表紙:ヒータージャケットの世界市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年
市場調査レポート
商品コード
1348683

ヒータージャケットの世界市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年

Heated Jacket Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F. Segmented By Application (Construction, Sports, Others ), By End Use, By Distribution Channel, By Region, Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 170 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円

こちらのレポートには、数時間(ご購入金額の10%)分のアナリストへの質問/追加調査サービスが含まれております。

ヒータージャケットの世界市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018年~2028年
出版日: 2023年09月05日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 170 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界のヒータージャケットの市場は、アウトドア活動への関心の高まりや、青少年や若者のアクティブなライフスタイルによって牽引されると予想されます。

さらに、様々な種類の病気に苦しむ人々の間で、ヒータージャケットは、体調を良くするために身体が必要とする熱量を維持するのに役立つため、需要が増加しており、これがヒータージャケット市場の成長を促進すると予想されます。

レクリエーション活動の動向の高まりがヒータージャケットの需要を増加させる

市場概要
予測期間 2024年~2028年
2022年の市場規模 1億8,000万米ドル
2028年の市場規模 4億5,000万米ドル
CAGR 8%
急成長セグメント オンライン
最大市場 北米

ハイキングやトレッキングのような冒険やレクリエーション活動の人気が高まるにつれ、ヒーター付きジャケットの需要は増加すると予想されます。また、ヒーター付きウェアは、通常のジャケットやセーターよりも保温効果が高いためです。スノースポーツ・インダストリーズ・アメリカ(SIA)が発表した2021年から2022年のデータによると、ウィンターシーズンには2,440万人がウィンタースポーツに参加しました。さらに、極寒の天候の中で昼夜を過ごす必要があるため、捜索・救助活動に従事したり訓練を受けたりする人々からの需要も増えています。さらに、急性気管支炎や肺炎などの健康状態にある人々は、寒冷地で症状が悪化するため、この製品を使用するケースが増えています。同様に、寒い場所を訪れる人々の動向の高まりも、新しく慣れない凍結環境への適応を助けることによって、製品の使用を増加させています。その結果、これらの要因は予測期間中、世界のヒータージャケット市場における収益性の高いビジネスチャンスの拡大に貢献すると思われます。

消費者の間でヒータージャケットを促進する新製品の進歩

新製品の発売や、ヒータージャケットキットにおける新しくユニークなアクセサリーの組み合わせは、市場成長を促進する重要な要因とみなされています。さらに、製品は長持ちし、水や空気に強い素材で作られており、低温条件下でもメンテナンスやクリーニングが可能な最大加熱面積を持つスリムなヒータージャケットに対する購入者の要望もあります。その結果、前述のすべての要因がヒータージャケット市場の拡大に寄与しています。したがって、ヒータージャケット市場参入企業は、需要の高まりに対応するため、新しいアイテムのリリースや製品ポートフォリオの拡充に注力しています。例えば、コロンビア・スポーツウェアは2021年、保温性と通気性を最大化する科学的に開発されたパターンを持つゴールドメタリックの裏地を特徴とするOmni-Heat Infinityテクノロジーを発表しました。NASAで使用されている反射技術に影響を受けたゴールドメタリックのドットのデザインは、自然な体温を反射して維持し、「通気性を損なわず、かさばることなく、即座に軽量な暖かさ」を提供します。同様に2022年、Venustas Heated Apparelは、定番のユニセックスヒータージャケットに新色を投入し、冬を盛り上げ、強化しています。ヒーターウェアといえば、黒やグレーといった単調な色が多いです。Venustasチームは、グリーンとイエローの2色の明るい色を採用し、顧客の選択肢を増やしました。この要素が、予測期間中のヒータージャケット市場の成長を後押しすると予想されます。

オンライン購入の容易さがヒータージャケットの売上を牽引

ヒータージャケットは通常、オンラインチャネルを通じて提供されます。オンライン販売チャネルの成長は、ヒータージャケットの世界市場にとって有益であると予測されます。顧客のブランド志向や品質志向が高まるにつれ、企業はますます技術開発や素材革新に依存するようになっています。ヒータージャケット市場の開拓は、市場競争と男女ともに利用可能な幅広い品揃えによって大きな影響を受けると思われます。さらに、これらの製品に対する消費者の認識や、二酸化炭素排出量の削減に役立つ暖房服の概念の高まりが、予測期間中のその後の市場成長を促進すると予想されます。

利用可能なカスタマイズ

TechSci Research社は、所定の市場データを用いて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声分析(B2Cモデル分析)

  • サンプルサイズの決定
  • 回答者の属性
    • 性別
    • 年齢別
    • 職業別
  • ブランド認知度
  • 購入決定要因
  • ブランド満足度
  • 購入後に直面した課題

第5章 世界のヒータージャケット市場の展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 用途別(建設、スポーツ、その他(軍事・防衛など))
    • エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)
    • 流通チャネル別(オフライン、オンライン)
    • 地域別
    • 上位5社別、その他(2022年)
  • 世界のヒータージャケット市場のマッピング&機会評価
    • 用途別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第6章 アジア太平洋のヒータージャケット市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 用途別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第7章 北米のヒータージャケット市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 用途別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第8章 欧州のヒータージャケット市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 用途別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 中東・アフリカのヒータージャケット市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 用途別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 南米のヒータージャケット市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 用途別
    • 最終用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • スポーツ分野からの需要増加
    • 新製品の発売
    • 耐久性と快適性の側面
  • 課題
    • 高コスト
    • 認知度の欠如

第12章 世界のヒータージャケット市場へのCOVID-19の影響

  • 影響評価モデル
    • 影響を受ける主要セグメント
    • 影響を受ける主要地域
    • 影響を受ける主要国
    • 影響を受ける主要流通チャネル

第13章 市場動向と発展

  • 技術の進歩
  • マーケティング戦略の増加
  • 製品イノベーションの高まり
  • レクリエーション活動の人気の高まり
  • 機能性への意識の高まり

第14章 ポーターのファイブフォースモデル

  • 競争企業間の敵対関係
  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第15章 SWOT分析

  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第16章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Gerbing Heated Gear, LLC
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理
    • Warm & Safe Heated Gear LLC
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理
    • Stanley Black & Decker, Inc.
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理
    • ORORO Heated Apparel
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理
    • Kelvin Ware LLC
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理
    • Blaze Wear Group Limited
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理
    • JustBrand Limited(ActionHeat)
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理
    • Gears Canada
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理
    • Milwaukee Electric Tool Corporation
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理
    • H2C Brands LLC(Volt)
      • 企業概要
      • 製品・サービス
      • 財務
      • 主要市場フォーカス・地理的存在
      • 近年の発展
      • 主要人材管理

第17章 戦略的提言/アクションプラン

  • 重点分野
  • ターゲット最終用途
  • ターゲット流通チャネル

第18章 調査会社・免責事項

(注:企業リストは、クライアントの要件に基づいてカスタマイズすることができます)

目次
Product Code: 14815

Global Heated Jacket market is expected to be driven by growing interest in outdoor activities and an active lifestyle among adolescents and young people. Furthermore, there is a growing demand among people suffering from various types of sickness as it helps to maintain the amount of heat required by the body in making them feel better, which is expected to fuel the growth of the heated jacket market.

Heated jackets are garments worn by workers in cold environments to complete outdoor tasks and provide warmth and comfort on the job site. They are frequently equipped with a USB power supply that can simultaneously power up to two USB-compatible power devices or electronic equipment while also transmitting warming stored energy to the heated jacket.

Growing Trend in Recreational Activities to Increase Demand for Heated Jackets

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD180 Million
Market Size 2028USD450 Million
CAGR (2023-2028)8%
Fastest Growing SegmentOnline
Largest MarketNorth America

Demand for heated jackets is anticipated to increase as adventure and recreational activities like hiking and trekking gain popularity. It is also because heated clothing is more effective than a standard jacket or sweater in keeping the body warm. According to the data published by the Snowsports Industries America (SIA) 2021-2022, 24.4 million people participated in winter sports during the winter season. Furthermore, there is an increasing demand for the product from people who work and train in search and rescue operations, as their job requires them to spend days and nights in extreme cold weather conditions. Additionally, people with health conditions like acute bronchitis, pneumonia, and others, are increasingly using the product as their symptoms worsen in colder climates. Similarly, the growing trends of people visiting cold places increases the use of the product by assisting them in adjusting to the new and unfamiliar freezing environment. As a result, these factors will contribute to the expansion of profitable business opportunities in the global heated jacket market during the forecast period.

Advancement of New Product to Fuel the Heated Jacket Among Consumers.

New product launches, as well as new and unique accessory combinations in heated jacket kits, are regarded as important factors in driving market growth. Furthermore, the product is made of long-lasting, water and air-resistant materials, and buyers' desire for slimmer heated jackets with maximum heating areas that can be maintained and cleaned in low-temperature conditions. As a result, all the preceding factors contribute to the expansion of the heated jacket market. Thus, heated jacket market participants are concentrating on releasing new items and broadening their product portfolio in order to meet the rising demand. For instance, in 2021, Columbia Sportwear launched Omni-Heat Infinity technology which features a gold metallic lining with a scientifically developed pattern that maximizes warmth and breathability. The design of gold metallic dots, influenced by the reflecting technology used by NASA, reflects and maintains natural body heat, offering "instant and lightweight warmth without compromising breathability or adding bulk.". Similarly in 2022, Venustas Heated Apparel has introduced new colors for its classic unisex heated jacket to enliven and bolster the winter.. When it comes to heated clothing, the colors are always monotonous, such as black and grey. Venustas Team designed it with two bright colors such as green and yellow, to give customers more options. This factor is expected to boost the market growth of the heated jacket market during the forecast period.

Ease of Online Purchase Driving the Sales of Heated Jackets

Heated jackets are usually offered through online channels. The growth of online sales channels is anticipated to be beneficial for the global market for heated jackets. Businesses are increasingly depending on technological development and material innovation as customers become more brand and quality conscious. The development of the heated jackets market will be significantly influenced by competitive pricing and a broad selection of products available to both men and women. Moreover, consumer awareness of these products, as well as the growing concept of heated clothing, which aids in the reduction of carbon emissions, are expected to drive the subsequent market growth during the forecast period.

Market Segmentation

The global heated jacket market is segmented based on application, end use, distribution channel, region, and competitional landscape. Based on application, the market is segmented into construction, sports, and others (military and defense). On the basis of end use, the market is segregated into men, women, and unisex. Based on distribution channels, the market is further segmented into offline and online. The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa.

Company Profiles

Gerbing Heated Gear, LLC, Warm & Safe Heated Gear LLC, Stanley Black & Decker, Inc., ORORO Heated Apparel, Kelvin Ware LLC, Blaze Wear Group Limited, JustBrand Limited (ActionHeat), Gears Canada, Milwaukee Electric Tool Corporation, H2C Brands LLC (Volt), are among the major market players in the global platform that lead the market growth of the global heated jacket market.

Report Scope:

In this report, the global Heated Jacket market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Heated Jacket Market, By Application:

  • Construction
  • Sports
  • Others (Military & Defense, etc.)

Heated Jacket Market, By End Use:

  • Men
  • Women
  • Unisex

Heated Jacket Market, By Distribution Channel:

  • Offline
  • Online

Heated Jacket Market, By Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • United Kingdom
    • Germany
    • France
    • Spain
    • Italy
  • Asia-Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • Australia
    • South Korea
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Turkey
    • South Africa

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global heated jacket market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Product Overview
  • 1.2. Key Highlights of the Report
  • 1.3. Market Coverage
  • 1.4. Market Segments Covered
  • 1.5. Research Tenure Considered

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Forecast
  • 3.3. Key Regions
  • 3.4. Key Segments

4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)

  • 4.1. Sample Size Determination
  • 4.2. Respondent Demographics
    • 4.2.1. By Gender
    • 4.2.2. By Age
    • 4.2.3. By Occupation
  • 4.3. Brand Awareness
  • 4.4. Factors Influencing Purchase Decision
  • 4.5. Brand Satisfaction
  • 4.6. Challenges Faced Post Purchase

5. Global Heated Jacket Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Application (Construction, Sports, Others (Military & Defense, etc.))
    • 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Men, Women, and Unisex)
    • 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline, Online)
    • 5.2.4. By Regional Market Share Analysis
      • 5.2.4.1. North America Market Share Analysis
      • 5.2.4.2. Europe Market Share Analysis
      • 5.2.4.3. Asia -Pacific Market Share Analysis
      • 5.2.4.4. South America Market Share Analysis
      • 5.2.4.5. Middle East & Africa Market Share Analysis
    • 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
  • 5.3. Global Heated Jacket Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.1. By Application Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment

6. Asia-Pacific Heated Jacket Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Application Market Share Analysis
    • 6.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 6.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 6.2.4.1. China Heated Jacket Market Outlook
        • 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.1.1.1. By Value
        • 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.1.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.2. Japan Heated Jacket Market Outlook
        • 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.2.1.1. By Value
        • 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.2.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.3. India Heated Jacket Market Outlook
        • 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.3.1.1. By Value
        • 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.3.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.4. Australia Heated Jacket Market Outlook
        • 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.4.1.1. By Value
        • 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.4.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 6.2.4.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.5. South Korea Heated Jacket Market Outlook
        • 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.5.1.1. By Value
        • 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.5.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 6.2.4.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

7. North America Heated Jacket Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Application Market Share Analysis
    • 7.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 7.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 7.2.4.1. United States Heated Jacket Market Outlook
        • 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.1.1.1. By Value
        • 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.1.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.2. Canada Heated Jacket Market Outlook
        • 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.2.1.1. By Value
        • 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.2.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.3. Mexico Heated Jacket Market Outlook
        • 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.3.1.1. By Value
        • 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.3.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

8. Europe Heated Jacket Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Application Market Share Analysis
    • 8.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 8.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 8.2.4.1. United Kingdom Heated Jacket Market Outlook
        • 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.1.1.1. By Value
        • 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.1.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.2. Germany Heated Jacket Market Outlook
        • 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.2.1.1. By Value
        • 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.2.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.3. France Heated Jacket Market Outlook
        • 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.3.1.1. By Value
        • 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.3.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.4. Spain Heated Jacket Market Outlook
        • 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.4.1.1. By Value
        • 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.4.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.5. Italy Heated Jacket Market Outlook
        • 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.5.1.1. By Value
        • 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.5.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

9. Middle East & Africa Heated Jacket Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Application Market Share Analysis
    • 9.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 9.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 9.2.4.1. Saudi Arabia Heated Jacket Market Outlook
        • 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.1.1.1. By Value
        • 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.1.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.2. UAE Heated Jacket Market Outlook
        • 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.2.1.1. By Value
        • 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.2.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.3. Turkey Heated Jacket Market Outlook
        • 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.3.1.1. By Value
        • 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.3.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.4. South Africa Heated Jacket Market Outlook
        • 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.4.1.1. By Value
        • 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.4.2.1. By End Use Market Share Analysis
        • 9.2.4.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

10. South America Heated Jacket Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Application Market Share Analysis
    • 10.2.2. By End Use Market Share Analysis
    • 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 10.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 10.2.4.1. Brazil Heated Jacket Market Outlook
        • 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.1.1.1. By Value
        • 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.1.2.1.1. By End Use Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.2. Argentina Heated Jacket Market Outlook
        • 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.2.1.1. By Value
        • 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.2.2.1.1. By End Use Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.3. Colombia Heated Jacket Market Outlook
        • 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.3.1.1. By Value
        • 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.3.2.1.1. By End Use Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Rising Demand from Sports Sector
    • 11.1.2. New Product Launches
    • 11.1.3. Aspects of Durability and Comfort
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. High cost
    • 11.2.2. Lack of awareness

12. Impact of COVID-19 on Global Heated Jacket Market

  • 12.1. Impact Assessment Model
    • 12.1.1. Key Segments Impacted
    • 12.1.2. Key Regions Impacted
    • 12.1.3. Key Countries Impacted
    • 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Technological Advancements
  • 13.2. Increasing Marketing Strategies
  • 13.3. Rising Product Innovations
  • 13.4. Increasing Popularity of Recreational Activities
  • 13.5. Rising Awareness of functionality

14. Porter's Five Forces Model

  • 14.1. Competition Rivalry
  • 14.2. Bargaining Power of Suppliers
  • 14.3. Bargaining Power of Buyers
  • 14.4. Threat of New Entrants
  • 14.5. Threat of Substitutes

15. SWOT Analysis

  • 15.1. Strengths
  • 15.2. Weaknesses
  • 15.3. Opportunities
  • 15.4. Threats

16. Competitive Landscape

  • 16.1. Company Profiles
    • 16.1.1. Gerbing Heated Gear, LLC
      • 16.1.1.1. Company Details
      • 16.1.1.2. Products & Services
      • 16.1.1.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.1.5. Recent Development
      • 16.1.1.6. Key Management Personnel
    • 16.1.2. Warm & Safe Heated Gear LLC
      • 16.1.2.1. Company Details
      • 16.1.2.2. Products & Services
      • 16.1.2.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.2.5. Recent Development
      • 16.1.2.6. Key Management Personnel
    • 16.1.3. Stanley Black & Decker, Inc.
      • 16.1.3.1. Company Details
      • 16.1.3.2. Products & Services
      • 16.1.3.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.3.5. Recent Development
      • 16.1.3.6. Key Management Personnel
    • 16.1.4. ORORO Heated Apparel
      • 16.1.4.1. Company Details
      • 16.1.4.2. Products & Services
      • 16.1.4.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.4.5. Recent Development
      • 16.1.4.6. Key Management Personnel
    • 16.1.5. Kelvin Ware LLC
      • 16.1.5.1. Company Details
      • 16.1.5.2. Products & Services
      • 16.1.5.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.5.5. Recent Development
      • 16.1.5.6. Key Management Personnel
    • 16.1.6. Blaze Wear Group Limited
      • 16.1.6.1. Company Details
      • 16.1.6.2. Products & Services
      • 16.1.6.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.6.5. Recent Development
      • 16.1.6.6. Key Management Personnel
    • 16.1.7. JustBrand Limited (ActionHeat)
      • 16.1.7.1. Company Details
      • 16.1.7.2. Products & Services
      • 16.1.7.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.7.5. Recent Development
      • 16.1.7.6. Key Management Personnel
    • 16.1.8. Gears Canada
      • 16.1.8.1. Company Details
      • 16.1.8.2. Products & Services
      • 16.1.8.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.8.5. Recent Development
      • 16.1.8.6. Key Management Personnel
    • 16.1.9. Milwaukee Electric Tool Corporation
      • 16.1.9.1. Company Details
      • 16.1.9.2. Products & Services
      • 16.1.9.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.9.5. Recent Development
      • 16.1.9.6. Key Management Personnel
    • 16.1.10. H2C Brands LLC (Volt)
      • 16.1.10.1. Company Details
      • 16.1.10.2. Products & Services
      • 16.1.10.3. Financial (As per availability)
      • 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.10.5. Recent Development
      • 16.1.10.6. Key Management Personnel

17. Strategic Recommendations/Action Plan

  • 17.1. Key Focus Areas
  • 17.2. Target End Use
  • 17.3. Target Distribution Channel

18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)