市場調査レポート
商品コード
1258892
造園用具市場の2028年までの予測- 製品別(ハンドツール、芝刈り機、電動工具、その他の造園用具)、エンドユーザー別(商業用、住宅用)、地域別の世界分析Landscaping Tools Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Product (Hand Tools, Lawnmowers, Power Tools and Other Landscaping Tools), End User (Commercial and Residential) and By Geography |
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造園用具市場の2028年までの予測- 製品別(ハンドツール、芝刈り機、電動工具、その他の造園用具)、エンドユーザー別(商業用、住宅用)、地域別の世界分析 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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Stratistics MRCによると、世界の造園用具市場は2022年に311億6,000万米ドルを占め、予測期間中にCAGR7.1%で成長し、2028年には470億3,000万米ドルに達すると予測されます。
造園用具とは、ガーデニングや造園用に設計された多くの道具の一つです。ガーデニング用品には、ガーデニングや園芸作業のために特別に意図された幅広いものが含まれます。これらのアイテムは、手動または電動工具であり、草を切ったり、刈ったり、刈り込んだりするために使用されます。情勢用具には、さまざまなサイズや形状のものがあり、排水、ガーデニング、屋根工事など、さまざまな活動を目的としたものです。ガーデニングや芝生の手入れは、高齢者の余暇活動として一般的であり、それが造園用品の家庭需要を促進しています。
統計・プログラム実施省(MoSPI)によると、インドではキッチンガーデンからの総額は年々増加しており、インド市場における造園用具の販売拡大が期待されます。
インドア/キッチンガーデニングは、先進国の家庭の需要増に対応するため、住宅内で野菜を栽培することです。その結果、手軽で簡単なガーデニングソリューションを提供する情勢機器の顧客需要が急増しています。これらの造園用具は、その余分な利点から、調査期間中に高い需要があります。老舗企業が、新鮮な果物や野菜を自宅で栽培するためのソリューションを提供しているに過ぎないです。市場開拓を進める企業は、市場の可能性を認識し、屋内キッチンガーデニングの需要が大きい新しい地方に事業を拡大しています。
新興国を中心に、造園機器のコスト高が成長を妨げています。多くの国で燃料価格が高騰しているため、ランドモアの運転経費が長期的に上昇しています。造園機械は、その性能を長期間維持するために、定期的なアップグレードが必要です。新しい技術を既存の機械に組み込むにはコストがかかるため、市場の成長が鈍化しています。さらに、多くの部品の修理に多額の費用がかかるため、消費者は造園用具、特に発展途上国の家庭用電動工具の購入を控えています。
先進国の家庭や商業施設における造園活動の人気の高まりが、造園用具の市場を活性化させています。緑被率を高めて環境を保全する必要性に対する家庭の意識の高まりは、造園用具業界の新規企業や既存企業の見通しを高めています。2017年、アメリカの園芸家は、芝生と庭の小売販売に一家族あたり503米ドルを費やし、前年より100米ドル以上多いという記録的な数字を残しています。芝生やガーデニング用品への支出が増えることで市場の成長が促進され、予測期間中に企業の展望を提示しています。
世界的に見ても、造園は天候や季節に左右されるものです。そのため、各国の季節の移り変わりが造園用具の市場に影響を与えます。降雪時は、霜や雪が降る寒冷地では、造園に使用する芝や装飾作物の定着に不利なため、機器の需要は低くなります。天候不順は、多くの市場で環境問題を引き起こし、造園活動をより困難にしています。これらの地域では造園活動ができないため、従来の造園用具の需要は減少しています。
COVID-19の影響で、造園用具メーカーはサプライチェーンの破壊や労働力不足などの問題に直面し、販売数が減少しました。社会的距離を置く戦術、ロックダウン基準、ネガティブな市場手法の結果、ほとんどの国で経済活動の急激な停止を経験しました。しかし、造園やガーデニングの活動が活発化したため、数ヵ月後に各国で監禁が解除されると、造園用具の売上は急増しました。
芝刈り機分野は、世界的に芝生、庭園、庭が増加していることから、有利な成長を遂げると推定されます。自走式、プッシュ式、ホバー式の芝刈り機が、予測期間中に飛躍的な成長を遂げると予想される主要機器タイプです。技術の進歩や新技術の普及により、ベンダーは創造的で環境に優しい商品を提供できるようになり、電動芝刈り機市場の成長に影響を与える可能性が高いです。ロボット操作の機器の需要は今後も増加し、芝刈り機の採用率にさらなるプレッシャーを与えると思われます。
住宅用セグメントは、住宅用ガーデニング機器の需要促進により、予測期間中に最も速いCAGR成長を遂げると予測されています。一人当たりの可処分所得が高く、高所得者層が業界の収益の大部分を占めています。このパターンは今後も続くと思われます。室内ガーデニングが心身に良いという認識が広まりつつあります。多くの企業が住宅用の屋内庭園を設置し、管理しています。気候変動の影響により、オーガニック食品を育てるためだけでなく、美観のために庭を作る人が増えています。
市場情勢は、北米が予測期間中に最も大きなシェアを占めると予想されます。これは、北米では造園や芝生の手入れが盛んであるためです。これは、低コストで汗をかくことのできる職業であり、移民やアメリカ人一世に、主流経済への出発点と道筋を提供するものです。この業界の拡大は、造園用具の使用にもメリットをもたらします。国内の人々は、より質の高い空気やレジャーを楽しむために、緑の多い裏庭を重視しており、造園人気の急上昇を示し、ガーデニング用品の使用率を押し上げています。
裏庭の改造需要の高まり、使いやすいモデルの技術開発、芝生のマッピングやナビゲーションのような接続性と認知機能を備えたロボットモデルの使用の増加により、予測期間中、欧州が最も高いCAGRを示すと予測されます。ロボット芝刈り機は、接続性が向上し、自動化技術を革新的な住宅設計と組み合わせることができるため、国内でますます人気が高まっており、今日の技術に精通した最終消費者に利益をもたらしています。
2023年1月、ジョンディアはマイクロソフトと提携し、ジョンディアディーラーに新たな価値と効率性を提供します。両社はディーラーのビジネスの多くの側面で共通の技術プラットフォームに取り組んでおり、ディーラーの成長、革新、顧客インサイトの新しい機会を可能にします。
2021年1月、Stanley Black &Decker Inc.のDEWALTブランドは、それぞれ高効率のブラシレスダイレクトドライブモーターを搭載し、2つのDewalt 20V MAX 10.0 Ahバッテリーで高電圧切断能力を発揮する最新の2x20V MAX Self-Propelled Mower(DCMWSP244U2)とPush Mower(DCMWP233U2)を発表しました。
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According to Stratistics MRC, the Global Landscaping Tools Market is accounted for $31.16 billion in 2022 and is expected to reach $47.03 billion by 2028 growing at a CAGR of 7.1% during the forecast period. A landscaping tool is one of many tools designed for gardening and landscaping. Gardening equipment includes a wide range of things intended specifically for gardening and horticulture tasks. These items, which are either manual or power tools, are used to cut, trim, and mow the grass. Landscaping tools come in a variety of sizes and shapes, and they are intended for a variety of activities such as drainage, gardening, and roofing. Gardening or lawn maintenance is a common leisure activity for the elderly, which fuels household demand for landscaping items.
According to the Ministry of Statistics and Program Implementation (MoSPI), the gross value from the kitchen gardens has been increasing every year in India, thus creating an opportunity to increase the sales of landscaping tools in the Indian market.
Indoor/kitchen gardening is the practise of growing vegetables in residential dwellings to meet rising household demands in developed countries. As a result, customer demand for landscape equipment that provides quick and easy gardening solutions has skyrocketed. These landscaping tools are in high demand during the research time due to their extra benefits. More than simply well-established enterprises are offering solutions for people to grow fresh fruit and vegetables in their own homes. Developing enterprises are recognizing the market's potential and expanding their operations into new provinces with significant demand for indoor kitchen gardening.
The high cost of landscaping equipment has stifled growth, especially in emerging nations. Land mower operating expenses have risen over time as a result of high fuel prices in many countries. Landscape machinery must be upgraded on a regular basis in order to preserve its performance over time. The expensive cost of integrating new technology into existing machinery has slowed market growth. Additionally, consumers have been discouraged from acquiring landscaping tools, particularly power-enabled tools for home usage in developing countries, due to the high expense of repairing many equipment parts.
The growing popularity of landscaping activities among residential and commercial users in developed countries is boosting the market for landscaping tools. The growing awareness among households of the need to save the environment by increasing green cover has raised the prospects for new and established companies in the landscaping tools industry. In 2017, American gardeners spent a record-breaking USD 503 per family on lawn and garden retail sales, over $100 more than the previous year. Spending more money on lawn and gardening equipment has fuelled market growth, presenting company prospects during the forecast period.
On a worldwide scale, landscaping is dependent on the weather and seasons. As a result, seasonal changes in each country affect the market for landscaping tools. The demand for devices is low during snowfall because the cold climates marked by frost and snow are unfavourable for the establishment of turfs and decorative crops used in landscaping. Unfavourable climatic circumstances have caused environmental issues in numerous markets, making landscaping efforts more difficult. Because these regions are not viable for landscaping activities, the demand for traditional landscaping tools has declined.
Because of the COVID-19, landscaping tool makers faced issues like as supply chain disruptions and labour shortages, which resulted in fewer sales. Most countries experienced a sudden halt in economic activity as a result of social distancing tactics, lockdown standards, and negative market methods. However, due to increased landscaping and gardening activities, sales of landscaping tools soared after a few months, when lockdown was lifted in various nations.
The lawnmowers segment is estimated to have a lucrative growth, due to the rise in lawns, gardens, and yards globally. Self-propelled, push, and hover lawnmowers are the primary equipment types expected to exhibit exponential growth during the projection period. Advances in technology and the increased popularity of new technologies will most likely allow vendors to offer creative and eco-friendly goods, influencing the growth of the electric lawn mower market. The demand for robot-operated equipment will continue to rise in the future years, putting more pressure on the rate of lawnmower adoption.
The residential segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to the driving demand for residential gardening equipment. High disposable income per person and a high-income population account for a big amount of the industry's revenue. This pattern is likely to persist. People are increasingly turning to indoor gardening since they are aware of its advantages for their bodies and minds. Numerous businesses set up and maintain residential indoor gardens. As a result of climate change, more individuals are planting gardens for aesthetic purposes as well as to raise organic food.
North America is projected to hold the largest market share during the forecast period, owing to the landscaping and lawn care is a booming business in the region. This is a low-cost, high-sweat-equity profession that provides immigrants and first-generation Americans with a starting point and a pathway into the mainstream economy. The expansion of this industry benefits the use of landscaping tools. People in the country are focusing on a green backyard for better quality air and leisure activities, showing a surge in the popularity of landscaping and boosting the usage of gardening products.
Europe is projected to have the highest CAGR over the forecast period due to rising backyard remodelling demand, technological developments in user-friendly models, and the rising use of robotic models with connectivity and cognitive capabilities like lawn mapping and navigation. Robotic lawnmowers are becoming increasingly popular in the country because to their improved connection and capacity to mix automated technology with the innovative house design, which benefits today's tech-savvy end consumers.
Some of the key players profiled in the Landscaping Tools Market include: Robert Bosch GmbH, Honda Power Equipment, Husqvarna AB, Stanley Black & Decker, Inc., Andreas Stihl AG & Co. KG, The Toro Corp., Felco S.A., Makita Corporation, Fiskars Corporation, Deere & Company, Kubota Corporation and Blount International Inc.
In January 2023, John Deere partnered with Microsoft to bring new value and efficiencies to John Deere Dealers. The companies are working on a common technology platform for many aspects of a dealer's business, enabling new opportunities for growth, innovation, and customer insights for dealers.
In January 2021, DEWALT brand of Stanley Black & Decker Inc. unveiled its latest 2x20V MAX Self-Propelled Mower (DCMWSP244U2) and Push Mower (DCMWP233U2) that each features a high-efficiency, brushless, direct-drive motor and are powered by two Dewalt 20V MAX 10.0 Ah batteries for high-voltage cutting capacity.
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