表紙:キャロブパウダーの世界市場(2023年~2030年)
市場調査レポート
商品コード
1388415

キャロブパウダーの世界市場(2023年~2030年)

Carob Powder : Global Market Intelligence ( 2023-2030 )

出版日: | 発行: Sprout Intelligence | ページ情報: 英文 70+ Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.58円
キャロブパウダーの世界市場(2023年~2030年)
出版日: 2023年10月25日
発行: Sprout Intelligence
ページ情報: 英文 70+ Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

主な調査結果

世界のキャロブパウダーの市場規模は、2020年の4,950万米ドルから2030年までに6,970万米ドルに達し、2021年~2030年にCAGRで3.91%の成長が予測されています。

天然セグメントが市場にもっとも寄与する見込みで、2020年の3,020万米ドルから2030年までに4,220万米ドルに達し、CAGRで3.85%の成長が予測されます。

オーガニックセグメントは2030年までに2,740万米ドルに達すると予測され、CAGRは3.99%ともっとも高いです。

世界のキャロブパウダー市場は、キャロブパウダーが用途の広い栄養のある代替品であることから、ココアやチョコレート製品に代わる、より健康的な天然の代替品への消費者の移行の増加によって牽引されています。

また、食物繊維を多く含み低脂肪であるといった、キャロブパウダーに関連する健康上の利点に対する認識が高まっており、メーカーが健康志向の消費者に対応する機会を生み出しています。

さらに、ヴィーガン向けの植物性食品の産業の拡大が、乳製品を含まないヴィーガンフレンドリーなさまざまな製品における有力な原料としてキャロブパウダーの需要を後押ししており、この成長中の市場セグメントに参入する企業に門戸を開いています。

当レポートでは、世界のキャロブパウダー市場について調査分析し、市場規模と予測、現在の力学と動向、新たな機会などの情報を提供しています。

目次

第1章 レポートのイントロダクション

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 キャロブパウダー市場:製品別

    • 天然
    • オーガニック

第4章 キャロブパウダー市場:用途別

    • B2B
    • B2C

第5章 イナゴマメパウダー市場:地域別

    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
    • 欧州
      • ドイツ
      • フランス
      • 英国
      • イタリア
      • スペイン
      • ロシア
      • その他の欧州
    • アジア
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • オーストラリア
      • 韓国
      • その他のアジア
    • その他の地域
      • ブラジル
      • 南アフリカ
      • GCC
      • その他の国々

第6章 キャロブパウダー市場:企業別

    • Navitas Organics
    • The Australian Carob Co.
    • Carob Australia
    • Bob's Red Mill
    • Barry Farm
    • Chatfield's
    • Terrasoul Superfoods
    • JustIngredients
    • Food to Live
    • NOW Foods

第7章 付録

目次

REPORT OBJECTIVES

The report " Carob Powder: Global Market Intelligence ( 2023-2030 )" provides market intelligence on the different market segments, based on Product Application Region, Company etc. Market size and forecast (2020-2030) has been provided in the report. The primary objectives of this report are to provide 1) comprehensive global market intelligence through detailed segmentation, 2) market size and forecasts, growth rates, market dynamics, industry structure and developments, market situation, trends, 3) detailed analysis of current dynamics and trends, key market players, and strategies in the market, 4) detailed value chain analysis and review of growth factors essential for the existing market players and new entrants, 5) provide emerging opportunities in the market and the future impact of major drivers and restraints of the market and, 6) support decision makers in making cost-effective business decisions.

RESEARCH METHODOLOGY

In our market size and forecast determination efforts, an extensive secondary research was initially completed to gain a good perspective of the market in each region. Extensive primary research was also carried out by interviewing the key executives from the industry. These interviews helped us to fill-in the data gaps after secondary research. Several secondary sources such as encyclopedia, directories, and databases have been used to identify and collect information useful for this extensive techno-commercial study. The respondents - selected experts from manufacturers and selected suppliers - have been interviewed to obtain and verify critical information as well as to assess the future prospects. The usage of obtained information is based on the perceived reliability by the research team. In many cases, a combination of several sources was used. Sprout Intelligence provides an in-depth analysis of the market segmentation, which is a critical element of the market intelligence reports at Sprout Intelligence.

KEY AUDIENCE

Executives in marketing, strategic planning and new product development will find such discussions in our reports pertinent and useful. Management consultants, investment bankers, manufacturers, distributors, suppliers, and regulatory authorities are amongst our regular clientele served.

DATA SOURCES

The general data sources used in this report are company websites, trade association publications, regulatory authorities, journals, magazines, news websites, press releases, media publications, interaction with industry experts, company executives, research papers, articles, patents, scientific literature, among many others.

KEY FINDINGS FROM THE REPORT

The Carob Powder market was valued at $49.5 Million in 2020, and is projected to reach $69.7 Million by 2030 growing at a CAGR of 3.91% from 2021 to 2030.

Natural segment is expected to be the highest contributor to this market, with $30.2 Million in 2020, and is anticipated to reach $42.2 Million by 2030, registering a CAGR of 3.85%.

Organic segment is anticipated to reach $27.4 Million by 2030 with the highest CAGR of 3.99%.

The global carob powder market is being driven by the increasing consumer shift towards healthier and natural alternatives to cocoa and chocolate products, as carob powder is a versatile and nutritious substitute.

Additionally, rising awareness of the health benefits associated with carob powder, such as its high fiber content and low-fat profile, is creating opportunities for manufacturers to cater to health-conscious consumers.

Furthermore, the expanding vegan and plant-based food industry is fueling the demand for carob powder as a viable ingredient in various dairy-free and vegan-friendly products, opening doors for businesses to tap into this growing market segment.

Table of Contents

1. Report Introduction

    • 1.1. Report Description
      • 1.1.1. Research Methodology
      • 1.1.2. Report Objectives
      • 1.1.3. Data Sources
    • 1.2. Acronyms / Abbreviations
    • 1.3. Assumptions
    • 1.4. Limitations

2. Executive Summary

3. Carob Powder Market, by Product

    • 3.1. Natural
    • 3.2. Organic

4. Carob Powder Market, by Application

    • 4.1. B2B
    • 4.2. B2C

5. Carob Powder Market, by Region

    • 5.1. North America
      • 5.1.1. U.S.
      • 5.1.2. Canada
      • 5.1.3. Mexico
    • 5.2. Europe
      • 5.2.4. Germany
      • 5.2.5. France
      • 5.2.6. UK
      • 5.2.7. Italy
      • 5.2.8. Spain
      • 5.2.9. Russia
      • 5.2.10. Rest of Europe
    • 5.3. Asia
      • 5.3.11. China
      • 5.3.12. India
      • 5.3.13. Japan
      • 5.3.14. Australia
      • 5.3.15. South Korea
      • 5.3.16. Rest of Asia
    • 5.4. Rest of World
      • 5.4.17. Brazil
      • 5.4.18. South Africa
      • 5.4.19. GCC
      • 5.4.20. RoW Countries

6. Carob Powder Market, by Company

    • 6.1. Navitas Organics
    • 6.2. The Australian Carob Co.
    • 6.3. Carob Australia
    • 6.4. Bob's Red Mill
    • 6.5. Barry Farm
    • 6.6. Chatfield's
    • 6.7. Terrasoul Superfoods
    • 6.8. JustIngredients
    • 6.9. Food to Live
    • 6.10. NOW Foods

8. Appendix

    • 8.1. Disclaimer
    • 8.2. About Sprout Intelligence