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市場調査レポート
商品コード
1569862

補聴器用電池市場の2030年までの予測:電池タイプ別、補聴器タイプ別、電池サイズ別、充電性別、販売チャネル別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Hearing Aid Battery Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Battery Type, Hearing Aid Type, Battery Size, Rechargeability, Sales Channel, Application, End User and By Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.08円
補聴器用電池市場の2030年までの予測:電池タイプ別、補聴器タイプ別、電池サイズ別、充電性別、販売チャネル別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2024年10月10日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、補聴器用電池の世界市場は2024年に93億6,000万米ドルを占め、予測期間中にCAGR7.6%で成長し、2030年には145億2,000万米ドルに達すると予測されています。

補聴器用電池は、難聴者にとって不可欠な機器である補聴器に電力を供給するために使用される特殊な電池を指します。補聴器用電池は、リチウムイオン電池や空気亜鉛電池など、さまざまなサイズと種類で提供されており、いずれも簡単に識別できるように色分けされています。この市場は、人口の高齢化やeコマースの増加による購入の利便性の向上、聴覚障害の有病率の上昇や補聴器技術の進歩などの要因により、需要の増加に対応するために開拓されています。

世界保健機関(WHO)によると、世界では4億6,600万人以上が聴覚障害を患っています。この数は2050年までに9億人以上に増加すると予想されています。

技術の進歩

補聴器用電池の性能と耐久性は、技術の進歩により向上しました。充電式電池は使い捨て電池に取って代わり、空気亜鉛電池は電池寿命を延ばしました。また、補聴器の小型化、目立たないデザインに加え、これらの進歩は補聴器の快適性と審美性を向上させています。このような開発のおかげで、難聴に悩む人々は、信頼できる実用的なソリューションのおかげで、かなり質の高い生活を送ることができるようになった。一般的に、補聴器市場はこのような技術的進歩の結果、大きく改善されました。

充電式電池の高価格

補聴器市場における充電式電池の価格の高さは、特に高齢者や定収入のあるユーザーにとって、補聴器の普及を妨げる大きな障害となっています。初期費用が従来の使い捨て電池より高いため、多くのユーザーは切り替えに消極的です。充電式電池の長期的なコスト優位性についての知識不足がこの問題をさらに悪化させ、より持続可能性が低く、より安価な使い捨て電池を選択するよう促す可能性があります。

聴覚の健康に対する意識の高まり

補聴器用電池の重要性に対する意識の高まりにより、長寿命で高品質な補聴器への需要が高まっています。消費者は、電池の種類、容量、充電技術など、電池の性能を決定する側面について認識を深めています。このような意識の高まりにより、補聴器装用者の変化する要求を満たす最先端の電池ソリューションを製造するため、生産者は研究開発に資金を費やすようになった。さらに、ソーシャルメディアやオンラインプラットフォームによって、補聴器用電池に関する経験や情報を簡単に共有できるようになったため、消費者の意識はさらに高まっています。

代替品との競合

個人用音響増幅器(PSAP)のような非処方箋機器への依存度が高まるにつれ、代替品による市場参入が難しくなっています。これらの代替品は、より手頃な価格で、軽度から重度の難聴者に適した選択肢を提供することが多いです。PSAPはシンプルで持ち運びがしやすいため、従来の補聴器や補聴器に付属する電池の購入を敬遠する顧客もいるかもしれないです。さらに、技術が発展すれば、これらの代用品がより優れた性能を提供するようになり、従来の補聴器から顧客がさらに離れていくかもしれないです。これは補聴器用電池の市場ニーズにも影響を与えると思われます。

COVID-19の影響

COVID-19の流行によるサプライチェーンの中断とヘルスケアサービスへのアクセスの低下は、補聴器用電池の市場に大きな影響を与えました。聴覚障害者は、移動が制限される封鎖や安全上の懸念により、重要な品目や医療サービスを受けることが困難となった。補聴器用電池の不足は、多数のメーカーが直面した生産と配送の問題から生じた。補聴器に依存している人々にとって、パンデミックはすでに存在していた健康格差を悪化させました。その結果、市場は減速したが、制限が緩和され、需要が高まるにつれて、回復への取り組みが始まっています。

予測期間中、耳かけ型(BTE)分野が最大となる見込み

耳かけ型(BTE)分野は、その利便性、バッテリー寿命の延長、強力な増幅能力により、予測期間中最大の市場シェアを占めると予測されます。外装の位置に関係なく、難聴の程度に関係なく使用でき、洗浄やメンテナンスも簡単です。さらに、Bluetooth接続などの最先端の機能を搭載したBTE補聴器は、難聴の方に最適な選択肢です。BTE補聴器は、その汎用性、快適性、使いやすさから、消費者の間で人気の選択肢となっています。

予測期間中、個人向け補聴器分野が最も高いCAGRが見込まれる

個人向け補聴器は、軽度から重度の難聴に対して繊細で快適な治療法を提供するため、予測期間中に有利な成長を記録すると予想されます。カスタムフィット型や穴埋め型補聴器はますます利用可能になってきており、視覚的に魅力的な補聴器を求める消費者の欲求に応えています。ブルートゥース接続やノイズリダクション技術などの最先端技術により、ユーザーエクスペリエンスは向上しています。より多くの人々が良好な聴力を維持することの利点を認識し、補聴器にまつわる偏見が薄れるにつれて、個人向け補聴器の人気が高まっています。

最もシェアが高い地域:

予測期間中、欧州地域が最大の市場シェアを占めると予想されます。これは、高齢化、難聴率の上昇、聴覚の健康に対する人々の認識、補聴器の技術的進歩、老舗メーカー、強固なヘルスケアシステム、補聴器へのアクセシビリティの向上を目的とした政府プログラムによるものです。これらの要素が欧州市場の拡大と補聴器用電池の需要増加を支えています。

CAGRが最も高い地域:

予測期間中、アジア太平洋地域が最も高い成長率を記録すると予測されています。都市化と工業化の進展により、聴こえを良くする必要性に対する人々の意識が高まっており、補聴器や補聴器用電池の需要を押し上げています。この需要は、この地域の広大な人口基盤と難聴の罹患率の増加によってさらに促進されています。さらに、より洗練された実用的な補聴器を求める消費者が、Bluetooth機能付き補聴器などの技術統合型補聴器を受け入れつつあることから、市場の拡大が見込まれています。

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場企業の包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 用途分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の補聴器用電池市場:電池タイプ別

  • 亜鉛空気電池
  • リチウムイオン電池
  • 銀亜鉛電池
  • その他

第6章 世界の補聴器用電池市場:補聴器タイプ別

  • 耳かけ型(BTE)
  • 耳の中に装着するタイプ(ITE)
  • 完全耳道内(CIC)

第7章 世界の補聴器用電池市場:電池サイズ別

  • サイズ10(イエロー)
  • サイズ 312(ブラウン)
  • サイズ13(オレンジ)
  • サイズ 675(ブルー)

第8章 世界の補聴器用電池市場:充電性別

  • 使い捨て電池
  • 充電式電池

第9章 世界の補聴器用電池市場:販売チャネル別

  • オンライン小売
  • 専門店
  • 薬局/ドラッグストア

第10章 世界の補聴器用電池市場:用途別

  • 個人用補聴器
  • 医療機器
  • その他

第11章 世界の補聴器用電池市場:エンドユーザー別

  • 大人
  • 子供
  • その他

第12章 世界の補聴器用電池市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東・アフリカ

第13章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第14章 企業プロファイリング

  • Energizer Holdings, Inc.
  • Duracell Inc.
  • Rayovac(Spectrum Brands, Inc.)
  • Varta Microbattery
  • Panasonic Corporation
  • Renata Batteries(Swatch Group)
  • Saft Group
  • Accu-Chek(Roche)
  • Eveready Industries India Ltd.
  • Maxell Holdings, Ltd.
  • Fujitsu Limited
  • Toshiba Corporation
  • Apex Battery Company
  • Hearing Life(part of the Amplifon Group)
  • Power One(Varta)
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Battery Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Zinc-Air Batteries (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Lithium-Ion Batteries (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Silver-Zinc Batteries (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Other Battery Types (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Hearing Aid Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Behind-the-Ear (BTE) (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By In-the-Ear (ITE) (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Completely-in-Canal (CIC) (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Battery Size (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Size 10 (Yellow) (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Size 312 (Brown) (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Size 13 (Orange) (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Size 675 (Blue) (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Rechargeability (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Disposable Batteries (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Rechargeable Batteries (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Sales Channel (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Online Retail (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Specialty Stores (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Pharmacies/Drugstores (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Personal Hearing Aids (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Medical Devices (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Adults (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Children (2022-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Hearing Aid Battery Market Outlook, By Other End Users (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC27370

According to Stratistics MRC, the Global Hearing Aid Battery Market is accounted for $9.36 billion in 2024 and is expected to reach $14.52 billion by 2030 growing at a CAGR of 7.6% during the forecast period. An Hearing Aid Battery refers to the specialized batteries used to power hearing aids, which are essential devices for individuals with hearing loss. These batteries are offered in many sizes and in different varieties, including lithium-ion and zinc-air, all of which are color-coded for simple identification. This market is developing to meet rising demand due to factors like aging populations and the increase of e-commerce for convenient purchase, as well as the rising prevalence of hearing impairments and advancements in hearing aid technology.

According to World Health Organization (WHO), over 466 million people globally have disabling hearing loss. This number is expected to grow to over 900 million by 2050.

Market Dynamics:

Driver:

Technological advancements

The performance and endurance of hearing aid batteries have improved because to advancements in technology. Rechargeable batteries have replaced disposable ones, and zinc-air batteries have extended battery life. In addition to smaller, more covert designs, these advancements have improved the comfort and aesthetics of hearing aids. Because of these developments, people who suffer hearing loss now live in considerably better quality of life thanks to dependable and practical solutions. In general, the market for hearing aids has greatly improved as a result of these technological advancements.

Restraint:

High cost of rechargeable batteries

The high price of rechargeable batteries in the market for hearing aids is a significant obstacle to their wide use, especially for older and fixed-income users. Many users are reluctant to switch because the upfront cost is higher than that of conventional disposable batteries. A lack of knowledge on the rechargeable options' long-term cost advantages exacerbates the problem and may encourage people to choose less sustainable, less expensive disposable options.

Opportunity:

Increased awareness about hearing health

Rising demand for long-lasting and high-quality choices is a result of rising awareness of the significance of hearing aid batteries. Consumers are becoming more aware about the aspects that determine battery performance, such as battery type, capacity, and charging technology. This increased awareness has prompted producers to spend money on R&D in order to produce cutting-edge battery solutions that satisfy the changing requirements of wearers of hearing aids. Furthermore, social media and online platforms have made it easier for people to share experiences and information about hearing aid batteries, which has raised consumer awareness even further.

Threat:

Competition from alternative solutions

Increased customer dependence on non-prescription equipment such as personal sound amplification products (PSAPs) creates difficulties to the market from alternative options. These substitutes frequently offer a more affordable option and are suitable for those with mild to severe hearing loss. The simplicity and portability of PSAPs may dissuade prospective customers from purchasing conventional hearing aids and the batteries that go with them. Furthermore, as technology develops, these substitutes might provide better performance, drawing customers away from traditional hearing aids even more. This would have an effect on the market's need for hearing aid batteries.

Covid-19 Impact

The interruptions in supply chains and decreased accessibility to healthcare services caused by the COVID-19 epidemic had a substantial effect on the market for hearing aid batteries. People with hearing impairments found it difficult to get critical items and medical services due to lockdowns and safety concerns that restricted their mobility. Hearing aid battery shortages resulted from production and delivery issues faced by numerous manufacturers. For people who depend on hearing aids, the pandemic exacerbated already-existing health disparities. As a result, the market slowed down; but, as limits loosen and demand rises, recovery efforts are getting under way.

The behind-the-ear (BTE) segment is expected to be the largest during the forecast period

The behind-the-ear (BTE) segment is projected to account for the largest market share during the projection period, due to their convenience, extended battery life, and potent amplification capabilities. Regardless their exterior location, they can be used with different degrees of hearing loss and are simple to clean and maintain. Additionally equipped with cutting-edge features like Bluetooth connectivity, BTE devices are the go-to option for people who have hearing loss. BTE hearing aids are a popular option among consumers because of their versatility, comfort, and simplicity of use.

The personal hearing aids segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The personal hearing aids segment is expected to register lucrative growth during the estimation period, as it offers subtle and comfortable remedies for mild to severe hearing loss. Custom-fit and invisible-in-canal variants are becoming more and more available, meeting consumer desire for visually appealing devices. The user experience is improved by cutting-edge technologies including Bluetooth connectivity and noise reduction technology. Personalized hearing aids are becoming more popular as more people become aware of the benefits of maintaining good hearing and as the stigma associated with it fades.

Region with largest share:

Over the forecast period, the Europe region is anticipated to hold the largest market share, due to the aging population, rising rates of hearing loss, public awareness of hearing health, technological advancements in hearing aids, well-established manufacturers, a robust healthcare system, and government programs aimed at enhancing accessibility to hearing aids. These elements support the expansion of the European market and the rising demand for hearing aid batteries.

Region with highest CAGR:

During the estimation period, the Asia Pacific region is forecasted to record the highest growth rate, as a result of numerous significant factors. Growing urbanization and industrialization are raising public awareness of the need of good hearing, which is driving up demand for hearing aids and the batteries that power them. This demand is further fuelled by the region's vast population base and the increased incidence of hearing loss. Furthermore, the market is expected to grow due to consumers' increasing acceptance of technology-integrated hearing aids, such as those with Bluetooth capabilities, as they look for more sophisticated and practical options.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Hearing Aid Battery Market include Energizer Holdings, Inc., Duracell Inc., Rayovac (Spectrum Brands, Inc.), Varta Microbattery, Panasonic Corporation, Renata Batteries (Swatch Group), Saft Group, Accu-Chek (Roche), Eveready Industries India Ltd., Maxell Holdings, Ltd., Fujitsu Limited, Toshiba Corporation, Apex Battery Company, Hearing Life (part of the Amplifon Group) and Power One (Varta).

Key Developments:

In February 2023, Panasonic committed significant resources to research and development aimed at advancing battery technology for hearing aids, focusing on longer life and reduced charging times.

In September 2022, Power One received ISO certification for its quality management systems, enhancing its credibility and commitment to producing high-quality hearing aid batteries.

In April 2022, Maxell launched a sustainability initiative aimed at improving the recyclability of its hearing aid batteries and reducing environmental impact.

In October 2020, Duracell established strategic partnerships with leading hearing aid manufacturers to provide tailored battery solutions for their devices.

Battery Types Covered:

  • Zinc-Air Batteries
  • Lithium-Ion Batteries
  • Silver-Zinc Batteries
  • Other Battery Types

Hearing Aid Types Covered:

  • Behind-the-Ear (BTE)
  • In-the-Ear (ITE)
  • Completely-in-Canal (CIC)

Battery Sizes Covered:

  • Size 10 (Yellow)
  • Size 312 (Brown)
  • Size 13 (Orange)
  • Size 675 (Blue)

Rechargeabilities Covered:

  • Disposable Batteries
  • Rechargeable Batteries

Sales Channels Covered:

  • Online Retail
  • Specialty Stores
  • Pharmacies/Drugstores

Applications Covered:

  • Personal Hearing Aids
  • Medical Devices
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Adults
  • Children
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 End User Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Hearing Aid Battery Market, By Battery Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Zinc-Air Batteries
  • 5.3 Lithium-Ion Batteries
  • 5.4 Silver-Zinc Batteries
  • 5.5 Other Battery Types

6 Global Hearing Aid Battery Market, By Hearing Aid Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Behind-the-Ear (BTE)
  • 6.3 In-the-Ear (ITE)
  • 6.4 Completely-in-Canal (CIC)

7 Global Hearing Aid Battery Market, By Battery Size

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Size 10 (Yellow)
  • 7.3 Size 312 (Brown)
  • 7.4 Size 13 (Orange)
  • 7.5 Size 675 (Blue)

8 Global Hearing Aid Battery Market, By Rechargeability

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Disposable Batteries
  • 8.3 Rechargeable Batteries

9 Global Hearing Aid Battery Market, By Sales Channel

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Online Retail
  • 9.3 Specialty Stores
  • 9.4 Pharmacies/Drugstores

10 Global Hearing Aid Battery Market, By Application

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Personal Hearing Aids
  • 10.3 Medical Devices
  • 10.4 Other Applications

11 Global Hearing Aid Battery Market, By End User

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 Adults
  • 11.3 Children
  • 11.4 Other End Users

12 Global Hearing Aid Battery Market, By Geography

  • 12.1 Introduction
  • 12.2 North America
    • 12.2.1 US
    • 12.2.2 Canada
    • 12.2.3 Mexico
  • 12.3 Europe
    • 12.3.1 Germany
    • 12.3.2 UK
    • 12.3.3 Italy
    • 12.3.4 France
    • 12.3.5 Spain
    • 12.3.6 Rest of Europe
  • 12.4 Asia Pacific
    • 12.4.1 Japan
    • 12.4.2 China
    • 12.4.3 India
    • 12.4.4 Australia
    • 12.4.5 New Zealand
    • 12.4.6 South Korea
    • 12.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 12.5 South America
    • 12.5.1 Argentina
    • 12.5.2 Brazil
    • 12.5.3 Chile
    • 12.5.4 Rest of South America
  • 12.6 Middle East & Africa
    • 12.6.1 Saudi Arabia
    • 12.6.2 UAE
    • 12.6.3 Qatar
    • 12.6.4 South Africa
    • 12.6.5 Rest of Middle East & Africa

13 Key Developments

  • 13.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 13.2 Acquisitions & Mergers
  • 13.3 New Product Launch
  • 13.4 Expansions
  • 13.5 Other Key Strategies

14 Company Profiling

  • 14.1 Energizer Holdings, Inc.
  • 14.2 Duracell Inc.
  • 14.3 Rayovac (Spectrum Brands, Inc.)
  • 14.4 Varta Microbattery
  • 14.5 Panasonic Corporation
  • 14.6 Renata Batteries (Swatch Group)
  • 14.7 Saft Group
  • 14.8 Accu-Chek (Roche)
  • 14.9 Eveready Industries India Ltd.
  • 14.10 Maxell Holdings, Ltd.
  • 14.11 Fujitsu Limited
  • 14.12 Toshiba Corporation
  • 14.13 Apex Battery Company
  • 14.14 Hearing Life (part of the Amplifon Group)
  • 14.15 Power One (Varta)