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市場調査レポート
商品コード
1402771
中南米のテニスラケット市場の2030年までの予測-地域別分析:エンドユーザー別、流通チャネル別South & Central America Tennis Racquet Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by End User (Adults and Kids) and Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail, and Others) |
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中南米のテニスラケット市場の2030年までの予測-地域別分析:エンドユーザー別、流通チャネル別 |
出版日: 2023年11月20日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 94 Pages
納期: 即納可能
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中南米のテニスラケット市場は、2023年の1,493万米ドルから2030年には2,027万米ドルに成長すると予測されています。2023年から2030年までのCAGRは4.5%と推定されます。
若年層におけるレクリエーションスポーツとしてのテニスの普及が中南米のテニスラケット市場を牽引
フィットネスと健康の維持におけるスポーツの重要性に対する意識の高まりが、世界的にテニスへの参加率を高めています。さらに、テニスはドイツ、フランス、米国などの成熟した経済圏で、特に高齢者の間で大きな人気を博しています。さらに、有酸素運動の増加、安静時心拍数と血圧の低下、代謝機能の改善、骨密度の増加といった利点もあります。これに加えて、有酸素テニスはあらゆる年齢層の間で著しい人気を博しています。ウォームアップや有酸素運動など、高エネルギーのワークアウトを含むグループ活動であり、健康的な方法でカロリーを消費します。参加者が成熟期を迎え、その結果、柔軟な収入が増えたため、複数のスポーツ活動への参加に費やす支出が増えています。これはテニス産業の発展に非常に有益であり、テニス用品の需要は予測期間中、テニスラケット市場の拡大をサポートすると予測されます。
中南米のテニスラケット市場概要
中南米地域には、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米が含まれます。この地域では、健康的なライフスタイルの重要性に対する人々の意識が高まるにつれて、テニスの人気が高まっています。この地域ではテニスのイベントも増えています。テニスが理想的な社交的スポーツであること、健康上の利点があることなど、テニス業界の好ましい動向にはいくつかの要因があります。そのため、この地域ではテニスラケットを含むテニス用品の需要が生まれています。
中南米のテニスラケット市場の収益と2030年までの予測(金額)
アジア太平洋地域のテニスラケット市場セグメンテーション
アジア太平洋のテニスラケット市場は、流通チャネル、エンドユーザー、国別に区分されます。
流通チャネル別に見ると、中南米のテニスラケット市場はスーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分されます。2023年の中南米のテニスラケット市場では、スーパーマーケット・ハイパーマーケットセグメントが最大シェアを占めています。
エンドユーザーに基づき、中南米のテニスラケット市場は大人と子供に区分されます。2023年の中南米のテニスラケット市場では、大人セグメントが大きなシェアを占めています。
国別では、中南米のテニスラケット市場はブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。2023年の中南米のテニスラケット市場はブラジルが独占しています。
The South & Central America tennis racquet market is expected to grow from US$ 14.93 million in 2023 to US$ 20.27 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 4.5% from 2023 to 2030.
Adoption of Tennis as Recreational Sport in Young Population Fuels the South & Central America Tennis Racquet Market
Growing awareness regarding the significance of sports in sustaining fitness and health has increased the participation rate in tennis worldwide. Furthermore, tennis has gained significant popularity, particularly among the elderly population, in matured economies including Germany, France, and the US. Moreover, it also exhibits certain advantages such as increasing aerobic activities, lowering resting heart rate and blood pressure, improving metabolic function, and increasing bone density. In addition to this, cardio tennis has gained remarkable popularity among all age groups. It is a group activity that includes a high-energy workout, including warm-up and cardio workouts to burn calories in a healthy way. Cardio tennis follows the positive trends in group exercise and fitness, and Net Generation is also focusing on bringing more youth into the sport. As the participants are entering maturity and consequently experiencing increased flexible income, spending on participation in multiple sports activities has increased. This has been highly beneficial for the development of the tennis industry, and demand for tennis equipment is projected to support the expansion of the tennis racquet market over the forecast period.
South & Central America Tennis Racquet Market Overview
The South & Central America region includes Brazil, Argentina, and the Rest of South and Central America. Tennis is becoming more popular in the region as people become more conscious of the importance of a healthy lifestyle. There are increasing tennis events in the region. Several factors are attributed to the positive trends in the tennis industry, including tennis being the ideal social-distancing sport, health benefits, etc. Thus, creating demand for tennis equipment, including tennis racquets, in the region.
In May 2022, The Association of Tennis Professionals (ATP) and the Confederation of South American Tennis (COSAT) announced that Rio de Janeiro, Brazil, will host the first-ever ATP Challenger Tour workshop in South America from 14-15 July 2022. The forum encourages open dialogue between tournaments, federations, and ATP staff to enhance the region's existing structure and provide new growth strategies in the South & Central America tennis industry. The region also focuses on providing more opportunities to the players and inspiring younger players to pick up a racquet and give them the incentive to play sports at a large scale. All such factors support the region's tennis racquet market growth.
South & Central America Tennis Racquet Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
Asia Pacific Tennis Racquet Market Segmentation
The Asia Pacific tennis racquet market is segmented into distribution channel, end user, and country.
Based on distribution channel, the South & Central America tennis racquet market is segmented into supermarkets & hypermarkets, specialty store, online retail, and others. The supermarkets & hypermarkets segment held a largest share of the South & Central America tennis racquet market in 2023.
Based on end user, the South & Central America tennis racquet market is segmented into adults and kids. The adults segment held the larger share of the South & Central America tennis racquet market in 2023.
Based on country, the South & Central America tennis racquet market is segmented into the Brazil, Argentina, and Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America tennis racquet market in 2023.
YONEX Co., Ltd., Sumitomo Rubber Industries Ltd; HEAD; Babolat; Wilson Sporting Goods; GAMMA Sports; PACIFIC Holding GmbH; Maus Freres SA; and Authentic Brands Group LLC; are some of the leading companies operating in the South & Central America tennis racquets market.