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市場調査レポート
商品コード
1452584
欧州の小売用セキュリティタグ:2030年までの市場予測 - 地域別分析 - 技術、材料、印刷タイプ、用途別Europe Retail Security Tags Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Technology, Material, Print Type, and Application |
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欧州の小売用セキュリティタグ:2030年までの市場予測 - 地域別分析 - 技術、材料、印刷タイプ、用途別 |
出版日: 2024年01月15日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 95 Pages
納期: 即納可能
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欧州の小売用セキュリティタグ市場は、2022年に1億7,119万米ドルと評価され、2030年には2億6,687万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは5.7%で成長すると予測されています。
万引き事件の増加が欧州の小売用セキュリティタグ市場を活性化
万引きや小売詐欺は、小売店から商品を盗むことです。欧州全域で万引き事件が増加しています。例えば、Novaya Gazeta Europeによると、2022年2月から4月にかけてロシア全土で万引きの件数が2021年の同時期と比較して18%増加しました。生活費の高騰は、世界的に万引き件数を増加させている大きな要因のひとつです。万引き事件の増加により、小売業者は莫大な損失を被り、業績と収益性に支障をきたしています。例えば、全米小売業協会(National Retail Federation)の報告書によると、2015年の総店舗損失は売上10億米ドルあたり米国45万3,940米ドルで、2020年には71万9,458米ドルに増加します。万引きの増加により、小売店全体でセキュリティタグなどのセキュリティ・ソリューションを導入する必要性が生じています。小売店のセキュリティ企業は、バーコードやRFIDなどさまざまな技術を備えたセキュリティタグを使用して盗難を防止し、誰かが小売店からタグの付いた商品を盗もうとするとアラームを作動させる。これらのタグは、万引きの損失を削減するための検問所での小売セキュリティに役立っています。
欧州の小売用セキュリティタグ市場概要
欧州の小売用セキュリティタグ市場は、ドイツ、フランス、イタリア、英国、ロシア、その他欧州に区分されます。欧州の小売業界は、いくつかの小売ブランドによるオムニチャネル・ビジネス戦略の採用の増加により、大きな成長を遂げています。例えば、ノードストローム(Nordstrom)やルイ・ヴィトン(Louis Vuitton)といった欧州のブランドは、オムニチャネルモデルをビジネス成長のために大幅に採用しています。
また、この地域では小売店舗数も大幅に増加しています。例えば、2023年2月、ファッションブランド「Reserved」は、英国と欧州全域に複数の新店舗をオープンする計画を発表しました。同様に、2021年5月には、アクションが今後5年間で欧州全土に200店舗を新規出店する計画を発表しました。小売店の増加は、在庫を監視し、商品が課金されずに小売キャンパスを出た場合に管理者に信号を送るために、小売店全体で小売用セキュリティタグの採用が増加しており、市場の成長に貢献しています。
H&M、ASOS、Prada、Burberry、Levi's、Gucci、Benetton、Ted Baker、Promodのような世界・ファッション・ブランドの存在は、地域全体の小売店舗数を拡大するための投資と相まって、ファッション業界における小売用セキュリティ・タグの需要を押し上げています。例えば、2022年11月、ゴールドスミスは、英国に新たな高級コンセプト店を開店し、欧州全域に事業を拡大する計画を発表しました。同様に、2022年8月には、H&Mがコスタリカと北マケドニアに新店舗をオープンしました。
これらの要因は、店舗全体におけるセキュリティ・ソリューションの需要増にさらに貢献しており、欧州の小売用セキュリティタグ市場の成長に寄与しています。
欧州の小売用セキュリティタグ市場で事業を展開している主要企業には、ALL-TAG、Century Europe、Johnson Controlsなどがあります。小売用セキュリティタグの需要増に対応するため、新製品開発、M&A、提携、地域拡大などの戦略を採用する動きが活発化しており、同地域全体の市場成長を促進しています。
欧州の小売用セキュリティタグ市場の収益と2030年までの予測(金額)
欧州の小売用セキュリティタグ市場セグメンテーション
欧州の小売用セキュリティタグ市場は、技術、材料、印刷タイプ、用途、国によって区分されます。
技術別では、F &RFIDセグメントが最大のシェアを占めています。
材料別では、欧州の小売用セキュリティタグ市場は紙とプラスチックに分類されます。プラスチックセグメントが2022年に大きなシェアを占めています。
印刷タイプ別では、欧州の小売用セキュリティタグ市場は印刷可能なものと印刷不可能なものに分類されます。2022年には非印刷可能セグメントがより大きなシェアを占めています。
用途別では、欧州の小売用セキュリティタグ市場はアパレル&ファッションアクセサリー、化粧品&医薬品、その他に分類されます。アパレル&ファッションアクセサリー分野が2022年に最も大きなシェアを占めました。
国別では、欧州の小売用セキュリティタグ市場はドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、その他欧州に区分されます。その他欧州が2022年の欧州の小売用セキュリティタグ市場を独占しました。
Avery Dennison Corp、3M Co、Alien Technology LLC、Brady Corp、Sensormatic electronics Corp、Check Point Systems Inc、HP Inc、Century Retail Europe BVは、欧州の小売用セキュリティタグ市場で事業を展開している大手企業の一部です。
The Europe retail security tags market was valued at US$ 171.19 million in 2022 and is expected to reach US$ 266.87 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 5.7% from 2022 to 2030.
Growing Shoplifting Cases Fuels the Europe Retail Security Tags Market
Shoplifting or retail fraud is the theft of goods from retail outlets. There is an increase in incidents of shoplifting across the region. For instance, according to Novaya Gazeta Europe, there was an 18% rise in shoplifting cases across Russia from February to April 2022 compared to the same period in 2021. The rising cost of living is one of the major factors catalyzing the number of shoplifting cases worldwide. Due to rising shoplifting cases, retailers suffer huge losses that hamper their business performance and profitability. For instance, according to a report by National Retail Federation, the total store loss was US$ 453,940 per US$ 1 billion in sales in 2015 and increased to US$ 719,458 in 2020. The rise in shoplifting cases generates the need for installing security solutions, such as security tags, across retail stores. Retail security firms use security tags with different technologies, such as barcodes and RFID, to prevent theft and trigger an alarm when someone tries to steal a tagged item from the retail store. These tags help in checkpoint retail security to cut down on shoplifting losses.
Europe Retail Security Tags Market Overview
The Europe retail security tags market is segmented into Germany, France, Italy, the UK, Russia, and the Rest of Europe. The retail industry in Europe has experienced significant growth owing to the growing adoption of omnichannel business strategies by several retail brands. For instance, European brands such as Nordstrom and Louis Vuitton have significantly adopted the omnichannel model for their business growth.
The region is also experiencing a significant rise in the number of retail outlets. For instance, in February 2023, the fashion brand \"Reserved\" announced its plans to open several new stores across the UK and Europe. Similarly, in May 2021, Action announced its plans to open 200 new stores across Europe over the next five years. The rise in retail outlets is contributing to the increasing adoption of retail security tags across retail stores to monitor inventory and signal the management if any product is leaving the retail campus without billing, thereby contributing to the market\'s growth.
The presence of global fashion brands such as H&M, ASOS, Prada, Burberry, Levi\'s, Gucci, Benetton, Ted Baker, and Promod, coupled with their investment to expand the number of retail outlets across the region, is boosting the demand for retail security tags in the fashion industry. For instance, in November 2022, Goldsmiths announced its plan to expand its operations across Europe by opening a new luxury concept store in England. Similarly, in August 2022, H&M opened its new stores in Costa Rica and North Macedonia.
These factors are further contributing to the rise in demand for security solutions across the stores, thus contributing to the growth of the Europe retail security tags market.
The key players operating in the Europe retail security tags market include ALL-TAG, Century Europe, and Johnson Controls. The increasing adoption of strategies such as new product development, merger & acquisition, partnerships, and geographical expansion to cater to the growing demand for retail security tags is promoting the market growth across the region.
Europe Retail Security Tags Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
Europe Retail Security Tags Market Segmentation
The Europe retail security tags market is segmented based on technology, material, print type, application, and country.
Based on technology, the Europe retail security tags market is categorized into RF & RFID, AM, and others. The RF & RFID segment held the largest share in 2022.
Based on material, the Europe retail security tags market is categorized into paper and plastic. The plastic segment held the larger share in 2022.
By print type, the Europe retail security tags market is categorized into printable and non-printable. The non-printable segment held the larger share in 2022.
By application, the Europe retail security tags market is categorized into apparel & fashion accessories, cosmetics & pharmaceuticals, and others. The apparel & fashion accessories segment held the largest share in 2022.
Based on country, the Europe retail security tags market is segmented into the Germany, France, the UK, Italy, Russia, and the Rest of Europe. The Rest of Europe dominated the Europe retail security tags market in 2022.
Avery Dennison Corp, 3M Co, Alien Technology LLC, Brady Corp, Sensormatic electronics Corp, Check Point Systems Inc, HP Inc, and Century Retail Europe BV are some of the leading companies operating in the Europe retail security tags market.