表紙:郵送用包装市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年
市場調査レポート
商品コード
1316182

郵送用包装市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年

Mailer Packaging Market- Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028 Segmented By Material, By Product, By Insulation, By End Use, By Region, and Competition


出版日
ページ情報
英文 118 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
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郵送用包装市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年
出版日: 2023年07月01日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 118 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

世界の郵送用包装市場は、eコマース業界からの需要増加により、2028年まで大きく成長すると予測されています。

2022年、東南アジアのeコマース市場は約1,310億米ドルに達しました。

eコマース分野の採用増加

eコマース市場の優位性と拡大は、世界中で急速に普及しているインターネットと、特に発展途上国における消費者の購買力の着実な上昇によって大いに助けられています。さらに、安全なデジタル取引のためのオンライン・プラットフォームの迅速な開発により、世界のeコマース・ビジネスは成長しています。

さらに、電子商品の市場が拡大するにつれて、安全・安心な梱包材やその他の代替品へのニーズも高まっています。オンライン・ショッピングは、送料無料、迅速な配送、シンプルで簡単な返品など、従来の大手小売業者にはない利点を提供しています。

例えば、2022年、プレジスのエバーテック封筒がリサイクル可能であることが第三者機関によって証明されました。紙製メーラーEverTecは薄くてパッド入り。eコマース企業のニーズを満たすために作られました。

このような利点が、オンラインショッピングに対する消費者の需要に拍車をかけており、これが今後数年間、世界の郵送用包装市場を牽引すると予測されています。

保護的かつ持続可能な包装への需要の高まり

電子商取引における家電販売の爆発的な発展により、保護的かつ持続可能な包装のニーズはかつてないレベルで拡大すると予想されます。これに伴い、保護包装や表面包装、その郵送用包装は食品、化粧品、電子機器、医薬品分野の包装に使用されています。

例えば、産業・国内貿易振興省によると、2022年5月には13億4,000万米ドル相当の電子製品がインドから輸出されました。

プラスチック、紙、板紙の包装は、磁気、大気、振動、静電気、衝撃による損傷から保護し、持続可能な包装材料として開発されました。機器や物品は、保護的で持続可能な包装を使用して保管・輸送されている間、危険から守られています。したがって、バリューチェーン全体にわたる保護&持続可能なパッケージングソリューションに対する需要の増加、製造業者、環境への配慮が、予測数年間における世界のメーラーパッケージング市場の成長を支えると思われます。

紙が郵送用包装の主要素材に

紙製包装材に対する市場の需要は、包装の理由によるプラスチックの使用に対する規制の増加や、危険な包装廃棄物の増加に対する環境問題の高まりによって支えられると予想されます。紙包装は、環境に優しい包装オプションへの注目が高まっているため、世界中で高い需要があります。環境に優しい包装に対する顧客の意識が高まっているため、衣料品、文房具、医薬品などの包装を含む最終用途分野では、持続可能な素材が大きな注目を集めています。

例えば、IBEFによると、2021年にはeコマース産業の台頭により紙製包装の需要が8.9%増加しました。

したがって、紙包装の需要の増加は、予測される数年間で世界の郵送用包装市場の成長につながっています。

最近の動向

  • 2022年12月、紙製品メーカーでデザインサービスを提供するNeenah社は、Neenah Environment Mailerを発表しました。このリサイクル可能なメーラーは、水や穴を通さない包装で衣類を送るソフトグッズ企業向けに作られました。
  • バブルラップブランドの定番緩衝材を製造する多国籍企業シールドエアーは、2022年7月にバブルラップブランドの紙製バブルメーラーを発表しました。
  • 2022年4月、ジョージア・パシフィック社は、リサイクル可能な紙パッドの封筒を製造する新施設をマクドノーで稼働させたと発表しました。
  • 2021年4月、Paptic Ltd.がSternaのイントロダクションを発表。ステランはリサイクル可能なメーラーとキャリアバッグの包装材料です。

利用可能なカスタマイズ

TechSciリサーチは、所定の市場データを用いて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です:

企業情報

  • 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

第1章 概要

  • 市場の定義
  • 市場の範囲
    • 対象市場
    • 調査対象年
    • 主要市場セグメンテーション

第2章 調査手法

  • 調査目的
  • ベースライン調査手法
  • 主要産業パートナー
  • 主要協会と二次情報源
  • 予測手法
  • データの三角測量と検証
  • 仮定と限界

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 市場概要
  • 主要市場セグメンテーションの概要
  • 主要市場プレーヤーの概要
  • 主要地域/国の概要
  • 市場促進要因・課題・動向の概要

第4章 顧客の声

第5章 郵送用包装の世界市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 素材別
    • 製品別
    • 断熱材別
    • 用途別
    • 地域別
    • 企業別
  • 市場マップ
    • 素材別
    • 製品別
    • 断熱材別
    • 最終用途別
    • 地域別

第6章 北米の郵送用包装市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 素材別
    • 製品別
    • 断熱材別
    • 最終用途別
    • 国別
  • 価格分析
  • 北米国別分析
    • 米国
    • メキシコ
    • カナダ

第7章 欧州の郵送用包装市場の展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 素材別
    • 製品別
    • 断熱材別
    • 最終用途別
    • 国別
  • 価格分析
  • 欧州国別分析
    • フランス
    • ドイツ
    • 英国
    • スペイン
    • イタリア

第8章 アジア太平洋の郵送用包装市場の展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 素材別
    • 製品別
    • 断熱材別
    • 最終用途別
    • 国別
  • 価格分析
  • アジア太平洋地域国別分析
    • 中国
    • インド
    • 韓国
    • 日本
    • ベトナム

第9章 南米の郵送用包装市場の展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 素材別
    • 製品別
    • 断熱材別
    • 最終用途別
    • 国別
  • 価格分析
  • 南米:国別分析
    • ブラジル
    • アルゼンチン

第10章 中東・アフリカの郵送用包装市場の展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 素材別
    • 製品別
    • 断熱材別
    • 最終用途別
    • 国別
  • 価格分析
  • MEA:国別分析
    • 南アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • 保護包装と持続可能な包装に対する需要の増加
    • eコマース産業の採用増加
    • 製薬業界からの需要の増加
  • 課題
    • 代替包装製品の入手可能性
    • 高い原材料費

第12章 市場動向と発展

  • 製品の発売
  • 合併と買収
  • 技術の進歩

第13章 世界の郵送用包装市場SWOT分析

第14章 ポーターのファイブフォース分析

  • 業界内の競合
  • 新規参入の可能性
  • サプライヤーの力
  • 顧客の力
  • 代替品の脅威

第15章 競合情勢

  • Business Overview
  • Product Offerings
  • Recent Developments
  • Financials(In Case of Listed Companies)
  • Key Personnel
  • SWOT Analysis
    • Pregis LLC.
    • Sealed Air Corporation
    • ProAmpac LLC
    • Georgia-Pacific LLC
    • Crown Packaging Corp.
    • Mondi plc
    • Henkel Corporation
    • Accurate Box Company, Inc.
    • WestRock Company
    • 3M Company

第16章 戦略的提言

目次
Product Code: 14959

Global Mailer Packaging Market is anticipated to grow significantly through 2028 due to increasing demand from the e-commerce industry. In 2022, the e-commerce market in Southeast Asia amounted to approximately USD 131 billion.

Growing import/export activity among different countries to develop their profits from the international market boosts the market demand. Moreover, the rising number of online customers and their expenditure on e-commerce websites further fuel the expansion of the Global Mailer Packaging Market in the forecast period.

Increasing Adoption of the E-Commerce Sector

The dominance and expansion of the e-commerce market are greatly aided by the fast-rising internet penetration around the globe and the steadily rising consumer buying power, particularly in developing nations. Additionally, the global e-commerce business is growing due to the quick development of online platforms for secure digital transactions.

Additionally, as the market for electronic goods has expanded, so has the need for safe & secure packaging materials and other alternatives. Online shopping provides advantages over traditional big retailers, including free shipping, quick deliveries, and simple and uncomplicated returns.

For instance, in 2022, a third party certified the recyclable nature of Pregis' EverTec envelope. The paper mailer EverTec is thin and padded. It was created to meet the needs of e-commerce companies.

These advantages have fueled consumer demand for online shopping, which is predicted to drive Global Mailer Packaging Market in the upcoming years.

Growing Demand for Protective & Sustainable Packaging

Due to the explosive development in consumer electronics sales in e-retailing, the need for protected & sustainable packaging is expected to gain unseen levels of expansion. Along with this, the protective and surface packaging, its mailer packaging is used in the packaging of food, cosmetics, electronics, and pharmaceutical sectors.

For instance, according to the Department for Promotion of Industry and Internal Trade, in May 2022, USD 1.34 billion worth of electronic goods were exported from India.

The plastic, paper, and paperboard packaging were developed to protect from magnetic, atmospheric, vibration, electrostatic, or shock damage as protective & sustainable packaging materials. Equipment and items are safeguarded from danger while being kept and transported using protective and sustainable packaging. Therefore, increasing demand for protected & sustainable packaging solutions across the value chain, manufacturers, and environmental concerns will support the growth of the Global Mailer Packaging Market in the forecast years.

Paper to be the Key Material for Mailer Packaging

The market demand for paper packaging materials is expected to be supported by the increasing regulations on the use of plastic for packaging reasons and the growing environmental concerns over the growth in dangerous packaging waste. Paper packaging is in high demand all around the world due to the increased attention being paid to environmentally friendly packaging options. Since customers are becoming more aware of environmentally friendly packaging, sustainable material is receiving significant attention in the end-use sectors, including the packing of clothing, stationery, medicines, and other items.

For instance, according to IBEF, in 2021, demand for paper packaging grew by 8.9 % due to the rise of the e-commerce industry.

Therefore, the growing demand for paper packaging led to the growth of Global Mailer Packaging Market in the projected years.

Recent Developments

  • In December 2022, Neenah, a manufacturer of paper goods and a provider of design services, unveiled Neenah Environment Mailer. The recyclable mailer is made for soft goods companies to send clothing in packaging that is impervious to water and punctures.
  • Sealed Air, a multinational corporation that creates the classic Bubble Wrap brand cushioning, introduced the Bubble Wrap brand paper bubble mailer in July 2022.
  • In April 2022, Georgia Pacific declared that it has begun operating new facilities in McDonough for the manufacture of an inventive, recyclable paper-padded envelope.
  • The introduction of Sterna was announced by Paptic Ltd. in April 2021. Steran is a mailer and carrier bag packaging material that is recyclable.

Market Segmentation

Global Mailer Packaging Market is segmented based on material, product, insulation, end use, and region. Based on material, the market is split into plastic, paper, foil, and others. Based on product, the market is categorized into cushioned and non-cushioned. Based on insulation, the market is segmented into insulated and non-insulated. Based on end use, the market is fragmented into e-commerce, shipping & logistics, manufacturing & warehousing, and others. Based on region, the market is divided into North America, Europe, Asia Pacific, South America, and Middle East & Africa.

Company Profiles

Pregis LLC., Sealed Air Corporation, ProAmpac LLC, Georgia-Pacific LLC, Crown Packaging Corp., Mondi plc, Henkel Corporation, Accurate Box Company, Inc., WestRock Company, 3M Company are some of the key players of Global Mailer Packaging Market.

Report Scope

In this report, global Mailer Packaging market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:

Mailer Packaging Market, By Material:

  • Plastic
  • Paper
  • Foil
  • Others

Mailer Packaging Market, By Product:

  • Cushioned
  • Non-Cushioned

Mailer Packaging Market, By Insulation:

  • Insulated
  • Non-Insulated

Mailer Packaging Market, By End Use:

  • E-commerce
  • Shipping & Logistics
  • Manufacturing & Warehousing
  • Others

Mailer Packaging Market, By Region:

  • North America
    • United States
    • Mexico
    • Canada
  • Europe
    • France
    • Germany
    • United Kingdom
    • Spain
    • Italy
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • South Korea
    • Japan
    • Vietnam
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
  • Middle East & Africa
    • South Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global Mailer Packaging market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Product Overview

  • 1.1. Market Definition
  • 1.2. Scope of the Market
    • 1.2.1. Markets Covered
    • 1.2.2. Years Considered for Study
    • 1.2.3. Key Market Segmentations

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Overview of the Market
  • 3.2. Overview of Key Market Segmentations
  • 3.3. Overview of Key Market Players
  • 3.4. Overview of Key Regions/Countries
  • 3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, Trends

4. Voice of Customer

5. Global Mailer Packaging Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Material (Plastic, Paper, Foil, Others)
    • 5.2.2. By Product (Cushioned, Non-Cushioned)
    • 5.2.3. By Insulation (Insulated, Non-Insulated)
    • 5.2.4. By End Use (E-commerce, Shipping & Logistics, Manufacturing & Warehousing, Others)
    • 5.2.5. By Region (North America, Europe, Asia Pacific, South America, Middle East & Africa)
    • 5.2.6. By Company (2022)
  • 5.3. Market Map
    • 5.3.1. By Material
    • 5.3.2. By Product
    • 5.3.3. By Insulation
    • 5.3.4. By End Use
    • 5.3.5. By Region

6. North America Mailer Packaging Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Material
    • 6.2.2. By Product
    • 6.2.3. By Insulation
    • 6.2.4. By End Use
    • 6.2.5. By Country
  • 6.3. Pricing Analysis
  • 6.4. North America: Country Analysis
    • 6.4.1. United States Mailer Packaging Market Outlook
      • 6.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.4.1.1.1. By Value
      • 6.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.4.1.2.1. By Material
        • 6.4.1.2.2. By Product
        • 6.4.1.2.3. By Insulation
        • 6.4.1.2.4. By End Use
    • 6.4.2. Mexico Mailer Packaging Market Outlook
      • 6.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.4.2.1.1. By Value
      • 6.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.4.2.2.1. By Material
        • 6.4.2.2.2. By Product
        • 6.4.2.2.3. By Insulation
        • 6.4.2.2.4. By End Use
    • 6.4.3. Canada Mailer Packaging Market Outlook
      • 6.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.4.3.1.1. By Value
      • 6.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.4.3.2.1. By Material
        • 6.4.3.2.2. By Product
        • 6.4.3.2.3. By Insulation
        • 6.4.3.2.4. By End Use

7. Europe Mailer Packaging Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Material
    • 7.2.2. By Product
    • 7.2.3. By Insulation
    • 7.2.4. By End Use
    • 7.2.5. By Country
  • 7.3. Pricing Analysis
  • 7.4. Europe: Country Analysis
    • 7.4.1. France Mailer Packaging Market Outlook
      • 7.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.4.1.1.1. By Value
      • 7.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.4.1.2.1. By Material
        • 7.4.1.2.2. By Product
        • 7.4.1.2.3. By Insulation
        • 7.4.1.2.4. By End Use
    • 7.4.2. Germany Mailer Packaging Market Outlook
      • 7.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.4.2.1.1. By Value
      • 7.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.4.2.2.1. By Material
        • 7.4.2.2.2. By Product
        • 7.4.2.2.3. By Insulation
        • 7.4.2.2.4. By End Use
    • 7.4.3. United Kingdom Mailer Packaging Market Outlook
      • 7.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.4.3.1.1. By Value
      • 7.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.4.3.2.1. By Material
        • 7.4.3.2.2. By Product
        • 7.4.3.2.3. By Insulation
        • 7.4.3.2.4. By End Use
    • 7.4.4. Spain Mailer Packaging Market Outlook
      • 7.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 7.4.4.1.1. By Value
      • 7.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 7.4.4.2.1. By Material
        • 7.4.4.2.2. By Product
        • 7.4.4.2.3. By Insulation
        • 7.4.4.2.4. By End Use
    • 7.4.5. Italy Mailer Packaging Market Outlook
      • 7.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 7.4.5.1.1. By Value
      • 7.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 7.4.5.2.1. By Material
        • 7.4.5.2.2. By Product
        • 7.4.5.2.3. By Insulation
        • 7.4.5.2.4. By End Use

8. Asia-Pacific Mailer Packaging Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Material
    • 8.2.2. By Product
    • 8.2.3. By Insulation
    • 8.2.4. By End Use
    • 8.2.5. By Country
  • 8.3. Pricing Analysis
  • 8.4. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 8.4.1. China Mailer Packaging Market Outlook
      • 8.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.4.1.1.1. By Value
      • 8.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.4.1.2.1. By Material
        • 8.4.1.2.2. By Product
        • 8.4.1.2.3. By Insulation
        • 8.4.1.2.4. By End Use
    • 8.4.2. India Mailer Packaging Market Outlook
      • 8.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.4.2.1.1. By Value
      • 8.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.4.2.2.1. By Material
        • 8.4.2.2.2. By Product
        • 8.4.2.2.3. By Insulation
        • 8.4.2.2.4. By End Use
    • 8.4.3. South Korea Mailer Packaging Market Outlook
      • 8.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.4.3.1.1. By Value
      • 8.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.4.3.2.1. By Material
        • 8.4.3.2.2. By Product
        • 8.4.3.2.3. By Insulation
        • 8.4.3.2.4. By End Use
    • 8.4.4. Japan Mailer Packaging Market Outlook
      • 8.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.4.4.1.1. By Value
      • 8.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.4.4.2.1. By Material
        • 8.4.4.2.2. By Product
        • 8.4.4.2.3. By Insulation
        • 8.4.4.2.4. By End Use
    • 8.4.5. Vietnam Mailer Packaging Market Outlook
      • 8.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.4.5.1.1. By Value
      • 8.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.4.5.2.1. By Material
        • 8.4.5.2.2. By Product
        • 8.4.5.2.3. By Insulation
        • 8.4.5.2.4. By End Use

9. South America Mailer Packaging Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Material
    • 9.2.2. By Product
    • 9.2.3. By Insulation
    • 9.2.4. By End Use
    • 9.2.5. By Country
  • 9.3. Pricing Analysis
  • 9.4. South America: Country Analysis
    • 9.4.1. Brazil Mailer Packaging Market Outlook
      • 9.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.4.1.1.1. By Value
      • 9.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.4.1.2.1. By Material
        • 9.4.1.2.2. By Product
        • 9.4.1.2.3. By Insulation
        • 9.4.1.2.4. By End Use
    • 9.4.2. Argentina Mailer Packaging Market Outlook
      • 9.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.4.2.1.1. By Value
      • 9.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.4.2.2.1. By Material
        • 9.4.2.2.2. By Product
        • 9.4.2.2.3. By Insulation
        • 9.4.2.2.4. By End Use

10. Middle East and Africa Mailer Packaging Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Material
    • 10.2.2. By Product
    • 10.2.3. By Insulation
    • 10.2.4. By End Use
    • 10.2.5. By Country
  • 10.3. Pricing Analysis
  • 10.4. MEA: Country Analysis
    • 10.4.1. South Africa Mailer Packaging Market Outlook
      • 10.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.4.1.1.1. By Value
      • 10.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.4.1.2.1. By Material
        • 10.4.1.2.2. By Product
        • 10.4.1.2.3. By Insulation
        • 10.4.1.2.4. By End Use
    • 10.4.2. Saudi Arabia Mailer Packaging Market Outlook
      • 10.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.4.2.1.1. By Value
      • 10.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.4.2.2.1. By Material
        • 10.4.2.2.2. By Product
        • 10.4.2.2.3. By Insulation
        • 10.4.2.2.4. By End Use
    • 10.4.3. UAE Mailer Packaging Market Outlook
      • 10.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.4.3.1.1. By Value
      • 10.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.4.3.2.1. By Material
        • 10.4.3.2.2. By Product
        • 10.4.3.2.3. By Insulation
        • 10.4.3.2.4. By End Use

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Increasing demand for Protective & Sustainable Packaging
    • 11.1.2. Rising adoption of E-Commerce industry
    • 11.1.3. Growing demand from Pharmaceutical Sector
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. Availability of alternative packaging products
    • 11.2.2. High Raw Material Cost

12. Market Trends & Developments

  • 12.1. Product Launches
  • 12.2. Mergers & Acquisitions
  • 12.3. Technological Advancements

13. Global Mailer Packaging Market: SWOT Analysis

14. Porter's Five Forces Analysis

  • 14.1. Competition in the Industry
  • 14.2. Potential of New Entrants
  • 14.3. Power of Suppliers
  • 14.4. Power of Customers
  • 14.5. Threat of Substitute Products

15. Competitive Landscape

  • 15.1. Business Overview
  • 15.2. Product Offerings
  • 15.3. Recent Developments
  • 15.4. Financials (In Case of Listed Companies)
  • 15.5. Key Personnel
  • 15.6. SWOT Analysis
    • 15.6.1. Pregis LLC.
    • 15.6.2. Sealed Air Corporation
    • 15.6.3. ProAmpac LLC
    • 15.6.4. Georgia-Pacific LLC
    • 15.6.5. Crown Packaging Corp.
    • 15.6.6. Mondi plc
    • 15.6.7. Henkel Corporation
    • 15.6.8. Accurate Box Company, Inc.
    • 15.6.9. WestRock Company
    • 15.6.10. 3M Company

16. Strategic Recommendations