表紙:無糖チョコレートの世界市場 - 市場規模、シェア、成長分析:製品別(ミルクチョコレート、ダークチョコレート)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、小売店) - 業界予測(2023年~2030年)
市場調査レポート
商品コード
1360444

無糖チョコレートの世界市場 - 市場規模、シェア、成長分析:製品別(ミルクチョコレート、ダークチョコレート)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、小売店) - 業界予測(2023年~2030年)

Global Sugar-free Chocolate Market Size, Share, Growth Analysis, By Product(Milk Chocolate, Dark Chocolate), By Distribution Channel(Supermarkets & Hypermarkets, Retail Stores) - Industry Forecast 2023-2030

出版日: | 発行: SkyQuest | ページ情報: 英文 165 Pages | 納期: 3~5営業日

価格
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無糖チョコレートの世界市場 - 市場規模、シェア、成長分析:製品別(ミルクチョコレート、ダークチョコレート)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、小売店) - 業界予測(2023年~2030年)
出版日: 2023年09月29日
発行: SkyQuest
ページ情報: 英文 165 Pages
納期: 3~5営業日
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  • 概要
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概要

世界の無糖チョコレート市場規模は2021年に11億4,000万米ドル、2022年に12億米ドルとなりました。同市場は、予測期間中(2023年~2030年)に5.4%のCAGRで拡大し、2030年には19億2,000万米ドルに成長する見通しです。

栄養価の高い食品に対する需要の高まりは、一人当たり所得の増加に後押しされ、より健康的な食生活へと消費者の嗜好が変化しています。このような嗜好の変化は、より健康的な間食のトレンドに沿った無糖チョコレートの人気の高まりにつながっており、その結果、売上高が増加するとみられています。企業は、顧客の嗜好に応える製品の開発に注力しています。さらに、無糖チョコレートをマフィン、プリン、ケーキ、焼き菓子などのアイテムに取り入れることで、無糖チョコレート市場の成長にさらに貢献すると予想されています。

チョコレート産業の成長にとって顕著な障害は、チョコレート製造に不可欠な原料であるカカオの価格が不安定であることです。さらに、オーガニック無糖チョコレートの市場拡大は、カカオ価格の変動や、干ばつなどの気候要因に影響されるカカオ栽培の季節性などの要因によるコスト上昇によって阻害されています。

消費者は現在、食生活パターンの変化により、たまのおやつであっても低カロリーで植物由来の認証製品を求めるようになっています。このような嗜好品に対する需要の高まりに対応するため、チョコレートメーカーは、おいしく、かつ健康的な製品を開発することで革新を図っています。Hershey CompanyやNestle S.Aのような市場リーダーは、砂糖不使用、ヴィーガン、オーガニック、非遺伝子組み換え認証チョコレートを含む製品の多様化を図っています。この戦略的な動きは、進化する消費者の嗜好と、より健康志向の選択肢を求める欲求に沿ったものです。

当レポートは、世界の無糖チョコレート市場について調査し、市場の概要とともに、製品別、流通チャネル別、地域別の動向、および市場に参入する企業のプロファイルなどを提供しています。

目次

エグゼクティブサマリー

親市場分析

市場規模

  • 市場力学
  • 促進要因
  • 機会
  • 抑制要因
  • 課題

主要な市場の洞察

  • 技術分析
  • 価格分析
  • サプライチェーン分析
  • バリューチェーン分析
  • 市場のエコシステム
  • IP分析
  • 動向分析
  • スタートアップ分析
  • 原材料分析
  • イノベーションマトリックス
  • パイプライン製品分析
  • マクロ経済指標
  • トップ投資分析
  • 主な成功要因
  • 競合の程度

市場力学と見通し

  • 市場力学
  • 促進要因
  • 機会
  • 抑制要因
  • 課題
  • 規制状況
  • ポーター分析

世界の無糖チョコレート市場、製品別

  • 市場概要
  • ミルクチョコレート
  • ダークチョコレート
  • ホワイトチョコレート

世界の無糖チョコレート市場、流通チャネル別

  • 市場概要
  • スーパーマーケット・ハイパーマーケット
  • 小売店
  • 専門店
  • オンラインストア

世界の無糖チョコレート市場、地域別

  • 市場概要
  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋
  • ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ

競合情勢

  • 主要企業プロファイル
    • Hershey Company
    • Lindt & Sprungli AG
    • Godiva Chocolatier, Inc.
    • Nestle S.A.
    • Russell Stover Candies, Inc.
    • MondelAz International
    • Lily's Sweets
    • ChocoPerfection
    • Gnosis Chocolate
    • Amber Lyn Chocolates
    • Simply Lite
    • RoyalChocolates
    • Valor Chocolates
    • Cavalier Chocolate
    • Diablo Sugar Free
    • Ross Chocolates
    • Coco Polo
    • Xylitol USA
    • CocoCaravan
    • Good Dee's
目次
Product Code: SQMIG30I2096

Global Sugar-free Chocolate Market size was valued at USD 1.14 billion in 2021 and is poised to grow from USD 1.2 billion in 2022 to USD 1.92 billion by 2030, growing at a CAGR of 5.4% in the forecast period (2023-2030).

The Global Avionics Market encompasses electronic systems used in aircraft for navigation, communication, surveillance, and performance management. As of my last knowledge update in September 2021, this market was experiencing growth due to advancements in technologies like GPS, communication systems, and cockpit displays. Increased demand for efficient, safe, and connected aircraft drove market expansion. Factors such as modernization of existing fleets and the rise in air travel contributed to the market's positive trajectory. Please note that developments beyond September 2021 are not included in this summary.

Top-down and bottom-up approaches were used to estimate and validate the size of sugar-free chocolate and to estimate the size of various other dependent submarkets. The research methodology used to estimate the market size includes the following details: The key players in the market were identified through secondary research, and their market shares in the respective regions were determined through primary and secondary research. This entire procedure includes the study of the annual and financial reports of the top market players and extensive interviews for key insights from industry leaders such as CEOs, VPs, directors, and marketing executives. All percentage shares split, and breakdowns were determined by using secondary sources and verified through Primary sources. All possible parameters that affect the markets covered in this research study have been accounted for, viewed in extensive detail, verified through primary research, and analyzed to get the final quantitative and qualitative data.

Segmental Analysis

The global sugar-free chocolate market segmentation is based on product, distribution channel, and region. Based on product the Sugar-Free Chocolate Market is segmented into milk chocolate, dark chocolate and white chocolate. Based on distribution channel the Sugar-Free Chocolate Market is segmented into supermarkets & hypermarkets, retail stores, specialty stores and online stores. Based on region the global sugar-free chocolate market is segmented into North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa.

Driver

The rising demand for nutritious food items is driven by shifting consumer preferences towards healthier diets, boosted by growing per capita incomes. This shift in preferences has led to an increasing popularity of sugar-free chocolates, aligning with the trend of healthier snacking, and subsequently, this could drive up sales figures. Businesses are focusing on developing products that cater to customer preferences. Furthermore, the incorporation of sugar-free chocolate into items like muffins, puddings, cakes, and baked goods is anticipated to further contribute to the growth of the sugar-free chocolate market.

Restraint

A notable obstacle to the growth of the chocolate industry is the price instability of cocoa, a vital ingredient in chocolate production. Moreover, the market expansion of organic, sugar-free chocolates has been impeded by their elevated cost due to factors such as the fluctuating price of cocoa and the seasonal nature of its cultivation, influenced by climatic factors such as drought.

Market Trends

Consumers are now seeking low-calorie, certified plant-based products, even for occasional treats, due to shifting dietary patterns. To meet this growing demand for indulgence, chocolate manufacturers are innovating by creating delectable yet wholesome offerings. Market leaders such as The Hershey Company and Nestle S.A. have diversified their product ranges to encompass sugar-free, vegan, organic, and non-GMO certified chocolates. This strategic move aligns with evolving consumer preferences and desires for more health-conscious options.

Table of Contents

Executive Summary

  • Market Overview
  • Wheel of Fortune
  • Research Methodology
  • Information Procurement
  • Secondary & Primary Data Sources
  • Market Size Estimation
  • Market Assumptions & Limitations

Parent Market Analysis

  • Market Overview
  • Market Size
  • Market Dynamics
  • Drivers
  • Opportunities
  • Restraints
  • Challenges
  • Key Market Insights
  • Technology Analysis
  • Pricing Analysis
  • Supply Chain Analysis
  • Value Chain Analysis
  • Ecosystem of the Market
  • IP Analysis
  • Trade Analysis
  • Startup Analysis
  • Raw Material Analysis
  • Innovation Matrix
  • Pipeline Product Analysis
  • Macroeconomic Indicators
  • Top Investment Analysis
  • Key Success Factor
  • Degree of Competition
  • Market Dynamics & Outlook
  • Market Dynamics
  • Drivers
  • Opportunities
  • Restraints
  • Challenges
  • Regulatory Landscape
  • Porters Analysis
  • Competitive rivalry
  • Threat of Substitute Products
  • Bargaining Power of Buyers
  • Threat of New Entrants
  • Bargaining Power of Suppliers
  • Skyquest Special Insights on Future Disruptions
  • Political Impact
  • Economic Impact
  • Social Impact
  • Technical Impact
  • Environmental Impact
  • Legal Impact
  • Global Sugar-free Chocolate Market by Product
  • Market Overview
  • Milk Chocolate
  • Dark Chocolate
  • White Chocolate
  • Global Sugar-free Chocolate Market by Distribution Channel
  • Market Overview
  • Supermarkets & Hypermarkets
  • Retail Stores
  • Specialty Stores
  • Online Stores
  • Global Sugar-free Chocolate Market Size by Region
  • Market Overview
  • North America
  • USA
  • Canada
  • Europe
  • Germany
  • Spain
  • France
  • UK
  • Rest of Europe
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • Rest of Asia-Pacific
  • Latin America
  • Brazil
  • Rest of Latin America
  • Middle East & Africa (MEA)
  • GCC Countries
  • South Africa
  • Rest of MEA
  • Competitive Landscape
  • Top 5 Player Comparison
  • Market Positioning of Key Players, 2021
  • Strategies Adopted by Key Market Players
  • Top Winning Strategies
  • By Development
  • By Company
  • By Year
  • Recent Activities in the Market
  • Key Companies Market Share (%), 2021
  • Key Company Profiles
  • Hershey Company
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Lindt & Sprungli AG
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Godiva Chocolatier, Inc.
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Nestle S.A.
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Russell Stover Candies, Inc.
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • MondelAz International
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Lily's Sweets
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • ChocoPerfection
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Gnosis Chocolate
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Amber Lyn Chocolates
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Simply Lite
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • RoyalChocolates
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Valor Chocolates
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Cavalier Chocolate
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Diablo Sugar Free
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Ross Chocolates
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Coco Polo
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Xylitol USA
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • CocoCaravan
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments
  • Good Dee's
  • Company Overview
  • Business Segment Overview
  • Financial Updates
  • Key Developments