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市場調査レポート
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1477035

高圧洗浄機の世界市場:市場規模・シェア分析 - 動向、促進要因、競合情勢、将来予測 (2024年~2030年)

Pressure Washer Market Size & Share Analysis - Trends, Drivers, Competitive Landscape, and Forecasts (2024 - 2030)

出版日: | 発行: Prescient & Strategic Intelligence | ページ情報: 英文 240 Pages | 納期: 2~3営業日

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本日の銀行送金レート: 1USD=149.62円
高圧洗浄機の世界市場:市場規模・シェア分析 - 動向、促進要因、競合情勢、将来予測 (2024年~2030年)
出版日: 2024年03月01日
発行: Prescient & Strategic Intelligence
ページ情報: 英文 240 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

主なハイライト

世界の高圧洗浄機市場は、2023年に28億3,710万米ドルと評価され、4.5%以上のCAGRで成長し、2030年には39億1,130万米ドルに拡大します。

高圧洗浄機は、オートバイ、バイク、自動車などさまざまな自動車の洗浄において重要な役割を果たしています。専門的な清掃サービスに対する需要の増加は、この業界の成長を促進する主な要因です。

高圧洗浄機は、Lowe'sやHome Depotのような消費者向け店舗や、産業用サプライヤーから専門店まで、さまざまな店舗で入手可能です。

ここでアクセス可能なブランド間の主な違いは、製品の品質です。一般的な消費者向け機器の寿命は通常100時間で、年間使用時間は20時間です。

一方、自動車洗浄部門は顕著な発展を遂げており、今後10年間の高圧洗浄機産業にプラスの影響を与えると思われます。

この業界で観察される主な動向は、より少ない労力で最高の性能を発揮するために、これらの機器にAI技術を活用することです。AIを組み込んだ高圧洗浄機は、洗浄対象物を含む環境を調査し、その性能を自ら向上させます。

主な洞察

電動式カテゴリーが業界をリードし、今後数年間は5.2%のCAGRでさらに前進します。電動式はガソリン式に比べ経済的に有利です。

温水カテゴリーは2023年に最大のシェアを占めました。これは、温水洗浄機が商業用・工業用洗浄用途で広く利用されているためです。温水式高圧洗浄機の売上は、今後数年間は5.3%以上のCAGRで、より速く成長すると思われます。温水式高圧洗浄機の利用は、より効率的な洗浄を提供します。

1,501~3,000PSIのカテゴリーが業界の最大シェアを占め、50%を超えています。これは、オートバイ、自転車、自動車の洗浄や、ガーデニングや清掃のような住宅用途に、これらの変種の利用が増加しているためです。

住宅用カテゴリーは2023年に業界をリードしました。これは、世界中の家庭で高圧洗浄機が広く受け入れられているためです。ある調査によると、個人は毎週3時間以上を自宅の掃除に費やしており、清潔は病気を抑え、家庭の衛生を維持するための重要なステップだからです。

2023年には、欧州が業界への最大の貢献者となり、15億米ドル以上の規模に達しました。これは、事業投資の増加、インフラ拡張のための政府支出の増加、住宅および商業建設活動の増加によるものです。欧州では、観光や旅行の動向の増加により、ホスピタリティセクターが盛んになり、業界の拡大をさらに後押しすると思われます。

アジア太平洋は今後数年間、CAGRが最も高く、約5%で成長すると思われます。これらの機器は、急速な産業と人口の増加により中国で非常に採用されており、後者は住宅建設を後押ししています。

当レポートでは、世界の高圧洗浄機の市場について分析し、市場の基本構造・最新情勢や主な促進・抑制要因、世界全体および地域別・主要国の市場規模の動向見通し (金額ベース、2017~2030年)、動力源別・作業環境別・水圧別・エンドユーザー別の詳細動向、現在の市場競争の状況、主要企業のプロファイルなどを調査しております。

目次

第1章 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場指標

第5章 業界の展望

  • 市場力学
    • 動向
    • 促進要因
    • 抑制要因/課題
    • 促進要因/抑制要因の影響分析
  • 新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) の影響
  • ポーターのファイブフォース分析

第6章 世界市場

  • 概要
  • 市場収益:動力源別 (2017~2030年)
  • 市場収益:作業環境別 (2017~2030年)
  • 市場収益:水圧別 (2017~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別 (2017~2030年)
  • 市場収益:地域別 (2017~2030年)

第7章 北米市場

  • 概要
  • 市場収益:動力源別 (2017~2030年)
  • 市場収益:作業環境別 (2017~2030年)
  • 市場収益:水圧別 (2017~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別 (2017~2030年)
  • 市場収益:国別 (2017~2030年)

第8章 欧州市場

第9章 アジア太平洋市場

第10章 ラテンアメリカ市場

第11章 中東・アフリカ市場

第12章 米国市場

  • 概要
  • 市場収益:動力源別 (2017~2030年)
  • 市場収益:作業環境別 (2017~2030年)
  • 市場収益:水圧別 (2017~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別 (2017~2030年)

第13章 カナダ市場

第14章 ドイツ市場

第15章 フランス市場

第16章 英国市場

第17章 イタリア市場

第18章 スペイン市場

第19章 日本市場

第20章 中国市場

第21章 インド市場

第22章 オーストラリア市場

第23章 韓国市場

第24章 ブラジル市場

第25章 メキシコ市場

第26章 サウジアラビア市場

第27章 南アフリカ市場

第28章 アラブ首長国連邦 (UAE) 市場

第29章 競合情勢

  • 市場参入企業とその提供品目の一覧
  • 主要企業の競合ベンチマーク
  • 主要企業の製品ベンチマーク
  • 最近の戦略的展開

第30章 企業プロファイル

  • Alfred Karcher SE & Co. KG
  • Generac Holdings Inc.
  • FNA Group
  • IP Cleaning Srl
  • Campbell Hausfeld
  • Briggs & Stratton
  • Nilfisk Group (Denmark)
  • Annovi Reverberi Spa
  • Robert Bosch Gmbh
  • Solvay

第31章 付録

目次
Product Code: 12345

Key Highlights

The pressure washer market was valued at USD 2,837.1 million in 2023, which will increase to USD 3,911.3 million, advancing at more than 4.5% compound annual growth rate, by 2030.

The increasing demand for professional cleaning services is a major factor driving the growth of this industry.

Pressure washers are accessible in different stores, ranging from consumer stores like Lowe's and Home Depot, and industrial suppliers to specialty stores.

The main difference between the brands accessible here is the product quality. A typical consumer unit normally has a lifespan of 100 hours, with 20 hours of annual usage.

The vehicle washing sector is undergoing notable development, with car cleaning totaling a substantial endues for pressure washers on an international scale.

The development of the vehicle washing industry is likely to positively impact the pressure washer industry during this decade.

High-pressure washers play an important part in cleaning different automobiles, such as motorcycles, bikes, and cars.

The main trend being observed in this industry is the utilization of AI technology in these devices for the finest performance at less effort.

Pressure washers incorporated with AI examine their environments, including the objects to be washed, and improve their performance themselves.

Key Insights

The electric category led the industry, and it will further advance at a 5.2% compound annual growth rate in the years to come.

Electric types are more economically beneficial than their gasoline counterparts.

The hot water category was the largest contributor to the industry in 2023. This is because hot water pressure washers find widespread utilization in commercial and industrial cleaning applications.

Sales of hot-water pressure washers will grow faster, with more than 5.3% compound annual growth rate in the years to come. The utilization of hot-water pressure washers offers a more efficient cleaning.

The 1,501-3,000 PSI category accounted for the largest share of the industry, of over 50%.

This is ascribed to the rising utilization of these variants for washing motorcycles, bicycles, and automobiles and for residential applications like gardening and cleaning.

The residential category led the industry in 2023, because of the extensive acceptance of pressure washers in homes across the globe.

According to a study, individuals spend more than 3 hours cleaning their homes weekly, since cleanliness is the key step in keeping diseases at bay and sustaining home hygiene.

Europe was the largest contributor to the industry in 2023, generating more than USD 1.5 billion.

This can be because of rising business investments, growing government expenses on infrastructure expansion, and increasing residential and commercial construction activities.

The flourishing hospitality sector in Europe, owing to the increasing trends in tourism and travel will further boost the industry expansion.

APAC will propel at the highest CAGR, of approximately 5% in the years to come. These devices are highly adopted in China owing to the rapid industry and populace growth, the latter of which is boosting the construction of residential units.

The pressure washer industry is very competitive because of the existence of a large number of companies.

Table of Contents

Chapter 1. Research Scope

  • 1.1. Research Objectives
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Analysis Period
  • 1.4. Market Size Breakdown by Segments
    • 1.4.1. Market size breakdown, by power source
    • 1.4.2. Market size breakdown, by operation
    • 1.4.3. Market size breakdown, by Pressure
    • 1.4.4. Market size breakdown, by End User
    • 1.4.5. Market size breakdown, by region
    • 1.4.6. Market size breakdown, by country
  • 1.5. Market Data Reporting Unit
    • 1.5.1. Value
  • 1.6. Key Stakeholders

Chapter 2. Research Methodology

  • 2.1. Secondary Research
    • 2.1.1. Paid
    • 2.1.2. Unpaid
    • 2.1.3. P&S Intelligence database
  • 2.2. Primary Research
  • 2.3. Market Size Estimation
  • 2.4. Data Triangulation
  • 2.5. Currency Conversion Rates
  • 2.6. Assumptions for the Study
  • 2.7. Notes and Caveats

Chapter 3. Executive Summary

Chapter 4. Market Indicators

Chapter 5. Industry Outlook

  • 5.1. Market Dynamics
    • 5.1.1. Trends
    • 5.1.2. Drivers
    • 5.1.3. Restraints/challenges
    • 5.1.4. Impact analysis of drivers/restraints
  • 5.2. Impact of COVID-19
  • 5.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 5.3.1. Bargaining power of buyers
    • 5.3.2. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.3. Threat of new entrants
    • 5.3.4. Intensity of rivalry
    • 5.3.5. Threat of substitutes

Chapter 6. Global Market

  • 6.1. Overview
  • 6.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 6.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 6.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 6.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 6.6. Market Revenue, by Region (2017-2030)

Chapter 7. North America Market

  • 7.1. Overview
  • 7.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 7.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 7.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 7.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 7.6. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 8. Europe Market

  • 8.1. Overview
  • 8.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 8.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 8.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 8.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 8.6. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 9. APAC Market

  • 9.1. Overview
  • 9.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 9.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 9.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 9.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 9.6. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 10. LATAM Market

  • 10.1. Overview
  • 10.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 10.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 10.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 10.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 10.6. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 11. MEA Market

  • 11.1. Overview
  • 11.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 11.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 11.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 11.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)
  • 11.6. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 12. U.S. Market

  • 12.1. Overview
  • 12.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 12.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 12.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 12.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 13. Canada Market

  • 13.1. Overview
  • 13.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 13.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 13.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 13.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 14. Germany Market

  • 14.1. Overview
  • 14.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 14.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 14.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 14.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 15. France Market

  • 15.1. Overview
  • 15.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 15.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 15.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 15.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 16. U.K. Market

  • 16.1. Overview
  • 16.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 16.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 16.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 16.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 17. Italy Market

  • 17.1. Overview
  • 17.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 17.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 17.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 17.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 18. Spain Market

  • 18.1. Overview
  • 18.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 18.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 18.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 18.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 19. Japan Market

  • 19.1. Overview
  • 19.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 19.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 19.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 19.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 20. China Market

  • 20.1. Overview
  • 20.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 20.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 20.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 20.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 21. India Market

  • 21.1. Overview
  • 21.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 21.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 21.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 21.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 22. Australia Market

  • 22.1. Overview
  • 22.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 22.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 22.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 22.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 23. South Korea Market

  • 23.1. Overview
  • 23.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 23.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 23.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 23.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 24. Brazil Market

  • 24.1. Overview
  • 24.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 24.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 24.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 24.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 25. Mexico Market

  • 25.1. Overview
  • 25.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 25.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 25.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 25.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 26. Saudi Arabia Market

  • 26.1. Overview
  • 26.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 26.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 26.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 26.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 27. South Africa Market

  • 27.1. Overview
  • 27.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 27.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 27.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 27.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 28. U.A.E. Market

  • 28.1. Overview
  • 28.2. Market Revenue, by Power Source (2017-2030)
  • 28.3. Market Revenue, by Operation (2017-2030)
  • 28.4. Market Revenue, by Pressure (2017-2030)
  • 28.5. Market Revenue, by End User (2017-2030)

Chapter 29. Competitive Landscape

  • 29.1. List of Market Players and their Offerings
  • 29.2. Competitive Benchmarking of Key Players
  • 29.3. Product Benchmarking of Key Players
  • 29.4. Recent Strategic Developments

Chapter 30. Company Profiles

  • 30.1. Alfred Karcher SE & Co. KG
    • 30.1.1. Business overview
    • 30.1.2. Product and service offerings
    • 30.1.3. Key financial summary
  • 30.2. Generac Holdings Inc.
    • 30.2.1. Business overview
    • 30.2.2. Product and service offerings
    • 30.2.3. Key financial summary
  • 30.3. FNA Group
    • 30.3.1. Business overview
    • 30.3.2. Product and service offerings
    • 30.3.3. Key financial summary
  • 30.4. IP Cleaning Srl
    • 30.4.1. Business overview
    • 30.4.2. Product and service offerings
    • 30.4.3. Key financial summary
  • 30.5. Campbell Hausfeld
    • 30.5.1. Business overview
    • 30.5.2. Product and service offerings
    • 30.5.3. Key financial summary
  • 30.6. Briggs & Stratton
    • 30.6.1. Business overview
    • 30.6.2. Product and service offerings
    • 30.6.3. Key financial summary
  • 30.7. Nilfisk Group (Denmark)
    • 30.7.1. Business overview
    • 30.7.2. Product and service offerings
    • 30.7.3. Key financial summary
  • 30.8. Annovi Reverberi Spa
    • 30.8.1. Business overview
    • 30.8.2. Product and service offerings
    • 30.8.3. Key financial summary
  • 30.9. Robert Bosch Gmbh
    • 30.9.1. Business overview
    • 30.9.2. Product and service offerings
    • 30.9.3. Key financial summary
  • 30.10. Solvay
    • 30.10.1. Business overview
    • 30.10.2. Product and service offerings
    • 30.10.3. Key financial summary

Chapter 31. Appendix

  • 31.1. Abbreviations
  • 31.2. Sources and References
  • 31.3. Related Reports