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市場調査レポート
商品コード
1324848
北米のポット・クリップ市場の2030年までの予測-製品タイプ、素材、流通チャネル別の国別分析North America Pots and Clips Market Forecast to 2030 - Country Analysis by Product Type, Material, and Distribution Channel |
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北米のポット・クリップ市場の2030年までの予測-製品タイプ、素材、流通チャネル別の国別分析 |
出版日: 2023年07月12日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 75 Pages
納期: 即納可能
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北米のポット・クリップの市場規模は、2022年に4億6,432万米ドルと評価され、2030年には5億7,747万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは2.8%と予測されています。
育苗ポット・は、花、野菜、ハーブなどの植物を育てたり置いたりする製品や容器のことです。また、植物を支えるためにクリップが使用されます。市場で入手できる育苗ポットには、さまざまなサイズ、形状、デザインがあります。苗床ポットの需要は、庭園の好みのために上昇しています。育苗ポット・クリップ市場で事業を展開するメーカーは、顧客に役立つ革新的なソリューションを提供するため、製品のデザインや機能性に関するイノベーションを継続的に行っています。プラスチック製ポットは環境に悪影響を与えるため、メーカーはリサイクル可能なプラスチック製ポットの製造に注力しています。これらの要因がポットやクリップの需要を押し上げると予想されます。
最近の人々は、果物や野菜、ハーブを自分で栽培するようになっています。これは、新鮮な有機農産物の安定供給を確保すると同時に、市販品への依存を減らすのに役立ちます。自分で栽培することで、農薬の使用をコントロールでき、庭で採れた新鮮な有機農産物を楽しむことができます。また、ガーデニングは、特に子どもたちにとって、植物の生命循環や生態系、環境スチュワードシップの重要性を学ぶ貴重な教育機会にもなります。これらすべての要因が、この地域のポット・クリップ市場の成長に寄与しています。
さらに、メーカーはポットやクリップを消費者に直接販売しています。ウェブサイトを通じてポットやクリップを販売している企業には、The Sill, Inc.、Williams-Sonoma Inc.、CB2などがあります。この要因も市場成長に寄与しています。D2C販売は、卸売業者や小売業者などの中間業者を排除することで、流通コストを削減し、ブランドは競争力のある価格で製品を提供することができます。D2Cブランドは、従来の小売チャネルに関連するマークアップを排除することで、健全な利益率を維持しながら、顧客により大きな価値を提供することができます。D2C販売のこうしたメリットは、ますます多くのメーカーにオンライン販売を促し、市場の成長を後押ししています。
COVID-19の大流行が始まる前は、縦型ガーデニングの採用の急増、観葉植物の需要、家庭用装飾品への支出の増加が北米のポット・クリップ市場の主な促進要因でした。しかし、消費財業界は2020年第1四半期にパンデミックの悪影響に見舞われました。この危機は社会的な距離の制限と経済的な落ち込みにつながり、ポットとクリップの製造と流通を制限しました。低所得者や中所得者の消費者は、パンデミックによる景気後退のため、2020年の最初の数ヶ月間、経済的困難に直面しました。その結果、人々は食料品、重要な医療品、一次必需品しか購入しなくなり、ポットやクリップの売上減少につながっています。しかし、2020年の最初の数ヶ月の封鎖の後、各国政府が規制を緩和したため、多くの企業が回復しました。COVID-19ワクチンのイントロダクションは状況をさらに改善し、北米全域での事業活動の増加につながっています。製造部門の操業再開により、ポット・クリップの生産と販売が回復しました。メーカー各社は生産能力をフル稼働することを許可され、需給ギャップを克服しました。これらすべての要因が北米のポット・クリップ市場の成長にプラスの影響を与えました。
Nursery Supplies Inc、The HC Companies Inc、T.O. Plastics Inc、Poppelmann GmbH &Co KG、Landmark Plastic Inc、Anderson Die &Manufacturing Inc、Haviland Plastic Products Co、Hortus Supplies International BV、Pot Inc、Fertil、East Jordon Plastics Inc.が北米のポット・クリップ市場で活動する主要企業です。これらの市場参入企業は、顧客の需要を満たすために高品質で革新的な製品を提供し、北米のポット・クリップの市場シェアを拡大することに注力しています。
北米のポット・クリップ市場全体の規模は、一次情報と二次情報の両方を用いて算出されています。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関する質的・量的情報を入手するため、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施しました。また、データを検証し、トピックに関する分析的洞察を得るために、業界関係者に複数の一次インタビューを実施しました。このプロセスの参入企業には、副社長、市場開拓マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャーなどの業界専門家と、北米ポット・クリップ市場を専門とする評価専門家、研究アナリスト、キーオピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが含まれます。
注意事項
調査範囲に含まれる企業のリストは、標準的なレポート形式によるものであり、クライアントの要求に応じてリストを変更/拡張することができます企業の順序/リストは、市場における現在の位置を表すものではありません。レポートに記載されている国のリストは、標準的なレポートの一部であり、クライアントの要求に応じてカスタマイズすることができます。
The North America pots and clips market size was valued at US$ 464.32 million in 2022 and is projected to reach US$ 577.47 million by 2030; it is expected to register a CAGR of 2.8% from 2022 to 2030.
Nursery pots are products or containers where plants such as flowers, vegetables, and herbs are grown or placed. And clips are used to support the plant. There are different sizes, shapes, designs or nursery pots available in the market. The demand for nursery pots has been rising due to gardens' fondness. Manufacturers operating in the nursery pots and clips market are continuously making innovations related to product design and their functionality to provide helpful and innovative solutions to customers. Plastic pots have adverse environmental impacts, and thus, manufacturers are focusing on creating recyclable plastic pots. These factors are anticipated to boost the demand for pots and clips.
People nowadays are growing fruits, vegetables, and herbs on their own. This helps individuals ensure a steady supply of fresh, organic produce while reducing dependency on store-bought options. Growing one's food allows for control over pesticide use and provides the opportunity to enjoy fresh, organic produce from the garden. Also, gardening provides valuable educational opportunities, especially for children, teaching them about plant life cycles, ecosystems, and the importance of environmental stewardship. All these factors contribute to the region's pots and clips market growth.
Moreover, manufacturers are directly selling pots and clips to consumers. Some of the companies selling pots and clips through their websites are, The Sill, Inc., Williams-Sonoma Inc., CB2, etc. This factor is also contributing to the market growth. D2C sales cut out middlemen, such as wholesalers or retailers, reducing distribution costs and enabling brands to offer products at competitive prices. By eliminating markups associated with traditional retail channels, D2C brands can provide greater value to customers while maintaining healthy profit margins. These benefits of D2C sales are encouraging more and more manufacturers to sell online, hence bolstering the market growth.
Before the onset of the COVID-19 pandemic, the surge in the adoption of vertical gardening, demand for houseplants, and a rise in expenditure on home decoration products were the key driving factors of the North America pots and clips market. However, the consumer goods industry experienced an adverse impact of the pandemic during the first quarter of 2020. The crisis led to social distancing restrictions and economic fallout, restricting the manufacturing and distribution of pots and clips. Low-income and mid-income consumers faced financial difficulties in the initial months of 2020 owing to the economic recession caused by the COVID-19 pandemic. As a result, people only purchased groceries, critical medical products, and primary essential products, which led to a decline in the sales of pots and clips. However, many businesses recovered as governments of various countries eased the restrictions imposed after the initial months of lockdown in 2020. The introduction of the COVID-19 vaccine further improved the situation, leading to increased business activities across North America. The resumption of operations in the manufacturing units recovered the production and sales of pots and clips. Manufacturers overcame the demand and supply gap as they were permitted to operate at total capacity. All these factors positively impacted the North America pots and clips market growth.
Nursery Supplies Inc, The HC Companies Inc, T.O. Plastics Inc, Poppelmann GmbH & Co KG, Landmark Plastic Inc, Anderson Die & Manufacturing Inc, Haviland Plastic Products Co, Hortus Supplies International BV, Pot Inc, Fertil, East Jordon Plastics Inc. are the key players operating in the North America pots and clips market. These market players are focusing on providing high-quality, innovative products to fulfill customers' demands and increase their north America pots and clips market share.
The overall North America pots and clips market size has been derived using both primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information about the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain analytical insights into the topic. Participants in this process include industry experts, such as VPs, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers, along with external consultants, such as valuation experts, research analysts, and key opinion leaders, specializing in the North America pots and clips market.
NOTES:
The list of companies included in the scope are as per standard report format and the list can be modified/expanded as per client's requirementThe sequence/list of companies do not represent their current position in the market.The list of countries provided in the report are part of standard report and can be customized as per client's requirement