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市場調査レポート
商品コード
1669315
市場シェア:B2Bマーケティングオートメーションプラットフォーム(B2B MAP)ツール、2023~2028年、世界規模(2つのレポートのバンドル)Market Share: B2B Marketing Automation Platforms (B2B MAP) Tools, 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports) |
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市場シェア:B2Bマーケティングオートメーションプラットフォーム(B2B MAP)ツール、2023~2028年、世界規模(2つのレポートのバンドル) |
出版日: 2025年01月13日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 即日から翌営業日
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QKSグループは、B2Bマーケティングオートメーションプラットフォーム(B2B MAP)市場が2028年までに12.4%のCAGRを記録すると予測していることを明らかにしました。
B2Bマーケティングオートメーションプラットフォーム(B2B MAP)は、潜在顧客アカウントとのエンゲージメントを図りながら、営業サイクルを合理化することで組織をサポートします。B2Bマーケティングオートメーションプラットフォームは、営業チームとマーケティングチームを連携させ、より的を絞ったアプローチを可能にし、顧客エンゲージメントキャンペーンの編成を支援します。組織は、B2B MAPの進捗状況を測定し、マーケティング戦略からより高いROIが得られるようにすることができます。さらに、各メールのトリガーベースのルールを使って複数のアカウントに同時にアプローチできるため、リソースの効率的な利用が可能になり、組織の時間を節約できます。
QKSグループは、B2Bマーケティングオートメーションプラットフォーム市場が2028年までに12.4%のCAGRを記録すると予測していることを明らかにしました。
B2B組織が事業規模を拡大している多くの業界では、企業はB2Bマーケティングオートメーションプラットフォームを導入し、対象者をセグメント化して要件に対応することで、ビジネスプロセスを合理化し始めています。ユビキタスな電子メールプロモーションに対する需要の高まりや、複数の業界にわたるモバイルデバイスの使用率の急速な増加は、B2B MAP市場の拡大を促進する主な要因の一部です。マーケティングオートメーション技術は、リードの獲得とスコアリング、ドリップキャンペーン管理、アカウントベースのターゲティング、データ同期などの反復作業を排除することで、企業が効果的な顧客エンゲージメントキャンペーンを構築し、より多くの時間を重要な側面に集中できるよう支援しています。また、非常にインタラクティブで、費用対効果が高く、拡張性のある顧客データワークフローを提供することで、企業は購買者のライフサイクルの各段階において、非常に具体的なソリューションを提供することができます。
This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.
QKS Group Reveals that B2B Marketing Automation Platforms Market is Projected to Register a CAGR of 12.4% by 2028.
B2B Marketing Automation Platforms support organizations in streamlining the sales cycle while engaging with potential customer accounts. It aligns sales and marketing teams for a more targeted approach and helps orchestrate customer engagement campaigns, allowing both teams to focus on revenue generation aspects rather than working on repetitive tasks such as manual follow-ups or direct calling. Organizations can measure the progress of B2B MAPs, ensuring that a higher ROI is derived from marketing strategies. Additionally, they enable the efficient usage of resources and save time for organizations, as they can reach out to multiple accounts simultaneously using the trigger-based rule on each email.
Quadrant Knowledge Solutions defines a B2B Marketing Automation Platform (MAP) as a technology solution that automates lead management and provides optimized marketing and sales solutions to drive seamless customer engagements. It assists marketing teams with lead sourcing and nurtures and aligns brands' sales offerings to lead requirements across multiple marketing channels. It automatically identifies the most engaged accounts, facilitating easy targeting, and helps organizations improve marketing and sales activities across each stage of the buying process.
QKS Group Reveals that B2B Marketing Automation Platforms Market is Projected to Register a CAGR of 12.4% by 2028.
In many industry verticals wherein B2B organizations have scaled their operations, enterprises have started implementing B2B Marketing Automation Platforms to streamline their business processes by segmenting audiences and catering to their requirements. The rising demand for ubiquitous email promotions and the rapid increase of mobile device usage across multiple industries are some of the major factors driving the expansion of the B2B MAP market. Marketing automation technology is further helping organizations build effective customer engagement campaigns by eliminating repetitive tasks, such as lead capture and scoring, drip campaign management, account-based targeting, and data synching, giving them more time to focus on critical aspects. It also offers a highly interactive, cost-effective, and scalable customer data workflow, helping organizations deliver highly specific solutions across each stage of the buyer's lifecycle.