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市場調査レポート
商品コード
1445882
行動バイオメトリクス:世界市場の予測 (2022~2027年)Global Market Forecast: Behavioral Biometrics, 2022-2027 |
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行動バイオメトリクス:世界市場の予測 (2022~2027年) |
出版日: 2023年11月20日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 27 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界の行動バイオメトリクス市場は、2027年までに11.9%のCAGRで成長すると予測されています。
世界中の企業がDX (デジタルトランスフォーメーション) への以降を続けている背景には、コスト削減、効率性・可用性の向上、顧客体験の向上という目的があります。インターネット上で提供されるサービスの増加 (銀行取引、ショッピング、取引、ソーシャルネットワーキングなど) により、不正行為が増加しています。これに乗じて、サイバー犯罪者は、ランサムウェア、ID窃盗、フィッシング、アカウント乗っ取り、ボットネット攻撃など、ますます洗練された手法でサイバー攻撃を行うようになっています。巧妙化するサイバー攻撃の問題に対処するため、各組織はデータ漏洩を防ぎ、システムのセキュリティを向上させるために、パスワード・ベースの認証、多要素認証、トークン・ベース、証明書ベース、バイオメトリクス認証など、さまざまなユーザー認証方法を採用するようになってきています。行動バイオメトリクス・ソリューションは、受動的かつ継続的に、キーストロークの動態、デバイスの操作、タッチスクリーンの操作、マウスの動き、ナビゲーション・パターン、フォームのコンテキストと流暢さ、顧客ライフサイクル全体にわたるデータの精通度などの行動、認知、反応の属性に基づいてユーザーを監視・分析・認証します。
当レポートでは、世界の行動バイオメトリクスの市場について分析し、ソリューションの概要や市場の基本構造、全体的な市場規模の動向見通し、導入手法別・地域別・業種別・顧客の種類別の詳細動向、業界関係者が今後取るべき行動などを調査しております。
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that Behavioral Biometrics Market is Projected to Register a CAGR of 11.9% by 2027.
The digital transformation journey continued by organizations globally is driven by the objective of reducing cost, increasing efficiency and availability, and improving customer experience. The increase in services provided over the Internet such as banking, shopping, transactions, socializing, and more is giving rise to fraudulent activities. To take advantage of this, cybercriminals are using increasingly sophisticated techniques to carry out cyberattacks through ransomware, identity theft, phishing, account takeover, botnet attacks and more. To combat the issue of rising sophisticated cyberattacks, organizations are increasingly adopting various user authentication methods such as password-based authentication, multi-factor authentication, token-based, certificate-based and biometrics authentication to prevent data breaches and improve the security of the systems. A behavioural biometrics solution passively and continuously monitors, analyses, and authenticates users based on their behavioural, cognitive, and response attributes such as keystroke dynamics, device handling, touchscreen interaction, mouse movements, navigation pattern, form context and fluency, and data familiarity across the entire customer lifecycle.