デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1249383

香り付きキャンドルの世界市場 - 産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、専売店、その他)、地域、企業別分析(2018-2028年)

Scented Candles Market-Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, & Forecast, 2018-2028F Segmented By Product Type, Category, Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Exclusive Stores, & Others), Region, Company

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 113 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円

こちらのレポートには、数時間(ご購入金額の10%)分のアナリストへの質問/追加調査サービスが含まれております。

香り付きキャンドルの世界市場 - 産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、専売店、その他)、地域、企業別分析(2018-2028年)
出版日: 2023年03月01日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 113 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界の香り付きキャンドル市場は、予測期間中に目覚ましいCAGRを記録すると予想されています。

可処分所得の増加に伴い、家の改装や装飾プロジェクトが増加しています。パンデミックによって個人が自宅で過ごす時間が長くなったため、人々は自宅を快適な場所にしたいという欲求が高まっています。そのような中、消費者動向の一つとして、スカルプチャーキャンドルや様々な形状のキャンドルが注目されています。

環境に配慮した製品の動向が市場成長の原動力に

環境問題への関心の高まりから、世界中の人々が環境に配慮したキャンドルを使用するようになりました。また、装飾用としてキャンドルを使用するケースも増えています。このような背景から、香り付きキャンドルの世界市場には大きな販売機会が生まれています。オーガニックキャンドルは、有害物質を含まず、有機・天然素材で作られているため、近年、パラフィンワックスのキャンドルに取って代わられています。また、蜜蝋や大豆ワックスなどの天然素材から作られるため、「グリーンキャンドル」とも呼ばれます。蜜蝋や大豆ワックスなどの天然素材から作られるため、「グリーンキャンドル」とも呼ばれ、環境汚染や有毒ガスの発生がないです。香り付きキャンドルのメーカーは、消費者が自社製品を利用できることを知る機会が大幅に増えたため、世界的に大きな成長の可能性を秘めています。

企業間のパートナーシップの強化が市場成長を促進する

アイスクリーム愛好家にとって理想的な香りのユニークなキャンドルを作るため、Moose Tracks Ice Creamは2021年6月にミシガン州のキャンドル制作会社Wax Poetic Candle Barとの提携を発表しました。バニラの香りのキャンドルは、ピーナッツバターカップのヒントで購入者を誘惑し、24.95米ドルです。アイスクリームのフレーバーと同様に、このキャンドルもバニラの香りにピーナッツバターカップと有名なムース・トラックス・ファッジの香りがします。アイスクリーム好きな方への、ありきたりでないプレゼントとして最適です。大豆ワックス、オーガニックコットンの芯を使用した燃焼時間70時間以上のプレミアムグレードの11オンスキャンドルで、きれいな燃焼臭がします。黒い蓋とゴム製のシールが付いた実質的なガラス容器に手動で注ぎます。

市場成長の原動力となる製品の発売

企業は消費者を惹きつけるために新製品を発売しており、これが世界の香り付きキャンドル市場の需要を促進しています。例えば、2022年11月にGlossier社から36.22米ドルで発売された「You,"a scented candle"」。この新アイテムは、前年のクリスマスパッケージに含まれていた小さな「You」キャンドルを置き換えるものです。新しいキャンドルは、ブランドのエンブレムカラーである赤とピンクのガラス容器に入っており、イニシャルの"G"が刻印されています。You」キャンドルのトップノートは、おなじみのアンブレットシード、アンブロックス、アイリス、ムスクとなる予定です。さらに、2022年、ニューウェルブランズは、新しいキャンドルブランド「Friday Collective」を立ち上げました。Friday Collectiveは、Yankee Candleをはじめとするホームフレグランス製品を手がけるNewell Brandsが発表した新ブランドです。鮮やかな色合いと斬新な香りの組み合わせにより、楽観と興奮を呼び起こすことを意図した香り付きキャンドルの新ラインです。この香り付きキャンドルは、大胆で虹色に輝く新しいキャンドルを、香りの特徴ごとに4つのグループに分けて提案しています:Let's Party collection Lowkey Hype」「Kickstart the Hustle」「Joy Of Missing Out」です。この香り付きキャンドルは、プレミアムソイワックスブレンド、ナチュラルファイバーウィック、エッセンシャルオイルを使用しています。

カスタマイズ可能

与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です:

会社情報

  • 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析およびプロファイリング。

目次

第1章 イントロダクション

  • 製品概要
  • 本レポートの主なハイライト
  • マーケットカバレッジ
  • 対象となる市場セグメンテーション
  • 調査テニュア検討中

第2章 調査手法

  • 調査目的
  • ベースライン調査手法
  • 主要産業パートナー
  • 主な協会と二次情報
  • 調査手法
  • データの三角測量と検証
  • 前提条件と限界

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 市場概要
  • 市場予測
  • キーリージョン
  • 主要セグメント

第4章 VOC (顧客の声) 分析(B2Cモデル分析)

  • サンプルサイズの決定
  • 回答者の属性
    • 男女別
    • 年代別
    • 職業別
  • ブランド認知度
  • 使用頻度
  • 購入意思決定に影響を与える要因
  • ブランド満足度
  • 顧客満足度
  • 購入後に直面した課題

第5章 世界の香り付きキャンドルの市場展望

  • 市場規模・予測
    • 価値観別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別市場シェア分析(コンテナベース、ピラーベース)
    • カテゴリー別市場シェア分析(マスVs.プレミアム)
    • 流通チャネル別市場シェア分析(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、専売店、オンライン、その他(デパートメントストア)
    • 地域別市場シェア分析
    • 企業別シェア分析
  • 香り付きキャンドルの世界市場マッピングと機会評価
    • 製品タイプ別市場マッピングと機会評価
    • カテゴリー別マーケットマッピングと機会評価
    • 流通チャネル別市場マッピングと機会評価
    • 地域別マーケットマッピング&機会評価

第6章 アジア太平洋の香り付きキャンドルの市場展望

  • 市場規模・予測
    • 価値観別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別市場シェア分析
    • カテゴリー別市場シェア分析
    • 流通チャネル別市場シェア分析
    • 国別市場シェア分析

第7章 北米の香り付きキャンドル市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 価値観別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別市場シェア分析
    • カテゴリー別市場シェア分析
    • 流通チャネル別市場シェア分析
    • 国別市場シェア分析

第8章 欧州の香り付きキャンドルの市場展望

  • 市場規模・予測
    • 価値観別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別市場シェア分析
    • カテゴリー別市場シェア分析
    • 流通チャネル別市場シェア分析
    • 国別市場シェア分析

第9章 中東・アフリカ香り付きキャンドルの市場展望

  • 市場規模・予測
    • 価値観別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別市場シェア分析
    • カテゴリー別市場シェア分析
    • 流通チャネル別市場シェア分析
    • 国別市場シェア分析

第10章 南米の香り付きキャンドル市場展望

  • 市場規模・予測
    • 価値観別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別市場シェア分析
    • カテゴリー別市場シェア分析
    • 流通チャネル別市場シェア分析
    • 国別市場シェア分析

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • インターネット普及率の向上
    • 企業間のパートナーシップを深める
    • 新製品発表会
  • 課題すること
    • ダイナミックな香りの嗜好性
    • 香りに敏感な人たちの皮膚トラブル

第12章 COVID-19が世界の香り付きキャンドル市場に与える影響

  • インパクトアセスメントモデル
    • 影響を受ける主なセグメント
    • 影響を受ける主な地域
    • 影響を受ける主な国
    • 影響を受ける主な流通チャネル

第13章 市場の動向と開拓

  • 無害化製品の需要拡大
  • オンラインショッピングの嗜好性向上
  • 新しい香りを試す傾向が強まる

第14章 輸入・輸出の分析

  • 輸出国上位5カ国
    • 価値観別
  • 輸入国上位5カ国
    • 価値観別

第15章 SWOT分析

  • ストレングス
  • 弱点
  • 機会
  • 脅威

第16章 ポーターのファイブフォースモデル

  • 競争企業間の敵対関係
  • 買い手の交渉力
  • 交渉力サプライヤー
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第17章 競合情勢について

  • Company Profiles
    • The Estee Lauder Companies Inc.
      • Company Details
      • Products & Services
      • Financials(As Reported)
      • Key Market Focus & Geographical Presence
      • Recent Developments
      • Key Management Personnel
    • MVP Group International, Inc.
      • 会社概要
      • 製品・サービス
      • 財務情報(報告されているもの)
      • 主要市場の焦点と地理的プレゼンス
      • 最近の動向
      • キーマネジメントパーソン
    • バス&ボディワークス株式会社
      • 会社概要
      • 製品・サービス
      • 財務情報(報告されているもの)
      • 主要市場の焦点と地理的プレゼンス
      • 最近の動向
      • キーマネジメントパーソン
    • ニューウェルブランズ株式会社
      • 会社概要
      • 製品・サービス
      • 財務情報(報告されているもの)
      • 主要市場の焦点と地理的プレゼンス
      • 最近の動向
      • キーマネジメントパーソン
    • ディプティック・ディストリビューション合同会社
      • 会社概要
      • 製品・サービス
      • 財務情報(報告されているもの)
      • 主要市場の焦点と地理的プレゼンス
      • 最近の動向
      • キーマネジメントパーソン
    • NESTのフレグランス
      • 会社概要
      • 製品・サービス
      • 財務情報(報告されているもの)
      • 主要市場の焦点と地理的プレゼンス
      • 最近の動向
      • キーマネジメントパーソン
    • デザイアパス・ミシシッピ、LLC
      • 会社概要
      • 製品・サービス
      • 財務情報(報告されているもの)
      • 主要市場の焦点と地理的プレゼンス
      • 最近の動向
      • キーマネジメントパーソン
    • 株式会社キャンドルデリリウム(Candle Delirium, Inc.
      • 会社概要
      • 製品・サービス
      • 財務情報(報告されているもの)
      • 主要市場の焦点と地理的プレゼンス
      • 最近の動向
      • キーマネジメントパーソン
    • セブンス・アベニュー・アポセカリー
      • 会社概要
      • 製品・サービス
      • 財務情報(報告されているもの)
      • 主要市場の焦点と地理的プレゼンス
      • 最近の動向
      • キーマネジメントパーソン
    • トラップフレグランス
      • 会社概要
      • 製品・サービス
      • 財務情報(報告されているもの)
      • 主要市場の焦点と地理的プレゼンス
      • 最近の動向
      • キーマネジメントパーソン

第18章 戦略的提言/アクションプラン

  • 主な注力分野
  • 対象地域
  • 対象製品タイプ
  • 対象カテゴリー
  • ターゲットとする流通チャネル

第19章 調査会社について・免責事項

(注:企業リストは、お客様のご要望に応じてカスタマイズ可能です。)

目次
Product Code: 14200

The global scented candles market is expected to register an impressive CAGR during the forecast period. Home renovation and home decorating projects have increased along with an increase in disposable money. Since the pandemic has caused individuals to spend more time at home, people have a growing desire to make their homes comfortable places to live. One of the consumer trends is sculpture-scented candles or candles with different shapes.

In essence, scented candles are used not only for their pleasant scents but also for their capacity to elevate moods and promote well-being. Candles with scents can be utilized in both households and businesses. The demand for scented candles in the residential sector has been fueled by increased home remodeling and design projects. Businesses such as spas regularly utilize scented candles because of their therapeutic qualities.

To increase their market shares, market participants provide unique scents that appeal to their customers. Many businesses have also raised their R&D expenditures to produce better products.

Scented candles are utilized in retail establishments to give clients a unique and enjoyable shopping experience. The scent of the candles can cover unpleasant smells, enhance the air quality, and improve the shop's ambiance. Scented candles can also be used as a marketing tool to advertise goods and services. For example, a retailer might promote its summer sales using a citrus-scented candle.

Online stores utilize scented candles to provide customers with a better shopping experience. Around 6.37 billion people (80.76% of the world's population) will be using smartphones in 2021, according to Bankmycell. With the help of online shopping, items can be purchased by customers when they are at home or at work. Through the internet, customers may shop more easily and conveniently. The transactions can also be canceled with ease. In addition, it saves time and effort.

Increasing Trend of Eco-Friendly Products Fuels Market Growth

People from all around the world are turning toward the use of eco-friendly candles due to growing environmental concerns. Additionally, there has been a significant increase in the use of candles for house decoration. These elements produce significant sales opportunities for businesses engaged in the global scented candle market. Since organic candles are naturally free of toxins and are made with organic and natural materials, they have replaced mainly paraffin wax candles in recent years. These candles are also well-known as "green candles" since they are made from natural ingredients such as beeswax and soy wax. Both elements are natural, neither polluting the environment nor releasing poisonous gas when lit. Manufacturers of scented candles have outstanding growth potential worldwide due to a significant rise in consumer knowledge of the availability of their products.

Increasing Partnerships Among Companies Propels Market Growth

To create a unique candle with the ideal smell for ice cream enthusiasts, Moose Tracks Ice Cream announced its partnership with Wax Poetic Candle Bar, a Michigan-based candle production firm, in June 2021. The vanilla-scented candle seduces the buyer with hints of peanut butter cups at USD 24.95. Like the ice cream flavor, the candle has a vanilla smell with notes of peanut butter cups and the famous Moose Tracks fudge. It's the ideal uncommon present for the ice cream enthusiast. It is a premium grade 11 oz candle with a burn period of more than 70 hours that are made of soy wax, wicks made of organic cotton, and clean burning smells. It is manually poured into a substantial glass container with a black lid and rubber seal.

Product Launches Fuel the Market Growth

Companies are launching new products to attract consumers, which fuels the demand for the scented candles market worldwide. For instance, "You, "-a scented candle, was released by Glossier in Nov 2022 for USD 36.22. The new item replaces the tiny "You" candle that was included in the Christmas package from the previous year. The new candles come in glass containers that are red and pink, the brand's emblematic colors, and are stamped with the initials "G." The top notes of the "You" candle will be the well-known ambrette seeds, ambrox, iris, and musk. Additionally, in 2022, Newell Brands launched a new candle brand Friday Collective. Friday Collective is a new brand that has been introduced by Newell Brands, the company behind Yankee Candle and other home fragrance products. The new line of scented candles is meant to evoke optimism and excitement through their brilliant hues and novel scent pairings. The scented candles offer bold, iridescent new candles that are divided into four groups that are organized by scent profile: Let's Party collection Lowkey Hype, Kickstart the Hustle, and Joy Of Missing Out. This scented candle has a premium soy wax blend, natural fiber wicks, and essential oils.

Market Segmentation

The global scented candles market is segmented into product type, category, distribution channel, and region. Based on the product type, the market is segmented into container-based and pillar-based. Based on category, the market is segmented into mass and premium. Based on distribution channels, the market is segmented into supermarkets/hypermarkets, specialty stores, exclusive stores, online, and others (departmental stores). The market analysis also studies regional segmentation to devise regional Market Segmentation.

Company Profile

Estee Lauder Inc.., MVP Group International, Inc., Bath & Body Works, Inc., Newell Brands, Inc., Diptyque Distribution LLC, NEST Fragrances, LLC, Desirepath Mississippi, LLC, Candle Delirium, Inc., Seventh Avenue Apothecary, and Trapp Fragrances are the major market players in the global platform that lead the market of the scented candles globally.

Report Scope

In this report, the global scented candles market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:

Scented Candles Market, By Product Type:

  • Container-Based
  • Pillar-Based

Scented Candles Market, By Category:

  • Mass
  • Premium

Scented Candles Market, By Distribution Channel:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Specialty Stores
  • Exclusive Stores
  • Online
  • Others

Scented Candles Market, By Region:

  • North America
    • The United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Russia
    • France
    • The United Kingdom
    • Italy
    • Spain
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • Indonesia
    • Vietnam
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • Egypt
    • UAE
    • Turkey
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global scented candles market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Product Overview
  • 1.2. Key Highlights of the Report
  • 1.3. Market Coverage
  • 1.4. Market Segments Covered
  • 1.5. Research Tenure Considered

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Forecast
  • 3.3. Key Regions
  • 3.4. Key Segments

4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)

  • 4.1. Sample Size Determination
  • 4.2. Respondent Demographics
    • 4.2.1. By Gender
    • 4.2.2. By Age
    • 4.2.3. By Occupation
  • 4.3. Brand Awareness
  • 4.4. Frequency of Usage
  • 4.5. Factors Influencing Purchase Decision
  • 4.6. Brand Satisfaction
  • 4.7. Customer Satisfaction
  • 4.8. Challenges Faced Post Purchase

5. Global Scented Candles Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Container-Based, Pillar-Based)
    • 5.2.2. By Category Market Share Analysis (Mass Vs. Premium)
    • 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Exclusive Stores, Online, and Others (Departmental Stores)
    • 5.2.4. By Regional Market Share Analysis
      • 5.2.4.1. North America Market Analysis
      • 5.2.4.2. South America Market Analysis
      • 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Analysis
      • 5.2.4.4. Europe Market Analysis
      • 5.2.4.5. Asia -Pacific Market Analysis
    • 5.2.5. By Company Market Share Analysis
  • 5.3. Global Scented Candles Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.2. By Category Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment

6. Asia-Pacific Scented Candles Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 6.2.2. By Category Market Share Analysis
    • 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 6.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 6.2.4.1. China Scented Candles Market Outlook
        • 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.1.1.1. By Value
        • 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.2. Japan Scented Candles Market Outlook
        • 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.2.1.1. By Value
        • 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.3. India Scented Candles Market Outlook
        • 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.3.1.1. By Value
        • 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.4. Indonesia Scented Candles Market Outlook
        • 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.4.1.1. By Value
        • 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.4.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 6.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.4.5. Vietnam Scented Candles Market Outlook
        • 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.4.5.1.1. By Value
        • 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.4.5.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 6.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

7. North America Scented Candles Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 7.2.2. By Category Market Share Analysis
    • 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 7.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 7.2.4.1. United States Scented Candles Market Outlook
        • 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.1.1.1. By Value
        • 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.2. Canada Scented Candles Market Outlook
        • 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.2.1.1. By Value
        • 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.4.3. Mexico Scented Candles Market Outlook
        • 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.4.3.1.1. By Value
        • 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

8. Europe Scented Candles Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 8.2.2. By Category Market Share Analysis
    • 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 8.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 8.2.4.1. Russia Scented Candles Market Outlook
        • 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.1.1.1. By Value
        • 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.2. Italy Scented Candles Market Outlook
        • 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.2.1.1. By Value
        • 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.3. France Scented Candles Market Outlook
        • 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.3.1.1. By Value
        • 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.4. Spain Scented Candles Market Outlook
        • 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.4.1.1. By Value
        • 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.4.5. United Kingdom Scented Candles Market Outlook
        • 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.4.5.1.1. By Value
        • 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

9. Middle East & Africa Scented Candles Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 9.2.2. By Category Market Share Analysis
    • 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 9.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 9.2.4.1. Saudi Arabia Scented Candles Market Outlook
        • 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.1.1.1. By Value
        • 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.2. Egypt Scented Candles Market Outlook
        • 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.2.1.1. By Value
        • 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.3. UAE Scented Candles Market Outlook
        • 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.3.1.1. By Value
        • 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.4.4. Turkey Scented Candles Market Outlook
        • 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.4.4.1.1. By Value
        • 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.4.4.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

10. South America Scented Candles Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 10.2.2. By Category Market Share Analysis
    • 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 10.2.4. By Country Market Share Analysis
      • 10.2.4.1. Brazil Scented Candles Market Outlook
        • 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.1.1.1. By Value
        • 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.2. Argentina Scented Candles Market Outlook
        • 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.2.1.1. By Value
        • 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.4.3. Colombia Scented Candles Market Outlook
        • 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.4.3.1.1. By Value
        • 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis
        • 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Increasing Internet Penetration
    • 11.1.2. Growing Partnerships Among Companies
    • 11.1.3. New Product Launches
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. Dynamic fragrance preferences
    • 11.2.2. Skin issues in fragrance sensitive population

12. Impact of COVID-19 on Global Scented Candles Market

  • 12.1. Impact Assessment Model
    • 12.1.1. Key Segments Impacted
    • 12.1.2. Key Regions Impacted
    • 12.1.3. Key Countries Impacted
    • 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Increasing Demand for Non-Toxic Products
  • 13.2. Rising Preference of Online Shopping
  • 13.3. Increasing Trend of Trying New Fragrances

14. Import & Export Analysis

  • 14.1. Top 5 Exporting Countries
    • 14.1.1. By Value
  • 14.2. Top 5 Importing Countries
    • 14.2.1. By Value

15. SWOT Analysis

  • 15.1. Strengths
  • 15.2. Weaknesses
  • 15.3. Opportunities
  • 15.4. Threats

16. Porter's Five Forces Model

  • 16.1. Competitive Rivalry
  • 16.2. Bargaining Power of Buyers
  • 16.3. Bargaining Power Suppliers
  • 16.4. Threat of New Entrants
  • 16.5. Threat of Substitutes

17. Competitive Landscape

  • 17.1. Company Profiles
    • 17.1.1. The Estee Lauder Companies Inc.
      • 17.1.1.1. Company Details
      • 17.1.1.2. Products & Services
      • 17.1.1.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.1.5. Recent Developments
      • 17.1.1.6. Key Management Personnel
    • 17.1.2. MVP Group International, Inc.
      • 17.1.2.1. Company Details
      • 17.1.2.2. Products & Services
      • 17.1.2.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.2.5. Recent Developments
      • 17.1.2.6. Key Management Personnel
    • 17.1.3. Bath & Body Works, Inc.
      • 17.1.3.1. Company Details
      • 17.1.3.2. Products & Services
      • 17.1.3.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.3.5. Recent Developments
      • 17.1.3.6. Key Management Personnel
    • 17.1.4. Newell Brands, Inc.
      • 17.1.4.1. Company Details
      • 17.1.4.2. Products & Services
      • 17.1.4.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.4.5. Recent Developments
      • 17.1.4.6. Key Management Personnel
    • 17.1.5. Diptyque Distribution LLC
      • 17.1.5.1. Company Details
      • 17.1.5.2. Products & Services
      • 17.1.5.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.5.5. Recent Developments
      • 17.1.5.6. Key Management Personnel
    • 17.1.6. NEST Fragrances
      • 17.1.6.1. Company Details
      • 17.1.6.2. Products & Services
      • 17.1.6.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.6.5. Recent Developments
      • 17.1.6.6. Key Management Personnel
    • 17.1.7. Desirepath Mississippi, LLC
      • 17.1.7.1. Company Details
      • 17.1.7.2. Products & Services
      • 17.1.7.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.7.5. Recent Developments
      • 17.1.7.6. Key Management Personnel
    • 17.1.8. Candle Delirium, Inc.
      • 17.1.8.1. Company Details
      • 17.1.8.2. Products & Services
      • 17.1.8.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.8.5. Recent Developments
      • 17.1.8.6. Key Management Personnel
    • 17.1.9. Seventh Avenue Apothecary
      • 17.1.9.1. Company Details
      • 17.1.9.2. Products & Services
      • 17.1.9.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.9.5. Recent Developments
      • 17.1.9.6. Key Management Personnel
    • 17.1.10. Trapp Fragrances
      • 17.1.10.1. Company Details
      • 17.1.10.2. Products & Services
      • 17.1.10.3. Financials (As Reported)
      • 17.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 17.1.10.5. Recent Developments
      • 17.1.10.6. Key Management Personnel

18. Strategic Recommendations/Action Plan

  • 18.1. Key Focus Areas
  • 18.2. Target Regions
  • 18.3. Target Product Type
  • 18.4. Target Category
  • 18.5. Target Distribution Channel

19. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)