市場調査レポート
商品コード
1258817
航空機用スイッチの2028年までの市場予測-タイプ別(自動・手動)、プラットフォーム別(回転翼・固定翼)、アプリケーション別、地域別の世界分析Aircraft Switches Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Type (Automatic and Manual), Platform (Rotary Wing and Fixed Wing), Application and By Geography |
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航空機用スイッチの2028年までの市場予測-タイプ別(自動・手動)、プラットフォーム別(回転翼・固定翼)、アプリケーション別、地域別の世界分析 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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Stratistics MRCによると、航空機用スイッチの世界市場は、2022年に25億6,000万米ドルを占め、2028年には34億7,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中に5.2%のCAGRで成長します。
航空機用スイッチは、コマンドの送受信などの重要な機能で利用されるトリガーであり、その結果、航空機用スイッチは信頼性が高く、簡単にアクセスできる必要があります。航空機のスイッチは、パイロットや乗組員が航空機の運航を監視・制御するために使用されます。このスイッチは、手動または自動で制御することができます。さらに、パイロットがエンジンの始動、飛行速度の選択、電力供給の制御など、さまざまな操作に使用します。また、軍用機では、弾薬の管理など、戦闘の目的に使用されることもあります。
国際民間航空機関(ICAO)によると、格安航空会社(LCC)は2021年に20億人の乗客を輸送すると予想されています。
航空機の軽量化に伴い、航空機のフライ・バイ・ワイヤ・システムの需要も高まっています。自動操縦装置やパイロットからの飛行制御入力をプロセッサで管理する飛行制御システムは、フライバイワイヤシステムと呼ばれます。これは、電気スイッチを使用して、飛行制御アクチュエーターに等しい電気インパルスを送信します。新しい航空機にフライ・バイ・ワイヤ・システムを搭載する需要の高まりが、航空機用スイッチ市場の成長を支えていると思われます。軽量化、効果的な制御、信頼性の向上など、フライ・バイ・ワイヤ・システムの多くの利点が、システムの採用を増加させ、電気式航空機スイッチの需要を増加させています。
より直感的な操作が可能なタッチスクリーンモデルが、現代の航空管制コンセプトで採用されることが増えています。小型で様々な機能を持つ技術の開発が進むことで、従来の航空機用スイッチの需要が減少すると予測されています。ユーザーエクスペリエンスを向上させるためにタッチスクリーンへの要望が高まっているため、乗客側の従来のスイッチは段階的に廃止されると予測されます。エンターテインメント、コミュニケーション、その他の目的でのタッチスクリーンの利用が増加し、従来のスイッチの市場を停滞させる可能性があります。
航空機の需要増に伴い、航空機メーカー各社は製品ラインアップを充実させています。また、新しい航空機の製造が増加していることも、航空機用スイッチの需要を高めています。さらに、中国、インド、日本などの国での防衛費の増加は、軍用機の需要を増加させています。防衛航空機の取引は、世界の航空機用スイッチの成長を助けると予測されています。
自動スイッチと手動スイッチの製造・設置コストの高さが、航空機用スイッチ市場の成長を阻害しています。定期的で困難なメンテナンスが必要なため、予測期間を通じて航空機用スイッチ市場の拡大を阻害し、サーキットブレーカーがパッシブ・スイッチのシェアを失う可能性があります。システムは高感度かつ高精度でなければならず、修理よりも高価な独創的なエンジニアリング技術が必要とされます。また、そのような要素のコストはむしろ高いと考えられ、市場の拡大を阻害しています。
インド、米国、フランス、中国などの国々でのロックダウンにより、航空機や航空機部品のサプライチェーンが混乱し、この分野に後退を招いています。航空機の生産・供給の遅れが、市場全体の成長を妨げています。2020年5月以降も、シフトローテーションで約75%のスタッフしか利用できず、受注残が増加し、航空機用スイッチメーカーの収入が低下しました。また、旅客需要の低下による収入減は、新規航空機発注のキャンセルにつながり、航空機用スイッチの需要減を招いた。
回転翼の分野は、有利な成長を遂げると推定されます。その拡大は、航空旅行の増加、中間層の裁量的なお金の増加、世界中の国際貿易と観光の増加などの要因に起因しています。この分野の力強い成長は、航空旅行の需要増に対応するための航空機の発注数の増加をもたらしています。メーカーは現在、より信頼性が高く、正確で効率的な製品を提供するために、航空機のスイッチ部品に注力しています。ソフトウェアの進歩により、航空機用スイッチのヒューマンマシンインターフェースが変化しています。
コックピット分野は、ビジネスジェットのコックピットや内装システムの進歩により、予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれています。コックピットには、航空機のスイッチの約75%が搭載されています。例えば、ボンバルディアのChallenger 3500航空機は2022年9月に就航し、音声制御のキャビン管理システムなど、コックピットとキャビンの技術革新の新時代を切り開いたと言えるでしょう。さらに、旅客機や貨物機への重点化が進むことで、コックピット内のスイッチの需要が喚起されるでしょう。
予測期間中、北米が最大の市場シェアを占めると予測されます。この地域には、航空機のスイッチメーカーだけでなく、重要な航空機メーカーも存在することが、この地域の成長の要因となっています。米国は、GEアビエーション、ボーイング社、ロッキード・マーチン社、レイセオン・テクノロジーズ社などの大手航空宇宙企業が存在するため、航空宇宙ハブとして有名です。さらに、Honeywell International Inc.、Curtiss-Wright Company、Collins Aerospaceなどの著名な航空機スイッチプロバイダーが、北米での市場拡大を促進すると予想されています。
欧州は、航空機会社の継続的な拡大や電動航空機の需要増を考慮し、予測期間中に最も高いCAGRを示すと予測されます。フランスや英国などの政府は、公害対策用航空機の研究開発に投資しています。例えば、シーラスエアクラフトは、2022年4月に世界の成長を発表し、高まる顧客需要に対応するためにオランダとフランスで投資を行っています。同様に、この地域では、軍用機の調達が増加し、プレミアム航空機の納入が強く意識されているため、航空機用スイッチの利用が加速されるでしょう。
2021年3月、ダンカンアビエーションのアビオニクスチームは、Challenger 604機にCollins Aerospace Pro Line Fusionを導入しました。Pro Line Fusionは、状況認識・意思決定システムを備えた完全接続・統合型アビオニクスシステムなどの特徴を持ち、先行スイッチやコンポーネントと統合することが可能です。
2020年9月、Curtiss-Wright Corporationは、eVTOLエアタクシー用のイーサネットスイッチとフライトコンピュータを提供する契約を締結しました。同社は、USFF組み込みコンピュータ/コントローラ「Parvus DuraCOR 311」、8ポートギガビットイーサネットスイッチ「Parvus DuraNET 20-11」を供給します。
2018年7月、ハネウェルはアレジアント航空から、エアバスA319およびA320航空機の補助動力装置および選択したアビオニクスコンポーネントのメンテナンス、修理、オーバーホールサービスの提供を受ける契約を締結しました。
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According to Stratistics MRC, the Global Aircraft Switches Market is accounted for $2.56 billion in 2022 and is expected to reach $3.47 billion by 2028 growing at a CAGR of 5.2% during the forecast period. Aviation switches are triggers that are utilised in critical functions such as transmitting and receiving commands; as a result, aircraft switches must be reliable and easily accessible. They are used by the pilot and crew to monitor and control aircraft operations. These switches can be controlled manually or automatically. Furthermore, they are utilised by pilots for a variety of operations like as starting the engine, selecting air speed, controlling the electrical power supply, and others. Moreover, aircraft switches are employed in military aircraft for combat objectives such as managing ammunition.
According to the International Civil Aviation Organization (ICAO), with low-cost carriers (LCCs) transporting an expected 2 billion passengers in 2021.
As the demand for lightweight aircraft grows, so does the demand for aircraft fly-by-wire systems. Flight control systems that use processors to manage flight control inputs from the autopilot or pilot are referred to as fly-by-wire systems. It uses electrical switches to send equal electrical impulses to flight control actuators. The increasing demand for the installation of fly-by-wire systems in new aircraft is likely to support the growth of the aircraft switches market. Many advantages of a fly-by-wire system, such as reduced weight, effective control, enhanced dependability, and others, have increased system adoption, increasing demand for electrical aircraft switches.
Touchscreen models that are more intuitive are increasingly being used in modern aviation control concepts. The increasing development of technologies that are small in size and serve a variety of functions is predicted to reduce demand for traditional aircraft switches. Because of the increased desire for touchscreens to improve the user experience, conventional switches on the passenger side are projected to be phased out. The rising use of touchscreens for entertainment, communication, and other purposes is likely to stymie the market for traditional switches.
Aviation manufacturers have been able to broaden their product offerings as a result of the rising demand for aircraft. Also, the rising manufacture of new aeroplanes has raised demand for aircraft switches. Furthermore, rising defence spending in countries such as China, India, and Japan has increased demand for military aircraft. Defense aircraft transactions are projected to help the growth of the global aircraft switch.
The high production and installation costs of automatic switches versus manual switches are impeding the growth of the aircraft switches market. The requirement for regular and difficult maintenance may stymie the expansion of the aviation switches market throughout the projected period, causing circuit breakers to lose their share of passive switches. Systems must be highly sensitive and detective, requiring creative engineering techniques that are more expensive than the repair. The cost of such elements is also considered rather high, stifling market expansion.
Lockdowns in nations such as India, the United States, France, China, and others have disrupted the supply chain of aircraft and aircraft components, causing a setback for the sector. The delay in aircraft production and supply has hampered overall market growth. Even after May 2020, only about 75% of staff were available in shift rotations, raising order backlogs and lowering income for aeroplane switch makers. The loss of income owing to low passenger demand also resulted in the cancellation of new aircraft orders, resulting in a fall in demand for aircraft switches.
The rotary wing segment is estimated to have a lucrative growth. Its expansion can be ascribed to factors such as increased air travel, rising middle-class discretionary money, and increased international trade and tourism around the world. The strong growth in this sector has resulted in an increase in the number of aircraft orders to meet the rising demand for air travel. Manufacturers are currently focused on aeroplane switch components to provide more reliable, accurate, and efficient products. Software advancements have changed the human-machine interface of aircraft switches.
The cockpit segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, Because of advancements in business jet cockpit and interior systems. The cockpit has around 75% of the switches in an aircraft. For example, Bombardier's Challenger 3500 aircraft entered service in September 2022, ushering in a new era of innovation in cockpit and cabin technology, including a voice-control cabin management system. Furthermore, the increased emphasis on passenger and freighter aeroplanes will stimulate the demand for switches in cockpits.
North America is projected to hold the largest market share during the forecast period. The presence of important aircraft manufacturers as well as aircraft switch makers in the region is attributed to the region's growth. The United States is renowned as an aerospace hub due to the presence of major aerospace firms such as GE Aviation, the Boeing Company, Lockheed Martin Corporation, Raytheon Technologies Corporation, and others. Furthermore, prominent aircraft switch providers such as Honeywell International Inc., Curtiss-Wright Company, Collins Aerospace, and others are expected to fuel market expansion in North America.
Europe is projected to have the highest CAGR over the forecast period, considering the region's continuous aircraft company expansion and increased demand for electric aircraft. Governments such as France and the United Kingdom are investing in the research and development of anti-pollution aircraft. Cirrus Aircraft, for example, announced its global growth in April 2022, with investments in the Netherlands and France to meet rising client demand. Similarly, the region's increased procurement of military aircraft and strong emphasis on premium aircraft delivery will accelerate the use of aircraft switches.
Some of the key players profiled in the Aircraft Switches Market include: Eaton Corporation, Honeywell International Inc., Collins Aerospace, Electro-Mech Components Inc., Safran SA, Esterline Technologies, Meggitt PLC, Curtiss-Wright Corporation, Applied Avionics Inc., Unison LLC, Hydra-Electric Company, TE Connectivity, ITT Inc., Raytheon Technologies Corporation, Transdigm Group Inc. and Barantec.
In March 2021, Duncan Aviation's avionics team installed the Collins Aerospace Pro Line Fusion in a Challenger 604 aircraft. The Pro Line Fusion has features, such as fully connected and integrated avionics system with situational awareness and decision-making systems, and it can be integrated with advance switches and components.
In September 2020, Curtiss-Wright Corporation received a contract to provide Ethernet switch and flight computer for eVTOL air taxi. The company will supply its Parvus DuraCOR 311, a USFF embedded computer/controller; and the Parvus DuraNET 20-11, an eight-port Gigabit Ethernet switch.
In July 2018, Honeywell received a contract from Allegiant Air to provide maintenance, repair and overhaul services for its auxiliary power units and select avionics components for Airbus A319 and A320 aircraft.
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