表紙:チルド食品・デリ食品の世界市場(2023年~2030年)
市場調査レポート
商品コード
1388434

チルド食品・デリ食品の世界市場(2023年~2030年)

Chilled & Deli Foods : Global Market Intelligence ( 2023-2030 )

出版日: | 発行: Sprout Intelligence | ページ情報: 英文 70+ Pages | 納期: 即日から翌営業日

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チルド食品・デリ食品の世界市場(2023年~2030年)
出版日: 2023年10月25日
発行: Sprout Intelligence
ページ情報: 英文 70+ Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

主な調査結果

世界のチルド食品・デリ食品の市場規模は、2020年の1,794億5,000万米ドルから2030年までに2,664億9,990万米ドルに達し、2021年~2030年にCAGRで4.53%の成長が予測されています。

ソース・コンディメント・ドレッシングセグメントが市場にもっとも寄与する見込みで、2020年の414億7,750万米ドルから2030年までに622億4,940万米ドルに達し、CAGRで4.66%の成長が予測されています。

前菜セグメントが2030年までに270億2,210万米ドルに達すると予測され、CAGRは4.86%ともっとも高いです。

ソース・コンディメント・ドレッシングと調理済みサラダのセグメントが、2020年に合計でチルド・デリカテッセン市場の約42.0%のシェアを占め、前者は約23.1%のシェアを占めます。

前菜と調理済みサラダのセグメントは、予測期間にそれぞれCAGRで4.86%と4.68%の大幅な成長率が見込まれます。

現在、これら2つのセグメントのシェアは、2020年のチルド・デリカテッセン市場全体で約28.7%と推定され、2030年までに29.2%に達すると予測されます。

世界のチルド食品・デリ食品市場は、ペースの速い今日のライフスタイルにおける、便利ですぐに食べられる食品オプションに対する消費者需要の向上によって後押しされています。

この動向は、外出先での食事や間食の選択肢に対するニーズによって促進されています。

さらに、健康的な食習慣への注目が高まっていることから、メーカーにオーガニック、低脂肪、高タンパクな製品など、より健康的なチルド食品やデリ食品の選択肢を革新し提供する機会がもたらされています。

消費者の健康志向が高まるにつれて、この市場の成長可能性は、特定の食選好や栄養ニーズに対応した製品を生み出す機会によってさらに強化されます。

当レポートでは、世界のチルド食品・デリ食品市場について調査分析し、市場規模と予測、現在の力学と動向、新たな機会などの情報を提供しています。

目次

第1章 レポートのイントロダクション

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 チルド食品・デリ食品市場:材料別

    • 前菜
    • 調理済みサラダ
    • 包装済み製品
    • ソース・コンディメント・ドレッシング
    • その他の材料

第4章 チルド食品・デリ食品市場:地域別

    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
    • 欧州
      • ドイツ
      • フランス
      • 英国
      • イタリア
      • スペイン
      • ロシア
      • その他の欧州
    • アジア
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • オーストラリア
      • 韓国
      • その他のアジア
    • その他の地域
      • ブラジル
      • 南アフリカ
      • GCC
      • その他の国々

第5章 チルド食品・デリ食品市場:企業別

    • Nestle
    • Tyson Foods
    • Kraft Heinz
    • Hormel Foods
    • JBS USA
    • Conagra Brands
    • Smithfield Foods
    • Maple Leaf Foods
    • Danish Crown
    • Cranswick
    • BRF S.A.
    • 2 Sisters Food Group
    • Pilgrim's Pride
    • Clemens Food Group
    • Greencore Group

第6章 付録

目次

REPORT OBJECTIVES

The report " Chilled & Deli Foods: Global Market Intelligence ( 2023-2030 )" provides market intelligence on the different market segments, based on Material Region, Company etc. Market size and forecast (2020-2030) has been provided in the report. The primary objectives of this report are to provide 1) comprehensive global market intelligence through detailed segmentation, 2) market size and forecasts, growth rates, market dynamics, industry structure and developments, market situation, trends, 3) detailed analysis of current dynamics and trends, key market players, and strategies in the market, 4) detailed value chain analysis and review of growth factors essential for the existing market players and new entrants, 5) provide emerging opportunities in the market and the future impact of major drivers and restraints of the market and, 6) support decision makers in making cost-effective business decisions.

RESEARCH METHODOLOGY

In our market size and forecast determination efforts, an extensive secondary research was initially completed to gain a good perspective of the market in each region. Extensive primary research was also carried out by interviewing the key executives from the industry. These interviews helped us to fill-in the data gaps after secondary research. Several secondary sources such as encyclopedia, directories, and databases have been used to identify and collect information useful for this extensive techno-commercial study. The respondents - selected experts from manufacturers and selected suppliers - have been interviewed to obtain and verify critical information as well as to assess the future prospects. The usage of obtained information is based on the perceived reliability by the research team. In many cases, a combination of several sources was used. Sprout Intelligence provides an in-depth analysis of the market segmentation, which is a critical element of the market intelligence reports at Sprout Intelligence.

KEY AUDIENCE

Executives in marketing, strategic planning and new product development will find such discussions in our reports pertinent and useful. Management consultants, investment bankers, manufacturers, distributors, suppliers, and regulatory authorities are amongst our regular clientele served.

DATA SOURCES

The general data sources used in this report are company websites, trade association publications, regulatory authorities, journals, magazines, news websites, press releases, media publications, interaction with industry experts, company executives, research papers, articles, patents, scientific literature, among many others.

KEY FINDINGS FROM THE REPORT

The Chilled & Deli Foods market was valued at $179,450.0 Million in 2020, and is projected to reach $266,499.9 Million by 2030 growing at a CAGR of 4.53% from 2021 to 2030.

Sauces, Condiments & Dressings segment is expected to be the highest contributor to this market, with $41,477.5 Million in 2020, and is anticipated to reach $62,249.4 Million by 2030, registering a CAGR of 4.66%.

Savory Appetizers segment is anticipated to reach $27,022.1 Million by 2030 with the highest CAGR of 4.86%.

Sauces, Condiments & Dressings and Prepared Salads segments collectively expected to account for about 42.0% share of the Chilled & Deli Foods market in 2020, with the former constituting around 23.1% share.

Savory Appetizers and Prepared Salads segments are expected to witness significant growth rates at a CAGR of 4.86% and 4.68% respectively, during the forecast period.

Presently, share of these two segments is estimated to be around 28.7% in the overall Chilled & Deli Foods market in 2020, and is anticipated to reach 29.2% by 2030.

The Global Chilled & Deli Foods Market is being propelled by the rising consumer demand for convenient, ready-to-eat food options in today's fast-paced lifestyle.

This trend is driven by the need for on-the-go meals and snacking choices.

Additionally, the increasing focus on healthy eating habits has opened up opportunities for manufacturers to innovate and offer healthier chilled and deli food options, including organic, low-fat, and protein-rich products.

As consumers become more health-conscious, this market's potential for growth is further amplified by the opportunity to create products that cater to specific dietary preferences and nutritional needs.

Table of Contents

1. Report Introduction

    • 1.1. Report Description
      • 1.1.1. Research Methodology
      • 1.1.2. Report Objectives
      • 1.1.3. Data Sources
    • 1.2. Acronyms / Abbreviations
    • 1.3. Assumptions
    • 1.4. Limitations

2. Executive Summary

3. Chilled & Deli Foods Market, by Material

    • 3.1. Meat
    • 3.2. Savory Appetizers
    • 3.3. Prepared Salads
    • 3.4. Pre-Packaged Products
    • 3.5. Sauces, Condiments & Dressings
    • 3.6. Other Materials

4. Chilled & Deli Foods Market, by Region

    • 4.1. North America
      • 4.1.1. U.S.
      • 4.1.2. Canada
      • 4.1.3. Mexico
    • 4.2. Europe
      • 4.2.4. Germany
      • 4.2.5. France
      • 4.2.6. UK
      • 4.2.7. Italy
      • 4.2.8. Spain
      • 4.2.9. Russia
      • 4.2.10. Rest of Europe
    • 4.3. Asia
      • 4.3.11. China
      • 4.3.12. India
      • 4.3.13. Japan
      • 4.3.14. Australia
      • 4.3.15. South Korea
      • 4.3.16. Rest of Asia
    • 4.4. Rest of World
      • 4.4.17. Brazil
      • 4.4.18. South Africa
      • 4.4.19. GCC
      • 4.4.20. RoW Countries

5. Chilled & Deli Foods Market, by Company

    • 5.1. Nestle
    • 5.2. Tyson Foods
    • 5.3. Kraft Heinz
    • 5.4. Hormel Foods
    • 5.5. JBS USA
    • 5.6. Conagra Brands
    • 5.7. Smithfield Foods
    • 5.8. Maple Leaf Foods
    • 5.9. Danish Crown
    • 5.10. Cranswick
    • 5.11. BRF S.A.
    • 5.12. 2 Sisters Food Group
    • 5.13. Pilgrim's Pride
    • 5.14. Clemens Food Group
    • 5.15. Greencore Group

8. Appendix

    • 8.1. Disclaimer
    • 8.2. About Sprout Intelligence