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市場調査レポート
商品コード
1258815

バルクフーズの2028年までの市場予測- タイプ別(一次加工、二次加工)、流通チャネル別(流通業者、メーカー直販)、アプリケーション別、地域別の世界分析

Bulk Food Ingredients Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Type (Primary Processed and Secondary Processed), Distribution Channel (Distributors and Direct from manufacturers), Application and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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バルクフーズの2028年までの市場予測- タイプ別(一次加工、二次加工)、流通チャネル別(流通業者、メーカー直販)、アプリケーション別、地域別の世界分析
出版日: 2023年04月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、バルクフーズ原料の世界市場は、2022年に3,225億4,000万米ドルを占め、2028年には4,895億米ドルに達すると予測され、予測期間中に7.2%のCAGRで成長するとされています。

バルクフーズとは、加工食品、調理済み食品、包装された飲料や食品などの原材料として使用される食品成分です。バルクフーズとは、食品製造業の前工程で利用される原材料のことです。穀物、小麦粉、でんぷん、スパイス、砂糖、チョコレート、乾燥豆類、ナッツ類など、食品・飲料の製造に使用される成分が含まれています。これらの原料は、メーカーや外食産業など、大規模な食品企業で活用されています。

国連食糧農業機関(FAO)によると、生産された全食品の3分の1近く(16億トンの食用食品)がサプライチェーン上で毎年失われ、約9,360億米ドルのコストがかかっています。

市場力学:

促進要因

促進要因:グルメ食材に対する消費者の需要の増加

文化的な影響や、在宅の方々の料理への関心の高まりが、グルメ食材の需要を高めています。グルメ料理は、高品質の食材を使い、豪華に盛り付けた料理が特徴です。これらの料理には通常、特別な配慮が必要で、入手が困難なものが含まれます。グルメ食材は海外で調達され、特定の地域にしかないため、食品メーカーはバルクフーズに頼ることが多くなっています。需要を増やすために、いくつかの企業はユニークなハーブやスパイスのミックス、ソースや調味料、革新的なパッケージング技術などを生み出しています。

抑制要因

不適切な保管管理およびインフラ

貧しい慣習、技術的・技能的限界、マンパワーや予算の制約、適切な輸送・貯蔵施設の不足などにより、貧困国ではポストハーベストや加工時に食料品の大半が失われています。先進国の食品廃棄物は2億2,200万トンを超えるのに対し、サハラ以南のアフリカ(SSA)諸国では2億3,000万トンの純生産量となっています。これらの理由が、世界のバルクフーズ業界の成長を妨げているのです。

機会

新興国における未開拓の市場

高齢化に伴い、食品原料の需要が飛躍的に増加することが予想されます。一方、その他のアジア太平洋新興国では、人口の増加や食品需要の増加により、食品素材の需要が急速に発展すると予測されます。欧州や北米などの新興経済諸国では、食品原料の需要は引き続き高い水準にあると予測されます。食品素材は、今後数年間、中国やインドなどの新興国において、より多くの需要が見込まれます。

脅威

農産物の供給が不安定なため、価格が変動します。

食品バルクフーズ市場では、価格設定が大きな障害となっています。甘味料成分のデンプンや砂糖の価格設定など、原材料価格は変動します。価格変動は、十分に機能している農産物マーケットプレースでは普通に起こることです。輸入関税、輸出税、非関税障害、価格支持などの国内政策はすべて、国内市場の価格変動に影響を与えます。FAOによると、世界市場では、商品価格の極端な変動が相次いでいます。

COVID-19の影響:

COVID-19のパンデミックの出現は、バルク原料市場の拡大を妨げています。貿易上の障害、不十分な流通網、原料供給の中断のため、世界の封鎖の結果、当該原料の価格は大幅に上昇しました。手数料の増加、バルク原料の入手困難性、製造経費が世界のバルク原料市場の成長を阻害しています。

予測期間中、一次加工品分野が最大になると予想される

穀物、豆類、穀類は、動物や人間が食べるために収穫された乾燥した硬い小さな種子であるため、一次加工分野は有利な成長をすると推定されます。一次加工は、基本的な資源をバルクの食品成分に変えることです。一次加工の最も一般的な例は、製粉です。人口の増加、食生活の変化、可処分所得の増加、都市化などの結果、食品消費は増加し続け、すぐに食べられる食品や便利な食品への需要が高まっています。このため、穀物、豆類、シリアルの需要が刺激されると予想されます。

予測期間中、食品分野のCAGRが最も高くなると予想されます。

食品分野は、ベーカリー製品の人気上昇により、予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれます。健康・栄養関連製品に対する消費者の意識の高まりにより、ベーカリーおよび菓子類メーカーは、プロバイオティクス、豆類、オーツ麦、強化マーガリン、シリアルなどの機能性素材を製品に取り入れるようになりました。アジア太平洋地域のベーカリー市場は、加工ベーカリー製品の需要増と、クリーンラベルや健康的な製品に対する消費者の意識の高まりが主な要因となっています。

最もシェアの高い地域

予測期間中、アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占めると予測されます。飲食品事業は、アジア太平洋地域、特に中国、インド、オーストラリア、日本での需要が増加しています。人口が増加し、欧米のライフスタイルに触れる機会が増えているため、この地域は加工食品やパッケージ食品を消費する主要市場となっています。この地域の製品需要は、GDPの伸びと中間所得層の所得拡大に牽引された新興国の力強い消費成長によって押し上げられるでしょう。

CAGRが最も高い地域:

予測期間中、北米のCAGRが最も高くなると予測されます。力強い経済発展、ライフスタイルの動向の変化、生活水準の向上、健康・栄養グッズに対する一人当たりの支出の増加が需要を促進すると予測されます。焼き菓子は、消費者の健康意識の高まりと健康的で栄養価の高い製品への関心から恩恵を受けています。バルクフーズ業界は、高繊維質、グルテンフリー、トランス脂肪酸製品などの焼き菓子の需要増から恩恵を受けると予測されます。

主な発展:

2022年5月、カーギルはミズーリ州南東部に新しい大豆加工施設を建設しました。カーギルは、食品飼料や燃料産業が牽引する油糧種子に対する国内外の需要増に対応するため、ヘイティやカラザーズビルに近いミズーリ州ペミスコット郡に新しい大豆加工施設を建設する計画を発表しました。

2022年5月、ADMはミネソタ州マーシャルででんぷん生産を大幅に拡大し、炭水化物ソリューション事業の進化を継続します。栄養と持続可能なソリューションの世界リーダーであるADMは、同社のバイオソリューション・プラットフォームの継続的な拡大を支援するため、ミネソタ州マーシャルの施設ででんぷん生産を大幅に拡大するための投資を発表しました。

2022年4月、ADMは大幅な能力拡張により、代替タンパク質の急成長する需要に対応しました。栄養学の世界的リーダーであるADMは、旺盛な需要増に対応するために生産能力を増強し続ける中、約3億米ドルを投じてイリノイ州ディケーターにある代替タンパク質の生産を大幅に拡張すると発表しました。ADMは、ディケーターに最新鋭のプロテイン・イノベーション・センターを新設することで、代替タンパク質の生産能力を強化する予定です。

本レポートの内容

  • 地域別および国別セグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場促進要因(市場動向、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会・推奨事項など)
  • 市場推定に基づく主要なビジネスセグメントにおける戦略的な提言
  • 競合情勢とその動向
  • 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイル
  • サプライチェーンの動向は、最新の技術進歩をマッピングしています。

無料カスタマイズの提供

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下のいずれかの無料カスタマイズをご提供いたします。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(3社まで)
    • キープレイヤーのSWOT分析(3社まで)
  • 地域別セグメント
    • お客様のご希望により、主要国の市場推計・予測・CAGRを提供(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • アプリケーション分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のバルク食品成分市場:タイプ別

  • 一次加工
    • シュガー&ソルト
    • 穀物、豆類、シリアル
    • 紅茶、コーヒー、ココア
    • 油糧種子
    • ハーブやスパイス
    • その他の主要なプロセス
  • 二次加工
    • 加工穀物、豆類、シリアル
    • 砂糖と甘味料
    • 加工ハーブとスパイス
    • ドライフルーツ&ナッツ
    • その他の二次プロセス

第6章 世界のバルク食品成分市場:流通チャネル別

  • 代理店
  • メーカー直送

第7章 世界のバルク食品成分市場:アプリケーション別

  • 飲料
    • ノンアルコール飲料
    • アルコール飲料
    • その他の飲料
  • 食べ物
    • 菓子類製品
    • スナックとスプレッド
    • 調理済み食品
    • ベーカリー製品
    • その他の食品

第8章 世界のバルク食品成分市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第10章 企業プロファイル

  • Olam Group Limited
  • Cargill Incorporated
  • Essex Food Ingredients
  • ADM
  • Corbion
  • Associated British Foods plc
  • Bunge Limited
  • Tate & Lyle PLC
  • Dmh Ingredients, Inc.
  • DuPont de Nemours, Inc.
  • Associated British Foods plc
  • GCL Food Ingredients
  • Koninklijke DSM N.V
  • McCormick & Company, Inc
  • EHL Ingredients
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Primary Processed (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Sugar & Salt (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Grains, Pulses and Cereals (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Tea, Coffee and Cocoa (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Oilseeds (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Herbs and Spices (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Other Primary Processes (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Secondary Processed (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Processed Grains, Pulses and Cereals (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Sugar & Sweetener (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Processed herbs and spices (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Dry Fruit & nuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Other Secondary Processes (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Distributors (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Direct from manufacturers (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Non-Alcoholic Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Alcoholic Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Other Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Food (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Confectionery Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Snacks and Spreads (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Ready Meals (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Bakery Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Bulk Food Ingredients Market Outlook, By Other Foods (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22701

According to Stratistics MRC, the Global Bulk Food Ingredients Market is accounted for $322.54 billion in 2022 and is expected to reach $489.50 billion by 2028 growing at a CAGR of 7.2% during the forecast period. Bulk food ingredients are food components used as raw materials in processed foods, ready-to-eat foods, packaged drinks and foods, and other products. Bulk food ingredients are raw materials utilised at the front end of the food manufacturing industry. They include grains, flour, starches, spices, sugar, chocolate, dry beans and legumes, nuts, and other components used in the manufacturing of food and beverage goods. These ingredients are utilised by manufacturers, food service providers, and other large-scale food enterprises.

According to the Food and Agricultural Organization (FAO), nearly one-third of all produced foods (1.6 billion tonnes of edible food) are lost annually along the supply chain, costing nearly USD 936 billion.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing consumer demand for gourmet ingredients

The cultural influence and increased interest in culinary skills among the homebound boost the demand for gourmet food ingredients. Gourmet food is distinguished by the use of high-quality ingredients and the lavish presentation of dishes. These dishes typically include items that require extra care and are difficult to get. Food makers are increasingly relying on bulk distribution options as gourmet ingredients are sourced abroad and can be located in certain regions. To increase demand, several companies are creating unique herb and spice mixes, sauces and condiments, and innovative packaging techniques.

Restraint:

Improper storage management and infrastructure

Food products are lost mostly during post-harvest and processing in impoverished nations due to poor practises, technical and technological limits, manpower and budgetary constraints, and a lack of suitable transportation and storage facilities. Food waste in developed countries surpasses 222 million tonnes, whereas total net output in Sub-Saharan African (SSA) countries is 230 million tonnes. These reasons are impeding the growth of the global bulk food ingredients industry.

Opportunity:

Untapped markets in emerging economies

The demand for food ingredients is expected to rise dramatically as the population ages. In contrast, demand for food items is predicted to develop rapidly in other Asia-Pacific emerging markets due to rising population and demand for food products. Demand for food ingredients is predicted to continue high in developed economies such as Europe and North America. Food ingredients would be in more demand in developing countries such as China and India in the next years.

Threat:

Unstable agricultural supply results in price volatility

Pricing is a major impediment in the bulk food ingredients market. Raw material prices, such as the pricing of starch and sugar for sweetener components, fluctuate. Price fluctuations are a normal occurrence in well-functioning agricultural commodity marketplaces. Import duties, export taxes, non-tariff obstacles, and domestic policies such as price support all impact price changes in domestic markets. According to FAO, the global markets have seen a series of extreme changes in commodity prices.

COVID-19 Impact:

The advent of the COVID-19 pandemic has hampered the expansion of the bulk ingredients market. Because of trade impediments, insufficient distribution networks, and interruptions in raw material supply, the prices of such raw materials increased significantly as a result of the global lockdown. Increased fees, inaccessibility of bulk ingredients, and production expenses are impeding the global bulk ingredients market's growth.

The primary processed segment is expected to be the largest during the forecast period

The primary processed segment is estimated to have a lucrative growth, due to the dominance of grains, pulses, and cereals, grains, pulses, and cereals are dry, hard, and tiny seeds harvested for animal or human consumption. Primary processing is the transformation of basic resources into bulk food components. The most common example of primary processing is milling. Food consumption continues to rise as a result of population expansion, changing diets, more disposable income, and urbanisation, leading in increased demand for ready-to-eat or convenience foods. This is expected to stimulate demand for grains, pulses, and cereals.

The food segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The food segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to the rise in popularity of bakery products. Increasing consumer awareness of health and nutrition-related products has prompted bakery and confectionery manufacturers to incorporate functional ingredients such as probiotics, legumes, oats, fortified margarine, and cereals into their products. The Asia Pacific bakery market is primarily driven by rising demand for processed bakery products, as well as rising consumer awareness of clean label and healthy products.

Region with highest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period. The food and beverage business is experiencing increased demand across Asia Pacific, particularly in China, India, Australia and Japan. Because of its growing population and increased exposure to western lifestyles, the region is the key market for consuming processed and packaged food. Product demand in the region would be boosted by strong consumption growth in emerging nations led by GDP growth and middle-class income expansion.

Region with highest CAGR:

North America is projected to have the highest CAGR over the forecast period. Strong economic development, changing lifestyle trends, growing living standards, and increased per capita expenditure on health and nutrition goods are predicted to drive demand. Baked goods are benefiting from rising consumer health consciousness and interest in healthy and nutritious products. The bulk food ingredients industry is expected to benefit from increased demand for baked items such as high-fiber, gluten-free, and trans fat products.

Key players in the market:

Some of the key players profiled in the Bulk Food Ingredients Market include: Olam Group Limited, Cargill Incorporated, Essex Food Ingredients, ADM, Corbion, Associated British Foods plc, Bunge Limited, Tate & Lyle PLC, Dmh Ingredients, Inc., DuPont de Nemours, Inc., Associated British Foods plc, GCL Food Ingredients, Koninklijke DSM N.V, McCormick & Company, Inc and EHL Ingredients.

Key Developments:

In May 2022, Cargill built a new soybean processing facility in Southeast Missouri. Cargill announced plans to construct a new soybean processing facility in Pemiscot County, Missouri, close to Hayti and Caruthersville, to meet rising domestic and international demand for oilseeds driven by the food feed and fuel industries.

In May 2022, ADM Continued Evolution of Carbohydrate Solutions Business with Significant Expansion of Starch Production in Marshall, Minnesota. ADM, the global leader in nutrition and sustainable solutions, has announced an investment to significantly expand starch production at its Marshall, Minnesota, facility to support the continued expansion of the company's BioSolutions platform.

In April 2022, ADM Met Fast-Growing Demand for Alternative Proteins with Significant Capacity Expansion. ADM, the global leader in nutrition, announced that it would invest approximately $300 million to significantly expand its Decatur, Illinois, alternative protein production as the company continues to add capacity to meet strong demand growth. ADM will enhance its alternative protein capabilities by opening a new, state-of-the-art Protein Innovation Center in Decatur.

Types Covered:

  • Primary Processed
  • Secondary Processed

Distribution Channels Covered:

  • Distributors
  • Direct from manufacturers

Applications Covered:

  • Beverages
  • Food

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Bulk Food Ingredients Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Primary Processed
    • 5.2.1 Sugar & Salt
    • 5.2.2 Grains, Pulses and Cereals
    • 5.2.3 Tea, Coffee and Cocoa
    • 5.2.4 Oilseeds
    • 5.2.5 Herbs and Spices
    • 5.2.6 Other Primary Processes
  • 5.3 Secondary Processed
    • 5.3.1 Processed Grains, Pulses and Cereals
    • 5.3.2 Sugar & Sweetener
    • 5.3.3 Processed herbs and spices
    • 5.3.4 Dry Fruit & nuts
    • 5.3.5 Other Secondary Processes

6 Global Bulk Food Ingredients Market, By Distribution Channel

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Distributors
  • 6.3 Direct from manufacturers

7 Global Bulk Food Ingredients Market, By Application

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Beverages
    • 7.2.1 Non-Alcoholic Beverages
    • 7.2.2 Alcoholic Beverages
    • 7.2.3 Other Beverages
  • 7.3 Food
    • 7.3.1 Confectionery Products
    • 7.3.2 Snacks and Spreads
    • 7.3.3 Ready Meals
    • 7.3.4 Bakery Products
    • 7.3.5 Other Foods

8 Global Bulk Food Ingredients Market, By Geography

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 North America
    • 8.2.1 US
    • 8.2.2 Canada
    • 8.2.3 Mexico
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
    • 8.3.2 UK
    • 8.3.3 Italy
    • 8.3.4 France
    • 8.3.5 Spain
    • 8.3.6 Rest of Europe
  • 8.4 Asia Pacific
    • 8.4.1 Japan
    • 8.4.2 China
    • 8.4.3 India
    • 8.4.4 Australia
    • 8.4.5 New Zealand
    • 8.4.6 South Korea
    • 8.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 8.5 South America
    • 8.5.1 Argentina
    • 8.5.2 Brazil
    • 8.5.3 Chile
    • 8.5.4 Rest of South America
  • 8.6 Middle East & Africa
    • 8.6.1 Saudi Arabia
    • 8.6.2 UAE
    • 8.6.3 Qatar
    • 8.6.4 South Africa
    • 8.6.5 Rest of Middle East & Africa

9 Key Developments

  • 9.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 9.2 Acquisitions & Mergers
  • 9.3 New Product Launch
  • 9.4 Expansions
  • 9.5 Other Key Strategies

10 Company Profiling

  • 10.1 Olam Group Limited
  • 10.2 Cargill Incorporated
  • 10.3 Essex Food Ingredients
  • 10.4 ADM
  • 10.5 Corbion
  • 10.6 Associated British Foods plc
  • 10.7 Bunge Limited
  • 10.8 Tate & Lyle PLC
  • 10.9 Dmh Ingredients, Inc.
  • 10.10 DuPont de Nemours, Inc.
  • 10.11 Associated British Foods plc
  • 10.12 GCL Food Ingredients
  • 10.13 Koninklijke DSM N.V
  • 10.14 McCormick & Company, Inc
  • 10.15 EHL Ingredients