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市場調査レポート
商品コード
1685548

屋外用キッチン機器市場の成長・規模・動向分析:製品・エンドユーザー・販売チャネル別 - 地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年)

Outdoor Kitchen Appliances Market Growth, Size, Trends Analysis - By Product, By End User, By Sales Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034


出版日
ページ情報
英文 230 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.82円
屋外用キッチン機器市場の成長・規模・動向分析:製品・エンドユーザー・販売チャネル別 - 地域別の展望・競合戦略・セグメント予測 (~2034年)
出版日: 2025年02月19日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 230 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

世界の屋外用キッチン機器の市場規模は、CAGR 8.24%で推移し、2034年には160億1,000万に達すると予測されています。

屋外での食事、調理、娯楽に特化して設計されたキッチン機器は、屋外用キッチン機器として知られています。レンジフード、シンク、冷蔵庫、グリル、その他の機器は、屋外調理用に設計された便利で耐候性のあるアイテムの一つです。アウトドアリビングの人気が高まっているため、自宅の裏庭を完全に機能的なキッチンに改造し、外で料理や食事、社交を楽しめるようにする住宅所有者が増えています。

当レポートでは、世界の屋外用キッチン機器の市場を調査し、市場概要、市場影響因子および市場機会の分析、市場規模の推移・予測、各種区分・地域/主要国別の詳細分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因・抑制要因・機会・課題の分析

第5章 市場変数と見通し

  • SWOT分析
  • PESTEL分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 製造拠点の分布・販売エリア・製品タイプ
  • M&A・提携・製品発売・協力

第7章 世界の屋外用キッチン機器市場:製品別

  • グリル
  • レンジフード
  • 冷蔵庫
  • シンク
  • 蛇口
  • その他

第8章 世界の屋外用キッチン機器市場:エンドユーザー別

  • 住宅
  • 商用

第9章 世界の屋外用キッチン機器市場:販売チャネル別

  • オフライン
  • オンライン

第10章 世界の屋外用キッチン機器市場:2021-2034年

  • 世界の屋外用キッチン機器の市場規模と市場シェア

第11章 世界の屋外用キッチン機器市場:地域別

  • アジア太平洋
    • オーストラリア
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • UAE
    • カタール
    • 南アフリカ
    • エジプト
    • モロッコ
    • ナイジェリア
    • その他
  • 北米
    • カナダ
    • メキシコ
    • 米国
  • ラテンアメリカ
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • その他

第12章 企業プロファイル

  • Alfresco Grills
  • Blaze Outdoor Products
  • Coyote Outdoor Living
  • DCS Appliances
  • Elkay
  • Fire Magic Grills
  • GE Appliances (GEA)
  • Hestan Outdoor
  • KitchenAid
  • Lynx Grills
  • Napoleon Home comfort Barrie Inc
  • Superior equipment solutions
  • The middeby corporation LLC
  • Traeger
  • その他

第13章 総論

第14章 略語一覧

第15章 参考リンク

目次
Product Code: FMCG2546

Outdoor Kitchen Appliances Market Introduction and Overview

According to SPER Market Research, 'Global Outdoor Kitchen Appliances Market Size - By Product, By End User, By Sales Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034' state that the Global Outdoor Kitchen Appliances Market is predicted to reach 16.01 billion by 2034 with a CAGR of 8.24%

Kitchen appliances designed specifically for outside dining, cooking, and entertaining are known as outdoor kitchen appliances. Range hoods, sinks, refrigerators, grills, and other appliances are among the useful and weatherproof items designed for outdoor cooking. Due to the increasing popularity of outdoor living trends, homeowners are converting their backyards into fully functional kitchens so they can cook, eat, and socialize outside.

Restraints: The market for outdoor kitchen appliances faces several obstacles that may prevent it from growing. One of the primary obstacles preventing a wider range of consumers from buying these products is their high cost. The complexity and cost of installing and maintaining an outdoor kitchen, which require professional assistance, raise the overall cost. The exposure of outdoor kitchen equipment to the elements, which over time may result in corrosion, wear and tear, or damage, also raises questions about its long-term effectiveness and longevity.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2021-2034

Base year considered 2024

Forecast period 2025-2034

Segments covered By Product, By End User, By Sales Channel.

Regions covered

North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa.

Companies Covered Alfresco Grills, Blaze Outdoor Products, Coyote Outdoor Living, DCS Appliances, Elkay, Fire Magic Grills, GE Appliances (GEA), Hestan Outdoor, KitchenAid, Lynx Grills, Napoleon Home Comfort Barrie Inc, Superior Equipment Solutions, The Middeby Corporation LLC, and Traeger. and others.

Outdoor Kitchen Appliances Market Segmentation:

By Product: Based on the Product, Global Outdoor Kitchen Appliances Market is segmented as; Grills, Range hood, Refrigerators, Sinks, Faucets, Others.

By End User: Based on the End User, Global Outdoor Kitchen Appliances Market is segmented as; Residential, Commercial.

By Sales Channel: Based on the Sales Channel, Global Outdoor Kitchen Appliances Market is segmented as; Offline, Online.

By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, Middle East & Africa.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPERs internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOLs
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTERs Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Outdoor Kitchen Appliances Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Interface Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Interface Launch, and Collaboration in Global Outdoor Kitchen Appliances Market

7. Global Outdoor Kitchen Appliances Market, By Product (USD Million) 2021-2034

  • 7.1. Grills
  • 7.2. Range hood
  • 7.3. Refrigerators
  • 7.4. Sinks
  • 7.5. Faucets
  • 7.6. Others

8. Global Outdoor Kitchen Appliances Market, By End User, (USD Million) 2021-2034

  • 8.1. Residential
  • 8.2. Commercial

9. Global Outdoor Kitchen Appliances Market, By Sales Channel (USD Million) 2021-2034

  • 9.1. Offline
  • 9.2. Online

10. Global Outdoor Kitchen Appliances Market, (USD Million) 2021-2034

  • 10.1. Global Outdoor Kitchen Appliances Market Size and Market Share

11. Global Outdoor Kitchen Appliances Market, By Region, (USD Million) 2021-2034

  • 11.1. Asia-Pacific
    • 11.1.1. Australia
    • 11.1.2. China
    • 11.1.3. India
    • 11.1.4. Japan
    • 11.1.5. South Korea
    • 11.1.6. Rest of Asia-Pacific
  • 11.2. Europe
    • 11.2.1. France
    • 11.2.2. Germany
    • 11.2.3. Italy
    • 11.2.4. Spain
    • 11.2.5. United Kingdom
    • 11.2.6. Rest of Europe
  • 11.3. Middle East and Africa
    • 11.3.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 11.3.2. United Arab Emirates
    • 11.3.3. Qatar
    • 11.3.4. South Africa
    • 11.3.5. Egypt
    • 11.3.6. Morocco
    • 11.3.7. Nigeria
    • 11.3.8. Rest of Middle-East and Africa
  • 11.4. North America
    • 11.4.1. Canada
    • 11.4.2. Mexico
    • 11.4.3. United States
  • 11.5. Latin America
    • 11.5.1. Argentina
    • 11.5.2. Brazil
    • 11.5.3. Rest of Latin America

12. Company Profile

  • 12.1. Alfresco Grills
    • 12.1.1. Company details
    • 12.1.2. Financial outlook
    • 12.1.3. Interface summary
    • 12.1.4. Recent developments
  • 12.2. Blaze Outdoor Products
    • 12.2.1. Company details
    • 12.2.2. Financial outlook
    • 12.2.3. Interface summary
    • 12.2.4. Recent developments
  • 12.3. Coyote Outdoor Living
    • 12.3.1. Company details
    • 12.3.2. Financial outlook
    • 12.3.3. Interface summary
    • 12.3.4. Recent developments
  • 12.4. DCS Appliances
    • 12.4.1. Company details
    • 12.4.2. Financial outlook
    • 12.4.3. Interface summary
    • 12.4.4. Recent developments
  • 12.5. Elkay
    • 12.5.1. Company details
    • 12.5.2. Financial outlook
    • 12.5.3. Interface summary
    • 12.5.4. Recent developments
  • 12.6. Fire Magic Grills
    • 12.6.1. Company details
    • 12.6.2. Financial outlook
    • 12.6.3. Interface summary
    • 12.6.4. Recent developments
  • 12.7. GE Appliances (GEA)
    • 12.7.1. Company details
    • 12.7.2. Financial outlook
    • 12.7.3. Interface summary
    • 12.7.4. Recent developments
  • 12.8. Hestan Outdoor
    • 12.8.1. Company details
    • 12.8.2. Financial outlook
    • 12.8.3. Interface summary
    • 12.8.4. Recent developments
  • 12.9. KitchenAid
    • 12.9.1. Company details
    • 12.9.2. Financial outlook
    • 12.9.3. Interface summary
    • 12.9.4. Recent developments
  • 12.10. Lynx Grills
    • 12.10.1. Company details
    • 12.10.2. Financial outlook
    • 12.10.3. Interface summary
    • 12.10.4. Recent developments
  • 12.11. Napoleon Home comfort Barrie Inc
    • 12.11.1. Company details
    • 12.11.2. Financial outlook
    • 12.11.3. Interface summary
    • 12.11.4. Recent developments
  • 12.12. Superior equipment solutions
    • 12.12.1. Company details
    • 12.12.2. Financial outlook
    • 12.12.3. Interface summary
    • 12.12.4. Recent developments
  • 12.13. The middeby corporation LLC
    • 12.13.1. Company details
    • 12.13.2. Financial outlook
    • 12.13.3. Interface summary
    • 12.13.4. Recent developments
  • 12.14. Traeger
    • 12.14.1. Company details
    • 12.14.2. Financial outlook
    • 12.14.3. Interface summary
    • 12.14.4. Recent developments
  • 12.15. Others

13. Conclusion

14. List of Abbreviations

15. Reference Links