表紙:デジタルプロセスオートメーション市場の2030年までの予測- コンポーネント別、ビジネス機能別、組織規模別、展開タイプ別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
市場調査レポート
商品コード
1340002

デジタルプロセスオートメーション市場の2030年までの予測- コンポーネント別、ビジネス機能別、組織規模別、展開タイプ別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析

Digital Process Automation Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Component, Business Function, Organization Size, Deployment Type, Application, End User and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

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デジタルプロセスオートメーション市場の2030年までの予測- コンポーネント別、ビジネス機能別、組織規模別、展開タイプ別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析
出版日: 2023年08月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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概要

Stratistics MRCによると、世界のデジタルプロセスオートメーション市場は、2023年に138億米ドルを占め、予測期間中に15.3%のCAGRで成長し、2030年までに374億米ドルに達すると予想されています。

デジタル技術を利用してワークフローや機能を実行することは、デジタルプロセスオートメーションとして知られています。世界中の企業が、バックエンド業務を強化し効果的に管理するために、ビジネスプロセス管理(BPM)に依存しています。企業が効率的かつ最小限のエラーで業務を遂行するためには、自動化は必要不可欠です。マーケティング、生産、販売、在庫管理、サプライチェーン、IT、管理など、数多くの企業業務が迅速な自動化によって大きなメリットを得ています。

2021年6月に実施された調査によると、世界の展示会場の80%が、既存のディスプレイを補完するためにデジタルサービスや製品を取り入れています。

市場力学:

促進要因:

  • 機械学習とAIの統合。
  • デジタル技術を使用してワークフローや機能を実行または実行することは、デジタルプロセスオートメーションとして知られています。世界中の企業が、バックエンド業務を強化し効果的に管理するために、ビジネスプロセス管理(BPM)に依存しています。企業が効率的かつ最小限のエラーで業務を遂行するためには、自動化は必要不可欠です。マーケティング、生産、販売、在庫管理、サプライチェーン、IT、管理部門など、数多くの企業業務が迅速な自動化によって大きなメリットを得ています。

抑制要因:

  • 統合問題とセキュリティ問題。
  • DPAソリューションは、既存のシステム、プログラム、ワークフローとの統合を頻繁に必要とします。レガシーシステムが旧式であったり、統合を困難にするような方法で変更されている場合、困難になる可能性があります。しかし、DPAはデジタルツールや情報に依存するため、企業がオンライン上のリスクにさらされる可能性があります。機密情報や個人情報を扱う企業にとって、これは重大な懸念事項となる可能性があります。

機会:

  • ビジネスプロセス管理(BPM)の採用。
  • 企業は、BPMソリューションを導入することによって、改善すべき領域を特定し、現在のビジネス・プロセスに対する理解を深めることができます。推論によると、BPMの取り組みを採用するにつれて、企業はプロセスの自動化と最適化の利点をより認識するようになります。企業が効率、生産性、俊敏性を高めるために業務を自動化する必要性を意識するようになるにつれて、DPAソリューションの需要が増加しています。

脅威:

  • テクノロジーに関する不十分な専門知識。
  • 企業は、インダストリアル・インターネットや高度なアナリティクスなど、難易度が高く、深い技術的理解を必要とする最先端技術を使用しています。とはいえ、採用する自動化の種類によっては、プロセス自動化がより複雑になる可能性もあります。デジタルプロセスオートメーションのソリューションやサービスを利用するためには、技術力と分析力、そして現在のテクノロジーに関する知識が必要です。多くのエンドユーザーは、必要なリソースやオートメーション関連の専門知識が不足しています。この知識不足は、市場拡大の大きな障害になると予想されます。

COVID-19の影響:

  • プロセスオートメーション事業の突然の混乱と全産業にわたる労働倫理の弊害により、COVID-19の流行はデジタルプロセスオートメーション市場に悪影響を及ぼしました。従業員の嗜好や行動もかなりの適応を遂げており、パンデミックのシナリオを超えて持続すると思われる変化は、確実に市場の発展に寄与すると思われます。
  • 予測期間中、サプライチェーンオートメーションセグメントが最大になる見込み
  • 予測期間中、サプライチェーンオートメーションセグメントが最大のシェアを占めると予想されます。企業は、計画から始まり、構成、価格設定、注文の配送段階まで、自動化によって注文を容易に獲得し、管理することができます。さらに、組織の成功を支援するため、サプライヤーやパートナーなど複数企業のサプライ・チェーン・ネットワークに対する可視性も提供します。
  • 予測期間中にサービス・セグメントのCAGRが最も高くなると予想される
  • サービス・セグメントは、予測期間中に有利な成長を遂げると予測されています。ソフトウェアのライフサイクルには、統合、展開、製品アップグレード、メンテナンス、トレーニング、コンサルティングなども含まれ、重要な要素としてサービスが含まれます。さらに、コンサルティング、実装、サポートサービスの一環として、インストールやメンテナンスの作業中に支援を提供することもできます。

最大のシェアを占める地域:

この地域には様々な大手デジタルプロセスオートメーションプロバイダーが存在するため、予測期間中、北米が市場の大半を占めていました。最先端のセンシング技術へのニーズを後押しするパッケージングの広がりは、自動化製品の拡大に直接的に影響し、同地域のデジタルプロセスオートメーション市場の成長を促進する主要な動向の1つです。

CAGRが最も高い地域:

製造部門における政府の奨励的な取り組み、デジタル化ソリューションの利用急増、技術の進歩により、アジア太平洋地域は予測期間中に有益な成長を遂げると予測されています。さらに、これらの機会から最大限の利益を得るために、同地域では提携、合併、買収が増加しています。さらに、新技術の開発と展開の選択肢が、こうした投資の主な原動力となっています。

無料カスタマイズサービス:

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • アプリケーション分析
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のデジタルプロセスオートメーション市場:コンポーネント別

  • サービス
    • マネージドサービス
    • プロフェッショナルサービス
      • サポートサービス
      • 導入サービス
      • アドバイザリーサービス
  • 解決

第6章 世界のデジタルプロセスオートメーション市場:ビジネス機能別

  • マーケティングオートメーション
  • 請求の自動化
  • サプライチェーンの自動化
  • 販売プロセスの自動化

第7章 世界のデジタルプロセスオートメーション市場:組織規模別

  • 大企業
  • 中小企業(SME)

第8章 世界のデジタルプロセスオートメーション市場:展開タイプ別

  • クラウド
  • オンプレミス

第9章 世界のデジタルプロセスオートメーション市場:用途別

  • 輸送と物流
  • テレコム&IT
  • 銀行、金融サービス、保険(BFSI)
  • 小売および消費財
  • 製造業
  • 家電
  • その他の用途

第10章 世界のデジタルプロセスオートメーション市場:エンドユーザー別

  • 政府
  • ヘルスケア
  • 旅行とホスピタリティ
  • メディアとエンターテイメント
  • エネルギーと公共事業
  • その他のエンドユーザー

第11章 世界のデジタルプロセスオートメーション市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第12章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第13章 企業プロファイル

  • Oracle Corporation
  • Ayehu Software Technologies
  • DST Systems Inc.
  • Infosys Limited
  • OpenText Corporation
  • Bizagi Group Limited
  • IBM Corporation
  • TIBCO Software Inc.
  • SS&C Technologies, Inc
  • Software AG
  • Appian Corporation
  • Cognizant
  • Pegasystems
  • Open Text Corporation
  • Newgen Software
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Region (2021-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Component (2021-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Services (2021-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Managed Services (2021-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Professional Services (2021-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Solution (2021-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Business Function (2021-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Marketing Automation (2021-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Claims Automation (2021-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Supply Chain Automation (2021-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Sales Process Automation (2021-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Organization Size (2021-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Large Enterprises (2021-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) (2021-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Deployment Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Cloud (2021-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Digital Process Automation Market Outlook, By On Premises (2021-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Transport & Logistics (2021-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Telecom & IT (2021-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Banking, Financial Services and Insurance (BFSI) (2021-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Retail & Consumer Goods (2021-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Manufacturing (2021-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Consumer Electronics (2021-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Digital Process Automation Market Outlook, By End User (2021-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Government (2021-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Healthcare (2021-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Travel & Hospitality (2021-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Media & Entertainment (2021-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Energy & Utility (2021-2030) ($MN)
  • Table 32 Global Digital Process Automation Market Outlook, By Other End Users (2021-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC23709

According to Stratistics MRC, the Global Digital Process Automation Market is accounted for $13.8 billion in 2023 and is expected to reach $37.4 billion by 2030 growing at a CAGR of 15.3% during the forecast period. Using digital technology to perform or execute a workflow or function is known as digital process automation. Businesses across the world rely on business process management (BPM) to enhance and effectively manage back-end operations. For businesses to operate efficiently and with the least amount of error, automation is a necessity. Numerous corporate operations, including marketing, production, sales, inventory control, supply chain, IT, and administration, find significant benefits in rapid automation.

According to research conducted in June 2021, 80 percent of global exhibition venues incorporated digital services or products to complement their existing displays.

Market Dynamics:

Driver:

  • Machine learning and AI integration.
  • Using digital technology to perform or execute a workflow or function is known as digital process automation. Businesses across the world rely on business process management (BPM) to enhance and effectively manage back-end operations. For businesses to operate efficiently and with the least amount of error, automation is a necessity. Numerous corporate operations, including marketing, production, sales, inventory control, supply chain, IT, and administration, find significant benefits in rapid automation.

Restraint:

  • Integrating issues and security issues.
  • DPA solutions frequently require integration with pre-existing systems, programs, and workflows. If the legacy systems are out-of-date or have been modified in a way that makes integration challenging, this may be challenging. However, DPA depends on digital tools and information, which may render companies susceptible to risks online. For businesses that deal with sensitive or personal information, this can be a significant concern.

Opportunity:

  • Business process management (BPM) adoption.
  • Businesses may determine areas for improvement and obtain a better understanding of their current business processes by implementing BPM solutions. Inference implies that firms become more aware of the advantages of process automation and optimization as they adopt BPM efforts. As enterprises become conscious of the need to automate their operations in order to increase efficiency, productivity, and agility, demand for DPA solutions increases.

Threat:

  • Inadequate expertise in technology.
  • Organizations use cutting-edge technologies that are difficult and require in-depth technical understanding, such as the industrial internet and advanced analytics. Nevertheless, depending on the sort of automation employed, process automation might potentially become more complex. A person needs technical and analytical abilities to use digital process automation solutions and services, as well as knowledge of current technologies. Many end users lack the resources and automation-related expertise essential. This lack of knowledge is anticipated to be a significant obstacle to the market's expansion.

COVID-19 Impact:

  • Due to a sudden disruption in the process automation business and harm to work ethics across all industries, the COVID-19 epidemic had an adverse impact on the digital process automation market. Employee preferences and behavior have also undergone considerable adaptation, and the changes that are likely to endure beyond the pandemic scenario will certainly help the market develop.
  • The supply chain automation segment is expected to be the largest during the forecast period
  • During the projected period, it is anticipated that the supply chain automation segment will account for the largest share. Businesses can easily acquire and manage orders because of automation, starting with the planning, configuration, pricing, and order delivery phases. Furthermore, in order to help organizations succeed, it also provides visibility into multi-enterprise supply chain networks of suppliers and partners.
  • The services segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period
  • Services segment is estimated to witness lucrative growth over the projection period. The software life cycle, which also includes integration, deployment, product upgrade, maintenance, training, and consulting, includes services as a crucial component. Additionally, assistance can be provided during installation and maintenance tasks as part of the consulting, implementation, and support services that are offered.

Region with largest share:

Due to the presence of various major digital process automation providers in the region, North America held the majority of the market during the forecast period. The broadened packaging that boosts need for cutting-edge sensing technology, which will directly effect the expansion of automated products, is one of the primary trends driving the growth of the digital process automation market in the region.

Region with highest CAGR:

Owing to encouraging government initiatives in the manufacturing sector, a spike in the usage of digitalization solutions, and advancements in technology, Asia Pacific is predicted to have profitable growth during the projection period. Moreover, in order to maximize the benefit of these opportunities, the region has experienced an increase in collaborations, mergers, and acquisitions. Additionally, the development of new technologies and deployment alternatives has been the main driving force behind these investments.

Key players in the market:

Some of the key players in Digital Process Automation market include: Oracle Corporation, Ayehu Software Technologies, DST Systems Inc., Infosys Limited, OpenText Corporation, Bizagi Group Limited, IBM Corporation, TIBCO Software Inc., SS&C Technologies, Inc, Software AG, Appian Corporation, Cognizant, Pegasystems, Open Text Corporation and Newgen Software.

Key Developments:

  • In March 2023, leading network provider in Egypt, Telecom Egypt (TE), announced that it is collaborating with IBM to integrate intelligent automation technologies to provide a unified solution for all of its operations support systems (OSS) across mobile, fixed, and core networks.
  • In July 2022, Oracle Fusion Sales, a sales automation tool that locates high-quality sales opportunities and helps sellers close deals more quickly, has just received an update, according to Oracle.

Components Covered:

  • Services
  • Solution

Business Functions Covered:

  • Marketing Automation
  • Claims Automation
  • Supply Chain Automation
  • Sales Process Automation

Organization Sizes Covered:

  • Large Enterprises
  • Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)

Deployment Types Covered:

  • Cloud
  • On Premises

Applications Covered:

  • Transport & Logistics
  • Telecom & IT
  • Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
  • Retail & Consumer Goods
  • Manufacturing
  • Consumer Electronics
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Government
  • Healthcare
  • Travel & Hospitality
  • Media & Entertainment
  • Energy & Utility
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 End User Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Digital Process Automation Market, By Component

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Services
    • 5.2.1 Managed Services
    • 5.2.2 Professional Services
      • 5.2.2.1 Support Services
      • 5.2.2.2 Implementation Services
      • 5.2.2.3 Advisory Services
  • 5.3 Solution

6 Global Digital Process Automation Market, By Business Function

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Marketing Automation
  • 6.3 Claims Automation
  • 6.4 Supply Chain Automation
  • 6.5 Sales Process Automation

7 Global Digital Process Automation Market, By Organization Size

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Large Enterprises
  • 7.3 Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)

8 Global Digital Process Automation Market, By Deployment Type

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Cloud
  • 8.3 On Premises

9 Global Digital Process Automation Market, By Application

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Transport & Logistics
  • 9.3 Telecom & IT
  • 9.4 Banking, Financial Services and Insurance (BFSI)
  • 9.5 Retail & Consumer Goods
  • 9.6 Manufacturing
  • 9.7 Consumer Electronics
  • 9.8 Other Applications

10 Global Digital Process Automation Market, By End User

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Government
  • 10.3 Healthcare
  • 10.4 Travel & Hospitality
  • 10.5 Media & Entertainment
  • 10.6 Energy & Utility
  • 10.7 Other End Users

11 Global Digital Process Automation Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.2 Acquisitions & Mergers
  • 12.3 New Product Launch
  • 12.4 Expansions
  • 12.5 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 Oracle Corporation
  • 13.2 Ayehu Software Technologies
  • 13.3 DST Systems Inc.
  • 13.4 Infosys Limited
  • 13.5 OpenText Corporation
  • 13.6 Bizagi Group Limited
  • 13.7 IBM Corporation
  • 13.8 TIBCO Software Inc.
  • 13.9 SS&C Technologies, Inc
  • 13.10 Software AG
  • 13.11 Appian Corporation
  • 13.12 Cognizant
  • 13.13 Pegasystems
  • 13.14 Open Text Corporation
  • 13.15 Newgen Software