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市場調査レポート
商品コード
1270820

電気ランチボックスの世界市場:市場規模 - タイプ別、技術別、材料別、用途別、エンドユーザー別、地域別展望、競合戦略、セグメント別予測(~2033年)

Electric Lunch Box Market Size- By Type, By Technology, By Material Use, By Application, By End User- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033

出版日: | 発行: SPER Market Research Pvt. Ltd. | ページ情報: 英文 214 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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電気ランチボックスの世界市場:市場規模 - タイプ別、技術別、材料別、用途別、エンドユーザー別、地域別展望、競合戦略、セグメント別予測(~2033年)
出版日: 2023年04月21日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 214 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界の電気ランチボックスの市場規模は、2033年までに12億2,000万米ドルに達し、CAGRで6.86%の成長が予測されています。

電子レンジ対応のランチボックスや、一般的なスチール製、ガラス製、プラスチック製のティフィンなど、様々な低価格の代替品の登場は、電気ランチボックス市場の拡大を阻害する可能性があります。さらに、市場参入企業間の競合や、製品入手に関する認識不足が、予測期間中の市場拡大へのさらなる課題となることが予想されます。

当レポートでは、世界の電気ランチボックス市場について調査し、市場力学、市場変数と展望、競合情勢、タイプ・技術・材料・用途・エンドユーザー・地域別の市場分析、企業プロファイル等に関する情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査範囲
  • 市場セグメント分析

第2章 調査手法

  • 調査データソース
  • 市場規模の推定
  • データの三角測量

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因、抑制要因、機会、課題の分析
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
    • 課題
  • 世界の電気ランチボックス市場におけるCOVID-19の影響

第5章 市場変数と展望

  • SWOT分析
    • 強み
    • 弱み
    • 機会
    • 脅威
  • PESTEL分析
    • 政治情勢
    • 経済情勢
    • 社会情勢
    • 技術情勢
    • 環境情勢
    • 法的情勢
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 新規参入者の脅威
    • 競合企業間の敵対関係
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 世界の電気ランチボックス市場の製造拠点分布、販売エリア、製品タイプ
  • 世界の電気ランチボックス市場における合併・買収、パートナーシップ、製品発売、コラボレーション

第7章 世界の電気ランチボックス市場:タイプ別(100万米ドル)

  • 世界の電気ランチボックスの市場金額シェアと予測:タイプ別、2023年~2033年
  • グリッド電気ランチボックス
  • コンテナ電気ランチボックス

第8章 世界の電気ランチボックス市場:技術別(100万米ドル)

  • 世界の電気ランチボックスの市場金額シェアと予測:技術別、2023年~2033年
  • 電子レンジ応用
  • 蒸気

第9章 世界の電気ランチボックス市場:材料別(100万米ドル)

  • 世界の電気ランチボックスの市場金額シェアと予測:材料別、2023年~2033年
  • プラスチック
  • 金属
  • ガラス

第10章 世界の電気ランチボックス市場:用途別(100万米ドル)

  • 世界の電気ランチボックスの市場金額シェアと予測:用途別、2023年~2033年
  • 食品
  • 飲料
  • 野菜
  • その他

第11章 世界の電気ランチボックス市場:エンドユーザー別(100万米ドル)

  • 世界の電気ランチボックスの市場金額シェアと予測:エンドユーザー別、2023年~2033年
  • 家庭
  • 商業

第12章 世界の電気ランチボックス市場の予測、2019年~2033年(100万米ドル)

  • 市場規模と市場シェア

第13章 世界の電気ランチボックス市場:タイプ別、2019年~2033年(100万米ドル)

  • 市場規模と市場シェア:タイプ別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:タイプ別(2027年~2033年)

第14章 世界の電気ランチボックス市場:技術別、2019年~2033年(100万米ドル)

  • 市場規模と市場シェア:技術別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:技術別(2027年~2033年)

第15章 世界の電気ランチボックス市場:材料別、2019年~2033年(100万米ドル)

  • 市場規模と市場シェア:材料別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:材料別(2027年~2033年)

第16章 世界の電気ランチボックス市場:用途別、2019年~2033年(100万米ドル)

  • 市場規模と市場シェア:用途別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:用途別(2027年~2033年)

第17章 世界の電気ランチボックス市場:エンドユーザー別、2019年~2033年(100万米ドル)

  • 市場規模と市場シェア:エンドユーザー別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:エンドユーザー別(2027年~2033年)

第18章 世界の電気ランチボックス市場:地域別、2019年~2033年(100万米ドル)

  • 市場規模と市場シェア:地域別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:地域別(2027年~2033年)
  • アジア太平洋
    • オーストラリア
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他のアジア太平洋
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • その他の欧州
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア王国
    • アラブ首長国連邦
    • その他の中東・アフリカ
  • 北米
    • カナダ
    • メキシコ
    • 米国
  • ラテンアメリカ
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • その他のラテンアメリカ

第19章 企業プロファイル

  • Cello
    • 企業概要
    • 財務展望
    • 製品概要
    • 最近の動向
  • Garmin Ltd
  • Giftzee
  • Hamilton Housewares Pvt Ltd
  • Haven Innovation
  • Hotlogic
  • Koolatron
  • Newell Brands
  • SKG Electric Co Ltd
  • Sociosis Productions
  • Tayama Appliance
  • Tthermos LLC

第20章 略語のリスト

第21章 参考リンク

第22章 結論

第23章 調査範囲

目次
Product Code: FMCG2341

Global Electric Lunch Box Market Overview

According to SPER Market Research, the Global Electric Lunch Box Market is estimated to reach USD 1.22 billion by 2033 with a CAGR of 6.86%.

An electric lunch box is a portable appliance that can be used to heat and warm food. It is a novel method of keeping meals warm and fresh. The electric lunch box is made up of a heating base and one or more food-storage containers. The base may be powered up, and the containers can be stacked on top of it. When turned on, the heating element in the base generates heat that is passed to the containers, warming up the food inside. It removes the need for carrying separate containers of hot and cold meals and ensures that the food remains fresh and warm throughout the day.

What challenges does the Global Electric Lunch Box Market face?

The appearance of various low-cost alternatives, such as insulated, microwave-safe lunch boxes and ordinary steel, glassware, or plastic tiffin, may stymie the expansion of the electric lunch box market. Furthermore, developing intense Competition among market participants, as well as a lack of awareness about product availability, will provide further challenges to market expansion throughout the projection period.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2019-2033

Base year considered 2022

Forecast period 2023-2033

Segments covered By Type, By Technology, By Material Use, By Application, By End User

Regions covered Asia-Pacific, Europe, Middle East and Africa, North America, Latin America

Companies Covered Cello, Garmin Ltd, Hamilton Housewares Pvt. Ltd, Haven Innovation, Hotlogic, Koolatron, Newell Brands, SkG Electric Co Ltd, Sociosis Productions, Tayama Appliance, Thermos.

Global Electric Lunch Box Market Segmentation:

By Type: Based on the Type, Global Electric Lunch Box Market is segmented as; Grid Electric Lunch Boxes, Container Electric Lunch Boxes.

By Application: Based on the Application, Global Electric Lunch Box is segmented as; Food, Vegetables, Others

By End User: Based on the End User, Global Electric Lunch Box is segmented as; Household, Commercial.

By Region: This report also provides the data for key regional segments of Asia-Pacific, Europe, Middle East and Africa, North America, Latin America.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the Global Electric Lunch Box Market

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Electric Lunch Box Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Electric Lunch Box Market

7. Global Electric Lunch Box Market, By Type(USD Million)

  • 7.1. Global Electric Lunch Box Market Value Share and Forecast, By Type, 2023-2033
  • 7.2. Grid Electric Lunch Boxes
  • 7.3. Container Electric Lunch Boxes

8. Global Electric Lunch Box Market, By Technology (USD Million)

  • 8.1. Global Electric Lunch Box Market Value Share and Forecast, By Technology, 2023-2033
  • 8.2. Microwave Application
  • 8.3. Steam

9. Global Electric Lunch Box Market, By Material Use (USD Million)

  • 9.1. Global Electric Lunch Box Market Value Share and Forecast, By Material Use, 2023-2033
  • 9.2. Indoor Monitors
  • 9.3. Plastic
  • 9.4. Metal
  • 9.5. Glass

10. Global Electric Lunch Box Market, By Application (USD Million)

  • 10.1. Global Electric Lunch Box Market Value Share and Forecast, By Application, 2023-2033
  • 10.2. Food
  • 10.3. Drink
  • 10.4. Vegetables
  • 10.5. Others

11. Global Electric Lunch Box Market, By End User (USD Million)

  • 11.1. Global Electric Lunch Box Market Value Share and Forecast, By End User, 2023-2033
  • 11.2. Household
  • 11.3. Commercial

12. Global Electric Lunch Box Market Forecast, 2019-2033 (USD Million)

  • 12.1. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share

13. Global Electric Lunch Box Market, By Type, 2019-2023 (USD Million)

  • 13.1. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Type (2019-2026)
  • 13.2. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Type (2027-2033)

14. Global Electric Lunch Box Market, By Technology, 2019-2023 (USD Million)

  • 14.1. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Technology (2019-2026)
  • 14.2. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Technology (2027-2033)

15. Global Electric Lunch Box Market, By Material Use, 2019-2023 (USD Million)

  • 15.1. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Material Use (2019-2026)
  • 15.2. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Material Use (2027-2033)

16. Global Electric Lunch Box market, By Application, 2019-2023 (USD Million)

  • 16.1. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Application (2019-2026)
  • 16.2. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Application (2027-2033)

17. Global Electric Lunch Box Market, By End User, 2019-2023 (USD Million)

  • 17.1. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By End User (2019-2026)
  • 17.2. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By End User (2027-2033)

18. Global Electric Lunch Box Market, By Region, 2019-2023 (USD Million)

  • 18.1. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Region (2019-2026)
  • 18.2. Global Electric Lunch Box Market Size and Market Share By Region (2027-2033)
  • 18.3. Asia-Pacific
    • 18.3.1. Australia
    • 18.3.2. China
    • 18.3.3. India
    • 18.3.4. Japan
    • 18.3.5. South Korea
    • 18.3.6. Rest of Asia-Pacific
  • 18.4. Europe
    • 18.4.1. France
    • 18.4.2. Germany
    • 18.4.3. Italy
    • 18.4.4. Spain
    • 18.4.5. United Kingdom
    • 18.4.6. Rest of Europe
  • 18.5. Middle East and Africa
    • 18.5.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 18.5.2. United Arab Emirates
    • 18.5.3. Rest of Middle East & Africa
  • 18.6. North America
    • 18.6.1. Canada
    • 18.6.2. Mexico
    • 18.6.3. United States
  • 18.7. Latin America
    • 18.7.1. Argentina
    • 18.7.2. Brazil
    • 18.7.3. Rest of Latin America

19. Company Profile

  • 19.1. Cello
    • 19.1.1. Company details
    • 19.1.2. Financial outlook
    • 19.1.3. Product summary
    • 19.1.4. Recent developments
  • 19.2. Garmin Ltd
    • 19.2.1. Company details
    • 19.2.2. Financial outlook
    • 19.2.3. Product summary
    • 19.2.4. Recent developments
  • 19.3. Giftzee
    • 19.3.1. Company details
    • 19.3.2. Financial outlook
    • 19.3.3. Product summary
    • 19.3.4. Recent developments
  • 19.4. Hamilton Housewares Pvt Ltd
    • 19.4.1. Company details
    • 19.4.2. Financial outlook
    • 19.4.3. Product summary
    • 19.4.4. Recent developments
  • 19.5. Haven Innovation
    • 19.5.1. Company details
    • 19.5.2. Financial outlook
    • 19.5.3. Product summary
    • 19.5.4. Recent developments
  • 19.6. Hotlogic
    • 19.6.1. Company details
    • 19.6.2. Financial outlook
    • 19.6.3. Product summary
    • 19.6.4. Recent developments
  • 19.7. Koolatron
    • 19.7.1. Company details
    • 19.7.2. Financial outlook
    • 19.7.3. Product summary
    • 19.7.4. Recent developments
  • 19.8. Newell Brands
    • 19.8.1. Company details
    • 19.8.2. Financial outlook
    • 19.8.3. Product summary
    • 19.8.4. Recent developments
  • 19.9. SKG Electric Co Ltd
    • 19.9.1. Company details
    • 19.9.2. Financial outlook
    • 19.9.3. Product summary
    • 19.9.4. Recent developments
  • 19.10. Sociosis Productions
    • 19.10.1. Company details
    • 19.10.2. Financial outlook
    • 19.10.3. Product summary
    • 19.10.4. Recent developments
  • 19.11. Tayama Appliance
    • 19.11.1. Company details
    • 19.11.2. Financial outlook
    • 19.11.3. Product summary
    • 19.11.4. Recent developments
  • 19.12. Tthermos LLC
    • 19.12.1. Company details
    • 19.12.2. Financial outlook
    • 19.12.3. Product summary
    • 19.12.4. Recent developments

20. List of Abbreviations

21. Reference Links

22. Conclusion

23. Research Scope