デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1744631

農場用トラック市場の2032年までの予測: トラックタイプ、燃料タイプ、出力、ドライブタイプ、販売チャネル、エンドユーザー、地域別の世界分析

Farm Trucks Market Forecasts to 2032 - Global Analysis By Truck Type, Fuel Type, Power Output, Drive Type, Sales Channel, End User and By Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.08円
農場用トラック市場の2032年までの予測: トラックタイプ、燃料タイプ、出力、ドライブタイプ、販売チャネル、エンドユーザー、地域別の世界分析
出版日: 2025年06月06日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の農場用トラック市場は2025年に163億7,000万米ドルを占め、予測期間中にCAGR 4.86%で成長し、2032年には228億2,000万米ドルに達する見込みです。

農場用トラックは、農作物、家畜、飼料、機器、その他の農業関連製品を輸送するために農業作業で使用される特殊車両です。これらのトラックは、農業や農村地域に典型的な大きな荷物と起伏の多い地形に取り組むために作られています。収穫や流通など、さまざまな農業活動を容易にし、強力なエンジンと強化されたサスペンションを装備していることがよくあります。地域の法律によっては、農場用トラックは公道での使用を制限されたり、農作業用としてのみ認可されたりします。農場用トラックは、その適応性と堅牢性から、効率的な農業生産とロジスティクスに欠かせない道具です。

精密農業の成長

GPS、遠隔測定、自動化機能を備えたトラックは、データ主導の意思決定に基づく精密農業において、作物や機器を効率的に輸送するために必要です。さまざまな積荷を管理し、さまざまな地形を横断できる車両は、農場が現場に応じた作物管理を実施するにつれて、ますます必要になってきています。モバイル・コマンド・センターとして、農場用トラックは、センサー、ドローン、リアルタイム分析を可能にするためにも不可欠です。車両にスマートテクノロジーを統合することで、ダウンタイムを減らし、作業効率を向上させることができます。次世代農業車両への投資は、精密農業と農業ロジスティクスの融合が進むことによって推進されます。

細分化された土地所有

農場用トラックは大規模農場では経済的だが、小規模で分散した圃場では正当化するのが難しいです。トラックは圃場間をより長く、より複雑なルートで移動しなければならないため、輸送ロジスティクスも非効率になります。このように農地が細分化される結果、農産物や投入資材の大量輸送が制限され、運営費が上昇します。このような地域では、メーカーも需要が減少し、新製品開発や地元販売店の成長が妨げられます。最後に、零細農家が大半を占める地域では、農業用車両市場の拡大は難しいです。

電気・ハイブリッド農場用トラック

電気・ハイブリッド農場用トラックは、燃料の使用量が少なく、メンテナンスも少なくて済むため、農家の運転経費を削減できます。よりクリーンな技術の採用は、政府の補助金や公害法によってさらに奨励されています。農業環境における電気自動車の信頼性は、より優れたバッテリー性能と充電インフラによって向上しています。さらに、ハイブリッド車は、充電ステーションへのアクセスが制限されている農場に柔軟性を提供することで、市場の範囲を広げています。この変化は、農村部の輸送システムを近代化すると同時に、環境に優しい農業を促進します。

中古またはレンタル機器との競合

予算が限られている農家は、初期支出を少なくするため、中古トラックの購入やレンタルを選択することが多いです。このため、新車の販売台数が減少し、メーカーの利益に影響を与えます。所有の必要性は、レンタル・サービスによってさらに減少します。レンタル・サービスは、顧客が必要なときだけ機器にアクセスすることを可能にし、柔軟性を提供します。さらに、消費者は、現代的な設備を備えた手入れの行き届いた中古車を利用できることから、新型車から引き離されます。その結果、新型農業用車両の市場全体の成長と拡大には大きな障害があります。

COVID-19の影響

COVID-19の大流行は、サプライチェーンを混乱させ、製造を遅らせ、労働力を減少させることにより、農用トラック産業に大きな影響を与えました。移動制限と封鎖は農産物の輸送を妨げ、農家に遅延と経済的損失をもたらしました。農場用トラックの新規需要は、経済の不確実性から当初は減少し、一方で既存車両のメンテナンスが課題となりました。しかし、この危機はまた、農業ロジスティクスの重要な役割を浮き彫りにし、農業輸送システムにおける自動化と回復力への再注目を促しました。

予測期間中、大型農業トラック・セグメントが最大となる見込み

大型農業トラック・セグメントは、その高い積載能力と耐久性により、予測期間中最大の市場シェアを占めると予想されます。これらのトラックは、大量の農作物、家畜、農機具を長距離かつ荒れた地形で輸送するために不可欠です。農業の機械化が進むにつれ、効率的で強力な輸送ソリューションへの需要が急増しています。GPSやテレマティクスの統合などの技術的進歩は、大規模農家の間でその魅力をさらに高めています。さらに、農業インフラやロジスティクスへの投資の増加が、このセグメントの拡大を支えています。

予測期間中、CAGRが最も高くなると予想される契約農業代理店分野

予測期間中、信頼性の高い輸送ソリューションが必要とされる一貫した大規模農業生産を確保することで、契約農業代理店Xセグメントは最も高い成長率を示すと予測されます。これらの代理店は組織化された農業経営を促進するため、投入資材の配送や農産物の集荷に特化したトラックの需要が高まる。これらの機関は、しばしば農家に車両のアップグレードを勧め、車両の近代化を促しています。収穫のタイムラインがあらかじめ定められているため、タイムリーで効率的なロジスティクスが不可欠となり、信頼性の高い農場用トラックの必要性が高まっています。さらに、契約栽培は農村のインフラ開拓を促進し、間接的に農業用車両市場の拡大を支えています。

最大のシェアを占める地域:

予測期間中、アジア太平洋地域は農業生産高の増加と農村インフラの成長により、最大の市場シェアを占めると予想されます。中国やインドのような国々は、大規模な農業人口と農業機械化のための政府のイニシアチブに後押しされて、主要な貢献者となっています。この地域は、多様な地形を走破できるコンパクトで手頃な価格のトラックを好んでいます。需要はまた、時間を節約する輸送ソリューションに対する意識の高まりと、農民の所得水準の向上によっても促進されています。地元メーカーは、地域の農業ニーズに合わせた費用対効果の高い車両を提供し、重要な役割を果たしています。

CAGRが最も高い地域:

予測期間中、北米地域は最も高いCAGRを示すと予測され、これは機械化された農業と効率的なロジスティクスの需要増加による。米国は、先進的な農業慣行と強力なインフラに支えられ、導入でリードしています。農家は農産物、家畜、機器の輸送に大型トラックを好みます。GPSの統合や自律走行機能といった技術の進歩が生産性を高めています。さらに、持続可能な農業と車両の近代化に対する政府の支援は、この地域全体の低燃費・電動農業トラックへの投資を促進しています。

無料のカスタマイズ提供:

本レポートをご購読のお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレーヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査資料

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の農場用トラック市場:トラックタイプ別

  • 軽量農場用トラック
  • 中型農場用トラック
  • 大型農場用トラック
  • ユーティリティ・テレイン・ビークル(UTV)
  • 農場用ピックアップトラック
  • その他のトラックタイプ

第6章 世界の農場用トラック市場:燃料タイプ別

  • ディーゼル
  • ガソリン
  • 電気
  • ハイブリッド
  • その他の燃料タイプ

第7章 世界の農場用トラック市場:出力別

  • 150HP以下
  • 150~300馬力
  • 300HP以上

第8章 世界の農場用トラック市場:ドライブタイプ別

  • 2輪駆動(2WD)
  • 4輪駆動(4WD)
  • 全輪駆動(AWD)

第9章 世界の農場用トラック市場:販売チャネル別

  • オリジナル機器メーカー
  • アフターマーケット

第10章 世界の農場用トラック市場:エンドユーザー別

  • 中小規模の農場
  • 大規模商業農場
  • 農業協同組合
  • 契約農業機関
  • その他のエンドユーザー

第11章 世界の農場用トラック市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第12章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、ジョイントベンチャー
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第13章 企業プロファイリング

  • John Deere
  • CNH Industrial N.V.
  • AGCO Corporation
  • Kubota Corporation
  • Mahindra & Mahindra Ltd.
  • CLAAS KGaA mbH
  • SDF Group
  • TATA Motors
  • Ashok Leyland
  • Volvo Group
  • Daimler Truck AG
  • PACCAR Inc.
  • Ford Motor Company
  • General Motors
  • Isuzu Motors Ltd.
  • Toyota Motor Corporation
  • Scania AB
  • Navistar International Corporation
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Farm Trucks Market Outlook, By Region (2024-2032) ($MN)
  • Table 2 Global Farm Trucks Market Outlook, By Truck Type (2024-2032) ($MN)
  • Table 3 Global Farm Trucks Market Outlook, By Light-duty Farm Trucks (2024-2032) ($MN)
  • Table 4 Global Farm Trucks Market Outlook, By Medium-duty Farm Trucks (2024-2032) ($MN)
  • Table 5 Global Farm Trucks Market Outlook, By Heavy-duty Farm Trucks (2024-2032) ($MN)
  • Table 6 Global Farm Trucks Market Outlook, By Utility Terrain Vehicles (UTVs) (2024-2032) ($MN)
  • Table 7 Global Farm Trucks Market Outlook, By Pickup Trucks for Farming (2024-2032) ($MN)
  • Table 8 Global Farm Trucks Market Outlook, By Other Truck Types (2024-2032) ($MN)
  • Table 9 Global Farm Trucks Market Outlook, By Fuel Type (2024-2032) ($MN)
  • Table 10 Global Farm Trucks Market Outlook, By Diesel (2024-2032) ($MN)
  • Table 11 Global Farm Trucks Market Outlook, By Gasoline (2024-2032) ($MN)
  • Table 12 Global Farm Trucks Market Outlook, By Electric (2024-2032) ($MN)
  • Table 13 Global Farm Trucks Market Outlook, By Hybrid (2024-2032) ($MN)
  • Table 14 Global Farm Trucks Market Outlook, By Other Fuel Types (2024-2032) ($MN)
  • Table 15 Global Farm Trucks Market Outlook, By Power Output (2024-2032) ($MN)
  • Table 16 Global Farm Trucks Market Outlook, By Below 150 HP (2024-2032) ($MN)
  • Table 17 Global Farm Trucks Market Outlook, By 150-300 HP (2024-2032) ($MN)
  • Table 18 Global Farm Trucks Market Outlook, By Above 300 HP (2024-2032) ($MN)
  • Table 19 Global Farm Trucks Market Outlook, By Drive Type (2024-2032) ($MN)
  • Table 20 Global Farm Trucks Market Outlook, By 2-Wheel Drive (2WD) (2024-2032) ($MN)
  • Table 21 Global Farm Trucks Market Outlook, By 4-Wheel Drive (4WD) (2024-2032) ($MN)
  • Table 22 Global Farm Trucks Market Outlook, By All-Wheel Drive (AWD) (2024-2032) ($MN)
  • Table 23 Global Farm Trucks Market Outlook, By Sales Channel (2024-2032) ($MN)
  • Table 24 Global Farm Trucks Market Outlook, By Original Equipment Manufacturer (2024-2032) ($MN)
  • Table 25 Global Farm Trucks Market Outlook, By Aftermarket (2024-2032) ($MN)
  • Table 26 Global Farm Trucks Market Outlook, By End User (2024-2032) ($MN)
  • Table 27 Global Farm Trucks Market Outlook, By Small and Medium-sized Farms (2024-2032) ($MN)
  • Table 28 Global Farm Trucks Market Outlook, By Large-scale Commercial Farms (2024-2032) ($MN)
  • Table 29 Global Farm Trucks Market Outlook, By Agricultural Cooperatives (2024-2032) ($MN)
  • Table 30 Global Farm Trucks Market Outlook, By Contract Farming Agencies (2024-2032) ($MN)
  • Table 31 Global Farm Trucks Market Outlook, By Other End Users (2024-2032) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC29679

According to Stratistics MRC, the Global Farm Trucks Market is accounted for $16.37 billion in 2025 and is expected to reach $22.82 billion by 2032 growing at a CAGR of 4.86% during the forecast period. Farm trucks are specialized vehicles used in agricultural operations to transport crops, livestock, feed, equipment, and other farm-related products. These trucks are made to tackle the large loads and uneven terrain that are typical in farming and rural areas. They facilitate a range of agricultural activities, such as harvesting and distribution, and are frequently outfitted with strong engines and reinforced suspensions. Depending on local laws, farm trucks may be licensed for restricted usage on public highways or just for use on the farm. They are vital instruments for effective agricultural production and logistics because of their adaptability and robustness.

Market Dynamics:

Driver:

Growth in precision agriculture

Trucks with GPS, telemetry, and automated features are necessary for the effective transportation of crops and equipment in precision farming, which is based on data-driven decision-making. Vehicles that can manage varying loads and traverse a variety of terrains are becoming more and more necessary as farms implement site-specific crop management. As mobile command centres, farm trucks are also essential for enabling sensors, drones, and real-time analytics. Smart technology integration in vehicles lowers downtime and improves operational efficiency. Investment in next-generation farm vehicles is driven by the increasing convergence of precision farming and farm logistics.

Restraint:

Fragmented land holdings

Farm trucks are more economical on large farms, but they are hard to justify on small and dispersed plots. Because trucks have to take longer and more complicated routes between fields, transportation logistics also become inefficient. Operating expenses rise as a result of this fragmentation, which restricts the bulk transportation of produce and inputs. In these areas, manufacturers encounter lower demand, which deters new product development and the growth of local dealerships. Finally, in regions where smallholder farming predominates, the market for farm vehicles finds it difficult to expand.

Opportunity:

Electric and hybrid farm trucks

Electric and hybrid farm trucks trucks use less fuel and require less maintenance, which lowers operating expenses for farmers. Cleaner technology adoption is further encouraged by government subsidies and pollution laws. The dependability of electric vehicles in agricultural environments is being increased via better battery performance and charging infrastructure. Furthermore, hybrid vehicles broaden the market's reach by providing flexibility for farms with restricted access to charging stations. This change modernises rural transport systems while promoting ecologically friendly farming.

Threat:

Competition from used or rented equipment

Farmers with tight budgets frequently choose to purchase or hire secondhand trucks in order to lower the initial outlay of funds. This reduces the number of new farm vehicle sales, which has an impact on manufacturers' profits. The requirement for ownership is further decreased by rental services, which offer flexibility by enabling customers to access equipment only when required. Additionally, consumers are drawn away from new models by the availability of well-maintained used vehicles with contemporary amenities. Consequently, there are significant obstacles to the market's overall growth and expansion for new farm vehicles.

Covid-19 Impact

The COVID-19 pandemic significantly impacted the farm truck industry by disrupting supply chains, delaying manufacturing, and reducing workforce availability. Movement restrictions and lockdowns hampered the transport of agricultural goods, causing delays and financial losses for farmers. Demand for new farm trucks declined initially due to economic uncertainty, while maintenance of existing fleets became a challenge. However, the crisis also highlighted the essential role of farm logistics, prompting renewed focus on automation and resilience in agricultural transportation systems.

The heavy-duty farm trucks segment is expected to be the largest during the forecast period

The heavy-duty farm trucks segment is expected to account for the largest market share during the forecast period, due to their high load-carrying capacity and durability. These trucks are essential for transporting large quantities of crops, livestock, and farming equipment across long distances and rough terrains. With increasing mechanization in agriculture, demand for efficient and powerful transport solutions has surged. Technological advancements, such as GPS and telematics integration, further enhance their appeal among large-scale farmers. Additionally, rising investments in agricultural infrastructure and logistics support the expansion of this segment.

The contract farming agencies segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Over the forecast period, the contract farming agencies X segment is predicted to witness the highest growth rate by ensuring consistent and large-scale agricultural production, necessitating reliable transport solutions. These agencies facilitate organized farming operations, leading to higher demand for specialized trucks for input delivery and produce collection. They often invest in or recommend vehicle upgrades to farmers, encouraging fleet modernization. With predefined harvest timelines, timely and efficient logistics become critical, driving the need for dependable farm trucks. Additionally, contract farming fosters rural infrastructure development, indirectly supporting the expansion of the agricultural vehicle market.

Region with largest share:

During the forecast period, the Asia Pacific region is expected to hold the largest market share due to rising agricultural output and growing rural infrastructure. Countries like China and India are major contributors, propelled by large farming populations and government initiatives for farm mechanization. The region favors compact and affordable trucks that can navigate diverse terrains. Demand is also fuelled by increasing awareness of time-saving transportation solutions and improving income levels of farmers. Local manufacturers play a key role, offering cost-effective vehicles tailored to regional agricultural needs.

Region with highest CAGR:

Over the forecast period, the North America region is anticipated to exhibit the highest CAGR, driven by increasing demand for mechanized farming and efficient logistics. The United States leads in adoption, supported by advanced agricultural practices and strong infrastructure. Farmers prefer heavy-duty trucks for transporting produce, livestock, and equipment. Technological advancements, such as GPS integration and autonomous driving features, are enhancing productivity. Additionally, government support for sustainable agriculture and vehicle modernization is encouraging investments in fuel-efficient and electric farm trucks across the region.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Farm Trucks Market include John Deere, CNH Industrial N.V., AGCO Corporation, Kubota Corporation, Mahindra & Mahindra Ltd., CLAAS KGaA mbH, SDF Group, TATA Motors, Ashok Leyland, Volvo Group, Daimler Truck AG, PACCAR Inc., Ford Motor Company, General Motors, Isuzu Motors Ltd., Toyota Motor Corporation, Scania AB and Navistar International Corporation.

Key Developments:

In February 2025, John Deere partnered with Drive TLV, a smart mobility innovation hub in Tel Aviv, Israel, to accelerate advancements in autonomy, advanced sensing, manufacturing, cybersecurity, connectivity, and electrification. This collaboration aims to facilitate access to innovative startups and technologies that can address customer challenges and create market-ready solutions.

In October 2024, John Deere introduced the S7 Series combines with advanced automation packages and updated 9RX tractors featuring new engine options, updated technology packages, and modernized cabins to enhance customer value and address agricultural challenges.

In April 2024, CNH Industrial partnered with satellite operator Intelsat to provide satellite-based mobile internet services to their farm equipment customers. This initiative aims to address connectivity issues in remote farming areas, allowing farmers to utilize CNH's digital farming services more effectively.

Truck Types Covered:

  • Light-duty Farm Trucks
  • Medium-duty Farm Trucks
  • Heavy-duty Farm Trucks
  • Utility Terrain Vehicles (UTVs)
  • Pickup Trucks for Farming
  • Other Truck Types

Fuel Types Covered:

  • Diesel
  • Gasoline
  • Electric
  • Hybrid
  • Other Fuel Types

Power Outputs Covered:

  • Below 150 HP
  • 150-300 HP
  • Above 300 HP

Drive Types Covered:

  • 2-Wheel Drive (2WD)
  • 4-Wheel Drive (4WD)
  • All-Wheel Drive (AWD)

Sale Channels Covered:

  • Original Equipment Manufacturer
  • Aftermarket

End Users Covered:

  • Small and Medium-sized Farms
  • Large-scale Commercial Farms
  • Agricultural Cooperatives
  • Contract Farming Agencies
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2024, 2025, 2026, 2028, and 2032
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 End User Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Farm Trucks Market, By Truck Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Light-duty Farm Trucks
  • 5.3 Medium-duty Farm Trucks
  • 5.4 Heavy-duty Farm Trucks
  • 5.5 Utility Terrain Vehicles (UTVs)
  • 5.6 Pickup Trucks for Farming
  • 5.7 Other Truck Types

6 Global Farm Trucks Market, By Fuel Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Diesel
  • 6.3 Gasoline
  • 6.4 Electric
  • 6.5 Hybrid
  • 6.6 Other Fuel Types

7 Global Farm Trucks Market, By Power Output

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Below 150 HP
  • 7.3 150-300 HP
  • 7.4 Above 300 HP

8 Global Farm Trucks Market, By Drive Type

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 2-Wheel Drive (2WD)
  • 8.3 4-Wheel Drive (4WD)
  • 8.4 All-Wheel Drive (AWD)

9 Global Farm Trucks Market, By Sales Channel

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Original Equipment Manufacturer
  • 9.3 Aftermarket

10 Global Farm Trucks Market, By End User

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Small and Medium-sized Farms
  • 10.3 Large-scale Commercial Farms
  • 10.4 Agricultural Cooperatives
  • 10.5 Contract Farming Agencies
  • 10.6 Other End Users

11 Global Farm Trucks Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.2 Acquisitions & Mergers
  • 12.3 New Product Launch
  • 12.4 Expansions
  • 12.5 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 John Deere
  • 13.2 CNH Industrial N.V.
  • 13.3 AGCO Corporation
  • 13.4 Kubota Corporation
  • 13.5 Mahindra & Mahindra Ltd.
  • 13.6 CLAAS KGaA mbH
  • 13.7 SDF Group
  • 13.8 TATA Motors
  • 13.9 Ashok Leyland
  • 13.10 Volvo Group
  • 13.11 Daimler Truck AG
  • 13.12 PACCAR Inc.
  • 13.13 Ford Motor Company
  • 13.14 General Motors
  • 13.15 Isuzu Motors Ltd.
  • 13.16 Toyota Motor Corporation
  • 13.17 Scania AB
  • 13.18 Navistar International Corporation