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市場調査レポート
商品コード
1360054
北米の化粧水市場の2028年までの予測-地域別分析:タイプ、カテゴリー、流通チャネル別North America Skin Toners Market Forecast to 2028 -Regional Analysis - by Type, Category, and Distribution Channel |
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北米の化粧水市場の2028年までの予測-地域別分析:タイプ、カテゴリー、流通チャネル別 |
出版日: 2023年07月27日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 104 Pages
納期: 即納可能
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北米のスキントナー市場は、2022年の2億3,368万米ドルから2028年には2億9,492万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは4.0%と推定されます。
スキントナー使用の利点が北米スキントナー市場を活性化
近年、同地域の消費者の間で健康やスキンケアに対する意識が著しく高まっています。消費者は若々しく見えるための製品を求めています。可処分所得の増加により、消費者は健康的で輝きのある肌を作るスキンケア製品に多額の出費を惜しまないです。また、社交の場での身だしなみを意識するようになり、パーソナルケア製品にも多額の出費をするようになっています。イメージ重視の社会で見た目を良く見せなければならないというプレッシャーが高まっているため、人々は自分の肌タイプに最適な製品の研究に余念がないです。このことは、パーソナル・ケアや美容製品への支出が増加していることを示しています。さらに、消費者はスーパーマーケットやオンライン・マーケットプレースから様々な製品を入手することができます。これらすべての要因が、この地域のスキンケア製品の需要に大きく影響しています。
化粧水は、皮膚に栄養分を浸透させ、肌色を明るくし、pHバランスを整え、保湿力を高め、毛穴の開きを目立たなくします。また、毛穴の奥深くまで浸透したメイクの残りや古い角質、汚れを取り除くのに役立ちます。従って、化粧水を使うことで、他のスキンケア製品の吸収がより簡単になります。さらに、肌はもともと酸性で、pHは4.7程度です。しかし、通常の石鹸やその他の伝統的な洗顔料はアルカリ性です。したがって、異なるpHレベルの製品を肌に塗ると、肌の通常の機能が乱れ、乾燥、油っぽさ、炎症を引き起こす可能性があります。肌のpHは回復しやすいが、化粧水は素早くpHバランスを整えることができます。トナーは、さらに汚れを落とすだけでなく、従来のクレンジング剤で取り除かれた栄養分を肌に戻すのにも役立ちます。トナーをつけると、肌が柔らかく滑らかになることが多いです。化粧水は、赤みなどの頑固な問題にも役立ちます。化粧水のこれらすべての特性と利点は、地域全体の需要を後押しし、市場の成長を牽引しています。
北米の化粧水市場概要
北米の化粧水市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。北米では、パーソナルケア&美容産業の繁栄が、スキントナーを含む美容・化粧品製品の消費に大きな役割を果たしています。さらに、北米の人々の間では、ナチュラル、ビーガン、オーガニックのスキンケア製品を使用する傾向が高まっており、これがナチュラル・オーガニックスキントナーの売上を増加させる傾向にあります。これらの要因は、北米の化粧水市場の成長に有利な機会を生み出すと期待されています。さらに、消費者は、結果を妥協することなく、より健康的で、より自然で、より有害でない製品を求めるようになってきています。このように、セルフケア製品の消費の増加と、この地域でよく確立された化粧品&パーソナルケア産業は、北米のスキントナー市場の成長を促進する主な要因のいくつかです。
さらに、米国、カナダ、メキシコは、インターネット普及率の上昇により、eコマース部門が確立されています。大幅な割引、複数のブランドがひとつ屋根の下で利用できること、宅配サービスがあることなどから、オンライン小売チャネルを利用してさまざまな製品を購入する人が増えています。また、18~45歳の年齢層が継続的にオンライン・ショッピングを利用しています。さらに、多くの美容小売業者がオンライン・ウェブサイトにバーチャル・リアリティ(VR)や拡張現実(AR)機能を追加しており、これが若い消費者を引き付けています。これらの要因が、オンライン小売チャネルを通じた化粧水の販売を促進しています。これらの要因は、予測期間中に北米のスキントナー市場の成長を促進すると予想されます。
北米のスキントナー市場の収益と2028年までの予測(金額)
北米のスキントナー市場セグメンテーション
北米のスキントナー市場は、タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国に区分されます。
タイプ別では、北米のスキントナー市場は、ハイドレーティングトナー、エクスフォリエイティングトナー、トリートメントトナーにセグメント化されます。トリートメントトナーセグメントは、2022年に北米のスキントナー市場で最大のシェアを占めました。
カテゴリーに基づいて、北米のスキントナー市場はオーガニックと従来型に区分されます。従来型セグメントは、2022年に北米のスキントナー市場でより大きなシェアを占めました。
流通チャネルに基づき、北米のスキントナー市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、ドラッグストアと薬局、健康と美容の店、オンライン小売、その他に区分されます。スーパーマーケットとハイパーマーケットセグメントは、2022年に北米のスキントナー市場で最大のシェアを占めました。
国別では、北米のスキントナー市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。2022年の北米スキントナー市場は米国が圧倒的なシェアを占めました。
Dickinson Brands Inc、Johnson &Johnson Consumer Inc、Mario Badescu Skin Care Inc、L'Oreal SA、Shiseido Co Ltd、The Procter &Gamble Co、Burt's Bees Inc、The Bodyshop International Ltdが北米の化粧水市場で事業を展開している主要企業です。
The North America skin toners market is expected to grow from US$ 233.68 million in 2022 to US$ 294.92 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 4.0% from 2022 to 2028.
Benefits of Using Skin Toners Fuels North America Skin Toners Market
In recent times, health and skin care awareness has increased significantly among consumers across the region. Consumers are seeking products that help them look youthful. Due to increased disposable income, consumers are willing to spend a tremendous amount on skincare products that make their skin appear healthy and radiant. People also spend extensively on personal care products as they are conscious about their appearance in social settings. Due to the increasing pressure to look good in an image-focused society, people are dedicated to researching the best products for their skin type. This shows the rising expenditure on personal care and beauty products. In addition, consumers can access various products available from supermarkets or online marketplaces. All these factors significantly influence the demand for skin care products across the region.
Skin toner infuses skin with nutrients, brightens the tone, balances the pH level, boosts hydration, and minimizes the appearance of enlarged pores. It helps to remove deeply absorbed makeup residue, dead skin cells, and grime from the skin's pores. Hence, using a skin toner helps simplify the absorption of other skin care products. Moreover, skin is naturally acidic and has a pH level of ~4.7. However, ordinary soaps and other traditional cleansers are alkaline in nature. Hence, applying a product with a different pH level to the skin can disrupt its usual functions, potentially leading to dryness, oiliness, or irritation. Although skin pH can recover easily, a toner can quickly balance pH levels. Along with providing an additional cleanse, toners also help restore the skin with nutrients that are removed by traditional cleansers. The application of toner often makes the skin softer and smoother. A toner can even help with stubborn issues such as redness. All these properties and benefits of skin toners are boosting their demand across the region, which is driving the market growth.
North America Skin Toners Market Overview
The North America skin toners market is segmented into the US, Canada, and Mexico. In North America, the thriving personal care & beauty industry plays a significant role in the consumption of beauty and cosmetic products, including skin toner. Further, there is a growing trend of using natural, vegan, and organic skincare products amongst North Americans, which tends to increase the sales of natural and organic skin toner. These factors are expected to generate lucrative opportunities for the growth of the North America skin toners market. Additionally, consumers are increasingly demanding healthier, more natural, and less harmful products without compromising results. Thus, the growing consumption of self-care products, along with a well-established cosmetics & personal care industry in the region, are a few of the primary factors driving the growth of the North America skin toners market.
Further, the US, Canada, and Mexico have well-established e-commerce sectors owing to rising internet penetration. People increasingly purchase various products using online retail channels due to heavy discounts, the availability of multiple brands under one roof, and home delivery services. Also, people in the 18-45 age group are continuously engaged in shopping online. Moreover, many beauty retailers are adding virtual reality (VR) and augmented reality (AR) features to their online websites, which is attracting young consumers. These factors are driving the sales of skin toner through online retail channels. These factors are expected to fuel the North America skin toners market growth in North America during the forecast period.
North America Skin Toners Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
North America Skin Toners Market Segmentation
The North America skin toners market is segmented into type, category, distribution channel, and country.
Based on type, the North America skin toners market is segmented into hydrating toners, exfoliating toners, and treatment toners. The treatment toners segment held the largest share of the North America skin toners market in 2022.
Based on category, the North America skin toners market is segmented into organic and conventional. The conventional segment held a larger share of the North America skin toners market in 2022.
Based on distribution channel, the North America skin toners market is segmented into supermarkets and hypermarkets, drugstores and pharmacies, health and beauty stores, online retail, and others. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest share of the North America skin toners market in 2022.
Based on country, the North America skin toners market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the share of the North America skin toners market in 2022.
Dickinson Brands Inc; Johnson & Johnson Consumer Inc; Mario Badescu Skin Care Inc; L'Oreal SA; Shiseido Co Ltd; The Procter & Gamble Co; Burt's Bees Inc; and The Bodyshop International Ltd are the leading companies operating in the North America skin toners market.