デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1423722

プロバイオティクス包装市場の2030年までの予測:包装タイプ、材料タイプ、形態、流通チャネル、エンドユーザー、地域別の世界分析

Probiotics Packaging Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Packaging Type, Material Type, Form, Distribution Channel, End User and by Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 200+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.65円
プロバイオティクス包装市場の2030年までの予測:包装タイプ、材料タイプ、形態、流通チャネル、エンドユーザー、地域別の世界分析
出版日: 2024年02月02日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のプロバイオティクス包装市場は2023年に55億7,000万米ドルを占め、予測期間中のCAGRは9.2%で成長し、2030年には103億1,000万米ドルに達する見込みです。

プロバイオティクスの包装は、これらの健康な微生物の有効性と生存能力を維持するために不可欠です。包装の目的は、光、湿気、酸素など、プロバイオティクスの安定性を損なう可能性のある要素からプロバイオティクスを保護することです。さらに、特定の包装は、プロバイオティクスが摂取後すぐに活性化しすぎないことを保証します。プロバイオティクス菌株の効能を維持するため、包装には耐湿性素材、光を遮断する暗くて不透明な容器、酸素バリア技術が頻繁に使用されます。

国際プロバイオティクス協会によると、適切な包装はプロバイオティクスの生存能力と効力を保護する上で最も重要であり、効力を損なう可能性のある環境要因からプロバイオティクスを保護します。

栄養補助食品と機能性食品に対する消費者の関心の高まり

プロバイオティクス包装市場は、主に栄養補助食品と機能性食品に対する需要の高まりによって牽引されています。栄養価の提供に加え、消化器系の健康を改善する商品を求める消費者が増えています。さらに、この動向の結果、プロバイオティクスの人気が高まっており、効率的なパッケージングオプションに対する需要が高まっています。

特殊包装の財務効果

業界の評価によると、プロバイオティクスの生存可能性を維持するために特殊な包装技術を採用すると、生産コストが高くなることが多いです。さらに、プロバイオティクスを光、湿気、酸素から遮断する最先端の素材や技術を使用すると、包装コストが上昇し、製品のコストや消費者への入手しやすさに影響を及ぼす可能性があります。

サプリメント以外の用途の拡大

業界関係者は、プロバイオティクス包装市場が従来のサプリメントの領域を超えて成長する大きなチャンスがあると見ています。プロバイオティクスは、研究によって新たな健康効果が明らかになるにつれて広く利用されるようになり、これらの微生物を機能性食品、飲料、さらにはパーソナルケア製品に組み込む可能性が広がっています。さらに、より幅広い製品を提供することで、新たな市場や顧客層の出現にもつながります。

市場の飽和と熾烈な競争

プロバイオティクス包装市場に参入するプレーヤーが増えることで、市場飽和と競合激化のリスクが高まる。新たな競合の殺到は、過剰生産と熾烈な価格競争を招き、利益率を低下させる可能性があります。さらに、混雑した市場で競争力を確保するためには、企業は独創的なパッケージング・ソリューション、ブランディング、戦略的提携を通じて差別化に集中することで、この脅威を乗り切る必要があります。

COVID-19の影響:

プロバイオティクス包装市場は、COVID-19の大流行によって大きな影響を受けています。市場力学は、消費者の優先順位の変化、製造オペレーション、サプライチェーンの混乱によって影響を受けています。パンデミックによって健康とウェルネスが重視されるようになった結果、プロバイオティクスの需要は増加したが、サプライチェーンの混乱と物流の困難さによって、プロバイオティクスのタイムリーな生産と流通、包装が困難になっています。さらに、景気の先行き不透明感から消費者の消費パターンが変化しており、プロバイオティクス市場の意思決定に影響を与えています。

予測期間中、ボトル・セグメントが最大となる見込み

ボトル・セグメントが最大の市場シェアを占めると予測されます。ボトルは、飲食品、パーソナルケア、医薬品を含む幅広い産業に適応し、適切であるため、非常に好まれています。さらに、ボトルは耐久性、利便性、製品の視認性を兼ね備えているため、プロバイオティクスを含む様々な製品を包装するための一般的な選択肢となっています。ボトルは透明であるため、顧客は中身を容易に確認することができ、信頼性を高め、品質を確保することができます。

予測期間中、CAGRが最も高いのはプラスチック・セグメントです。

市場のCAGRが最も高いのはプラスチック・セグメントです。プラスチックはその手頃な価格、軽量性、適応性から人気が高まっています。プラスチックは、パーソナルケア、医薬品、食品・飲料など、さまざまな産業で広く使用されています。製品を外的要因から保護する優れたバリア性に加え、プラスチック包装はデザイナーにユニークな形状やサイズの柔軟性を提供します。さらに、リサイクルや生分解が可能なプラスチックは、環境にやさしく持続可能な包装オプションに対する消費者の要望により、ますます人気が高まっています。

最大のシェアを占める地域

アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占めると予測されます。アジア太平洋地域の市場支配力は、そのダイナミックな経済成長、人口増加、包装商品に対する消費者需要の高まりによるところが大きいです。中国は製造業のハブとして包装業界の主要プレーヤーであり、国内市場と国際市場の両方にサービスを提供しています。さらに、業界情勢が発展し、持続可能性を重視する北米と欧州は、包装市場に大きく貢献しています。

CAGRが最も高い地域:

市場のCAGRが最も高いのは北米と予測されます。技術の進歩、強力なeコマースエコシステム、持続可能なパッケージングソリューションの重視など、数多くの要因がこの地域の市場成長を促進しています。特に米国は、その独創的な包装技術により、飲食品、化粧品、ヘルスケアなど数多くの産業で主要なプレーヤーとなっています。さらに、環境問題に対する消費者の意識の高まりによってもたらされた環境に優しい包装オプションへのシフトによって、絶え間ないイノベーションの文化が育まれています。

  • ブリスター
  • ボトル
  • 容器
  • 小袋
  • スティックパック
  • スポイト
  • その他の包装タイプ

無料カスタマイズサービス:

本レポートをご購読のお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレーヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のプロバイオティクス包装市場:包装タイプ別

  • 水疱
  • ボトル
  • コンテナ
  • サシェ
  • スティックパック
  • スポイト
  • その他の包装タイプ

第6章 世界のプロバイオティクス包装市場:材料タイプ別

  • プラスチック
  • 紙と板紙
  • アルミホイル
  • その他の材料タイプ

第7章 世界のプロバイオティクス包装市場:形態別

  • 乾燥
  • 液体
  • その他の形式

第8章 世界のプロバイオティクス包装市場:流通チャネル別

  • ハイパーマーケット
  • 専門店
  • オンライン
  • その他の流通チャネル

第9章 世界のプロバイオティクス包装市場:エンドユーザー別

  • 食品および飲料
  • 栄養補助食品
  • 医薬品
  • その他のエンドユーザー

第10章 世界のプロバイオティクス包装市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第11章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第12章 企業プロファイル

  • Sonoco Products Company
  • Arizona Nutritional Supplements, LLC
  • Clondalkin Group Holdings B.V.
  • Sonic Packaging Industries
  • Alpla Inc.
  • ELIS Packaging Solutions, Inc
  • Coveris Holdings S.A.
  • Berry Global Group, Inc.
  • Tetra Pak International S.A.
  • ProAmpac Holdings, Inc.
  • Amcor Plc.
  • AptarGroup, Inc.
  • Constantia Flexibles Group GmbH
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Region (2021-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Packaging Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Blisters (2021-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Bottles (2021-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Containers (2021-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Sachets (2021-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Stick Packs (2021-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Droppers (2021-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Other Packaging Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Material Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Plastics (2021-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Paper and Paperboard (2021-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Aluminum Foil (2021-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Other Material Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Form (2021-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Dry (2021-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Liquid (2021-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Other Forms (2021-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Distribution Channel (2021-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Hypermarkets (2021-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Specialty Stores (2021-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Online (2021-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Other Distribution Channels (2021-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By End User (2021-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Food and Beverage (2021-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Dietary Supplements (2021-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Pharmaceuticals (2021-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Probiotics Packaging Market Outlook, By Other End Users (2021-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC24956

According to Stratistics MRC, the Global Probiotics Packaging Market is accounted for $5.57 billion in 2023 and is expected to reach $10.31 billion by 2030 growing at a CAGR of 9.2% during the forecast period. Packaging for probiotics is essential to maintaining the effectiveness and viability of these healthy microbes. The purpose of the packaging is to shield probiotics from elements that could compromise their stability, like light, moisture, and oxygen. Additionally, specific packaging guarantees that probiotics don't activate too soon after being consumed. To preserve the potency of the probiotic strains, packaging is frequently made of moisture-resistant materials, dark, opaque containers to block out light, and oxygen barrier technologies.

According to the International Probiotics Association, proper packaging is paramount in safeguarding the viability and potency of probiotics, shielding them from environmental factors that could compromise their efficacy.

Market Dynamics:

Driver:

Growing consumer interest in dietary supplements and functional foods

The probiotic packaging market is being driven primarily by the rising demand for dietary supplements and functional foods. More and more consumers are looking for goods that improve digestive health in addition to providing nutritional value. Moreover, probiotics are becoming more and more popular as a result of this trend, which has increased demand for efficient packaging options.

Restraint:

Specialized packaging's financial effects

Industry evaluations indicate that adopting specialized packaging technologies to maintain the viability of probiotics frequently results in higher production costs. Furthermore, the use of cutting-edge materials and technologies that shield probiotics from light, moisture, and oxygen can raise packaging costs, which may have an effect on the cost of the product and its accessibility to consumers.

Opportunity:

Increasing use beyond supplements

Industry insiders see a significant window of opportunity for the probiotic packaging market to grow beyond the realm of conventional supplements. Probiotics are becoming more widely available as research reveals new health benefits, opening up possibilities for incorporating these microorganisms into functional foods, drinks, and even personal care products. Moreover, offering a wider range of products can lead to the emergence of new markets and clientele.

Threat:

Market saturation and vigorous rivalry

The growing number of players entering the probiotic packaging market increases the risk of market saturation and increased competition. The flood of new competitors could result in overproduction and fierce pricing competition, which could reduce profit margins. Furthermore, in order to secure a competitive edge in a crowded market, companies need to navigate this threat by concentrating on differentiation through creative packaging solutions, branding, and strategic collaborations.

Covid-19 Impact:

The probiotic packaging market has been significantly impacted by the COVID-19 pandemic. Market dynamics have been impacted by changes in consumer priorities, manufacturing operations, and supply chain disruptions. Probiotic demand has increased as a result of the pandemic's increased emphasis on health and wellness, but supply chain disruptions and logistical difficulties have made it difficult to produce and distribute probiotics in a timely manner, as well as to package them. Additionally, consumer spending patterns have changed as a result of economic uncertainty, which has an effect on probiotic market decisions.

The Bottles segment is expected to be the largest during the forecast period

It is projected that the bottle segment will hold the largest market share. Because they are adaptable and appropriate for a wide range of industries, including food and beverage, personal care, and pharmaceuticals, bottles are highly preferred. Moreover, bottles are a common choice for packaging a wide variety of products, including probiotics, because they provide a blend of durability, convenience, and product visibility. Because bottles are transparent, customers can readily examine the contents, enhancing confidence and ensuring quality.

The Plastics segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The market's highest CAGR has been seen in the plastics segment. Plastics have become more popular because of their affordability, lightweight nature, and adaptability. They are widely used in many different industries, such as personal care, pharmaceuticals, and food and drink. In addition to offering excellent barrier qualities to shield products from the elements, plastic packaging offers designers flexibility in creating unique shapes and sizes. Additionally, plastics that are recyclable and biodegradable are becoming more and more popular due to consumer demand for environmentally friendly and sustainable packaging options.

Region with largest share:

It is projected that the Asia-Pacific region will hold the largest market share. The Asia-Pacific region's market dominance is largely due to its dynamic economic growth, growing population, and rising consumer demand for packaged goods. China is a major player in the packaging industry as a hub for manufacturing, serving both domestic and international markets. Furthermore, North America and Europe, with their developed industry landscapes and emphasis on sustainability, are significant contributors to the packaging market.

Region with highest CAGR:

The market's highest CAGR is predicted to be in North America. Numerous factors, such as technological advancements, a strong e-commerce ecosystem, and an emphasis on sustainable packaging solutions, are driving the growth of the market in the region. Owing to its creative packaging techniques, the United States, in particular, is a major player in a number of industries, including food and beverage, cosmetics, and healthcare. Moreover, a culture of constant innovation has been fostered by the shift towards eco-friendly packaging options brought about by consumers growing awareness of environmental concerns.

Key players in the market

Some of the key players in Probiotics Packaging market include Sonoco Products Company, Arizona Nutritional Supplements, LLC, Clondalkin Group Holdings B.V., Sonic Packaging Industries, Alpla Inc., ELIS Packaging Solutions, Inc, Coveris Holdings S.A., Berry Global Group, Inc., Tetra Pak International S.A., ProAmpac Holdings, Inc., Amcor Plc., AptarGroup, Inc. and Constantia Flexibles Group GmbH.

Key Developments:

In July 2023, Alpla, an Austria-based packaging producer with its own plastic recycling operations, has further expanded production at its recycling plant in Radomsko, Poland. The company is investing around $8.8 million to install a third extrusion line at the site and annual production capacity at the Radomsko plant will increase from 30,000 to 54,000 metric tons of food-grade recycled-content PET (rPET). The firm calls the facility "one of the largest recycling plants of its kind in Europe.

In May 2023, Global packaging company Amcor has announced the signing of a definitive agreement for the acquisition of New Zealand-based privately held company Moda Systems. The companies have not disclosed the financial details of this transaction. The deal is now subject to certain customary closing conditions and approvals. It is scheduled to be completed in the June quarter of the current fiscal year. Moda Systems' acquisition is expected to strengthen Amcor's existing film packaging business.

In November 2022, Sonoco Products Company, a diversified global packaging leader, today announced it has entered a definitive agreement to purchase the remaining equity interest in RTS Packaging, LLC from joint venture partner WestRock Company and one WestRock paper mill in Chattanooga, Tennessee, for $330 million in cash, subject to customary price adjustments. The valuation is approximately 6.6x adjusted EBITDA without synergies and 5x adjusted EBITDA pro forma for synergies. Sonoco also anticipates that it will be able to achieve $40 million of tax benefits from the transaction.

Packaging Types Covered

  • Blisters
  • Bottles
  • Containers
  • Sachets
  • Stick Packs
  • Droppers
  • Other Packaging Types

Material Types Covered:

  • Plastics
  • Paper and Paperboard
  • Aluminum Foil
  • Other Material Types

Forms Covered:

  • Dry
  • Liquid
  • Other Forms

Distribution Channels Covered:

  • Hypermarkets
  • Specialty Stores
  • Online
  • Other Distribution Channels

End Users Covered:

  • Food and Beverage
  • Dietary Supplements
  • Pharmaceuticals
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 End User Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Probiotics Packaging Market, By Packaging Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Blisters
  • 5.3 Bottles
  • 5.4 Containers
  • 5.5 Sachets
  • 5.6 Stick Packs
  • 5.7 Droppers
  • 5.8 Other Packaging Types

6 Global Probiotics Packaging Market, By Material Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Plastics
  • 6.3 Paper and Paperboard
  • 6.4 Aluminum Foil
  • 6.5 Other Material Types

7 Global Probiotics Packaging Market, By Form

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Dry
  • 7.3 Liquid
  • 7.4 Other Forms

8 Global Probiotics Packaging Market, By Distribution Channel

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Hypermarkets
  • 8.3 Specialty Stores
  • 8.4 Online
  • 8.5 Other Distribution Channels

9 Global Probiotics Packaging Market, By End User

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Food and Beverage
  • 9.3 Dietary Supplements
  • 9.4 Pharmaceuticals
  • 9.5 Other End Users

10 Global Probiotics Packaging Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 Sonoco Products Company
  • 12.2 Arizona Nutritional Supplements, LLC
  • 12.3 Clondalkin Group Holdings B.V.
  • 12.4 Sonic Packaging Industries
  • 12.5 Alpla Inc.
  • 12.6 ELIS Packaging Solutions, Inc
  • 12.7 Coveris Holdings S.A.
  • 12.8 Berry Global Group, Inc.
  • 12.9 Tetra Pak International S.A.
  • 12.10 ProAmpac Holdings, Inc.
  • 12.11 Amcor Plc.
  • 12.12 AptarGroup, Inc.
  • 12.13 Constantia Flexibles Group GmbH