デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1438033

繊維ベース包装市場の2030年までの予測:製品別、繊維タイプ別、包装形態別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Fiber Based Packaging Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Product, Fiber Type, Packaging Form, End User and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 200+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.58円
繊維ベース包装市場の2030年までの予測:製品別、繊維タイプ別、包装形態別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2024年02月02日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の繊維ベース包装市場は2023年に3,355億9,000万米ドルを占め、予測期間中にCAGR 5.2%で成長し、2030年には4,785億5,000万米ドルに達すると予測されています。

繊維ベース包装は、紙や段ボールのような再生可能な資源から派生した持続可能で環境に優しいソリューションです。リサイクル性と生分解性でよく知られています。軽量でありながら耐久性に優れているため、環境への影響を軽減するための優れた選択肢となっています。繊維ベース包装は、プラスチック廃棄物を最小限に抑え、包装業界において環境に配慮した代替手段を推進する世界の取り組みの高まりと一致しています。

英国包装連盟(Packaging Federation of the United Kingdom)によると、英国の段ボール業者は、2022年第1四半期に段ボール原紙グレードの価格を1トン当たり60~70米ドル引き上げると発表しました。

高まる環境問題への懸念

プラスチック汚染への懸念が高まり、持続可能な慣行への注目が高まる中、消費者も産業界も同様に、環境に優しい代替品を受け入れています。紙や段ボールのような再生可能資源を原料とする繊維ベース包装は、こうした環境優先の考え方と一致しています。この動向は、より持続可能な未来に向けた集団的なコミットメントを反映しており、差し迫った環境課題に対処する上で繊維ベース包装が極めて重要な役割を果たすことを強調しています。政府や企業は二酸化炭素排出量を削減するため、こうしたソリューションの採用を増やしており、市場の成長を後押ししています。

特定の用途では性能が限定的

繊維ベース包装は、環境に優しい反面、プラスチックのような代替品に比べ、耐湿性、強度、バリア性において限界があります。これらの欠点は、高い耐久性、耐水性、保存期間の延長を必要とする用途での性能の妨げとなっています。一部の食品や電子機器の包装のように、こうした特性が極めて重要な市場では、繊維ベースの材料の制約がその普及を妨げ、特定の業界における市場シェアや競合を制限する可能性があります。

包装技術の革新

先進バリアコーティングや持続可能な素材など、繊維ベース包装技術における革新は、業界に変革をもたらしつつあります。これらの開発により、製品の保護が強化され、保存期間が延長され、環境への影響が軽減されます。さらに、印刷技術の進歩は、鮮やかで情報量の多いデザインを可能にし、ブランドの認知度を高めています。機能性、持続可能性、美観の組み合わせは、繊維ベース包装を市場の最前線に押し上げ、環境に配慮し、視覚的に魅力的なパッケージング・ソリューションの両方の需要に応えています。

コストの考慮

繊維ベース包装で考慮すべきコストには、原材料費、製造経費、環境への影響が含まれます。エネルギーコストの上昇も製造費用に影響します。さらに、持続可能な実践に関する厳しい規制は、コンプライアンス・コストを増加させる可能性があります。これらの要因が重なると、企業は手頃な価格の維持、市場競争力、進化する環境基準への適合という課題に直面するため、市場成長の妨げとなり、繊維ベース包装の市場拡大を制限する可能性があります。

COVID-19の影響

COVID-19の大流行は、サプライチェーンの混乱、消費者支出の減少、物流の課題が需要の減少につながり、市場に大きな影響を与えました。持続可能な包装に対する意識の高まりは繊維ベースのソリューションを支持しましたが、市場全体の成長は経済の不確実性によって抑制されました。課題にもかかわらず、業界は環境に優しい代替品に重点を置いて回復力を示し、イノベーションを推進しました。パンデミックは市場における適応性と持続可能性の重要性を浮き彫りにし、企業に戦略の見直しと強化を促しました。

予測期間中、再生繊維分野が最大になる見込み

再生繊維セグメントは有利な成長を遂げると推定されます。再生繊維は繊維ベース包装において極めて重要な役割を果たしており、持続可能性と環境保全に貢献しています。リサイクル繊維は、消費者や産業廃棄物から派生したもので、バージン材料の需要を減らし、天然資源とエネルギーを節約します。このような環境に優しいアプローチは、繊維ベース包装の総合的な環境パフォーマンスを向上させ、環境意識の高い消費者や生態系への影響削減に取り組む企業にとって好ましい選択肢となっています。

パーソナルケア&化粧品パッケージング分野は予測期間中最も高いCAGRが見込まれる

パーソナルケア&化粧品パッケージング分野は、その持続可能で環境に優しいソリューションにより、予測期間中に最も高いCAGR成長が見込まれます。繊維ベース包装は環境への影響を軽減するだけでなく、製品の完全性を維持し、外的要因からの保護を保証します。その多用途性は、創造的で魅力的なデザインを可能にし、ブランドの美学を高める。美容業界がますます持続可能性を優先するようになるにつれて、繊維ベース包装は環境に優しいことと製品アピールの両方を促進する重要なプレーヤーとして浮上しています。

最大のシェアを持つ地域

アジア太平洋地域は、環境意識の高まりと持続可能な包装動向により、予測期間中最大の市場シェアを占めると予測されます。環境に優しい包装材料への需要は、リサイクル可能性を促進する規制イニシアチブと相まって、市場拡大を牽引しています。Smurfit Kappa GroupやMondi Groupなどの主な企業は、革新的で持続可能な繊維ベース包装・ソリューションの開発に注力しています。さらに、環境に優しい包装オプションに対する消費者の嗜好の高まりとeコマース活動の急増が、アジア太平洋地域における市場の成長にさらに貢献しています。

CAGRが最も高い地域:

欧州は、プラスチック使用に関する規制が厳しいため、予測期間中CAGRが最も高くなると予測されます。欧州諸国は、包装による環境への影響を減らすことを目的とした規制やイニシアチブの実施に積極的です。この地域には、DS Smith PLC、Mayr-Melnhof Karton AG、Sappi Limitedといった大手企業が進出しています。欧州は、パーソナルケア&化粧品業界の急速な需要を目の当たりにしており、このセグメントの成長を強化します。欧州市場は、持続可能なパッケージングソリューションへの堅調な動向を示しており、繊維ベース包装セクターの前向きな見通しを育んでいます。

無料カスタマイズサービス:

本レポートをご購読のお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競合企業間の敵対関係

第5章 世界の繊維ベース包装市場:製品別

  • ボックス
  • カートン
  • トレイ
  • クラムシェル
  • チューブ
  • ドラム
  • パレット
  • その他の製品

第6章 世界の繊維ベース包装市場:繊維タイプ別

  • クラフト板紙
  • 段ボール
  • パルプモールド
  • 再生繊維
  • 他の種類のファイバー

第7章 世界の繊維ベース包装市場:包装形態別

  • 硬質包装
  • 柔軟な包装

第8章 世界の繊維ベース包装市場:エンドユーザー別

  • ヘルスケア
  • 飲食品
  • パーソナルケアと化粧品
  • エレクトロニクス
  • 小売り
  • eコマース
  • その他のエンドユーザー

第9章 世界の繊維ベース包装市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイル

  • Smurfit Kappa Group PLC
  • Knoll Packaging
  • Graphic Packaging International
  • Orora Packaging Australia Pvt Limited
  • Stora Enso Oyj
  • Huhtamaki
  • OJI FIBRE SOLUTIONS(NZ)Limited
  • WestRock Company
  • Ahlstrom
  • McKinley Packaging
  • Omni-Pac Group
  • Pactiv Evergreen Inc.
  • Sonoco Products Company
  • Georgia-Pacific LLC
  • Mondi Group
  • AR Packaging Group AB
  • BillerudKorsnas AB
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Region (2021-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Product (2021-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Boxes (2021-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Cartons (2021-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Trays (2021-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Clamshells (2021-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Tubes (2021-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Drums (2021-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Pallets (2021-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Other Products (2021-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Fiber Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Kraft Paperboard (2021-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Corrugated Board (2021-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Molded Pulp (2021-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Recycled Fiber (2021-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Other Fiber Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Packaging Form (2021-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Rigid Packaging (2021-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Flexible Packaging (2021-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By End User (2021-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Healthcare (2021-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Food & Beverage (2021-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Personal Care & Cosmetics (2021-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Electronics (2021-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Retail (2021-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By E-commerce (2021-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Fiber Based Packaging Market Outlook, By Other End Users (2021-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC25021

According to Stratistics MRC, the Global Fiber Based Packaging Market is accounted for $335.59 billion in 2023 and is expected to reach $478.55 billion by 2030 growing at a CAGR of 5.2% during the forecast period. Fiber-based packaging is a sustainable and eco-friendly solution derived from renewable resources like paper and cardboard. It is well known for its recyclability and biodegradability. Its lightweight yet durable nature makes it an excellent choice for reducing environmental impact. Fiber-based packaging aligns with growing global efforts to minimize plastic waste and promote environmentally responsible alternatives in the packaging industry.

According to the Packaging Federation of the United Kingdom, corrugated board suppliers in the UK have announced a USD 60-70 per ton price increase for containerboard grades in the first quarter of 2022.

Market Dynamics:

Driver:

Growing environmental concerns

With growing concerns over plastic pollution and a heightened focus on sustainable practices, consumers and industries alike are embracing eco-friendly alternatives. Fiber-based packaging, derived from renewable resources like paper and cardboard, aligns with these environmental priorities. This trend reflects a collective commitment towards a more sustainable future, emphasizing the pivotal role of fiber-based packaging in addressing pressing environmental challenges. Governments and businesses are increasingly adopting these solutions to reduce their carbon footprint, driving the market's growth.

Restraint:

Limited performance in certain applications

Fiber-based packaging, while environmentally friendly, faces limitations in moisture resistance, strength, and barrier properties compared to alternatives like plastic. These shortcomings hamper its performance in applications requiring high durability, water resistance, or extended shelf life. In markets where such attributes are crucial, like in some food and electronic packaging, the constraints of fiber-based materials can hinder their widespread adoption, limiting their market share and competitiveness in certain industries.

Opportunity:

Innovations in packaging technology

Innovations in fiber-based packaging technology, such as advanced barrier coatings and sustainable materials, are transforming the industry. These developments enhance product protection, extend shelf life, and reduce environmental impact. Additionally, advancements in printing technologies enable vibrant and informative designs, enhancing brand visibility. The combination of functionality, sustainability, and aesthetics propels fiber-based packaging to the forefront of the market, meeting the demand for both environmentally conscious and visually appealing packaging solutions.

Threat:

Cost considerations

Cost considerations in fiber-based packaging include raw material costs, manufacturing expenses, and environmental impact. Rising energy costs also impact production expenses. Additionally, stringent regulations on sustainable practices can increase compliance costs. These factors collectively can hinder market growth as companies face challenges in maintaining affordability, competitiveness, and meeting evolving environmental standards, potentially limiting market expansion for fiber-based packaging.

Covid-19 Impact

The covid-19 pandemic significantly impacted the market as supply chain disruptions, reduced consumer spending, and logistical challenges led to a decline in demand. While increased awareness of sustainable packaging favoured fiber-based solutions, overall market growth was tempered by economic uncertainties. Despite challenges, the industry exhibited resilience with an emphasis on eco-friendly alternatives, driving innovation. The pandemic highlighted the importance of adaptability and sustainability in the market, prompting companies to reassess and enhance their strategies.

The recycled fiber segment is expected to be the largest during the forecast period

The recycled fiber segment is estimated to have a lucrative growth. Recycled fiber plays a pivotal role in fiber-based packaging, contributing to sustainability and environmental conservation. Derived from post-consumer or post-industrial sources, recycled fiber reduces the demand for virgin materials, conserving natural resources and energy. This eco-friendly approach enhances the overall environmental performance of fiber-based packaging, making it a preferred choice for environmentally conscious consumers and businesses committed to reducing their ecological impact.

The personal care & cosmetics packaging segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The personal care & cosmetics packaging segment is anticipated to witness the highest CAGR growth during the forecast period, due to its sustainable and eco-friendly solutions. Beyond reducing environmental impact, fiber-based packaging maintains product integrity, ensuring protection against external factors. Its versatility allows for creative and attractive designs, enhancing brand aesthetics. As the beauty industry increasingly prioritizes sustainability, fiber-based packaging emerges as a key player in promoting both eco-friendliness and product appeal.

Region with largest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to the mounting environmental awareness and sustainable packaging trends. The demand for eco-friendly packaging materials, coupled with regulatory initiatives promoting recyclability, is driving market expansion. Key players including Smurfit Kappa Group and Mondi Group are focusing on developing innovative and sustainable fiber-based packaging solutions. In addition, rising consumer preferences for green packaging options, along with a surge in e-commerce activities, further contribute to the market's growth in the Asia-Pacific region.

Region with highest CAGR:

Europe is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to its stringent regulations on plastic usage. European countries have been active in implementing regulations and initiatives aimed at reducing the environmental impact of packaging. The region has the presence of major companies namely DS Smith PLC, Mayr-Melnhof Karton AG and Sappi Limited. Europe is witnessing the rapid demand in the personal care & cosmetic industry will enhance the growth of this segment. The European market showcases a robust trend towards sustainable packaging solutions, fostering a positive outlook for the fiber-based packaging sector.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Fiber Based Packaging Market include Smurfit Kappa Group PLC, Knoll Packaging, Graphic Packaging International, Orora Packaging Australia Pvt Limited, Stora Enso Oyj, Huhtamaki, OJI FIBRE SOLUTIONS (NZ) Limited, WestRock Company, Ahlstrom, McKinley Packaging, Omni-Pac Group, Pactiv Evergreen Inc., Sonoco Products Company, Georgia-Pacific LLC, Mondi Group, AR Packaging Group AB and BillerudKorsnas AB.

Key Developments:

In August 2023, Graphic Packaging International, a leader in fiber-based consumer packaging announced the product launch of a Coated Recycled Paperboard (CRB) innovation, PaceSetter Rainier. It can compete directly with SBS and Folding Box Board (FBB) owing to brightness and whiteness that are superior to those of conventional CRB.

In May 2023, Omni-Pac Group UK, a manufacturer of molded fiber packaging solutions, announced the opening of a new site of EUR 8 Million (USD 8.5 Million) and 60,000 square feet, located in the town of Scunthorpe, which will enable the company to increase its production capacity and create more than 100 new employment opportunities over a period of five years.

In January 2023, Knoll Packaging, a global customized packaging provider, launched a series of make-up compacts made from 100% molded pulp. The molded pulp is a plant material made from bamboo, sugarcane, and wood fiber, the best alternative to thermoformed plastic. These designs are magnet free and have a removable mirror.

Products Covered:

  • Boxes
  • Cartons
  • Trays
  • Clamshells
  • Tubes
  • Drums
  • Pallets
  • Other Products

Fiber Types Covered:

  • Kraft Paperboard
  • Corrugated Board
  • Molded Pulp
  • Recycled Fiber
  • Other Fiber Types

Packaging Forms Covered:

  • Rigid Packaging
  • Flexible Packaging

End Users Covered:

  • Healthcare
  • Food & Beverage
  • Personal Care & Cosmetics
  • Electronics
  • Retail
  • E-commerce
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 End User Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Fiber Based Packaging Market, By Product

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Boxes
  • 5.3 Cartons
  • 5.4 Trays
  • 5.5 Clamshells
  • 5.6 Tubes
  • 5.7 Drums
  • 5.8 Pallets
  • 5.9 Other Products

6 Global Fiber Based Packaging Market, By Fiber Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Kraft Paperboard
  • 6.3 Corrugated Board
  • 6.4 Molded Pulp
  • 6.5 Recycled Fiber
  • 6.6 Other Fiber Types

7 Global Fiber Based Packaging Market, By Packaging Form

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Rigid Packaging
  • 7.3 Flexible Packaging

8 Global Fiber Based Packaging Market, By End User

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Healthcare
  • 8.3 Food & Beverage
  • 8.4 Personal Care & Cosmetics
  • 8.5 Electronics
  • 8.6 Retail
  • 8.7 E-commerce
  • 8.8 Other End Users

9 Global Fiber Based Packaging Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Smurfit Kappa Group PLC
  • 11.2 Knoll Packaging
  • 11.3 Graphic Packaging International
  • 11.4 Orora Packaging Australia Pvt Limited
  • 11.5 Stora Enso Oyj
  • 11.6 Huhtamaki
  • 11.7 OJI FIBRE SOLUTIONS (NZ) Limited
  • 11.8 WestRock Company
  • 11.9 Ahlstrom
  • 11.10 McKinley Packaging
  • 11.11 Omni-Pac Group
  • 11.12 Pactiv Evergreen Inc.
  • 11.13 Sonoco Products Company
  • 11.14 Georgia-Pacific LLC
  • 11.15 Mondi Group
  • 11.16 AR Packaging Group AB
  • 11.17 BillerudKorsnas AB