗜好の変化
  • オンラインチャネルの増加
  • 男性のグルーミング意識の高まり
  • フットピーリング製品に対する需要の高まり

第14章 ポーターのファイブフォースモデル

  • 競争企業間の敵対関係
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第15章 SWOT分析

  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第16章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Sephora USA, Inc.
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Baby Foot
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Barefoot Sciences, Inc.
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Johnson & Johnson Consumer Inc.(Aveeno)
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Rare Beauty Brands, Inc.(Patchology)
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Valeo Nutra Pvt. Ltd.(LuxaDerme)
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Earth Therapeutics
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • TONYMOLY USA, llc.
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Karuna Skin LLC
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材
    • Bioaqua International Inc.
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要管理人材

第17章 戦略的提言/アクションプラン

  • 重点分野
  • ターゲット製品タイプ
  • ターゲット流通チャネル

第18章 調査会社・免責事項

(注:企業リストは、クライアントの要件に基づいてカスタマイズすることができます)

目次
Product Code: 14836

he global foot mask market is poised for growth driven by escalating demand for foot care and wellness products. Increased awareness about skincare and self-care regimens is also expected to contribute to the expansion of the global foot mask market.

The foot mask industry is advancing due to the growing public consciousness regarding various self-care rituals and skincare procedures. Among these, the foot mask stands out as an effective method to eliminate impurities from the body and enhance foot circulation. In daily routines, people are increasingly turning to foot masks for odor removal, exfoliation, and skin hydration, leading to improved suppleness and smoothness. This trend is predicted to propel the market for foot masks over the forecast period.

As the demand for self-care products continues to surge, various companies are making strategic investments to expand their business and bolster their market presence. These efforts are expected to drive the growth of the global foot mask market.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 400 Million
Market Size 2028USD 650 Million
CAGR (2023-2028)6%
Fastest Growing SegmentOnline
Largest MarketNorth America

Surge in Grooming Awareness Among Men to Drive Market Demand

The male population has exhibited a heightened awareness of personal grooming, resulting in increased spending on personal care products. With growing engagement in the fashion industry, men are showing greater interest in enhancing their appearance through grooming and product usage. This newfound focus on skin health has led to a rise in demand for foot care products such as foot masks. For instance, Baby Foot, known for "The Original Foot Peel," is extending its product line to include offerings like the Baby Foot Moisturizing Foot Mask and Baby Foot Exfoliant Foot Peel for Men. Moreover, foot issues, including fungal infections, are prevalent among men, contributing to the market demand.

Growing Demand for Organic and Natural Products Facilitates Market Expansion

Consumer concerns about the adverse effects of harsh chemicals on their skin are driving the demand for skincare products containing organic and natural ingredients like lemon, orange, and glycerin. Glycerin, sourced from animal fats or vegetable oils, is a natural compound with exceptional moisturizing properties, widely used in foot care products such as foot masks. Informed consumers are seeking comprehensive product information and environmentally conscious packaging. The integration of oat fiber and lactic acid in product formulations is on the rise due to increased demand for natural exfoliating treatments. For instance, companies like Adwin are offering foot masks and peels enriched with fruit and aloe vera extracts.

Rising Preference for Social Media Accelerates Foot Mask Market Growth

The convergence of social media and beauty product retail has gained momentum during the pandemic, bolstering consumer engagement via e-commerce channels. This surge in online sales has bolstered the personal care sector. The pandemic has reshaped consumer behavior, prompting enterprises to adapt their online presence. Skin care sales have surged due to trends like DIY kits, self-care routines, and the influence of social media platforms. Companies like Plantifique are capitalizing on this trend, collaborating with social media platforms to market and sell foot masks. This digital landscape has led to remarkable growth in online foot mask sales. The exponential visibility of foot mask experiences on platforms like TikTok and high-profile media coverage suggests a promising trajectory for future market expansion. Plantifique's reputation has been amplified with over 115 million TikTok views and more than 35,000 Amazon ratings in 2022. Notably, esteemed media outlets like Yahoo Life and Hello Magazine have endorsed these products, hinting at a robust future for foot mask sales growth.

Market Segmentation

The global foot mask market is segmented based on product type, distribution channel, region, and competitional landscape. Based on product type, the market is further divided into exfoliation, whitening & moisturizing. Based on distribution channel, the market is further split into specialty stores, convenience stores, hypermarkets & supermarkets, online, and others (multi-branded retail stores, pharmacy, dealers & distributors sales, etc.)). The market analysis also studies the regional segmentation divided among North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa.

Company Profiles

Sephora USA, Inc., Baby Foot, Barefoot Sciences, Inc., Johnson & Johnson Consumer Inc. (Aveeno), Rare Beauty Brands, Inc. (Patchology), Valeo Nutra Pvt. Ltd. (LuxaDerme), Earth Therapeutics, TONYMOLY USA, llc., Karuna Skin LLC, Bioaqua International Inc., are among the major players that are driving the growth of the global foot mask market.

Report Scope:

In this report, the global foot mask market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Global Foot Mask Market, By Product Type:

  • Exfoliation
  • Whitening & Moisturizing

Global Foot Mask Market, By Distribution Channel:

  • Specialty Stores
  • Convenience Stores
  • Hypermarkets & Supermarkets
  • Online
  • Others

Global Foot Mask Market, By Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • United Kingdom
    • Germany
    • France
    • Spain
    • Italy
  • Asia-Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • Australia
    • South Korea
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Turkey
    • South Africa

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global foot mask market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).\

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Product Overview
  • 1.2. Key Highlights of the Report
  • 1.3. Market Coverage
  • 1.4. Market Segments Covered
  • 1.5. Research Tenure Considered

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Forecast
  • 3.3. Key Regions
  • 3.4. Key Segments

4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)

  • 4.1. Sample Size Determination
  • 4.2. Respondent Demographics
    • 4.2.1. By Gender
    • 4.2.2. By Age
    • 4.2.3. By Occupation
  • 4.3. Brand Awareness
  • 4.4. Factors Influencing Purchase Decision
  • 4.5. Customer Satisfaction

5. Global Foot Mask Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Exfoliation, Whitening & Moisturizing),
    • 5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Specialty Stores, Convenience Stores, Hypermarkets & Supermarkets, Online, and Others (Multi-Branded Retail Stores, Drugstores & Pharmacies, etc.))
    • 5.2.3. By Regional Market Share Analysis
      • 5.2.3.1. North America Market Share Analysis
      • 5.2.3.2. Europe Market Share Analysis
      • 5.2.3.3. Asia -Pacific Market Share Analysis
      • 5.2.3.4. South America Market Share Analysis
      • 5.2.3.5. Middle East & Africa Market Share Analysis
    • 5.2.4. By Company Market Share Analysis
  • 5.3. Global Foot Mask Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment

6. Asia-Pacific Foot Mask Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 6.2.3. By Country Market Share Analysis
      • 6.2.3.1. China Foot Mask Market Outlook
        • 6.2.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.3.1.1.1. By Value
        • 6.2.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.3.2. Japan Foot Mask Market Outlook
        • 6.2.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.3.2.1.1. By Value
        • 6.2.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.3.3. India Foot Mask Market Outlook
        • 6.2.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.3.3.1.1. By Value
        • 6.2.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.3.4. Australia Foot Mask Market Outlook
        • 6.2.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.3.4.1.1. By Value
        • 6.2.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.3.5. South Korea Foot Mask Market Outlook
        • 6.2.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.3.5.1.1. By Value
        • 6.2.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.3.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

7. North America Foot Mask Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 7.2.3. By Country Market Share Analysis
      • 7.2.3.1. United States Foot Mask Market Outlook
        • 7.2.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.3.1.1.1. By Value
        • 7.2.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.3.2. Canada Foot Mask Market Outlook
        • 7.2.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.3.2.1.1. By Value
        • 7.2.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.3.3. Mexico Foot Mask Market Outlook
        • 7.2.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.3.3.1.1. By Value
        • 7.2.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

8. Europe Foot Mask Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 8.2.3. By Country Market Share Analysis
      • 8.2.3.1. United Kingdom Foot Mask Market Outlook
        • 8.2.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.3.1.1.1. By Value
        • 8.2.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.3.2. Germany Foot Mask Market Outlook
        • 8.2.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.3.2.1.1. By Value
        • 8.2.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.3.3. France Foot Mask Market Outlook
        • 8.2.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.3.3.1.1. By Value
        • 8.2.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.3.4. Spain Foot Mask Market Outlook
        • 8.2.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.3.4.1.1. By Value
        • 8.2.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.3.5. Italy Foot Mask Market Outlook
        • 8.2.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.3.5.1.1. By Value
        • 8.2.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.3.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

9. Middle East & Africa Foot Mask Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 9.2.3. By Country Market Share Analysis
      • 9.2.3.1. Saudi Arabia Foot Mask Market Outlook
        • 9.2.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.3.1.1.1. By Value
        • 9.2.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.3.2. UAE Foot Mask Market Outlook
        • 9.2.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.3.2.1.1. By Value
        • 9.2.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.3.3. Turkey Foot Mask Market Outlook
        • 9.2.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.3.3.1.1. By Value
        • 9.2.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.3.4. South Africa Foot Mask Market Outlook
        • 9.2.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.3.4.1.1. By Value
        • 9.2.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

10. South America Foot Mask Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 10.2.3. By Country Market Share Analysis
      • 10.2.3.1. Brazil Foot Mask Market Outlook
        • 10.2.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.3.1.1.1. By Value
        • 10.2.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.3.1.2.1.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.3.1.2.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.3.2. Argentina Foot Mask Market Outlook
        • 10.2.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.3.2.1.1. By Value
        • 10.2.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.3.2.2.1.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.3.2.2.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.3.3. Colombia Foot Mask Market Outlook
        • 10.2.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.3.3.1.1. By Value
        • 10.2.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.3.3.2.1.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.3.3.2.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Increasing selfcare routine
    • 11.1.2. Rising investment in personal care products
    • 11.1.3. Rising social media influencer
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. Usage of traditional remedies
    • 11.2.2. Lack of awareness about products

12. Impact of COVID-19 on Global Foot Mask Market

  • 12.1. Impact Assessment Model
    • 12.1.1. Key Segments Impacted
    • 12.1.2. Key Regions Impacted
    • 12.1.3. Key Countries Impacted
    • 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Growing demand for hygienic routine
  • 13.2. Changing consumer preferences
  • 13.3. Rising online channel
  • 13.4. Rising grooming awareness among men
  • 13.5. Rising demand for foot peeling products

14. Porter's Five Forces Model

  • 14.1. Competitive Rivalry
  • 14.2. Bargaining Power of Buyers
  • 14.3. Bargaining Power of Suppliers
  • 14.4. Threat of New Entrants
  • 14.5. Threat of Substitutes

15. SWOT Analysis

  • 15.1. Strength
  • 15.2. Weakness
  • 15.3. Opportunities
  • 15.4. Threat

16. Competitive Landscape

  • 16.1. Company Profiles
    • 16.1.1. Sephora USA, Inc.
      • 16.1.1.1. Company Details
      • 16.1.1.2. Products & Services
      • 16.1.1.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.1.5. Recent Development
      • 16.1.1.6. Key Management Personnel
    • 16.1.2. Baby Foot
      • 16.1.2.1. Company Details
      • 16.1.2.2. Products & Services
      • 16.1.2.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.2.5. Recent Development
      • 16.1.2.6. Key Management Personnel
    • 16.1.3. Barefoot Sciences, Inc.
      • 16.1.3.1. Company Details
      • 16.1.3.2. Products & Services
      • 16.1.3.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.3.5. Recent Development
      • 16.1.3.6. Key Management Personnel
    • 16.1.4. Johnson & Johnson Consumer Inc. (Aveeno)
      • 16.1.4.1. Company Details
      • 16.1.4.2. Products & Services
      • 16.1.4.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.4.5. Recent Development
      • 16.1.4.6. Key Management Personnel
    • 16.1.5. Rare Beauty Brands, Inc. (Patchology)
      • 16.1.5.1. Company Details
      • 16.1.5.2. Products & Services
      • 16.1.5.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.5.5. Recent Development
      • 16.1.5.6. Key Management Personnel
    • 16.1.6. Valeo Nutra Pvt. Ltd. (LuxaDerme)
      • 16.1.6.1. Company Details
      • 16.1.6.2. Products & Services
      • 16.1.6.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.6.5. Recent Development
      • 16.1.6.6. Key Management Personnel
    • 16.1.7. Earth Therapeutics
      • 16.1.7.1. Company Details
      • 16.1.7.2. Products & Services
      • 16.1.7.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.7.5. Recent Development
      • 16.1.7.6. Key Management Personnel
    • 16.1.8. TONYMOLY USA, llc.
      • 16.1.8.1. Company Details
      • 16.1.8.2. Products & Services
      • 16.1.8.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.8.5. Recent Development
      • 16.1.8.6. Key Management Personnel
    • 16.1.9. Karuna Skin LLC
      • 16.1.9.1. Company Details
      • 16.1.9.2. Products & Services
      • 16.1.9.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.9.5. Recent Development
      • 16.1.9.6. Key Management Personnel
    • 16.1.10. Bioaqua International Inc.
      • 16.1.10.1. Company Details
      • 16.1.10.2. Products & Services
      • 16.1.10.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.10.5. Recent Development
      • 16.1.10.6. Key Management Personnel

17. Strategic Recommendations/Action Plan

  • 17.1. Key Focus Areas
  • 17.2. Target Product Type
  • 17.3. Target Distribution Channel

18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)