表紙:乳房インプラントの世界市場:ジェンダー別、エンドユーザー別、流通チャネル別、主要地域別、産業動向と予測 (2023~2035年)
市場調査レポート
商品コード
1411405

乳房インプラントの世界市場:ジェンダー別、エンドユーザー別、流通チャネル別、主要地域別、産業動向と予測 (2023~2035年)

Breast Implants Market, 2023-2035 - Distribution by Gender, End User, Distribution Channel and Key Geographical Regions : Industry Trends and Global Forecasts

出版日: | 発行: Roots Analysis | ページ情報: 英文 233 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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乳房インプラントの世界市場:ジェンダー別、エンドユーザー別、流通チャネル別、主要地域別、産業動向と予測 (2023~2035年)
出版日: 2024年01月05日
発行: Roots Analysis
ページ情報: 英文 233 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

世界の乳房インプラントの市場規模は、2023年に192億米ドルと評価され、予測期間中 (2023~2035年) に9.6%のCAGRで成長しています。

乳房インプラント (豊乳) は、身体強化や審美外科において最も有望な治療オプションの一つです。実際、乳房インプラント手術は2022年に世界で最も人気のある美容整形手術の1つであり、世界中で217万件以上の手術が行われています。乳房インプラント手術で使用される最も人気のある材料は、生理食塩水インプラントとシリコーンインプラントです。しかし、形成外科医によるシリコーンンプラントの使用はより大きく、全形成外科手術の17.6%を占めています。これは主に、シリコーンインプラントの架橋率が高いためです。また、インプラントが破裂したり漏れたりしても、ジェルが体内に入りません。乳がんも増加傾向にあり、全世界の年間新規がん患者の12.5%を占めています。

乳房インプラント手術の目的は、乳房の審美性を向上させることです。患者は自分の好みに応じて最良のオプションを選択することができます。この治療の効果は20年以上持続します。しかし、インプラントの破裂の可能性は毎年1%ずつ増加します。乳房インプラント手術を希望する人に自然な仕上がりを提供するために、いくつかの技術革新が行われています。マイクロインプラントは、小さな切開を通して乳房組織に挿入されるように設計されており、より自然な仕上がりと最高の快適さを提供します。一部の形成外科医は、軽量のシリコン美容インプラントの開発にも取り組んでおり、30%の軽量化を目指しています。医療美容市場の中で圧倒的に大きなセグメントである乳房インプラント市場の成長は、予測期間中に加速すると予想されます。

当レポートでは、世界の乳房インプラント市場について分析し、処置の概要や市場の基本構造・最新情勢、主な市場促進・抑制要因、全体的な市場規模の動向見通し、セグメント別・地域別 (全5地域) の詳細動向、昨今の主な事業提携・資本取引の動き (投資、M&Aなど)、現在の競合情勢、主要企業のプロファイルなどを調査しております。

主な市場区分

ジェンダー別

  • 男性
  • 女性

エンドユーザー別

  • 病院
  • クリニック/医療スパ、皮膚科/美容センター
  • その他のエンドユーザー

流通チャネル別

  • 直接販売
  • 間接販売

主要地域別

  • 北米 (米国、カナダ、メキシコ)
  • 欧州 (英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、その他)
  • アジア太平洋 (中国、韓国、日本、インド)
  • 中東・北アフリカ (トルコ、イラン、その他)
  • ラテンアメリカ (ブラジル、アルゼンチン、その他)

主な市場参入企業

  • Allergan Aesthetics
  • BioPlus
  • Collplant
  • GC Aesthetics
  • Mentor
  • Polytech
  • Sientra
  • Symatese

目次

第1章 序文

第2章 調査手法

第3章 景気動向・その他のプロジェクト特有の考慮事項

第4章 エグゼクティブサマリー

第5章 イントロダクション

  • 医療美容の概念
  • 医療美容の進化
  • 乳房インプラント
  • 乳房インプラントの利点
  • 乳房インプラントの副作用
  • 医療美容の主な促進要因
  • 医療美容における最新技術
  • 医療美容の主な課題
  • 将来の展望

第6章 市場情勢

  • 乳房インプラント:全体的な市場情勢

第7章 企業プロファイル

  • Allergan Aesthetics
  • Establishment Labs
  • Mentor

第8章 企業競争力の分析

  • 主な前提条件とパラメーター
  • 調査手法
  • 医療美容:企業競争力の分析

第9章 パートナーシップとコラボレーション

  • パートナーシップモデル
  • 乳房インプラント:パートナーシップとコラボレーション
  • 地域別の分析

第10章 資金調達と投資

  • 資金調達モデル
  • 乳房インプラント:資金と投資
  • 結論

第11章 市場への影響分析:促進要因、抑制要因、機会、課題

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 市場の課題
  • 結論

第12章 世界の乳房インプラント市場

  • 主な前提条件と調査手法
  • 世界の乳房インプラント市場:過去の動向 (2018~2022年) と今後の予測 (2023~2035年)
  • 主な市場区分
  • ダイナミックダッシュボード

第13章 乳房インプラント市場:エンドユーザー別

  • 主な前提条件と調査手法
  • 乳房インプラント市場:エンドユーザー別 (2018年、2023年、2035年)
  • データの計測と検証

第14章 乳房インプラント市場:ジェンダー別

  • 主な前提条件と調査手法
  • 乳房インプラント市場:ジェンダー別 (2018年、2023年、2035年)
  • データの計測と検証

第15章 乳房インプラント市場:流通チャネル別

  • 主な前提条件と調査手法
  • 乳房インプラント市場:流通チャネル別 (2018年、2023年、2035年)
  • データの計測と検証

第16章 乳房インプラント市場:主要地域別

  • 主な前提条件と調査手法
  • 乳房インプラント市場:主要地域別 (2018年、2023年、2035年)
  • データの計測と検証

第17章 乳房インプラント製品市場

  • 主な前提条件と調査手法
  • 世界の乳房インプラント製品市場:過去の動向 (2018~2022年) と今後の予測 (2023~2035年)
  • 乳房インプラント製品市場:主要地域別 (2018年、2023年、2035年)
  • データの計測と検証

第18章 経営陣の洞察

第19章 結論

第20章 付録1:表形式のデータ

第21章 付録2:企業・組織の一覧

目次
Product Code: RA100470

The breast implants market is valued at USD 19.2 billion in 2023 growing at a CAGR of 9.6% during the forecast period 2023-2035.

Breast implants are one of the most promising treatment options when it comes to body enhancements and surgeries. In fact, it is interesting to know that breast augmentation was among the most popular cosmetic procedures in the world in 2022, with more than 2.17 million operations performed worldwide. The most popular materials used in breast augmentation procedures are saline implants and silicone implants. However, the use of silicone implants by plastic surgeons is more significant, accounting for 17.6 percent of all plastic surgery procedures. This is mainly due to the higher crosslinking rate in silicone implants. In addition, if the implant ruptured or leaked, the gel would not be able to enter the body. Breast cancer is also on the rise, accounting for 12.5 percent of all new yearly cancer cases worldwide.

It is worth noting that breast implants come in various shapes and textures. The purpose of these procedures is to improve breast aesthetics. Patients can choose the best option according to their preferences. The effects of this treatment can last for more than 20 years. However, the chances of implant rupture increase by 1% every year. It is worth mentioning that several innovations are being made to give natural-looking results to people who are looking for breast augmentation. Micro-implants are being developed by researchers in this field. Micro-implants are designed to be inserted into breast tissue through small incisions. They provide more natural-looking results and maximum comfort. Some plastic surgeons are also looking to develop lightweight silicone aesthetic implants. They are trying to reduce weight by 30%. The growth of the breast implant market, which is by far the largest segment of medical aesthetics market, is expected to accelerate over the forecast period.

Key Market Segments

Gender

  • Male
  • Female

End User

  • Hospitals
  • Clincs / Med Spas and Dermatology / Cosmetology Centers
  • Other end users
  • Distribution Channel

Direct Distribution

  • Indirect Distribution

Key Geographical Regions

  • North America (U.S., Canada, Mexico)
  • Europe (UK, Germany, France, Italy, Spain, Rest of Europe)
  • Asia-Pacific (China, South Korea, Japan, India)
  • Middle East and North Africa (Turkey, Iran, Rest of the Middle East and North Africa)
  • Latin America (Brazil, Argentina, Rest of the Latin America)

Research Coverage:

The report studies the breast implants market based on gender, end user, distribution channel, and key geographical regions

The report assesses the potential advantages and obstacles within the market for those involved and offers information on the competitive environment for top players in the market.

The report forecasts the revenue of market segments with respect to five major regions

The report provides a general overview of medical aesthetics, including breast implants, benefits and drawbacks of these procedures. Further, the chapter also covers the new technologies applied in this field.

Comprehensive analysis of the current landscape of breast implants developers considering parameters such as establishment year, company size, headquarters, application area and end user

In-depth profiles of companies offering breast implants procedures products and / or devices, focusing on company overviews, financial information (where available), offered dermal filler procedures, recent advancements, and informed future prospects.

Detailed company competitiveness evaluation of breast implants company, considering various parameters.

An analysis of partnerships established in this sector since 2018, covering merger and acquisition, distribution, commercialization, licensing, supply, product development, product and technology integration and manufacturing agreements.

A comprehensive examination of funding and investments made in breast implants companies since 2018, encompassing venture capital financing, secondary offerings, private placements, grants, debt financing, and other equity.

The report analyzes factors (such as drivers, restraints, opportunities, and challenges) affecting the market growth.

Key Benefits of Buying this Report:

  • The report offers market leaders and newcomers valuable insights into revenue estimations for both the overall market and its sub-segments.
  • Stakeholders can utilize the report to enhance their understanding of the competitive landscape, allowing for improved business positioning and more effective go-to-market strategies.
  • The report provides stakeholders with a pulse on the breast implants market, furnishing them with essential information on significant market drivers, barriers, opportunities, and challenges.

Key Market Companies

  • Allergan Aesthetics
  • BioPlus
  • Collplant
  • GC Aesthetics
  • Mentor
  • Polytech
  • Sientra
  • Symatese

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Introduction
  • 1.2. Project Objectives
  • 1.3. Scope of the Report
  • 1.4. Inclusions and Exclusions
  • 1.5. Key Questions Answered
  • 1.6. Chapter Outlines

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Chapter Overview
  • 2.2. Research Assumptions
  • 2.3. Project Methodology
  • 2.4. Forecast Methodology
  • 2.5. Robust Quality Control
  • 2.6. Key Market Segmentations
  • 2.7. Key Considerations
    • 2.7.1. Demographics
    • 2.7.2. Economic Factors
    • 2.7.3. Government Regulations
    • 2.7.4. Supply Chain
    • 2.7.5. COVID Impact / Related Factors
    • 2.7.6. Market Access
    • 2.7.7. Healthcare Policies
    • 2.7.8. Industry Consolidation

3. ECONOMIC AND OTHER PROJECT SPECIFIC CONSIDERATIONS

  • 3.1. Chapter Overview
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Time Period
      • 3.2.1.1. Historical Trends
      • 3.2.1.2. Current and Forecasted Estimates
    • 3.2.2. Currency Coverage
      • 3.2.2.1. Overview of Major Currencies Affecting the Market
      • 3.2.2.2. Impact of Currency Fluctuations on the Industry
    • 3.2.3. Foreign Exchange Impact
      • 3.2.3.1. Evaluation of Foreign Exchange Rates and Their Impact on Market
      • 3.2.3.2. Strategies for Mitigating Foreign Exchange Risk
    • 3.2.4. Recession
      • 3.2.4.1. Historical Analysis of Past Recessions and Lessons Learnt
      • 3.2.4.2. Assessment of Current Economic Conditions and Potential Impact on the Market
    • 3.2.5. Inflation
      • 3.2.5.1. Measurement and Analysis of Inflationary Pressures in the Economy
      • 3.2.5.2. Potential Impact of Inflation on the Market Evolution

4. EXECUTIVE SUMMARY

5. INTRODUCTION

  • 5.1. Chapter Overview
  • 5.2. Concept of Medical Aesthetics
  • 5.3. Evolution of Medical Aesthetics
  • 5.4. Breast Implants
  • 5.5. Advantages of Breast Implants
  • 5.6. Side Effects of Breast Implants
  • 5.7. Key Growth Drivers of Medical Aesthetics
  • 5.8. Emerging Technologies in Medical Aesthetics
    • 5.8.1. Virtual Reality in Medical Aesthetics
    • 5.8.2. Augmented Reality in Medical Aesthetics
    • 5.8.3. Artificial Intelligence in Medical Aesthetics
    • 5.8.4. Telemedicine in Medical Aesthetics
  • 5.9. Key Challenges of Medical Aesthetics
  • 5.10. Future Perspectives

6. MARKET LANDSCAPE

  • 6.1. Chapter Overview
  • 6.2. Breast Implants: Overall Market Landscape
    • 6.2.1. Analysis by Year of Establishment
    • 6.2.2. Analysis by Company Size
    • 6.2.3. Analysis by Location of Headquarters (Region)
    • 6.2.4. Analysis by Location of Headquarters (Country)
    • 6.2.5. Analysis by Year of Establishment and Location of Headquarters (Region)
    • 6.2.6. Analysis by Company Size and Location of Headquarters (Region)
    • 6.2.7. Analysis by Application Area
    • 6.2.8. Analysis by End-user

7. COMPANY PROFILES

  • 7.1. Chapter Overview
  • 7.2. Allergan Aesthetics
    • 7.2.1. Company Overview
    • 7.2.2. Financial Information
    • 7.2.3. Medical Aesthetics Portfolio
    • 7.2.4. Recent Developments and Future Outlook
  • 7.3. Establishment Labs
    • 7.3.1. Company Overview
    • 7.3.2. Financial Information
    • 7.3.3. Medical Aesthetics Portfolio
    • 7.3.4. Recent Developments and Future Outlook
  • 7.4. Mentor
    • 7.4.1. Company Overview
    • 7.4.2. Medical Aesthetics Portfolio
    • 7.4.3. Recent Developments and Future Outlook

8. COMPANY COMPETITIVENESS ANALYSIS

  • 8.1. Chapter Overview
  • 8.2. Key Assumptions and Parameters
  • 8.3. Methodology
  • 8.4. Medical Aesthetics: Company Competitiveness Analysis
    • 8.4.1. Companies based in North America
    • 8.4.2. Companies based in Europe
    • 8.4.3 Companies based in Asia-Pacific and Rest of the World

9. PARTNERSHIPS AND COLLABORATIONS

  • 9.1. Chapter Overview
  • 9.2. Partnership Models
  • 9.3. Breast Implants: Partnerships and Collaborations
    • 9.3.1. Analysis by Year of Partnership
    • 9.3.2. Analysis by Type of Partnership
    • 9.3.3. Analysis by Year and Type of Partnership
    • 9.3.4. Analysis by Focus Area
    • 9.3.5. Most Active Players: Analysis by Number of Partnerships
  • 9.4. Analysis by Geography
    • 9.4.1. Local and International Agreements
    • 9.4.2. Intracontinental and Intercontinental Agreements

10. FUNDING AND INVESTMENTS

  • 10.1. Chapter Overview
  • 10.2. Funding Models
  • 10.3. Breast Implants: Funding and Investments
    • 10.3.1. Analysis by Year of Funding
    • 10.3.2. Analysis by Amount Invested
    • 10.3.3. Analysis by Type of Funding
    • 10.3.4. Analysis by Year and Type of Funding
    • 10.3.5. Analysis by Type of Funding and Amount Invested
    • 10.3.6. Analysis by Geography
    • 10.3.7. Most Active Players
      • 10.3.7.1. Analysis by Number of Funding Instances
      • 10.3.7.2. Analysis by Amount Raised
    • 10.3.9. Analysis by Company Size and Amount Invested
    • 10.3.10. Leading Investors: Analysis by Number of Funding Instances
  • 10.4. Concluding Remarks

11. MARKET IMPACT ANALYSIS: DRIVERS, RESTRAINTS, OPPORTUNITIES AND CHALLENGES

  • 11.1. Chapter Overview
  • 11.2. Market Drivers
  • 11.3. Market Restraints
  • 11.4. Market Opportunities
  • 11.5. Market Challenges
  • 11.6. Conclusion

12. GLOBAL BREAST IMPLANTS MARKET

  • 12.1. Chapter Overview
  • 12.2. Key Assumptions and Methodology
  • 12.3. Global Breast Implants Market, Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 12.3.1. Scenario Analysis
      • 12.3.1.1. Conservative Scenario Analysis
      • 12.3.1.2. Optimistic Scenario Analysis
  • 12.4. Key Market Segmentations
  • 12.5. Dynamic Dashboards

13. BREAST IMPLANTS MARKET, BY END-USER

  • 13.1. Chapter Overview
  • 13.2. Key Assumptions and Methodology
  • 13.3. Breast Implants Market: Distribution by End-user, 2018, 2023 and 2035
    • 13.3.1. Hospitals: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 13.3.2. Clinics / Med Spas and Dermatology / Cosmetology Centers: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 13.3.3. Other End-users: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
  • 13.4. Data Triangulation and Validation

14. BREAST IMPLANTS MARKET, BY GENDER

  • 14.1. Chapter Overview
  • 14.2. Key Assumptions and Methodology
  • 14.3. Breast Implants Market: Distribution by Gender, 2018, 2023 and 2035
    • 14.3.1. Females: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 14.3.2. Males: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
  • 14.4. Data Triangulation and Validation

15. BREAST IMPLANTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 15.1. Chapter Overview
  • 15.2. Key Assumptions and Methodology
  • 15.3. Breast Implants Market, by Distribution Channel, 2015, 2023 and 2035
    • 15.3.1. Direct Distribution: Historical Trends (2015-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 15.3.2. Indirect Distribution: Historical Trends (2015-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
  • 15.4. Data Triangulation and Validation

16. BREAST IMPLANTS MARKET, BY KEY GEOGRAPHICAL REGION

  • 16.1. Chapter Overview
  • 16.2. Key Assumptions and Methodology
  • 16.3. Breast Implants Market: Distribution by Key Geographical Regions, 2016, 2023 and 2035
    • 16.3.1. North America: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.1.1. US: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.1.2. Canada: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.1.3. Mexico: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 16.3.2. Europe: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.2.1. UK: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.2.2. Germany: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.2.3. France: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.2.4. Italy: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.2.5. Spain: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.2.5. Rest of the Europe: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 16.3.3. Asia-Pacific: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.3.1. China: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.3.2. South Korea Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.3.3. Japan: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.3.4. India: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 16.3.4. Middle East and North Africa: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.4.1. Turkey: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.4.2. Iran: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.4.3. Rest of the Middle East and North Africa: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 16.3.5. Latin America: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.5.1. Brazil: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.5.2. Argentina: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
      • 16.3.5.3. Rest of the Latin America: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
  • 16.4. Data Triangulation and Validation

17. BREAST IMPLANTS PRODUCT MARKET

  • 17.1. Chapter Overview
  • 17.2. Key Assumptions and Methodology
  • 17.3. Global Breast Implants Product Market, Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
  • 17.4. Breast Implants Products Market, by Key Geographical Regions, 2018, 2023 and 2035
    • 17.4.1. North America: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 17.4.2. Europe: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 17.4.3. Asia-Pacific: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 17.4.4. Middle East and North Africa: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
    • 17.4.5. Latin America: Historical Trends (2018-2022) and Forecasted Estimates (2023-2035)
  • 17.5. Data Triangulation and Validation

18. EXECUTIVE INSIGHTS

19. CONCLUSION

20. APPENDIX 1: TABULATED DATA

21. APPENDIX 2: LIST OF COMPANIES AND ORGANIZATIONS