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市場調査レポート
商品コード
1784642
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場の分析(2021~2031年):市場範囲・区分・動向・競合分析Asia Pacific Thermostatic Mixers Market Report 2021-2031 by Scope, Segmentation, Dynamics, and Competitive Analysis |
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アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場の分析(2021~2031年):市場範囲・区分・動向・競合分析 |
出版日: 2025年07月10日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 127 Pages
納期: 即納可能
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アジア太平洋のサーモスタットミキサーの市場規模は、2023年の6億5,037万米ドルから2031年には11億4,096万米ドルに達すると予測されています。2023年から2031年までのCAGRは7.3%を記録すると推定されます。
エグゼクティブサマリー - アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場の分析
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場は、オーストラリア、インド、中国、日本、韓国、その他アジア太平洋に区分されます。これらの国の中では、インドが予測期間中にサーモスタットミキサー市場に十分な成長機会を提供すると期待されています。これは、建設活動が急増し、国全体の住宅や商業ビルでサーモスタットミキサーの採用が増加しているためです。さらに、建物の品質と安全性を向上させるためのスマートデバイスの普及が進んでいることから、アジア太平洋の住宅および商業部門でサーモスタット混合シャワーなどのスマートデバイスの需要が増加しています。
アジア太平洋諸国、特に中国、インド、シンガポールは、設計・建設分野における現在の動向に特徴があります。老舗の多国籍企業や国内の大企業、多くのホテルやリゾートが、この地域でスマートビルディング文化に取り組んでいます。人々の環境意識の高まりや、水とエネルギーの消費量を全体的に削減するための政府の取り組みは、スマートデバイスの人気を高め、今後数年間でアジア太平洋における水とエネルギー効率の高いサーモスタットミキサーの需要を押し上げると予想されるいくつかの要因です。また、政府の規制、技術の進歩、省エネニーズの高まりは、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場に有利なエコシステムを構築しています。例えば、中国都市学会(Chinese Society for Urban Studies)の支部である中国グリーンビルディング評議会(China Green Building Council、China GBC)は、住宅都市農村部(Housing and Urban-Rural Ministry)を通じて中国におけるグリーンビルディングの開発を推進する政府を支援する非営利の国家学術組織です。さらに、インドネシア、インド、日本、韓国、シンガポールなどの国々におけるホスピタリティ産業の成長の増加がサーモスタットミキサーの需要を促進し、2023年から2031年までの市場成長を押し上げると予測されています。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - セグメント別分析:
サーモスタットミキサー市場の分析に寄与した主要セグメントは、取付方法、用途、設計の種類です。
取付方法別では、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場はデッキマウント型とウォールマウント型に二分されます。2023年にはウォールマウント型が大きなシェアを占めています。
用途別では、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場は住宅用と業務用に二分されます。2023年には業務用セグメントが大きなシェアを占めています。
設計の種類別では、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場は隠蔽型と露出型に二分されます。2023年には隠蔽型が大きなシェアを占めています。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - 展望
さまざまな住宅や商業施設のスマートバスルームでは、消費者は高級ブランドの製品などを好みます。このため、シャワーや水栓の温度や水流を正確に調節するサーモスタットミキサーの需要が高まるとみられます。さらに、多くの消費者は、降雨や滝のようなデザインのシャワー用サーモスタットミキサーを提供するブランドを求めています。先進的なサーモスタット式混合水栓シャワーの例としては、LEELONGS社のSH-42202サーモスタット式浴室シャワー混合水栓、Kelda Showers Limited社のBubbleSpa Exposed Mixer Shower System、Kohler Mira Ltd社のMira Opti-floProなどがあります。このように、高級品の人気の高まりと住宅リフォームプロジェクトは、予測期間中にサーモスタットミキサー市場の主要な動向になると予想されます。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - 国別考察
国別に見ると、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他アジア太平洋で構成されます。2023年には中国が最大のシェアを占めています。
中国の建設産業は衰退していますが、政府は新しい建設やインフラ開発プロジェクトに投資することで継続的に支援しています。中国電子情報技術省によると、2023年1月から3月までの新規建設・不動産への投資額は5.8%減少し、3,624億5,000万米ドルに達しました。住宅建設への投資は4.1%減少し、2,758億4,000万米ドルに達しました。中国は経済活性化のために都市化とインフラ開発を着々と進めており、これが予測期間中のサーモスタットミキサーの需要に拍車をかけています。また、政府は今後数年間の経済成長を支えるため、建設部門への投資を進めています。例えば、中国政府は2022会計年度末に国内の建設部門に10億米ドルを投資すると発表し、住宅、商業、土木部門を後押ししています。政府の支援を受けて成長しているこの建設セクターは、予測期間中にサーモスタットミキサー市場を適度に強化しています。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - 企業プロファイル
市場に参入している主要企業には、Aquant、FIMA CARLO FRATTINI S.P.A.、Geberit AG、Hansgrohe SE、Hindware Home Innovation Ltd、Jaquar Group、Kohler Co、Lixil Corp、Roca Group、TOTO Ltd.などがあります。これらの企業は、消費者に革新的な製品を提供し、市場シェアを拡大するために、事業拡大、製品革新、M&Aなど様々な戦略を採用しています。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - 分析手法:
当レポートで紹介するデータの収集と分析には、以下の調査手法を採用しています:
二次調査の調査プロセスは、各市場の質的・量的データを収集するために、社内外の情報源を活用した包括的な二次調査から始まります。一般的に参照される二次調査情報源は以下の通りですが、これらに限定されるものではありません:
企業のウェブサイト、年次報告書、財務諸表、ブローカーの分析、投資家のプレゼンテーション。業界専門誌、その他関連、出版物、政府文書、統計データベース、市場レポートニュース記事、プレスリリース、ウェブキャスト。ただし、企業プロファイルに含まれる財務データはすべて米ドルに統一されています。他の通貨で報告されている企業の数値は、該当年の関連為替レートを使用して米ドルに換算されています。
一次調査:インサイト・パートナーズでは、データ分析を検証し、貴重な知見を得るために、毎年、業界利害関係者や専門家に相当数の1次インタビューを実施しています。これらの調査は、以下を目的としています:
二次調査の結果を検証し、改良します。分析チームの専門知識と市場理解を深める。市場規模、動向、成長パターン、競合力学、将来の見通しに関する考察を得る。1次調査は、様々な市場、カテゴリー、セグメント、サブセグメントを対象とし、Eメールでのやり取りや電話インタビューで実施します。参加者は通常以下の通りです:
業界の利害関係者(副社長、事業開発マネージャー、マーケット・インテリジェンス・マネージャー、国内営業マネージャー)、業界固有の専門知識を持つ外部専門家(評価専門家、リサーチアナリスト、国内営業マネージャー、主要オピニオンリーダー)
アジア太平洋のサーモスタットミキサーの市場規模は、2023年の6億5,037万米ドルから2031年には11億4,096万米ドルに達すると予測されています。2023年から2031年までのCAGRは7.3%を記録すると推定されます。
エグゼクティブサマリー - アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場分析
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場は、オーストラリア、インド、中国、日本、韓国、その他アジア太平洋に区分されます。これらの国の中では、インドが予測期間中にサーモスタットミキサー市場に十分な成長機会を提供すると期待されています。これは、建設活動が急増し、国全体の住宅や商業ビルでサーモスタットミキサーの採用が増加しているためです。さらに、建物の品質と安全性を向上させるためのスマートデバイスの普及が進んでいることから、アジア太平洋の住宅および商業部門でサーモスタット混合シャワーなどのスマートデバイスの需要が増加しています。
アジア太平洋諸国、特に中国、インド、シンガポールは、設計・建設分野における現在の動向に特徴があります。老舗の多国籍企業や国内の大企業、多くのホテルやリゾートが、この地域でスマートビルディング文化に取り組んでいます。人々の環境意識の高まりや、水とエネルギーの消費量を全体的に削減するための政府の取り組みは、スマートデバイスの人気を高め、今後数年間でアジア太平洋における水とエネルギー効率の高いサーモスタットミキサーの需要を押し上げると予想されるいくつかの要因です。また、政府の規制、技術の進歩、省エネニーズの高まりは、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場に有利なエコシステムを構築しています。例えば、中国都市学会(Chinese Society for Urban Studies)の支部である中国グリーンビルディング評議会(China Green Building Council、China GBC)は、住宅都市農村部(Housing and Urban-Rural Ministry)を通じて中国におけるグリーンビルディングの開発を推進する政府を支援する非営利の国家学術組織です。さらに、インドネシア、インド、日本、韓国、シンガポールなどの国々におけるホスピタリティ産業の成長の増加がサーモスタットミキサーの需要を促進し、2023年から2031年までの市場成長を押し上げると予測されています。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - セグメント別分析:
サーモスタットミキサー市場の分析に寄与した主要セグメントは、取り付け方法、用途、設計の種類です。
取り付け方法別では、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場はデッキマウントとウォールマウントに二分されます。2023年にはウォールマウントが大きなシェアを占めています。
用途別では、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場は住宅用と業務用に二分されます。2023年には業務用セグメントが大きなシェアを占めています。
設計の種類別では、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場は隠蔽型と露出型に二分されます。2023年には隠蔽型が大きなシェアを占めています。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - 展望
さまざまな住宅や商業施設のスマートバスルームでは、消費者は高級ブランドの製品などを好みます。このため、シャワーや水栓の温度や水流を正確に調節するサーモスタットミキサーの需要が高まるとみられます。さらに、多くの消費者は、降雨や滝のようなデザインのシャワー用サーモスタットミキサーを提供するブランドを求めています。先進的なサーモスタット式混合水栓シャワーの例としては、LEELONGS社のSH-42202サーモスタット式浴室シャワー混合水栓、Kelda Showers Limited社のBubbleSpa Exposed Mixer Shower System、Kohler Mira Ltd社のMira Opti-floProなどがあります。このように、高級品の人気の高まりと住宅リフォームプロジェクトは、予測期間中にサーモスタットミキサー市場の主要な動向になると予想されます。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - 国別考察
国別に見ると、アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他アジア太平洋で構成されます。2023年には中国が最大のシェアを占めています。
中国の建設産業は衰退しているが、政府は新しい建設やインフラ開発プロジェクトに投資することで継続的に支援しています。中国電子情報技術省によると、2023年1月から3月までの新規建設・不動産への投資額は5.8%減少し、3,624億5,000万米ドルに達しました。住宅建設への投資は4.1%減少し、2,758億4,000万米ドルに達しました。中国は経済活性化のために都市化とインフラ開発を着々と進めており、これが予測期間中のサーモスタットミキサーの需要に拍車をかけています。また、政府は今後数年間の経済成長を支えるため、建設部門への投資を進めています。例えば、中国政府は2022会計年度末に国内の建設部門に10億米ドルを投資すると発表し、住宅、商業、土木部門を後押ししています。政府の支援を受けて成長しているこの建設セクターは、予測期間中にサーモスタットミキサー市場を適度に強化しています。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - 企業プロファイル
市場に参入している主要企業には、Aquant、FIMA CARLO FRATTINI S.P.A.、Geberit AG、Hansgrohe SE、Hindware Home Innovation Ltd、Jaquar Group、Kohler Co、Lixil Corp、Roca Group、TOTO Ltd.などがあります。これらの企業は、消費者に革新的な製品を提供し、市場シェアを拡大するために、事業拡大、製品革新、M&Aなど様々な戦略を採用しています。
アジア太平洋のサーモスタットミキサー市場 - 分析手法:
当レポートで紹介するデータの収集と分析には、以下の調査手法を採用しています:
二次調査の調査プロセスは、各市場の質的・量的データを収集するために、社内外の情報源を活用した包括的な二次調査から始まります。一般的に参照される二次調査情報源は以下の通りであるが、これらに限定されるものではありません:
企業のウェブサイト、年次報告書、財務諸表、ブローカーの分析、投資家のプレゼンテーション。業界専門誌、その他関連、出版物、政府文書、統計データベース、市場レポートニュース記事、プレスリリース、ウェブキャスト。ただし、企業プロファイルに含まれる財務データはすべて米ドルに統一されています。他の通貨で報告されている企業の数値は、該当年の関連為替レートを使用して米ドルに換算されています。
一次調査:インサイト・パートナーズでは、データ分析を検証し、貴重な知見を得るために、毎年、業界利害関係者や専門家に相当数の1次インタビューを実施しています。これらの調査は、以下を目的としています:
二次調査の結果を検証し、改良します。分析チームの専門知識と市場理解を深める。市場規模、動向、成長パターン、競合力学、将来の見通しに関する考察を得る。1次調査は、様々な市場、カテゴリー、セグメント、サブセグメントを対象とし、Eメールでのやり取りや電話インタビューで実施します。参加者は通常以下の通りです:
業界の利害関係者(副社長、事業開発マネージャー、マーケット・インテリジェンス・マネージャー、国内営業マネージャー)、業界固有の専門知識を持つ外部専門家(評価専門家、リサーチアナリスト、国内営業マネージャー、主要オピニオンリーダー)
The Asia Pacific thermostatic mixers market size is expected to reach US$ 1,140.96 million by 2031 from US$ 650.37 million in 2023. The market is estimated to record a CAGR of 7.3% from 2023 to 2031.
Executive Summary and Asia Pacific Thermostatic Mixers Market Analysis:
The Asia Pacific thermostatic mixers market is segmented into Australia, India, China, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. Among these countries, India is expected to provide ample growth opportunities for the thermostatic mixers market during the forecast period. This is owing to a surge in construction activities and a rise in the adoption of thermostatic mixers in residential and commercial buildings across the country. Additionally, the growing popularity of smart devices to improve the quality and safety of buildings has led to increased demand for smart devices, such as thermostatic mixer showers, in residential and commercial sectors in Asia Pacific.
Asia Pacific countries, particularly China, India, and Singapore, are characterized by current trends in the design and construction sectors. Well-established multinational companies, large domestic companies, and many hotels and resorts are committed to a smart building culture in the region. Growing environmental awareness among people and government initiatives to reduce overall water and energy consumption are a few factors expected to increase the popularity of smart devices and boost the demand for water and energy-efficient thermostatic mixers in Asia Pacific in the coming years. Also, government regulations, technological advancements, and the increasing need for energy savings have created a favorable ecosystem for the thermostatic mixers market in Asia Pacific. For example, the China Green Building Council (China GBC), a branch of the Chinese Society for Urban Studies, is a nonprofit national academic organization that assists the government in promoting the development of green buildings in China through the Housing and Urban-Rural Ministry. Furthermore, the increasing growth of the hospitality industry in countries such as Indonesia, India, Japan, South Korea, and Singapore is projected to fuel the demand for thermostatic mixers, which in turn is expected to boost the market growth from 2023 to 2031.
Asia Pacific Thermostatic Mixers Market Segmentation Analysis:
Key segments that contributed to the derivation of the thermostatic mixers market analysis are mounting type, application, and design type.
Based on mounting type, the Asia Pacific thermostatic mixers market is bifurcated into deck mount and wall mount. The wall mount held a larger share of the market in 2023.
By application, the Asia Pacific thermostatic mixers market is bifurcated into residential and commercial. The commercial segment held a larger share of the market in 2023.
By design type, the Asia Pacific thermostatic mixers market is bifurcated into concealed and exposed. The concealed held a larger share of the market in 2023.
Asia Pacific Thermostatic Mixers Market Outlook
In smart bathrooms of various residential and commercial settings, consumers prefer products from luxury brands of products such as. This is expected to raise the demand for thermostatic mixers to regulate temperature and water flow from showers and taps precisely. In addition, many consumers are looking for brands that offer thermostatic mixers for showers with rainfall or waterfall-like designs. Some of the advanced thermostatic mixer shower examples include SH-42202 thermostatic bathroom shower mixer by LEELONGS, BubbleSpa Exposed Mixer Shower System by Kelda Showers Limited, Mira Opti-floPro by Kohler Mira Ltd among others. Thus, the growing popularity of luxury products and home renovation projects is expected to be the key trend in the thermostatic mixers market during the forecast period.
Asia Pacific Thermostatic Mixers Market Country Insights
Based on country, the Asia Pacific thermostatic mixers market comprises the Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. China held the largest share in 2023.
The construction industry in China is in decline, but the government is continually supporting it by investing in new construction and infrastructure development projects. According to China's Ministry of Electronics and Information Technology, investment in new construction and real estate fell by 5.8% from January to March 2023, reaching US$ 362.45 billion. Investments in the construction of residential buildings fell by 4.1%, reaching US$ 275.84 billion. China is steadily urbanizing and developing infrastructure to boost the economy, which has resulted in fueling the demand for thermostatic mixers during the forecast period. In addition, the government is investing in the construction sector to support economic growth in the coming years. For instance, the Chinese government announced a US$ 1 billion investment in the country's construction sector at the end of fiscal year 2022, boosting the housing, commercial and civil engineering sectors. This construction sector, which is growing with government support, has moderately strengthened the thermostatic mixers market during the forecast period.
Asia Pacific Thermostatic Mixers Market Company Profiles
Some of the key players operating in the market include Aquant; FIMA CARLO FRATTINI S.P.A.; Geberit AG; Hansgrohe SE; Hindware Home Innovation Ltd; Jaquar Group; Kohler Co; Lixil Corp; Roca Group; and TOTO Ltd. among others. These players are adopting various strategies such as expansion, product innovation, and mergers and acquisitions to provide innovative products to their consumers and increase their market share.
Asia Pacific Thermostatic Mixers Market Research Methodology :
The following methodology has been followed for the collection and analysis of data presented in this report:
Secondary Research The research process begins with comprehensive secondary research, utilizing both internal and external sources to gather qualitative and quantitative data for each market. Commonly referenced secondary research sources include, but are not limited to:
Company websites , annual reports, financial statements, broker analyses, and investor presentations. Industry trade journals and other relevant publications. Government documents , statistical databases, and market reports. News articles , press releases, and webcasts specific to companies operating in the market. Note: All financial data included in the Company Profiles section has been standardized to USD. For companies reporting in other currencies, figures have been converted to USD using the relevant exchange rates for the corresponding year.
Primary Research The Insight Partners' conducts a significant number of primary interviews each year with industry stakeholders and experts to validate its data analysis, and gain valuable insights. These research interviews are designed to:
Validate and refine findings from secondary research. Enhance the expertise and market understanding of the analysis team. Gain insights into market size, trends, growth patterns, competitive dynamics, and future prospects. Primary research is conducted via email interactions and telephone interviews, encompassing various markets, categories, segments, and sub-segments across different regions. Participants typically include:
Industry stakeholders : Vice Presidents, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers External experts : Valuation specialists, research analysts, and key opinion leaders with industry-specific expertise