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市場調査レポート
商品コード
1206458
中南米のスマートバイク市場の2028年までの予測- 地域別分析- コネクティビティ別(Bluetooth、Wi-Fi)、ハンドルタイプ(固定ハンドル型、移動ハンドル型)、用途(住宅、商業)別South & Central America Smart Bike Market Forecast to 2028 - COVID-19 Impact and Regional Analysis - by Connectivity (Bluetooth and Wi-Fi), Handle Type (Fixed Handle Type and Moving Handle Type), and Application (Residential and Commercial) |
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中南米のスマートバイク市場の2028年までの予測- 地域別分析- コネクティビティ別(Bluetooth、Wi-Fi)、ハンドルタイプ(固定ハンドル型、移動ハンドル型)、用途(住宅、商業)別 |
出版日: 2023年01月20日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 103 Pages
納期: 即納可能
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中南米のスマートバイク市場は、2022年の4,201万米ドルから2028年には6,732万米ドルに成長すると予測されます。2022年から2028年までのCAGRは8.2%と推定されています。
新興国におけるスマートバイクへの関心の高まりが、中南米のスマートバイク市場を牽引する
技術的に高度なスマートバイクに対する消費者の需要の高まりが、メーカーの事業拡大に影響を与えています。消費者のスマートバイクへの関心の高まりは、今後数年間、より高度なバイクを開発する新興企業にとって有利な機会をもたらすと考えられます。同社は、大手企業の4分の1近い価格でバイクを提供しています。また、Flexnestのクラスを1年間無料で受講できるサービスも提供しています。この分野におけるこうした新興企業の増加は、競合価格と相まって、予測期間中の市場成長に十分な機会を提供すると期待できます。さらに、さまざまな企業が事業成長のためにM&Aという無機的な開発戦略を採っています。例えば、2021年6月、Cult.fitは、ベンガルールに拠点を置くコネクテッドフィットネスのスタートアップであるTREADを買収したと発表しました。この買収により、Cult.fitはハードウェア・アット・ホーム事業の垂直立ち上げに貢献します。この買収により、同社はスマートフィットネス用ハードウェア製品の発売に向けて第一歩を踏み出しました。このように、企業はM&Aを通じて、市場に深く入り込み、顧客基盤を拡大しようとしており、今後、新興国市場において、有利な市場拡大の機会を生み出すことになります。これにより、中南米のスマートバイク市場に将来的な成長機会がもたらされることが期待されます。
中南米のスマートバイク市場の概要
中南米のスマートバイク市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米にまたがっています。中南米諸国は、技術の導入が遅れています。また、この地域に進出しているスマートバイク製造企業の数は限られています。中南米諸国の中で、ブラジルは予測期間中、中南米のスマートバイク市場の収益に最も大きく貢献すると推測されています。この市場の成長は、同国における健康問題に対する意識の高まりに大きく起因していると考えられます。LANDGEISTによると、2021年、中南米の南部は他の地域よりも肥満が多いです。中南米で最も肥満者が多いのはアルゼンチンで、アルゼンチン人の28.3%が肥満とされています。次いでチリが28%の肥満人口、3位はウルグアイで27.9%の肥満人口となっています。健康問題の高まりから、この地域の人々は運動やフィジカルトレーニングに取り組んでおり、中南米ではスマートバイクの需要が高まっています。需要の急増に伴い、自転車メーカーは同地域で事業を拡大しています。例えば、2015年以降、BODY BIKE Internationalはブラジル市場にインドアサイクルを輸出しています。彼らは、同国での販売代理店としてCasa do Fitnessを選定しています。
中南米のスマートバイク市場の収益と2028年までの予測
中南米のスマートバイク市場のセグメンテーション
中南米のスマートバイク市場は、コネクティビティ、ハンドルタイプ、アプリケーション、国別に区分されます。
接続性に基づいて、中南米市場はBluetoothとwi-fiにサブセグメント化されます。2022年の中南米のスマートバイク市場シェアは、Bluetoothセグメントがより大きなシェアを占めています。
ハンドルタイプに基づき、中南米市場は固定ハンドルタイプと移動ハンドルタイプに区分されます。2022年の中南米のスマートバイク市場シェアは、固定ハンドルタイプがより大きなシェアを占めています。
アプリケーションに基づき、中南米市場は住宅用と商業用に区分されます。2022年の中南米のスマートバイク市場シェアは、住宅用セグメントがより大きなシェアを占めています。
国別では、中南米市場はブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。ブラジルは、2022年の中南米のスマートバイク市場シェアを独占しました。
Johnson Health Tech、Keiser Corporation、Life Fitness、MAD DOGG ATHLETICS、Nautilus, Inc.、Peloton Interactive, Inc.、Wahoo Fitnessが、中南米のスマートバイク市場で事業を展開している主要企業です。
The South & Central America smart bike market is expected to grow from US$ 42.01 million in 2022 to US$ 67.32 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 8.2% from 2022 to 2028.
Rising Interest in Smart Bikes in Developing Nations is Driving the South & Central America Smart Bike Market
The growing consumer demand for the technologically advanced smart bike is influencing manufacturers to expand their business. Consumers' rising interest in smart bikes is likely to bring lucrative opportunities for startups to develop more advanced bikes in the coming years. The company offers bikes at nearly one-fourth the price of leading players. They also offer a 1-year complimentary subscription to Flexnest classes. Such a rising number of startups in this field, coupled with competitive prices, can be expected to offer ample opportunities for market growth during the forecast period. Furthermore, various companies are adopting the inorganic development strategy of mergers and acquisitions for business growth. For instance, In June 2021, Cult.fit announced that they acquired TREAD, a Bengaluru-based connected fitness startup. The acquisition will help Cult.fit launch its hardware-at-home business vertical. With this acquisition, the company has taken its first step toward launching smart fitness hardware products. Thus, through mergers and acquisitions, companies are trying to penetrate deep into the market and expand their customer base, creating lucrative opportunities for market expansion, in developing nations, in the years to come. This, in turn, can be expected to create several future growth opportunities for the South & Central America smart bike market .
South & Central America Smart Bike Market Overview
The South & Central America smart bike market is spread across Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. South & Central American countries have been slow adopters of technologies. Moreover, a limited number of smart bike manufacturing enterprises have a presence in this region. Among all South & Central American countries, Brazil is estimated to be the most significant contributor to the revenue of the South & Central America smart bike market during the forecast period. The market growth can largely be attributed to increasing awareness regarding health issues in the country. According to the LANDGEIST, in 2021, the southern part of South & Central America is more obese than the rest of the region. Argentina had the highest number of obese people in South & Central America, with 28.3% of the Argentine population being considered obese. Then comes Chile, with 28% of obese population, and third is Uruguay, with a 27.9% obese population. Due to rising health issues, people in the region are moving toward exercising and physical training, which has increased the demand for smart bikes in South & Central America. With the surge in demand, bike manufacturers are expanding their businesses in the region. For instance, since 2015, BODY BIKE International is exporting indoor cycles to the Brazil market. They have selected Casa do Fitness as their distributor in the country.
South & Central America Smart Bike Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
South & Central America Smart Bike Market Segmentation
The South & Central America smart bike market is segmented into Connectivity, handle type, and application, and country.
Based on connectivity, the South & Central America market is sub segmented into Bluetooth and wi-fi. The Bluetooth segment held the larger South & Central America smart bike market share in 2022.
Based on handle type, the South & Central America market is segmented into fixed handle type and moving handle type. The fixed handle type segment held a larger South & Central America smart bike market share in 2022.
Based on application, the South & Central America market is segmented into residential and commercial. The residential segment held the larger South & Central America smart bike market share in 2022.
Based on country, the South & Central America market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America smart bike market share in 2022.
Johnson Health Tech, Keiser Corporation, Life Fitness, MAD DOGG ATHLETICS, Nautilus, Inc., Peloton Interactive, Inc., and Wahoo Fitness are the leading companies operating in the South & Central America smart bike market.