市場調査レポート
商品コード
1258891
自動車用テスト装置市場の2028年までの予測- 製品タイプ、車両タイプ、アプリケーション、エンドユーザー、地域別の世界分析Automotive Test Equipment Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Product, Vehicle Type, Application, End User and By Geography |
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自動車用テスト装置市場の2028年までの予測- 製品タイプ、車両タイプ、アプリケーション、エンドユーザー、地域別の世界分析 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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Stratistics MRCによると、自動車用試験装置の世界市場は、2022年に27億7,000万米ドルを占め、2028年には40億5,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中にCAGR6.5%の成長を遂げる見込みです。
自動車用テスト機器は、自動車の効果的な性能を評価・検証するために、自動車の品質管理テストを実施するために使用されます。自動車試験機は、自動車の効率化に貢献し、結果として自動車の寿命を延ばす上で重要な役割を担っています。これらの装置は、システムの欠陥を検出し、診断するのに役立つため、必要です。自動車の性能と動作をテストして欠陥を検出するために必要なすべての機器とガジェットで構成されています。これには、エンジンオイルの消費量、潤滑油のエアレーションがハンドブレーキのテンションに与える影響、燃料の希釈度などのテストが含まれます。
しかし、熟考に熟考を重ねた結果、私は他のキャリアを追求することにしました。この決断は簡単なものではありませんでしたが、私の個人的、職業的な成長にとって正しい決断であると信じています。
米国運輸省道路交通安全局(NHSA)は、温室効果ガス(GHG)排出量の削減と燃費向上を目的とした新しい規制からなる国家プログラムを開始しました。また、環境保護庁(EPA)は、温室効果ガス排出量を削減するために、大気浄化法に基づくGHG排出量ガイドラインを制定しました。欧州連合(EU)は、窒素酸化物(NOx)、一酸化炭素(CO)、炭化水素などの有害化学物質の排出を削減し、自動車をよりクリーンにするために厳しいユーロ6基準を設定しました。新基準Euro6では、ガソリン車とディーゼル車についてそれぞれ異なる仕様が定められています。これらの要因が、世界の自動車用テスト機器市場を前進させています。
世界的に数多くの厳しい排ガス規制が施行され、OEMはこれらの基準を満たすことを保証するために効率的な試験を行うことを余儀なくされています。ハイブリッドパワートレインを搭載したハイブリッドカーのような現代の自動車では、モバイルベースの機器など、多くの種類のテスト機器を使用する必要があります。ハイブリッドカーの試験オプションを提供する会社は限られています。ハイブリッドカーの試験には、新しい試験装置が必要であり、高度な研究が必要です。自動車試験のための研究開発設備が不足すれば、先進的で革新的な製品は生まれず、自動車試験の品質も低下することになります。
OBD技術の自己診断能力は、近年、OBDテストの需要を押し上げています。OBDは、個人がエンジンを完全にコントロールすることを可能にします。OBDツールは、車両の欠陥を検出するだけでなく、差し迫った部品の故障の早期兆候を提供することによって、排出量を制限するのに役立ちます。OBD-IIのトラブルシューティングの特性は、ユーザーや技術者が車両の故障を検出することを可能にします。問題を診断するために自動車工場に来る代わりに、ユーザーはOBD機器を使ってエンジンの状態を読み取り、自分で問題を診断することができます。
自動車産業は、技術の進歩とコスト削減の間で行き詰まっています。電気自動車やハイブリッドカーのテストに利用される高度なテスト機器などの技術は、従来のテスト機器よりも高価です。スケールメリットの恩恵を受けるには、その技術が普及するまでに時間がかかります。新興国ではエントリーモデルの乗用車の需要が高く、自動車メーカーは製品をリーズナブルな価格で提供する必要があります。このシナリオでは、高価なテスト機器を提供することは妨げになる可能性があります。
COVID-19のパンデミックは、自動車産業や主要メーカーを含むすべての産業に大きな影響を及ぼしています。生産性の低下、自動車サプライチェーンの混乱、工場の閉鎖など、すべてが新車の需要、供給、登録に大きな影響を及ぼしました。自動車の利用率の向上は、より多くの試験装置の配備を必要とします。しかし、COVID-19のため、交通量はなく、自動車用テスト機器の需要もないです。また、相手先ブランド製造業者(OEM)も製造を中止しており、自動車用試験機の需要はさらに減少しています。
シャーシダイナモメーター分野は、有利な成長を遂げると推定されます。これは、低コスト生産と発展途上国における自動車製造施設の増加に起因しています。また、自動車のドライブトレインの全体的な機能を判断するのに役立ち、公害試験や走行距離の蓄積に広く利用されています。シャシーダイナモメーターは、トルクとスピードの特性を利用して車両の性能を測定します。ホイールダイナモメーターやシャシー試験機は、シャシーダイナモメーターの別称です。
予測期間中、PCまたはラップトップベースの機器セグメントが最も速いCAGRの成長を遂げると予測されています。PC/ラップトップベースの試験装置の大半は、必要なケーブル、ハードウェア、ソフトウェアをすべて含むハードウェアとソフトウェアのパッケージで構成されています。これらのPCベースのシステムには、センサーデータの可視化と記録、燃費の計算、馬力とトルクの推定を行うツールが含まれています。さらに、多くの整備士は、自動車部品のデータ抽出と解析のために、PC/ラップトップベースのソリューションを好んで使用しています。
予測期間中、アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占めると予測されています。この地域は、自動車の製造拠点として機能しています。消費者の消費意欲の高まりが、同地域の自動車需要を後押ししています。さらに、生産コストが低く、安価な労働力を利用できるため、いくつかのOEMは生産施設を設立したり、国内の自動車メーカーと協力したりしています。自動車試験装置の主要サプライヤーは、アジア太平洋全域に存在します。
予測期間中、CAGRが最も高いのは欧州と予測されています。この地域には、有名な自動車メーカーがいくつか進出しています。さらに、安全認証が受け入れられているため、この地域のメーカーは、多くの安全要件に従ってテストされた優れた安全機能を提供することに取り組んでいます。厳しい公害基準と、すべての新車種へのeCall技術の導入が相まって、予測期間中、地域の需要を刺激すると予想されます。
2020年3月、アクティアはフィリピンとラオスに車両検査センターを設置し、重厚な良品車、軽自動車、バイクの検査席を設置しました。フィリピンでは、QWIKという名称で当初40の検査センターを開設しました。そしてまた、ラオスでは、アクティアが軽製品車と実質製品車の2つの検査ラインを設置しました。
2019年11月、ロバート・ボッシュは、BEA 950放電分析器とBosch FSA7 40車両枠組み検査を技術的にアップグレードしました。FSA 740は、48Vフレームワークと人間工学に基づいた路面電車の見積もり選択を強調しています。放電検査に活用されるBEA 950ガジェットは、現在、24インチの巨大スクリーンを搭載しています。
2018年9月、Bosch(ドイツ)は、短い試験時間、人間工学に基づいた計画、効果的な作業プロセスを持つ車両に移植されたインジェクタのための別の試験フレームワークを持つ別のアイテムDCI 700ディーゼルシートを派遣しました。
2018年5月、自動車試験装置を提供するHoriba(日本)は、新しいSERVICE-ONE savvyと、自動車のReal Driving Emission(RDE)試験を意図した流出制御フレームワークの確固たるアイデアを派遣しました。
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According to Stratistics MRC, the Global Automotive Test Equipment Market is accounted for $2.77 billion in 2022 and is expected to reach $4.05 billion by 2028 growing at a CAGR of 6.5% during the forecast period. Automotive test equipment is used to conduct quality control tests on automobiles in order to evaluate and verify their effective performance. Automotive test equipment contributes to vehicle efficiency and consequently plays a significant part in extending the vehicle's overall life. These devices are necessary because they aid in detecting and diagnosing system flaws. It consists of all of the equipment and gadgets required to detect flaws by testing vehicle performance and operation. This includes testing engine oil consumption, the effect of lubricant aeration on handbrake tension, fuel dilution, and so on.
However, after much consideration and reflection, I have decided to pursue other career opportunities. This was not an easy decision for me to make, but I believe it is the right one for my personal and professional development.
The National Highway Traffic Safety Administration (NHSA) of the United States Department of Transportation launched a national programme comprised of new regulations aimed at reducing Greenhouse Gas (GHG) emissions and improving fuel economy. The Environmental Protection Agency (EPA) has also established GHG emissions guidelines under the Clean Air Act to reduce greenhouse gas emissions. The European Union (EU) set tough Euro 6 standards to make cars cleaner by cutting the exhaust emission of hazardous chemicals such as nitrogen oxide (NOx), carbon monoxide (CO), and hydrocarbons. The new Euro 6 standards contain distinct specifications for petrol and diesel vehicles. These factors are propelling the global automotive test equipment market forward.
Numerous stringent emission requirements and regulations enforced globally have compelled OEMs to efficiently test their vehicles to guarantee that they meet these norms. Contemporary vehicles, such as hybrid cars with hybrid powertrains, necessitate the use of many types of test equipment, such as mobile-based equipment and others. There are only a few companies that offer hybrid car testing options. Hybrid car testing necessitates advanced research because these vehicles necessitate new sorts of test equipment. Lack of R&D facilities for automotive testing would result in less progressive and innovative products, as well as a reduction in automotive testing quality.
The self-diagnostic capacity of OBD technology has boosted the demand for OBD testing in recent years. OBD gives an individual complete control over the engine. OBD tools, in addition to detecting vehicle defects, also help to limit emissions by providing early indications of impending component failure. The troubleshooting properties of OBD-II allow users or technicians to detect vehicle faults. Instead of coming to the auto shop to diagnose the problem, the user can read the state of the engine and diagnose the problem themselves using OBD equipment.
The automotive sector is stuck between technical advancement and cost reduction. Technology such as advanced test equipment utilised for electric or hybrid car testing are more expensive than traditional test equipment. It takes time for a technology to gain popularity in order for its manufacturers to benefit from economies of scale. Entry-level passenger cars are in high demand in emerging economies, and automakers must offer their products at reasonable costs. In this scenario, providing expensive test equipment can be a hindrance.
The COVID-19 pandemic has had a significant influence on all industries, including the automotive industry and key manufacturers. Productivity declines, disruptions in the automotive supply chain, and factory lockdowns all had a significant influence on new car demand, supply, and registrations. Increasing vehicle utilisation necessitates the deployment of more testing equipment. However, due to COVID-19, there is no traffic and no demand for automotive test equipment. Original equipment manufacturers (OEMs) have also ceased manufacturing, reducing demand for automotive test equipment even further.
The chassis dynamometer segment is estimated to have a lucrative growth. This is attributed to low-cost production and an increase in the number of automobile manufacturing facilities in developing countries. It also aids in determining the overall functioning of a vehicle's drivetrain and is widely utilised for pollution testing and mileage accumulation. The Chassis Dynamometer measures vehicle performance using torque and speed characteristics. A wheel-dynamometer or chassis testing machine is another name for chassis dynamometer.
The PC or laptop-based equipment segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period. The majority of PC/laptop-based testing equipment consists of a hardware and software package that includes all of the necessary cables, hardware, and software. These PC-based systems contain tools for visualising and logging sensor data, calculating fuel economy, and estimating horsepower and torque. Furthermore, many mechanics prefer PC/laptop-based data extraction and analysis solutions for car components.
Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period. The region serves as a manufacturing centre for automobiles. Rising consumer spending power is fuelling demand for automobiles in the region. Furthermore, due to low production costs and the availability of inexpensive labour, several OEMs have either created production facilities or worked with domestic vehicle manufacturers. Key suppliers of automotive test equipment can be seen throughout Asia Pacific.
Europe is projected to have the highest CAGR over the forecast period. Several well-known vehicle manufactures have a presence in the region. Furthermore, as a result of the acceptance of safety certification, manufacturers in the region are engaged in offering great safety features that are tested in accordance with many safety requirements. Stringent pollution standards, combined with the introduction of eCall technology in all new vehicle types, are expected to stimulate regional demand during the forecast period.
Some of the key players profiled in the Automotive Test Equipment Market include: Sierra Instruments, DENSO CORPORATION, Honeywell Industrial Inc., Horiba, Ltd, Bosch, Continental AG, Vector Informatik, ABB, Freese Enterprises, Millbrook Proving Ground, Delphi Automotive PLC, AVL List GmbH, PTM Electronics and SGS S.A.
In March 2020, Actia set up its vehicle inspection center in the Philippines and Laos, with the test seat for hefty good vehicles, light vehicles, and bikes. In the Philippines, the initial 40 inspection centers were opened under the name QWIK. Then again, in Laos, Actia set up two inspection lines for light and substantial products vehicles.
In November 2019, Robert Bosch had technically upgraded the BEA 950 discharge analyzer and Bosch FSA7 40 vehicle framework examination. The FSA 740 highlights the estimation choice for the 48V framework and ergonomic streetcar. The BEA 950 gadget, which is utilized for discharge examination, is presently fitted with a 24-inch huge screen.
In September 2018, Bosch (Germany) dispatched another item DCI 700 diesel seat with another testing framework for injectors implanted in vehicles that have short testing time, ergonomic plan, and effective work process.
In May 2018, Horiba (Japan), provider of auto test gear, dispatched its new SERVICE-ONE savvy and a solid idea for outflow control framework intended for Real Driving Emission (RDE) testing of vehicles.
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