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市場調査レポート
商品コード
1308653

アップルファイバーの2030年までの世界市場予測-タイプ別、栽培タイプ別、形態別、用途別、流通チャネル別、地域別分析

Apple Fiber Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Type, Cultivation Type, Form, Application, Distribution Channel and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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アップルファイバーの2030年までの世界市場予測-タイプ別、栽培タイプ別、形態別、用途別、流通チャネル別、地域別分析
出版日: 2023年07月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のアップルファイバー市場は2023年に1,960万米ドルを占め、予測期間中にCAGR 8.4%で成長し、2030年には3,447万米ドルに達すると予測されています。

リンゴの搾りかすは、リンゴを加工する際の製品別であり、アップルファイバー製品の製造に使用されます。アップルファイバー製品は、果汁を抽出しながらリンゴの皮と果肉からペクチンと風味を搾り出すことによって作られます。残ったリンゴの固形物は乾燥され、均一な大きさに粉砕されます。亜硫酸塩、酵素、二重洗浄、保存料、圧搾助剤は一切使用していません。水溶性食物繊維と不溶性食物繊維の両方が豊富に含まれているのがアップルファイバーです。オーガニック・アップル・ファイバーには、体内の消化を助ける食物繊維が35~40%含まれています。

米国農務省によると、中くらいの大きさのリンゴ1個に4.8グラムの食物繊維が含まれています。同じリンゴはビタミンCの良い供給源でもあり、9.2ミリグラム、その他のビタミンやミネラルも少量含まれています。

市場力学:

促進要因

消費者の健康意識の高まり

世界のアップルファイバー市場は、予測期間中に成長を促進すると予想されます。健康増進のため、消費者の食品への関心はますます高まっています。リンゴに豊富に含まれる食物繊維は、消化器系の健康維持、コレステロール値の低下、がん、糖尿病、心臓病など多くの病気の予防に役立ちます。さらに、リンゴの食物繊維は繊維含有量が多く、低カロリーであるため、血糖値や体重のコントロールに望ましい食材です。

阻害要因

消費者の認識不足

世界のアップルファイバー市場は、予測期間中の成長を妨げると予想されます。食物繊維の健康上の利点が広く知られるようになってきているにもかかわらず、多数の消費者はアップルファイバーが成分であることをまだ知らないです。このような認識不足の結果、メーカーがアップルファイバーを含む製品を販売することが難しくなり、アップルファイバーの需要が減少する可能性があります。さらに、消費者が実証されていない成分を含む斬新な製品を試したがらないことも、アップルファイバーの市場を制約する可能性があります。

機会:

生産プロセスにおける技術の進歩

世界のアップルファイバー市場は予測期間中に成長を促進すると予想されます。技術の進歩によりアップルファイバーを抽出する新しい方法が開発された結果、成分の品質と純度が向上しました。最先端の機械の使用により生産工程がより効率的になったため、メーカーはアップルファイバーをより簡単かつ手頃な価格で入手できるようになっています。持続可能性が重視されるようになったことに伴い、アップルファイバーは原料として汎用性があり環境に優しいため、こうした開発によって需要が高まり、現在ではより幅広い食品に使用されるようになっています。

脅威

高価な生産コスト

世界のアップルファイバー市場は、予測期間中の成長を妨げると予想されます。アップルファイバーの生産には、高価で特殊な機械と、粉砕や乾燥のような手順が必要です。さらに、リンゴを入手し加工するコストは、特に有機リンゴの場合は高価になる可能性があります。アップル・ファイバーは、こうした経費の結果、他の食物繊維よりも高価になる可能性があり、商品によってはその使用が制限されることもあります。製造コストが高いため、小規模メーカーが市場に参入するのは難しいかもしれないです。

COVID-19の影響:

COVID-19の大流行はアップルファイバー市場に大きな影響を及ぼし、世界のサプライチェーンを混乱させ、アップルファイバーやその他の原料の価格や入手可能性を変化させました。消費者行動の変化もアップルファイバーやその他の食品の需要に影響を与えました。しかし、パンデミックは健康とウェルネスをより重視する結果にもなり、天然で健康的な食材としてのアップルファイバーの新たな可能性を切り開いた。全体として、パンデミックは困難をもたらしたが、同時に発展と革新のチャンスももたらしました。

有機アップルファイバー分野は予測期間中最大になると予想される:

有機アップルファイバー分野は予測期間中最大のシェアを占めると予想されます。有機アップルファイバーの製造には、人工肥料、農薬、その他の化学物質を使用せずに有機栽培されたリンゴが使用されます。自然で有機的な食品への需要と、有機農法の健康と環境への利点に関する知識の高まりが、有機アップルファイバーの需要の主な促進要因です。オーガニック・アップルファイバーは、環境責任と持続可能性の重視の高まりを支える自然で健康的な原料です。さらに、有機アップルファイバーには農薬や残留化学物質が含まれていないため、消費者にとってはより安全で魅力的な原料となっています。

医薬品分野は予測期間中に最も高いCAGRを示すと予想される:

医薬品分野は予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれます。アップルファイバーの結合能力と高い繊維含有量により、アップルファイバーは錠剤やカプセルの賦形剤として人気があります。より多くの消費者が潜在的な健康上の利点を認識しているため、医薬品における天然成分や植物由来成分の需要が増加しています。さらに、栄養補助食品の人気が高まっていることから、新たなビジネスチャンスも生まれるはずです。しかし、より多くの消費者が従来の医薬品に代わる自然で環境に優しいものを求めているため、この成長は続くと予想されます。

最大のシェアを占める地域:

欧州地域市場は予測期間中、世界のアップルファイバー市場で最大のシェアを占めると予測されます。これは、天然食品やオーガニック食品に対する需要の高まりに加え、この地域における食物繊維の健康へのプラス効果に関する知識の広がりに起因しています。主要なリンゴ生産者も欧州に位置しているため、アップルファイバーの生産に必要な原料の安定した供給があります。さらに、オーガニックで健康的な食品に対する消費者の需要が高まっていることから、欧州は引き続きアップルファイバー市場を独占すると予想されます。

CAGRが最も高い地域:

アジア太平洋地域は、可処分所得の増加、健康とウェルネスへの関心の高まり、人口の多さなどの要因によって、自然で健康的な食品とパーソナルケア製品に対する需要が高まっているため、予測期間中に最も高いCAGRを示すと予測されます。この地域の飲食品市場は、特に中国や日本などの国々で拡大しており、アップルファイバーの需要を押し上げると予想されます。さらに、従来の食品やパーソナルケア製品に代わる環境に優しい製品を求める消費者が増えているため、アジア太平洋はアップルファイバーの生産者にとって大きな市場機会を提供しています。

主な発展:

2021年6月、再生可能エネルギーソリューションの大手生産者であり、高純度特殊アルコールと溶剤の生産で世界をリードするグリーンフィールド・世界社は、ミネソタ州ウィネベーゴに新たに買収したエタノール工場へのトウモロコシ供給についてセントラル・ファーム・サービス社(CFS)と合意に達したと発表しました。

2020年10月、カナダ最大の燃料用エタノール生産者であり、高純度特殊アルコール・溶剤製造の世界的リーダーであるグリーンフィールド・世界社は、2021年末までにオンタリオ州ジョンズタウンにある年産2億5,000万リットルのエタノール施設で、USPグレードを含む様々なグレードの高純度アルコールの年産1億リットルの生産を開始すると発表しました。

2020年10月には、カナダ最大の燃料用エタノール生産会社であるグリーンフィールド・世界社が、ミネソタ州ウィネベーゴにある年産1億8,200万リットルのコーン・プラス・エタノール施設を買収すると発表しました。

レポート内容

  • 地域レベルおよび国レベルの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2021年、2022年、2023年、2026年、2030年の市場データをカバー
  • 市場動向(市場促進要因・制約要因・機会・脅威・課題・投資機会・提言)
  • 市場推定に基づく主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
  • 主要な共通トレンドをマッピングした競合情勢
  • 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイル
  • 最新の技術的進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

無料カスタマイズサービス:

本レポートをご購読のお客様には、以下のいずれかの無料カスタマイズオプションをご提供いたします:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • アプリケーション分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のアップルファイバー市場:タイプ別

  • レギュラーアップルファイバー
  • オーガニックアップルファイバー
  • その他のタイプ

第6章 世界のアップルファイバー市場:栽培タイプ別

  • 有機リンゴ
  • 従来形式で育てられたリンゴ
  • その他の栽培タイプ

第7章 世界のアップルファイバー市場:形態別

  • 粉末
  • ペレット
  • その他の形式

第8章 世界のアップルファイバー市場:用途別

  • サプリメント
  • 栄養補助食品
  • 体重管理
  • コレステロールの低下
  • 血糖値の低下
  • ベーカリー
  • 心臓の健康
  • 解毒
  • 肉加工品
  • 低カロリー食品配合
  • テクスチャラント
  • 栄養吸収剤
  • 腸の健康
  • 機能性食品
  • 医薬品
  • ペットフード
  • 幼児食
  • ソース
  • 菓子類
  • 飲料
  • その他の用途

第9章 世界のアップルファイバー市場:流通チャネル別

  • ハイパーマーケット
  • スーパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンラインストア
  • その他の流通チャネル

第10章 世界のアップルファイバー市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第11章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第12章 企業プロファイル

  • CFF GmbH & Co. KG
  • Greenfield
  • Herbafood Ingredients GmbH
  • LaBudde Group Inc
  • Marshall Ingredients
  • Mayer Brothers
  • Pestell Minerals & Ingredients Inc.
  • Rejoice Life Ingredients
  • Unipektin Ingredients
  • Xi'an DN Biology Co.,Ltd
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Apple Fiber Market Outlook, By Region (2021-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Apple Fiber Market Outlook, By Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Apple Fiber Market Outlook, By Regular Apple Fiber (2021-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Apple Fiber Market Outlook, By Organic Apple Fiber (2021-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Apple Fiber Market Outlook, By Other Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Apple Fiber Market Outlook, By Cultivation Type (2021-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Apple Fiber Market Outlook, By Organic Apple (2021-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Apple Fiber Market Outlook, By Conventionally-raised Apple (2021-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Apple Fiber Market Outlook, By Other Cultivation Types (2021-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Apple Fiber Market Outlook, By Form (2021-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Apple Fiber Market Outlook, By Powder (2021-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Apple Fiber Market Outlook, By Pallets (2021-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Apple Fiber Market Outlook, By Other Forms (2021-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Apple Fiber Market Outlook, By Application (2021-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Apple Fiber Market Outlook, By Dietary Supplements (2021-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Apple Fiber Market Outlook, By Nutraceuticals (2021-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Apple Fiber Market Outlook, By Weight Management (2021-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Apple Fiber Market Outlook, By Cholesterol Reduction (2021-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Apple Fiber Market Outlook, By Blood Sugar Reduction (2021-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Apple Fiber Market Outlook, By Bakery (2021-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Apple Fiber Market Outlook, By Heart Health (2021-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Apple Fiber Market Outlook, By Detoxification (2021-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Apple Fiber Market Outlook, By Processed Meat Products (2021-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Apple Fiber Market Outlook, By Reduced Calorie Food Formulation (2021-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Apple Fiber Market Outlook, By Texturants (2021-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Apple Fiber Market Outlook, By Nutrient Absorber (2021-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Apple Fiber Market Outlook, By Gut Health (2021-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Apple Fiber Market Outlook, By Functional Food (2021-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Apple Fiber Market Outlook, By Pharmaceuticals (2021-2030) ($MN)
  • Table 30 Global Apple Fiber Market Outlook, By Pet Foods (2021-2030) ($MN)
  • Table 31 Global Apple Fiber Market Outlook, By Infant Food (2021-2030) ($MN)
  • Table 32 Global Apple Fiber Market Outlook, By Sauces (2021-2030) ($MN)
  • Table 33 Global Apple Fiber Market Outlook, By Confectionary (2021-2030) ($MN)
  • Table 34 Global Apple Fiber Market Outlook, By Beverages (2021-2030) ($MN)
  • Table 35 Global Apple Fiber Market Outlook, By Other Applications (2021-2030) ($MN)
  • Table 36 Global Apple Fiber Market Outlook, By Distribution channel (2021-2030) ($MN)
  • Table 37 Global Apple Fiber Market Outlook, By Hypermarket (2021-2030) ($MN)
  • Table 38 Global Apple Fiber Market Outlook, By Supermarket (2021-2030) ($MN)
  • Table 39 Global Apple Fiber Market Outlook, By Convenience Stores (2021-2030) ($MN)
  • Table 40 Global Apple Fiber Market Outlook, By Online Stores (2021-2030) ($MN)
  • Table 41 Global Apple Fiber Market Outlook, By Other Distribution Channels (2021-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC23353

According to Stratistics MRC, the Global Apple Fiber Market is accounted for $19.6 million in 2023 and is expected to reach $34.47 million by 2030 growing at a CAGR of 8.4% during the forecast period. Apple pomace, a byproduct of processing apples, is used to make products made of apple fiber. Apple fiber products are created by pressing pectin and flavor out of the apple skin and flesh while extracting the juice. The leftover apple solid is dried and ground into uniform-sized particles. The natural pressing process uses no sulfites, enzymes, double washing, preservatives, or pressing aids. A good source of both soluble and insoluble dietary fibers is apple fiber. Organic apple fiber contains between 35 and 40 percent dietary fiber, which aids the body's digestion.

According to the U.S. Department of Agriculture, a medium-sized apple is a good source of fiber: It contains 4.8 grams of the nutrient. The same apple is also a good source of vitamin C, offering 9.2 milligrams, along with small amounts of other vitamins and minerals.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing consumer awareness of health

The global Apple Fiber market expected to drive growth during the forecast period. In order to improve their health, consumers are becoming more and more interested in food products. Dietary fiber, which is abundant in apples, aids in maintaining digestive health, lowering cholesterol levels, and preventing a number of illnesses, including cancer, diabetes, and heart disease. Additionally, apple fiber has a high fiber content and a low calorie count, making it a desirable ingredient for controlling blood sugar levels and weight.

Restraint:

Insufficient consumer awareness

The global Apple Fiber market expected to hinder growth during the forecast period. Numerous consumers are still unaware that apple fiber is an ingredient, despite the fact that dietary fiber's health benefits are becoming more widely known. It may be harder for manufacturers to market products containing apple fiber as a result of this lack of awareness, which could reduce the demand for apple fiber. Moreover, the market for apple fiber may also be constrained by consumers' reluctance to experiment with novel products that include unproven ingredients.

Opportunity:

Technological progress in the production process

The global Apple Fiber market expected to drive growth during the forecast period. The quality and purity of the ingredient have improved as a result of the development of new methods for extracting apple fiber due to technological advancements. Since the production process is now more effective thanks to the use of cutting-edge machinery, manufacturers can now access apple fiber more easily and affordably. Due to its versatility and eco-friendliness as an ingredient, in line with the growing emphasis on sustainability, these developments have increased the demand for apple fiber, which can now be found in a wider range of food products.

Threat:

Expensive production costs

The global Apple Fiber market expected to hamper growth during the forecast period. Apple fiber production calls for expensive, specialized machinery and procedures like grinding and drying. Furthermore, the cost of obtaining and processing apples can be expensive, particularly if they are organic. Apple fiber may be more expensive than other dietary fibers as a result of these expenses, which may restrict its use in some goods. It may be challenging for small-scale manufacturers to enter the market due to the high cost of production.

COVID-19 Impact:

The COVID-19 pandemic has had a significant effect on the apple fiber market, disrupting the global supply chain and changing the price and availability of apple fiber and other ingredients. Changes in consumer behavior have also had an impact on the demand for apple fiber and other food items. The pandemic has, however, also resulted in a greater emphasis on health and wellness, which has opened up new possibilities for apple fiber as a natural and healthy ingredient. Overall, even though the pandemic presented difficulties, it also offered chances for development and innovation.

The organic apple fiber segment is expected to be the largest during the forecast period:

The organic apple fiber segment is expected to be the largest share during the forecast period. Apples grown organically without the use of artificial fertilizers, pesticides, or other chemicals are used to make organic apple fiber. The demand for natural and organic food products, as well as growing knowledge of the health and environmental advantages of organic farming methods, are the main drivers of the demand for organic apple fiber. Organic apple fiber is a natural, healthy ingredient that supports the growing emphasis on environmental responsibility and sustainability. Furthermore, organic apple fiber contains no pesticides or lingering chemicals, making it a safer and more appealing ingredient for consumers.

The pharmaceuticals segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period:

The pharmaceuticals segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period. Apple fiber binding abilities and high fiber content make it a popular excipient for tablets and capsules. Since more consumers are aware of the potential health benefits, there is an increasing demand for natural and plant-based ingredients in pharmaceuticals. Additionally, new opportunities should arise as a result of the rising popularity of dietary supplements. However, as more consumers look for natural and eco-friendly alternatives to conventional pharmaceutical products, this growth is anticipated to continue.

Region with largest share:

The Europe region market is estimated to witness a largest share of the global Apple Fiber market during the forecast period. This can be attributed to the rising demand for natural and organic food items as well as the expanding knowledge of dietary fiber positive effects on health in this region. Major apple producers are also located in Europe, so there is a consistent supply of raw materials for the production of apple fiber. Moreover, Europe is anticipated to continue to dominate the apple fiber market as consumer demand for organic and healthy food products grows.

Region with highest CAGR:

Asia Pacific is projected to have the highest CAGR over the forecast period, due to rising demand for natural and healthy food and personal care products, driven by factors like rising disposable income, growing interest in health and wellness, and a large population. The region's expanding food and beverage market, especially in nations like China and Japan, is anticipated to boost demand for apple fiber. Moreover, Asia-Pacific offers a sizable market opportunity for producers of apple fiber as more consumers look for eco-friendly alternatives to conventional food and personal care products.

Key players in the market

Some of the key players in Apple Fiber market include CFF GmbH & Co. KG, Greenfield, Herbafood Ingredients GmbH, LaBudde Group Inc, Marshall Ingredients, Mayer Brothers, Pestell Minerals & Ingredients Inc., Rejoice Life Ingredients, Unipektin Ingredients and Xi'an DN Biology Co., Ltd.

Key Developments:

In June 2021, Greenfield Global Inc., a leading producer of renewable energy solutions and a global leader in the production of high-purity specialty alcohols and solvents, announced today that it has reached an agreement with Central Farm Service (CFS) for the supply of corn to its newly acquired ethanol plant in Winnebago, MN.

In October 2020, Greenfield Global Inc., Canada's largest producer of fuel ethanol, and a global leader in the production high-purity specialty alcohols & solvents, announced today that it will begin producing 100 million litres per year of various grades of high purity alcohols, including USP grade, at its 250 million litre per year ethanol facility in Johnstown, Ontario before the end of 2021.

In October 2020, Greenfield Global Inc., Canada's largest fuel ethanol producer, announced today that it will acquire the 182 million litre per-year Corn Plus ethanol facility in Winnebago, Minnesota.

Types Covered:

  • Regular Apple Fiber
  • Organic Apple Fiber
  • Other Types

Cultivation Types Covered:

  • Organic Apple
  • Conventionally-raised Apple
  • Other Cultivation Types

Forms Covered:

  • Powder
  • Pallets
  • Other Forms

Applications Covered:

  • Dietary Supplements
  • Nutraceuticals
  • Weight Management
  • Cholesterol Reduction
  • Blood Sugar Reduction
  • Bakery
  • Heart Health
  • Detoxification
  • Processed Meat Products
  • Reduced Calorie Food Formulation
  • Texturants
  • Nutrient Absorber
  • Gut Health
  • Functional Food
  • Pharmaceuticals
  • Pet Foods
  • Infant Food
  • Sauces
  • Confectionary
  • Beverages
  • Other Applications

Distribution Channels Covered:

  • Hypermarket
  • Supermarket
  • Convenience Stores
  • Online Stores
  • Other Distribution Channels

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Apple Fiber Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Regular Apple Fiber
  • 5.3 Organic Apple Fiber
  • 5.4 Other Types

6 Global Apple Fiber Market, By Cultivation Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Organic Apple
  • 6.3 Conventionally-raised Apple
  • 6.4 Other Cultivation Types

7 Global Apple Fiber Market, By Form

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Powder
  • 7.3 Pallets
  • 7.4 Other Forms

8 Global Apple Fiber Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Dietary Supplements
  • 8.3 Nutraceuticals
  • 8.4 Weight Management
  • 8.5 Cholesterol Reduction
  • 8.6 Blood Sugar Reduction
  • 8.7 Bakery
  • 8.8 Heart Health
  • 8.9 Detoxification
  • 8.10 Processed Meat Products
  • 8.11 Reduced Calorie Food Formulation
  • 8.12 Texturants
  • 8.13 Nutrient Absorber
  • 8.14 Gut Health
  • 8.15 Functional Food
  • 8.16 Pharmaceuticals
  • 8.17 Pet Foods
  • 8.18 Infant Food
  • 8.19 Sauces
  • 8.20 Confectionary
  • 8.21 Beverages
  • 8.22 Other Applications

9 Global Apple Fiber Market, By Distribution Channel

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Hypermarket
  • 9.3 Supermarket
  • 9.4 Convenience Stores
  • 9.5 Online Stores
  • 9.6 Other Distribution Channels

10 Global Apple Fiber Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 CFF GmbH & Co. KG
  • 12.2 Greenfield
  • 12.3 Herbafood Ingredients GmbH
  • 12.4 LaBudde Group Inc
  • 12.5 Marshall Ingredients
  • 12.6 Mayer Brothers
  • 12.7 Pestell Minerals & Ingredients Inc.
  • 12.8 Rejoice Life Ingredients
  • 12.9 Unipektin Ingredients
  • 12.10 Xi'an DN Biology Co.,Ltd