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市場調査レポート
商品コード
1662642

ガルシニア市場の2030年までの予測:製品タイプ、形態、用途、エンドユーザー、地域別の世界分析

Garcinia Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Product Type (Garcinia Extract, Garcinia Powder, Garcinia Capsules/Tablets, AND Garcinia Oil), Form, Application, End User and By Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.35円
ガルシニア市場の2030年までの予測:製品タイプ、形態、用途、エンドユーザー、地域別の世界分析
出版日: 2025年02月02日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のガルシニア市場は、2024年に3億788万米ドルを占め、予測期間中に18.3%のCAGRで成長し、2030年までに8億4,391万米ドルに達すると予想されています。

ガルシニアは、クサスギカズラ科の熱帯果実植物属で、しばしば酸味のある小型の丸い果実を生産することで知られています。その主成分であるヒドロキシクエン酸(HCA)により、ガルシニア・カンボジアは最もよく知られた種の1つであり、減量治療に頻繁に見られます。東南アジア原産のこれらの果実は、長い間、自然療法や料理に利用されてきました。ガルシニアは、減量を助ける能力に加えて、抗炎症作用や抗酸化作用の可能性についても調査されています。

減量製品に対する需要の高まり

天然の脂肪燃焼サプリメントとしてガルシニア・カンボジアが広く使用されていることから、ガルシニア市場は体重減少ソリューションに対する需要の高まりに大きく影響されています。肥満率が世界的に上昇し、消費者の健康意識が高まるにつれて、自然で効果的な減量ソリューションに対する嗜好が高まっています。ヒドロキシクエン酸(HCA)を有効成分とするガルシニアは、食欲を抑制し、脂肪の生成を抑制する可能性があるとして注目を集めています。このような自然な減量補助食品への関心の高まりは、ウェルネス動向の高まりと相まって、市場におけるガルシニア・ベースの製品に対する需要を引き続き促進しています。

限られた臨床エビデンス

臨床データが不十分であることが、特に減量補助食品としての効果に関して、ガルシニア市場の大きな障壁であり続けています。体脂肪を減少させる効果があると大々的に宣伝されているにもかかわらず、一貫性のある信頼できる結果を提供する科学的研究はまだ少ないです。特定の研究結果は相反するものであり、減量に役立つという証拠はほとんどないです。徹底的な、専門家の査読を経た臨床検査がないため、製品の実際の効果に対する顧客の疑念や誤解を招く可能性があります。ガルシニアの長期的な市場拡大や広範な普及は、このような不確実性や、個人によって異なる反応によって妨げられる可能性があります。

電気自動車と自律走行車の採用拡大

肥満率の上昇は、体重管理のための効果的なソリューションを求める個人の増加に伴い、ガルシニア市場の成長における主要な促進要因となっています。肥満の世界の有病率の上昇に伴い、多くの消費者がガルシニア・カンボジアのような天然サプリメントに注目しています。心臓病や糖尿病など、肥満に伴う健康リスクに対する意識が高まるにつれ、従来の減量方法に代わるものを積極的に探す人が増えています。このような自然な減量補助食品に対する需要の高まりは、ガルシニア市場の拡大に大きく貢献しています。

副作用と健康上の懸念

吐き気、下痢、胃の痙攣を含む消化の問題は、潜在的な顧客を遠ざけることができる一般的な副作用です。いくつかの研究では、ガルシニアのサプリメントと肝臓の損傷との間のまれな相関関係を発見したように、肝臓毒性の報告は、より心配です。特定の地域では、これらの健康被害は、健康規制機関が警告を発行するように促しています。さらに、ガルシニアの有効性と安全性を証明する決定的な臨床データがないため、長期的な使用に関してより多くの疑問が投げかけられています。これらの要素は、消費者のためらいを引き起こすことによって、市場が広くガルシニアのサプリメントを受け入れる能力を妨げています。

COVID-19の影響

COVID-19の流行はガルシニア市場にさまざまな影響を与えました。健康と免疫への関心の高まりがガルシニアのような天然サプリメントの需要を押し上げる一方で、サプライチェーンの混乱と景気後退が課題となりました。労働力の減少と輸送の制限は生産と流通に影響を与え、市場の安定性に影響を与えました。パンデミックは、ガルシニア産業にとって弾力性のあるサプライチェーンと多様な調達戦略の重要性を浮き彫りにしました。

予測期間中、ガルシニアエキスセグメントが最大になる見込み

自然な減量ソリューションに対するニーズの高まりと健康サプリメントの人気の高まりにより、ガルシニアエキスセグメントは予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想されます。ガルシニアエキス、特にガルシニア・カンボジアは、食欲を減退させ、脂肪の生成をブロックする可能性があるとして求められています。肥満と関連する健康リスクに対する意識の高まりが、こうした製品への関心をさらに高めています。さらに、ウェルネス産業における植物ベースのオーガニック成分を求める動向は、様々なサプリメントや機能性食品におけるガルシニア抽出物の利用拡大を支えています。

小売消費者セグメントは予測期間中最も高いCAGRが見込まれる

予測期間中、小売消費者セグメントは、自然で効果的な減量ソリューションに対する需要の高まりと、健康とフィットネスに対する意識の高まりにより、最も高い成長率を記録すると予測されます。小売消費者はガルシニア製品、特に食欲抑制と脂肪減少のために販売されている製品に惹かれています。店舗やオンラインプラットフォームでガルシニアをベースとしたサプリメントを購入できる利便性が、その人気をさらに後押ししています。さらに、ホリスティックウェルネスや植物由来の成分を求める動向の高まりが消費者の関心を高め、ガルシニアが健康志向のバイヤーの間で好まれる選択肢となっています。

最大シェアの地域

予測期間中、アジア太平洋は、天然健康サプリメントと伝統的ハーブ療法の需要拡大に牽引され、最大の市場シェアを占めると予想されます。体重管理や肥満関連の健康問題に対する意識の高まりが、ガルシニア製品、特にガルシニア・カンボジアへの関心を煽っています。さらに、中流階級の人口の増加とオンラインショッピングへのアクセスの向上が相まって、消費者層が拡大しています。この地域では、現地の食生活や医療において長年にわたってガルシニアが使用されてきたことが、その人気をさらに後押しし、ウェルネス製品に求められる成分として位置づけられています。

CAGRが最も高い地域

予測期間中、自然な減量ソリューションや栄養補助食品に対する消費者の需要が高まっていることから、北米地域が最も高いCAGRを示すと予測されます。健康志向の高まりと肥満に対する懸念の高まりが、食欲抑制と脂肪燃焼の潜在的な特性で知られるガルシニア・カンボジアのようなガルシニア・ベースの製品への関心を高めています。また、ウェルネス動向の普及や植物ベースのオーガニック成分への嗜好も市場成長に寄与しています。さらに、小売とオンラインの両方のプラットフォームを通じてガルシニアのサプリメントを入手しやすいことも、北米の消費者の間での採用をさらに後押ししています。

無料カスタマイズサービス

本レポートをご購読の顧客には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場参入企業の包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推定・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携による主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • イントロダクション
  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 用途分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のガルシニア市場:製品タイプ別

  • イントロダクション
  • ガルシニアエキス
  • ガルシニア粉末
    • 純粋ガルシニア粉末
    • ブレンドガルシニア粉末
  • ガルシニアカプセル/タブレット
  • ガルシニアオイル

第6章 世界のガルシニア市場:形態別

  • イントロダクション
  • ソリッドフォーム
    • 粉末
    • 錠剤/カプセル
  • 液体

第7章 世界のガルシニア市場:用途別

  • イントロダクション
  • 飲食品
    • 機能性食品
    • 健康ドリンク
    • 栄養バー
  • 栄養補助食品
    • 減量サプリメント
    • 代謝促進剤
    • 食欲抑制剤
  • 化粧品・パーソナルケア
    • スキンケア製品
    • ヘアケア製品
  • 医薬品
    • 肥満治療
  • その他

第8章 世界のガルシニア市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • 小売消費者
    • オンライン販売
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • 健康ウェルネスストア
    • 薬局とドラッグストア
  • 医療専門家
    • 栄養士
    • 医療提供者
    • 減量クリニック
  • その他

第9章 世界のガルシニア市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他の欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他のアジア太平洋
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他の南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第10章 主要開発

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイリング

  • Herbalife Nutrition Ltd.
  • Amway Corporation
  • GNC Holdings Inc.
  • Nature's Way Products, LLC
  • Archer Daniels Midland Company
  • Cargill, Inc.
  • Now Foods
  • Medi-Pharmex Inc.
  • NutraIngredients
  • BASF SE
  • Lonza Group
  • Zantrex Inc.
  • Iovate Health Sciences International, Inc.
  • Olympian Labs, Inc.
  • Health BIoTech Ltd.
  • Garcinia Cambogia Plus
  • Suntory Holdings Limited
  • Piping Rock Health Products LLC
  • Pure Garcinia Cambogia
  • Sambazon, Inc.
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Garcinia Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Garcinia Market Outlook, By Product Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Garcinia Market Outlook, By Garcinia Extract (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Garcinia Market Outlook, By Garcinia Powder (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Garcinia Market Outlook, By Pure Garcinia Powder (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Garcinia Market Outlook, By Blended Garcinia Powder (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Garcinia Market Outlook, By Garcinia Capsules/Tablets (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Garcinia Market Outlook, By Garcinia Oil (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Garcinia Market Outlook, By Form (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Garcinia Market Outlook, By Solid Form (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Garcinia Market Outlook, By Powder (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Garcinia Market Outlook, By Tablets/Capsules (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Garcinia Market Outlook, By Liquid Form (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Garcinia Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Garcinia Market Outlook, By Food and Beverages (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Garcinia Market Outlook, By Functional Foods (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Garcinia Market Outlook, By Health Drinks (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Garcinia Market Outlook, By Nutritional Bars (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Garcinia Market Outlook, By Dietary Supplements (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Garcinia Market Outlook, By Weight Loss Supplements (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Garcinia Market Outlook, By Metabolism Boosters (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Garcinia Market Outlook, By Appetite Suppressants (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Garcinia Market Outlook, By Cosmetics and Personal Care (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Garcinia Market Outlook, By Skin Care Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Garcinia Market Outlook, By Hair Care Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Garcinia Market Outlook, By Pharmaceuticals (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Garcinia Market Outlook, By Anti-Obesity Medications (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Garcinia Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Garcinia Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Garcinia Market Outlook, By Retail Consumers (2022-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Garcinia Market Outlook, By Online Sales (2022-2030) ($MN)
  • Table 32 Global Garcinia Market Outlook, By Supermarkets/Hypermarkets (2022-2030) ($MN)
  • Table 33 Global Garcinia Market Outlook, By Health and Wellness Stores (2022-2030) ($MN)
  • Table 34 Global Garcinia Market Outlook, By Pharmacies and Drug Stores (2022-2030) ($MN)
  • Table 35 Global Garcinia Market Outlook, By Health Professionals (2022-2030) ($MN)
  • Table 36 Global Garcinia Market Outlook, By Dieticians (2022-2030) ($MN)
  • Table 37 Global Garcinia Market Outlook, By Healthcare Providers (2022-2030) ($MN)
  • Table 38 Global Garcinia Market Outlook, By Weight Loss Clinics (2022-2030) ($MN)
  • Table 39 Global Garcinia Market Outlook, By Other End Users (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC28503

According to Stratistics MRC, the Global Garcinia Market is accounted for $307.88 million in 2024 and is expected to reach $843.91 million by 2030 growing at a CAGR of 18.3% during the forecast period. Garcinia is a genus of tropical fruit-bearing plants in the family Clusiaceae, known for producing small, round fruits that are often sour in taste. Because of its main ingredient, hydroxycitric acid (HCA), Garcinia cambogia is one of the most well-known species and is frequently found in weight loss remedies. These fruits, which are indigenous to Southeast Asia, have long been utilized as natural remedies and in cookery. Garcinia is being researched for its possible anti-inflammatory and antioxidant qualities in addition to its ability to help people lose weight.

Market Dynamics:

Driver:

Growing demand for weight loss products

The widespread use of Garcinia cambogia as a natural fat-burning supplement, the market for Garcinia is significantly influenced by the rising demand for weight reduction solutions. As obesity rates rise globally and consumers become more health-conscious, there is an increasing preference for natural and effective weight loss solutions. Garcinia, with its active ingredient hydroxycitric acid (HCA), has gained attention for its potential to suppress appetite and inhibit fat production. This surge in interest for natural weight loss aids, coupled with a rise in wellness trends, continues to fuel the demand for Garcinia-based products in the market.

Restraint:

Limited Clinical Evidence

Insufficient clinical data continues to be a major barrier to the market for garcinia, especially with regard to how well it works as a weight-loss aid. Despite being heavily promoted for its ability to help decrease body fat, there are still few scientific studies that provide consistent, trustworthy outcomes. The results of certain studies have been conflicting, and there is little proof that it helps people lose weight. The absence of thorough, peer-reviewed clinical trials may lead to customer doubt and misunderstanding over the product's actual effectiveness. Long-term market expansion and broad adoption of garcinia may be hampered by this uncertainty as well as differing individual reactions.

Opportunity:

Growing adoption of electric & autonomous vehicles

Rising obesity rates are a key driver in the growth of the Garcinia market, as more individuals seek effective solutions for weight management. With the global prevalence of obesity increasing, many consumers are turning to natural supplements like Garcinia cambogia, which is often marketed for its potential to support weight loss by suppressing appetite and inhibiting fat production. As awareness about the health risks associated with obesity, such as heart disease and diabetes, rises, more people are actively searching for alternatives to traditional weight loss methods. This growing demand for natural weight loss aids significantly contributes to the expanding Garcinia market.

Threat:

Side effects and health concerns

Digestion problems including nausea, diarrhea, and cramping in the stomach are common side effects that can put off potential customers. Reports of liver toxicity are more worrisome, as some research has found a rare correlation between Garcinia supplements and liver damage. In certain areas, these health hazards have prompted health regulatory agencies to issue warnings. Furthermore, the absence of definitive clinical data proving Garcinia's efficacy and safety raises more questions regarding its long-term use. These elements hinder the market's ability to widely accept Garcinia supplements by causing consumer hesitancy.

Covid-19 Impact

The COVID-19 pandemic had a mixed impact on the Garcinia market. While the increased focus on health and immunity boosted demand for natural supplements like Garcinia, supply chain disruptions and economic downturns posed challenges. Reduced workforce and transportation limitations affected production and distribution, impacting market stability. The pandemic highlighted the importance of resilient supply chains and diversified sourcing strategies for the Garcinia industry.

The garcinia extract segment is expected to be the largest during the forecast period

The garcinia extract segment is expected to account for the largest market share during the forecast period, due to the rising need for natural weight loss solutions and the growing popularity of health supplements. Garcinia extract, particularly Garcinia cambogia, is sought after for its potential to reduce appetite and block fat production. The rising awareness of obesity and related health risks further fuels interest in such products. Additionally, the trend toward plant-based, organic ingredients in the wellness industry supports the expanding use of Garcinia extract in various supplements and functional foods.

The retail consumers segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Over the forecast period, the retail consumers segment is predicted to witness the highest growth rate, due to the growing stipulate for natural, effective weight loss solutions and the increasing awareness of health and fitness. Retail consumers are drawn to Garcinia products, especially those marketed for appetite suppression and fat reduction. The convenience of purchasing Garcinia-based supplements in stores and online platforms further boosts its popularity. Additionally, the growing trend towards holistic wellness and plant-based ingredients drives consumer interest, making Garcinia a preferred choice among health-conscious buyers.

Region with largest share:

During the forecast period, Asia Pacific region is expected to hold the largest market share, driven by a growing demand for natural health supplements and traditional herbal remedies. The increasing awareness of weight management and obesity-related health issues has fueled interest in Garcinia products, especially Garcinia cambogia. Additionally, the rising middle-class population, coupled with greater access to online shopping, has expanded the consumer base. The region's long-standing use of Garcinia in local diets and medicine further supports its popularity, positioning it as a sought-after ingredient in wellness products.

Region with highest CAGR:

Over the forecast period, the North America region is anticipated to exhibit the highest CAGR, owing to the rising consumer demand for natural weight loss solutions and dietary supplements. Increasing health consciousness, coupled with growing concerns over obesity, fuels interest in Garcinia-based products like Garcinia cambogia, known for its potential appetite-suppressing and fat-burning properties. The prevalence of wellness trends and a preference for plant-based, organic ingredients also contribute to its market growth. Additionally, the accessibility of Garcinia supplements through both retail and online platforms further drives its adoption among North American consumers.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Garcinia Market include Herbalife Nutrition Ltd., Amway Corporation, GNC Holdings Inc., Nature's Way Products, LLC, Archer Daniels Midland Company, Cargill, Inc., Now Foods, Medi-Pharmex Inc., NutraIngredients, BASF SE, Lonza Group, Zantrex Inc., Iovate Health Sciences International, Inc., Olympian Labs, Inc., Health Biotech Ltd., Garcinia Cambogia Plus, Suntory Holdings Limited, Piping Rock Health Products LLC, Pure Garcinia Cambogia, and Sambazon, Inc.

Key Developments:

In January 2025, Amway partners with the American Red Cross to support California wildfire disaster relief. Amway announced plans to make an immediate donation of $25,000 USD to the American Red Cross. The entrepreneur-led health and wellbeing company will match up to $25,000 of contributions that are placed through the company's American Red Cross site.

In April 2024, Cargill and HarvestPlus are excited to announce the NutriHarvest project, a transformative 36-month initiative. This $3 million multi-year project, supported by Cargill and executed by HarvestPlus, is dedicated to increasing access to nutritious food while impacting more than 119,000 farmers across India, Kenya, Tanzania, and Guatemala, and delivering over 17 million nutritious meals.

In April 2024, Herbalife has signed LA Galaxy center midfielder Riqui Puig through the MLS season. Puig joins an elite roster of more than 150 Herbalife-sponsored athletes, teams and leagues around the world. As a sponsored athlete, he will support Herbalife in several joint community partnership initiatives, sports nutrition education and global marketing efforts, including sharing healthy, active lifestyle tips and motivation through the company's.

Product Types Covered:

  • Garcinia Extract
  • Garcinia Powder
  • Garcinia Capsules/Tablets
  • Garcinia Oil

Forms Covered:

  • Solid Form
  • Liquid Form

Applications Covered:

  • Food and Beverages
  • Dietary Supplements
  • Cosmetics and Personal Care
  • Pharmaceuticals
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Retail Consumers
  • Health Professionals
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 End User Analysis
  • 3.9 Emerging Markets
  • 3.10 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Garcinia Market, By Product Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Garcinia Extract
  • 5.3 Garcinia Powder
    • 5.3.1 Pure Garcinia Powder
    • 5.3.2 Blended Garcinia Powder
  • 5.4 Garcinia Capsules/Tablets
  • 5.5 Garcinia Oil

6 Global Garcinia Market, By Form

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Solid Form
    • 6.2.1 Powder
    • 6.2.2 Tablets/Capsules
  • 6.3 Liquid Form

7 Global Garcinia Market, By Application

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Food and Beverages
    • 7.2.1 Functional Foods
    • 7.2.2 Health Drinks
    • 7.2.3 Nutritional Bars
  • 7.3 Dietary Supplements
    • 7.3.1 Weight Loss Supplements
    • 7.3.2 Metabolism Boosters
    • 7.3.3 Appetite Suppressants
  • 7.4 Cosmetics and Personal Care
    • 7.4.1 Skin Care Products
    • 7.4.2 Hair Care Products
  • 7.5 Pharmaceuticals
    • 7.5.1 Anti-Obesity Medications
  • 7.6 Other Applications

8 Global Garcinia Market, By End User

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Retail Consumers
    • 8.2.1 Online Sales
    • 8.2.2 Supermarkets/Hypermarkets
    • 8.2.3 Health and Wellness Stores
    • 8.2.4 Pharmacies and Drug Stores
  • 8.3 Health Professionals
    • 8.3.1 Dieticians
    • 8.3.2 Healthcare Providers
    • 8.3.3 Weight Loss Clinics
  • 8.4 Other End Users

9 Global Garcinia Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Herbalife Nutrition Ltd.
  • 11.2 Amway Corporation
  • 11.3 GNC Holdings Inc.
  • 11.4 Nature's Way Products, LLC
  • 11.5 Archer Daniels Midland Company
  • 11.6 Cargill, Inc.
  • 11.7 Now Foods
  • 11.8 Medi-Pharmex Inc.
  • 11.9 NutraIngredients
  • 11.10 BASF SE
  • 11.11 Lonza Group
  • 11.12 Zantrex Inc.
  • 11.13 Iovate Health Sciences International, Inc.
  • 11.14 Olympian Labs, Inc.
  • 11.15 Health Biotech Ltd.
  • 11.16 Garcinia Cambogia Plus
  • 11.17 Suntory Holdings Limited
  • 11.18 Piping Rock Health Products LLC
  • 11.19 Pure Garcinia Cambogia
  • 11.20 Sambazon, Inc.